میزبان

در اتاقک میزبان شوید و کسب درآمد کنید

چگونه در اتاقک میزبان شوید

اجاره روزانه ویلا
عکس از اتاقک

اجاره روزانه آپارتمان و منزل مبله یکی از راه‌های کسب درآمد است که این روزها در شهرهای مختلف افراد زیادی به وسیله این کار امرار معاش می‌کنند. افراد زیادی هستند که به ارائه خدمات گردشگری به طبیعت‌گردان و گردشگران علاقه دارند و خانه خودشان را به اقامتگاه‌ بوم‌گردی تبدیل می‌کنند یا خانه‌ و آپارتمانشانکه مبله است و در آن سکونت نمی‌کنند را به گردشگران اجاره می‌دهند و درآمدشان را از این طریق بیشتر می‌کنند.

اگر شما هم خانه و آپارتمان مبله دارید و می‌خواهید با اجاره روزانه آن درآمد بیشتری داشته باشید وقت را از دست ندهید و در اتاقک میزبان شوید.

با انجام چند راهکار ساده که در ادامه این مطلب می‌گوییم به یکی از میزبان‌های اتاقک تبدیل شوید و از مزایای میزبانی در این سامانه استفاده کنید.

کسب درآمد با اجاره روزانه آپارتمان
عکس از اتاقک

شرایط یک اقامتگاه مناسب برای اجاره

یک اصل مهم در اجاره خانه یا ویلا شرایط و امکانات آن است. نمی‌توانید یک واحد را بدون هیچ امکاناتی برای اجاره به مهمان‌ها در سامانه اتاقک ثبت نام کنید. اقامتگاه مورد نظر شما باید مبله باشد و لوازمی مانند یخچال، اجاق‌گاز، وسیله سرمایشی و گرمایشی، وسایل خواب، فرش و مواد بهداشتی را در آن قرار دهید. نظافت واحد هم یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید رعایت شود. 

اجاره شب ویلا
عکس ازاتاقک

در اتاقک ثبت نام کنید

بنابر مطالبی که در قسمت بالا گفتیم اگر اقامتگاه شما شرایط و امکانات اولیه را داشت می‌توانید وارد حساب کاربریتان در سایت اتاقک شوید و واحدتان را ثبت کنید. برای این کار باید وارد سایت شوید و به قسمت میزبان شوید مراجعه کنید، گزینه ثبت‌ اقامتگاه جدید را انتخاب کنید و مشخصات واحدتان را بنویسید و اطلاعات لازم درباره امکانات آن را ثبت کنید.

برای تکمیل اطلاعات به عکس‌های باکیفیتی از واحد اقامتی نیاز دارید چون این عکس‌ها به معرفی واحد شما کمک می‌کند و باعث می‌شود که مهمان‌ها با اطمینان بیبشتری اقامتگاهتان را انتخاب و رزرو می‌کنند.

عکس از اتاقک

تایید و آغاز فعالیت

کارشناس‌های اتاقک بعد از اینکه واحدتان را ثبت کردید آن را بررسی می‌کنند و اگر شرایط کافی برای اجاره داشت آن را روی سایت و در معرض نمایش قرار می‌دهند. نداشتن تناقض بین امکانات موجود در اقامتگاه و اطلاعات سایت، داشتن عکس‌های کافی و با کیفیت و داشتن حداقل وسایل مورد نیاز برای چند روز اقامت در واحد از جمله مواردی است که برای گرفتن تایید و ثبت در سایت اهمیت زیادی دارد.

عکس از اتاقک

سخن آخر

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید واحد مبله‌تان را به‌صورت روزانه به گردشگران اجاره دهید و درآمد قابل توجهی داشته باشید بهتر است همین الان دست به کار شوید، امکانات اقامتگاهتان را بررسی و تکمیل کنید و اطلاعات را در سایت اتاقک ثبت کنید. امیدواریم اقامتگاهتان به‌زودی به یکی از محبوب‌ترین واحد‌های اتاقک تبدیل شود و میزبان مهمان‌های زیادی باشید.

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای اتاقک

4/5 - (4 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *