خبرهای اتاقکیمیزبان

ثبت روزهای پر در تقویم پروفایل اقامتگاه در سایت اتاقک

در اپلیکیشن و سایت اتاقک همیشه روزهای خالی اقامتگاه برای مهمان قابل رزرو است؛ بنابراین میزبان با مشخص کردن روزهای پر اقامتگاه در تقویم، فقط برای روزهای خالی درخواست رزرو خواهد داشت. از این رو، هم کار میزبان و هم کار مهمان راحت‌تر و آسان‌تر صورت خواهد گرفت چرا که بدون دغدغه می‌توانند روزهای خالی را مشاهده کرده و سپس اقدام به رزرو کنند. اگر شما هم می‌خواهید روزهای پر در تقویم پروفایل اقامتگاه‌تان را آپدیت و انجام دهید، با ما تا آخر این مطلب از اتاقک همراه باشید.

میزبان چه روزهایی را در تقویم پر می‌زند؟

  • روزهایی که اقامتگاه توسط مهمانان غیراتاقکی پر شده است؛
  • روزهایی که اقامتگاه به دلیل تعمیرات قابلیت سرویس‌دهی ندارد؛
  • روزهایی که میزبان به دلیل در دسترس نبودن نمی‌تواند اقامتگاه را به مهمان تحویل دهد.

مزیت‌های ثبت روزهای پر در تقویم چیست؟

  • عدم درخواست رزرو از طرف مهمان برای روزهای پر؛
  • گرفتن امتیاز مثبت و بالا رفتن جایگاه نمایش اقامتگاه؛
  • سوق دادن مهمان به اقامتگاه‌های خالی و قابل رزرو؛
  • جلوگیری از کنسلی رزرو و اعمال جریمه میزبان؛
  • جلوگیری از غیرفعال شدن اتوماتیک اقامتگاه به خاطر رد رزرو بالا.

مراحل پر زدن روزهای تقویم

در کل، مراحل پر زدن روزهای تقویم آسان و راحت است. برای انجام این کار و آشنایی با مراحل آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برای پر زدن روزهای تقویم ابتدا نیاز است که به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. برای انجام مراحل پر زدن روزهای تقویم دو گزینه پیش رو دارید. یکی اعمال تغییرات از طریق وب‌سایت و دیگری اپلیکیشن اتاقک است. اگر می‌خواهید مراحل را از طریق وب‌سایت انجام دهید باید در وب‌سایت به منوی کاربری رفته و گزینه اقامتگاه‌های من را گزینش کنید. اگر هم خواهان این هستید که این مراحل را از طریق اپلیکیشن اتاقک انجام دهید بایستی به منوی پیشخوان رفته و با تغییر پنل به میزبان، اقامتگاه‌ها را انتخاب کنید.

سپس اقامتگاه مورد نظر را انتخاب کنید. روزهای مورد نظر را به صورت روزانه یا بازه‌ای (روز ابتدا و انتهای بازه) در تقویم تعیین و مشخص کنید. گزینه پر / خالی را انتخاب کرده و دکمه پر (غیر قابل رزرو) را بزنید و در انتها دکمه اعمال تغییرات را بزنید. به صورت پیش‌فرض روزهای تقویم خالی و قابل رزرو هستند. اگر به اشتباه روزی را در تقویم پر زدید و یا به خاطر رد رزرو به صورت اتوماتیک پر  شده است، می‌توانید با انتخاب روز مورد نظر و زدن دکمه خالی، آن روز را قابل رزرو اعلام کنید.

سخن آخر

رزرو اقامتگاه دارای مراحلی است که باید به ترتیب انجام گیرد. با این حال، ممکن است اقامتگاه شما در بعضی از روزها پر شده باشد و بعضی روزها خالی از مهمان باشد. در این صورت برای جلوگیری از سردرگمی مهمان بهتر است اقدام به آپدیت و ثبت روزهای پر در تقویم پروفایل اقامتگاه در سایت اتاقک کنید. با رعایت نکته‌های ذکر شده در این مطلب می‌توانید به راحتی این مراحل را پشت سر بگذارید. به همین راحتی!

راستی در صورت هر گونه سوال و مشکل می‌توانید با کارشناسان ماهر در سایت اتاقک ارتباط برقرار کرده تا آنان راهنمایی‌های لازم را برایتان شرح و توصیف دهند.

2/5 - (1 امتیاز)

اتاقک

سلوا طاحونی

سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *