تجربه سفر

به روزرسانی قیمت در تقویم پروفایل اقامتگاه

اپلیکیشن و سایت اتاقک همیشه آخرین قیمت‌های وارد شده توسط میزبان را به مهمان نمایش می‌دهد و مهمان بر اساس این قیمت‌ها درخواست رزرو ارسال می‌کند. تغییر قیمت‌ها همیشه بر عهده میزبان و از طریق اپلیکیشن اتاقک یا پنل میزبانی سایت است. میزبان هر لحظه می‌تواند قیمت‌ها را در تقویم تغییر دهد که این به روزرسانی همان لحظه اعمال خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با مزیت‌ها و نحوه تغییر قیمت با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

مزیت‌های به روز بودن قیمت در چیست؟

  • گرفتن امتیاز مثبت و بالا رفتن جایگاه نمایش اقامتگاه؛
  • جلوگیری از کنسلی رزرو به خاطر مغایرت قیمت‌ها؛
  • جلوگیری از غیر فعال شدن اتوماتیک اقامتگاه به خاطر رد رزرو بالا.

مراحل تغییر قیمت

ابتدا باید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. اگر می‌خواهید از طریق وب‌سایت مراحل تغییر قیمت را انجام دهید باید در وب‌سایت به قسمت به منوی کاربری رفته و گزینه اقامتگاه‌های من را انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید این کار را از طریق اپلیکیشن اتاقک انجام دهید بهتر است در اپلیکیشن به منوی پیشخوان رفته و با تغییر پنل به میزبان، اقامتگاه‌ها را انتخاب کنید. سپس اقامتگاه مورد نظر را انتخاب کنید. بعد از آن به بخش تغییر قیمت‌ها انتقال خواهید یافت.

در بخش تغییر قیمت‌های پایه، میزبان می‌تواند برای روزهای عادی (جمعه تا پنج‌شنبه)، آخر هفته (چهارشنبه و پنج‌شنبه)، تعطیل، تابستان (شهریور)، نوروز (29 اسفند تا 13 فروردین) و نفر اضافی قیمت‌های جداگانه وارد کنید. برای تغییر قیمت روزهای مورد نظر را به صورت روزانه یا بازه‌ای (روز ابتدا یا انتهای بازه) در تقویم مشخص کنید. سپس گزینه تغییر قیمت را انتخاب کرده و پس از وارد کردن قیمت جدید، دکمه اعمال تغییرات را بزنید. در محاسبه مبلغ رزرو، قیمت‌های وارد شده در تقویم نسبت به قیمت‌های پایه اولویت دارد.

درصد کارمزد اتاقک از قیمت‌هایی که میزبان در تقویم وارد می‌کند کسر خواهد شد.

سخن آخر

همانطور که می‌دانید به روزرسانی قیمت توسط میزبان از اولویت بسیار بالایی برخوردار است. در این صورت نه تنها خودتان خیال‌تان بابت قیمت راحت خواهد بود بلکه کار مهمانان نیز آسان می‌شود. با توجه به توضیحاتی که در طول این مطلب ذکر و ارائه گردید، شما هم وقت را تلف نکنید و همین الان به روزرسانی قیمت در تقویم پروفایل اقامتگاه‌تان را انجام دهید تا بتوانید از این مزایا و گزینه‌های پیش رو نهایت بهره را ببرید. در صورت هر گونه سوال و مشکل اتاقک کنار شماست.

1/5 - (1 امتیاز)

اتاقک

سلوا طاحونی

سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *