خبرهای اتاقکیمیزبان

منظور از رزرو آنی در اتاقک چیست؟

شاید با خواندن عبارت «رزرو آنی» این سوال برایتان پیش بیاید که رزرو آنی یعنی چه؟ باید بگوییم که برای کوتاه‌تر شدن فرایند رزرو و جلوگیری از عدم پرداخت مهمان، می‌توان از رزرو آنی روی اقامتگاه استفاده کرد. در این حالت مهمان بدون نیاز به تائیدیه میزبان برای روزهای خالی تقویم اقدام به رزرو و پرداخت آنی می‌نماید. در ادامه این مطلب از اتاقک همراه ما باشید تا بیشتر با رزرو آنی و مزیت‌های آن آشنا شوید.

 

 

مزیت‌های رزرو آنی

  • جلوگیری از عدم پرداخت شدن رزرو؛
  • بهبود جایگاه اقامتگاه در سایت؛
  • افزایش میزان بازدید صفحه اقامتگاه و تعداد رزروها در سایت اتاقک؛
  • معرفی در صفحه اینستاگرام اتاقک؛
  • بهره‌مندی از تبلیغات رایگان از جانب اتاقک به صورت نمایش بنر در وب‌سایت‌های گردشگری؛
  • معرفی اختصاصی اقامتگاه آنی میزبان به مهمان برگزیده؛ و در نهایت
  • کوتاه‌تر شدن فرایند رزرو.

مراحل آنی کردن اقامتگاه به چه صورت است؟

حال که از رزرو آنی و مزایای آن برایتان گفتیم، بهتر است با مراحل آنی کردن اقامتگاه نیز آشنا شوید. البته جای هیچ نگرانی نیست چرا که مراحل آن بسیار ساده و آسان است.

ابتدا نیاز است که به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. پس از آن از قسمت ورود به پنل میزبان وارد شوید. اگر نیاز است که پنل میزبان خود را تغییر دهید، در این صورت روی قسمت پیشخوان کلیک کنید. سپس اقامتگاه خود را انتخاب کنید. روزهای پر در تقویم را مشخص کرده و بازه مورد نظر برای آنی کردن را انتخاب کنید. پس از آن گزینه آنی را انتخاب کنید و دکمه اعمال تغییرات را بزنید. در ضمن به روزرسانی تقویم و مشخص کردن روزهای پر در تقویم اقامتگاه در «مدت بازه آنی» از جانب میزبان الزامی است.

سخن آخر

در این مطلب از اتاقک سعی کردیم شما را با رزرو آنی آشنا کنیم. رزرو آنی مزیت‌های خاص خود را دارد که می‌توانید با انجام تغییرات و اعمال آن از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوید. با توجه به چنین توصیفاتی دیگر وقتتان را تلف نکنید و همین الان اقدام به اعمال تغییرات لازم کنید. اتاقک در طول این مسیر همراه شماست…

4/5 - (1 امتیاز)

اتاقک

سلوا طاحونی

سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *