خبرهای اتاقکیمیزبان

به‌روز رسانی مهم در سامانه اتاقک: بهبود سیستم رزرو و حل تعداد زیادی از مشکلات مهمان‌ها و میزبان‌ها

چند ماه گذشته که درگیر بیماری کرونا بودیم، فرصت خوبی برای ما بود تا زیرساخت‌هایمان را برای خدمت‌رسانی بهتر به شما بهبود ببخشیم. تیم فنی اتاقک با تلاش شبانه‌روزی خود توانست مشکلات مهمان‌ها و میزبان‌ها را شناسایی کرده و برای آن‌ها راه‌حل‌های مناسبی پیدا کند. این تلاش و بررسی همچنان ادامه دارد و تیم اتاقک در تلاش است تا همواره تجربه بهتری را برای شما خلق کند.

سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه در سراسر ایران
عکس از گوگل

روند گذشته رزرو برای مهمان‌ها و میزبان‌ها 

اگر شما هم در گذشته به عنوان مهمان یا میزبان از اتاقک استفاده کرده باشید، می‌دانید که در روند رزرو قبلی، بعد  از درخواست رزرو مهمان از واحد اقامتی برای بازه تاریخی مشخص، آن واحد اقامتی در روزهای انتخاب شده توسط مهمان بلوکه می‌شد و هیچ مهمان جدیدی نمی‌توانست برای آن اقامتگاه در آن تاریخ درخواست رزرو ارسال کند.

همچنین اگر مهمان بعد از تایید میزبان، اقامتگاه را رزرو قطعی نمی‌کرد و رزرو را در نیمه راه رها می‌کرد اقامتگاه برای چند ساعت در تاریخ مشخصی بلوکه می‌شد و شانس رزرو توسط مهمان‌های دیگر را هم از دست می‌داد. 

از طرفی این روند رزرو باعث می‌شد که مهمان‌های دیگری که علاقه داشتند تا آن اقامتگاه را در آن بازه زمانی رزرو کنند، قادر به ایجاد درخواست رزرو نباشند و بدین ترتیب در ایامی که تعداد رزروها بالا می‌رفت، مهمان‌ها از حق انتخاب کمتری برخوردار بودند.

رزرو برای مهمان‌ها و میزبان‌ها 
عکس از گوگل

راهکارهای جدید برای حل مشکلات

تیم محصول اتاقک با بررسی دقیق رفتار مخاطب در سایت و شناسایی نیاز آن‌ها، چه مهمان و چه میزبان، تغییراتی برای بهبود روند و ساده شدن کار برای هر دو گروه در نظر گرفت. اولین تغییر بلوکه نشدن اقامتگاه تا قطعی شدن رزرو است. تا زمانی که یک رزرو قطعی نشود تقویم آن اقامتگاه در تاریخ درخواست شده بسته نمی‌شود و مهمان‌های دیگر هم می‌توانند در همان تاریخ درخواست رزرو ارسال کنند. یکی دیگر از تغییرات مهم امکان ارسال ۵ درخواست بدون محدودیت در تاریخ‌های رزرو توسط مهمان است. مهمان می‌تواند ۵ اقامتگاه را انتخاب کند و برای میزبان‌ها درخواست رزرو ارسال کند. بعد از تایید اولین میزبان، مهمان در صورتی که نخواهد باقی رزروها را نهایی کند، قادر است ۴ درخواست دیگر خود را لغو کند. 

اچاره اقامتگاه از سایت اتاقک
عکس از اتاقک

مزایای روش جدید

در این روش میزبان‌ها شانس بیشتری برای رزرو شدن اقامتگاهشان دارند و تعداد درخواست‌های رزرو بیشتری خواهند داشت. با باز ماندن تاریخ‌ها و بلوکه نشدن آن‌ها مهمان‌های دیگر هم می‌توانند در همان تاریخ اقدام به ارسال درخواست کنند و شانس نهایی شدن رزرو در آن تاریخ افزایش می‌یابد. از سوی دیگر مهمان‌ها با ارسال ۵ رزرو همزمان شانس بیشتری برای گرفتن تایید از سمت میزبان دارند و می‌توانند در زمان کمتری یکی از اقامتگاه‌های مورد نظر خود را رزرو کنند. 

روند میزبانی در اتاقک

مدیریت درخواست‌ها

با تغییرات ایجاد شده تیم محصول اتاقک احساس نیاز به یک پنل موثر و کارآمد برای دسترسی به درخواست‌ها کرد. بنابراین پنلی برای طبقه‌بندی تمام درخواست‌ها و دسترسی راحت به آن طراحی و اجرا شد. مهمان‌ها با مراجعه به بخش درخواست‌ها و میزبان‌ها در قسمت پنل میزبانی می‌توانند تمام درخواست‌ها را مدیریت کنند و وضعیت آن‌ها را مشخص کنند.

در نهایت تمام تلاش ما در تیم اتاقک راحتی مهمان‌ها و میزبان‌ها و سهولت فرایند رزرو است. اتاقک تمام پتانسیل خود را برای برطرف کردن تمام نیازهای شما در این بستر به کار بسته و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. 

عکس از گوگل

5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *