خبرهای اتاقکیمیزبان

ابزارهای افزایش رزرو اقامتگاه در سایت اتاقک برای میزبانان

اگر شما هم میزبان هستید قطعا به دنبال این هستید که راهی برای افزایش اقامتگاه و واحدهای خود پیدا کنید. البته باید بگوییم که اصلا هیچ‌گونه جای نگرانی نیست و می‌توانید با رعایت مواردی که در این مقاله برایتان ذکر خواهیم کرد رزروهای خود را افزایش دهید. اتاقک برای میزبانان خود ابزارهای افزایش رزروی در سایت قرار داده است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این مقاله از اتاقک درباره ابزارهای افزایش رزرو برایتان سخن خواهیم گفت. از این رو، تا آخر این مطلب از سایت اتاقک همراه ما باشید.

ابزارهای افزایش رزرو واحد و اقامتگاه

در تقویم اتاقک می‌توانید از ابزارهای مختلف نظیر تخفیف، رزرو آنی، لحظه آخری و محدودیت رزرو استفاده کنید. زمانی که واحدی از اقامتگاه در سایت تازه به ثبت رسیده باشد، نیاز به این است که جایگاه نمایش واحد افزایش پیدا کند. با توجه به چنین موردی لازم است بیش از بیش به این امر توجه می‌شود. اگر شما جزء کسانی هستید که میزبان قدیمی محسوب می‌شوید و در فصل و ماهی از سال هستید که سفر به این منطقه کاهش پیدا می‌کند، یا اینکه میزبان حرفه‌ای بوده و در پی این هستید که میزان رزرو شما افزایش پیدا کرده و سطح درآمدی شما از طریق پلتفرم اتاقک بالاتر برود، این گزینه‌ها مناسب شما هستند.

به احتمال بسیار زیاد نسخه اندروید اپلیکیشن اتاقک در گوشی شما نصب است یا اگر با گوشی آیفون و نسخه کروم وارد سایت می‌شوید، در سمت اقامتگاه و انتخاب آن، تقویم اتاقک برایتان به نمایش در می‌آید. در زیر تقویم گزینه‌های مختلفی وجود دارند که بسته بر نوع نیاز خود می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. این گزینه‌ها شامل محدودیت رزرو، اعمال تخفیف، آنی و غیرآنی و لحظه آخری است.

گزینه اعمال تخفیف

در ابتدا نیاز است که روزهای مورد نظرتان را در تقویم تعیین کنید. بعد از انتخاب روز روی گزینه‌ای که مد نظرتان است کلیک کنید. تخفیف داشتن روزهای تقویم علاوه بر داشتن امتیاز مثبت و افزایش جایگاه نمایش اقامتگاه و واحد شما در سایت می‌تواند برای مهمانان جذابیت بسیاری را به ارمغان آورد. این مورد سبب می‌شود تا مسافران و گردشگران اقامتگاه شما را نسبت به اقامتگاه‌هایی که فاقد تخفیف هستند، انتخاب کنند. همیشه این مورد را به یاد داشته باشید که برای کم کردن قیمت می‌توانید از تخفیف استفاده کنید چرا که این امر بیشتر مورد توجه عموم افراد بوده و برایشان خوشایند است.

گزینه رزرو آنی و غیرآنی

در روزهای عادی تقویم که هیچ مناسبت خاصی وجود دارد بعد از درخواست رزرو یک پیامک برای میزبان ارسال می‌شود. پس از تایید شما مهمان می‌تواند اقدام به پرداخت هزینه واحد اقامتی کند تا رزرو نهایی شود. اما اگر شما در تقویم گزینه آنی را فعال و کلیک کنید مهمان در صورتی که درخواست رزرو بدهد به صورت خودکار به مرحله پرداخت هدایت می‌شود. پس از آن با پرداخت پول رزرو نهایی شده و دیگر نیازی به تایید شما نیست.

پس از آنی کردن تقویم حتما روزهای پر در تقویم را مشخص کنید تا مهمان سردرگم نشده و فقط اقدام به رزرو روزهای خالی کند. این کار سبب می‌شود تا شما بعدا مجبور به کنسلی و لغو رزرو اتاق نشوید.

گزینه لحظه آخری

در سایت و اپلیکیشن اتاقک از ساعت 14 ظهر تا 24 شب اقامتگاه‌های لحظه آخری با تخفیف حداقل 20 درصد آماده رزرو آنی و تحویل به مهمان در همان شب است. برای استفاده از گزینه لحظه آخری نیاز است که آنی بودن در تقویم را فعال کنید. پس از فعال کردن گزنیه رزرو آنی، روی گزینه لحظه آخری کلیک کنید. پس از آن ساعت نمایش لحظه آخری و مقدار درصد تخفیف خود را می‌توانید اعمال کنید. با شروع نمایش زمان لحظه آخری اگر واحد شما قبلا رزرو نشده باشد یا به عبارتی خالی باشد، واحد شما در این بخش برای کاربران به نمایش در می‌آید.

گزینه محدودیت رزرو

شما می‌توانید با گزینه محدودیت رزرو، حداقل تعداد شب اقامتگاه مهمان در طول سال را مشخص کنید. شما می‌توانید این کار را متناسب با فصل و ماهی که در آن هستید و اینکه تقاضا در آن زمان برای گردش به چه صورت است، مشخص کرده و متناسب با نوع نیاز خود کم یا زیاد کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که با افزایش تعداد روز رزرو احتمال رزرو و اجاره کردن واحد شما کمتر خواهد شد. برای مثال باید بگوییم که اگر شما تعداد حداقل رزرو را 3 روز در نظر بگیرید، رزروهای یک روزه و دو روزه برایتان ارسال و انجام نخواهد شد.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم نکات مهم در مورد رزرو آنی و غیرآنی، لحظه آخری، تخفیف و محدودیت رزرو را برایتان ذکر کنیم. با رعایت این اصول و موارد می‌توانید رزرو اقامتگاه خود را از طریق سایت افزایش داده و درآمد شما در طول سال به طور چشمگیری افزایش یابد. در صورت هر گونه سوال و مشکل می‌توانید با کارشناسان ما در اتاقک در ارتباط باشید.

3/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

معصومه شیخ مرادی

سفر و نوشتن لحظات اوج زندگی من هستند، همان لحظاتی که میهای چیک‌سنت‌میهایی درباره‌اش می‌گوید: اوج و غرقگی حالتی است که در آن فرد چنان غرق کاری می‌شود که هیچ چیز دیگر برایش اهمیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *