شهرهاکافه‌گردی

معرفی بهترین کافه های کیش | کافه‌گردی جانانه در مروارید خلیج فارس

کیش یکی از شهرهای مدرن و ساحلی ایران است. این روزها بسیاری از افراد سفر به کیش را جایگزین‌ سفرهای خارجی کرده‌اند چون این جزیره هرآنچه از یک سفر ایده‌آل نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر دلتان می‌خواهد سفرتان را در کیش طوری سپری کنید که هر لحظه‌اش برایتان خاطره‌انگیز باشد، پس کافه های کیش را ندیده این جزیره را ترک نکنید.

اصلا گشت‌وگذار در کیش بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه آن هم در یک کافه با ویوی دریا می‌چسبد. یا اصلا بعد از قدم زدن در ساحل و لذت بردن از تفریحات آبی کیش آن هم در هوای بسیار گرم این جزیره هیچ چیز مانند نوشیدن یک شربت خنک و دلچسب نمی‌تواند خستگی را از تنتان بیرون کند. برای صرف میان وعده‌های خوشمزه و رفع خستگی هم، کجا بهتر از کافه های کیش؟!!

کافه های کیش به‌گونه‌ای طراحی و چیدمان شده‌اند تا مسافران با سلیقه‌های مختلف را دست‌خالی به شهرشان برنگردانند! فرقی نمی‌کند عاشق کافه‌های دنج و ساده هستید یا رفتن به کافه‌های لوکس و مدرن را می‌پسندید؛ در هر صورت با سفر به کیش و سر زدن به کافه‌های این شهر لذتی وصف‌نشدنی را تجربه خواهید کرد!

پس اگر اهل کافه‌گردی هستید و از طرفی هم قصد سفر به کیش را دارید و دلتان می‌خواهد در سفرتان به این جزیره یک صبح یا عصر را در کافه‌ای کاملا دنج بنشینید و دریا را تماشا کنید، با ما تا آخر این مقاله از اتاقک همراه باشید؛ چون می‌خواهیم سری به کیش بزنیم و از بهترین کافه‌های این جزیره برایتان بگوییم.

کافه طهرون کیش

کافه طهرون کیش
کافه طهرون فضای سرسبز و چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارد – عکاس: Mehrshad Chakameh

کافه‌گردی‌مان در کیش را با معرفی کافه طهرون آغاز می‌کنیم. این کافه جذاب و پرطرفدار در سراسر ایران ازجمله تهران و کرج شعبه دارد، یکی از شعبه‌های آن هم در کیش است. در کافه طهرون دست شما در انتخاب جا باز است چون دو طبقه در داخل و همچنین یک فضای باز زیبا دارد. هر بخش از کافه را برای نشستن انتخاب کنید فرقی نمی‌کند در هر صورت می‌توانید از پشت دیوارهای شیشه‌ای یا از فضای باز از دیدن منظره زیبای ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس لذت ببرید.

اصلا یکی از دلایلی که باعث شهرت این کافه شده است همین منظره بی‌نظیر رو به دریای کافه طهرون است که از آن‌جا می‌توانید شاخه‌های طلایی خورشید که در امتداد دریای خلیج فارس به‌وجود آمده را موقع غروب تماشا کنید. از دکوراسیون و منظره کافه طهرون که بگذریم منوی این کافه هم بسیار متنوع است و در آن انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد به چشم می‌خورد.

  • آدرس کافه طهرون کیش: کیش، جنب کیبل اسکی، کافه طهرون
  • ساعت کاری کافه طهرون کیش: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد
  • شماره تماس کافه طهرون کیش: 09347693359

برای اجاره سوئیت و ویلا در کیش می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

اجاره سوئیت کیش با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

کافه کاکتوس کیش

کافه کاکتوس کیش
کافه کاکتوس از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین کافه های کیش است – منبع عکس: cactus caferesturant (عکاس: نامعلوم)

انواع دسرها، نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه را می‌توانید در کافه کاکتوس کیش تجربه کنید. این کافه از بهترین کافه های کیش است که هم فصای داخلی و هم فضای باز دارد و با محیط زیبا و جذاب و همچنین دکوراسیون لوکس خود تا به حال میزبان بسیاری از گردشگران و مهمانان بوده است. همچنین کافه کاکتوس برای دورهمی‌های کاری و دوستانه هم از مشتریان خود به خوبی استقبال می‌کند. حتی شما می‌توانید جشن تولد یا مراسم‌های این‌چنینی را نیز در این کافه برگزار کنید.

کافه کاکتوس به خاطر نوشیدنی‌های متنوع، دسرها و غذاهای خوشمزه‌ای که سرو می‌کند، بین جوانان بسیار محبوب است. می‌توانید یک فنجان قهوه یا یک نوشیدنی سفارش دهید و در فضای باز این کافه نوش‌جان کنید. فضای بیرونی کافه کاکتوس بسیار دلباز و باصفا است و سرتاسر آن با گل‌ها و گیاهان سرسبز و همچنین گلدان‌های کاکتوس پوشانده شده است که جلوه زیبایی به محیط بخشیده است. اصلا به همین دلیل است که به این کافه، کاکتوس می‌گویند. پس اگر خواستید سفرتان به کیش را با یک وعده جذاب آن هم با انتخاب از میان منوی متنوع و رنگارنگ کامل کنید، نام کافه کاکتوس را به خاطر بسپارید.

  • آدرس کافه کاکتوس: جزیره کیش، بلوار داریوش، جنب هتل ارم، کافه کاکتوس
  • ساعات کاری کافه کاکتوس: 11:30 صبح تا 2 بامداد
  • شماره تماس کافه کاکتوس: 07644443151

کافه فراتی کیش

کافه فراتی کیش
کافه فراتی، از بهترین کافه های کیش در ساحل زیبای مرجان قرار دارد – عکاس: ali shafaat

ساحل مرجان یکی از ساحل‌های صخره‎ای و جذاب کیش است. جنب‌وجوش و شلوغی کنار این ساحل زیبا و خوش‌آب‌وهوا گردشگران زیادی را به‌طرف خود جذب می‌کند. اگر برای گشت‌وگذار به سمت این ساحل رفتید، پیشنهاد می‌کنیم سری به کافه رستوران فراتی کیش بزنید. این کافه همانند دیگر کافه های کیش دارای دو فضای سربسته و روباز سرسبز است و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی رو به دریای خلیج فارس دارد.

می‌توانید بعد از قدم زدن یا دوچرخه‌سواری در ساحل مرجان، چند دقیقه‌ای در گوشه‌ی دنج این کافه بنشینید و ساعت‌ها از دیدن ساحل مرجان لذت ببرید یا می‌توانید با نوشیدن یک لیوان آبمیوه خنک یا یک میان‌وعده سبک و خوشمزه خستگی‌تان را در کنید. در کافه رستوران ساحلی فراتی انواع فست‌فودها، غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی، نوشیدنی‌های گرم وسرد، انواع غذاهای فرنگی و انواع کیک‌ها سرو می‌شود.

در میان غذاهای این کافه قلیه ماهی‌ و میگو سوخاری آن بسیار محبوب است و طرفدران خاص خودش را دارد. فضای داخلی لوکس و منحصربه‌فرد کافه فراتی کیش و فضای باز آن که بالکنی زیبا با نمایی رو به دریا است در کنار طعم بی‌نظیر دسرها و غذاهایش، سفر به کیش را برایتان خاطره‌انگیزخواهد کرد.

  • آدرس کافه رستوران فراتی کیش: جزیره کیش، پارک ساحلی مرجان، جنب برج‌های دوقلو، کافه رستوران فراتی
  • ساعت کاری کافه رستوران فراتی کیش: 24 ساعته باز است
  • شماره تماس کافه رستوران فراتی کیش: 09397695665

کافه دامون کیش

کافه دامون کیش
کافه دامون چیدمان بسیار شیک و جوان‌پسندی دارد – عکاس: Mohsen Roshani

یکی از خوش‌منظره‌ترین کافه های کیش، کافه دامون است که در بالای پاساژ دامون برای پذیرایی از مهمانان خود واقع شده است. این کافه فضای بسیار بزرگ و مدرنی دارد و برای برگزاری میهمانی، تولد و قرارهای دوستانه بسیار گزینه مناسبی است. علاوه بر این فضای جوان پسند کافه دامون باعث شده در زمان مسابقات ورزشی مثل والیبال و فوتبال نیز پای جوانان جزیره به این کافه باز شود. جدا از فضای جذاب کافه دامون، منوی بسیار متنوع و کامل هم از مزیت‌های این کافه به شمار می‌رود.

منوی کافه دامون انواع قهوه، دمنوش، چای، نوشیدنی‌های طبیعی، میان‌وعده‌های خوشمزه و انواع غذاهای سنتی، بین‌المللی و دریایی را شامل می‌شود. کافه دامون از آن کافه‌هایی است که تا پاسی از شب باز است؛ بنابراین در روز می‌توانید حسابی کیش را بگردید یا از پاساژ دامون خرید کنید و بعد هم به کافه دامون بروید و در فضای زیبا ودنج آن استراحت کنید.

  • آدرس کافه دامون کیش: جزیره کیش، مرکزخرید دامون، طبقه دوم، کافه دامون
  • ساعت کاری کافه دامون کیش: 10 صبح تا 1:30 بامداد
  • شماره تماس کافه دامون: 07644443151

کافه باس مارین کیش

کافه باس مارین کیش
کافه باس مارین یکی از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین کافه های کیش هست.

هنگام قدم زدن در ساحل مارینا ممکن است چشمتان به یک اتوبوس زرد رنگ بخورد. این اتوبوس در واقع فضای اصلی کافه باس مارین کیش است. کافه باس مارین یکی از کافه‌های هنری متفاوت و جدید در کیش است که در میان کافه دوستان بسیار محبوب است. این کافه از تجملات و دکوراسیون لوکس کاملا به دور است و یک فضای ساده و دنج با چشم انداز زیبای ساحلی دارد.

در اطراف فضای اصلی این کافه، محوطه‌ی زیبای درخت‌کاری شده و میز و صندلی‌های قرا دارد که می‌توانید در کنار خوردن یک میان وعده خوشمزه از منظره زیبای دریای نیلگون خلیج فارس نیز لذت ببرید. منوی غذایی این کافه هم بسیار متنوع است و می‌توانید بسته با ذائقه‌تان انواع چای، قهوه، دمنوش، کیک، دسر، بستنی و یا یک میان وعده خوشمزه سفارش دهید.

  • آدرس کافه باس مارین کیش: جزیره کیش، بلوار دلیران، انتهای خیابان مرجان 9، کافه باس مارین
  • ساعت کاری کافه باس مارین کیش: همه روزه از ساعت 15الی 3 بامداد
  • شماره تماس کافه باس مارین کیش: 09353198004

کافه تراس کیش

کافه تراس کیش
کافه تراس در طبقه چهارم هتل شایگان کیش قرار دارد – عکاس: s.naser nurbakhsh

غذاخوردن در فضای باز لذت دیگری دارد مخصوصا که این فضای باز چشم‌انداز زیبایی رو به دریا داشته باشد. کافه تراس هم از پرطرفدارترین کافه های کیش است که چشم‌انداز زیبایی رو به دریای خلیج فارس و جزیره کیش دارد. این کافه در طبقه چهارم هتل شایگان قرار گرفته و دارای یک تراس بزرگ و مجهز است. اصلا به همین دلیل است که این کافه به کافه تراس معروف است.

در تراس این کافه میز و صندلی‌هایی قرار داده شده است که می‌توانید هنگام نوش‌جان کردن قهوه از نسیم خنک دریا نیز لذت ببرید. البته کافه تراس فقط برای دورهمی و قرارهای دوستانه مناسب نیست بلکه فضای این کافه به گونه‌ای چیدمان شده است که در آن می‌توانید جشن‌ها و مراسمات کوچکی را هم برگزار کنید. همچنین در کافه تراس امکانات مختلفی مثل ویدئو پروژکتور هم قرار دارد که می‌توانید از تماشای مسابقات ورزشی نیز لذت ببرید. گذشته از فضا و امکانات عالی، این کافه منوی بسیار خوب با رنج قیمتی مناسبی هم دارد و شما می‌توانید از منوی آن انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و میان‌وعده‌های خوشمزه را سفارش دهید.

  • آدرس کافه تراس کیش: جزیره کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی، طبقه چهارم هتل شایگان، کافه تراس
  • ساعت کاری کافه تراس کیش: همه روزه از ساعت 14 ظهر تا ساعت 4 بامداد.
  • شماره تماس کافه تراس کیش: 09123110163

کافه دانا کیش

کافه دانا کیش
اگر برای خرید به پاساژ دیپلمات رفتید حتما سری هم به کافه دانا کیش که در این مرکز خرید قرار دارد، بزنید.

اگر میانه خوبی با قهوه و اسپرسو دارید و دوست دارید بعد از یک خرید جانانه خستگی را از تنتان دور کنید پیشنهاد ما به شما کافه دانا کیش است. چرا که این کافه هم در مرکز خرید دیپلمات قرار دارد و هم انواع قهوه مانند اسپرسو، قهوه ترک، لاته، هات چاکلت، موکا و غیره سرو می‌کند.

علاوه بر این انواع دمنوش خوشمزه و گیاهی مانند بهارنارنج، به‌لیمو و همچنین نوشیدنی‌های طبیعی، انواع کیک، دسرهای خوشمزه و فست فود هم در منوی کافه دانا کیش به چشم می‌خورد. صندلی‌های چوبی و محیط دنج کافه دانا درکنار منوی متنوع آن سفرتان به کیش را برایتان خاطره‌انگیزخواهد کرد. از این رو، بی‌دلیل نیست که کافه دانا جزء بهترین کافه های کیش محسوب می‌شود.

  • آدرس کافه دانا کیش: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل، مرکز خرید دیپلمات، کافه دانا
  • ساعت کاری کافه دانا کیش: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 14 بعد از ظهر و 17 عصر الی 1 بامداد.
  • شماره تماس کافه دانا کیش: 09300396085

کافه ویونا کیش

کافه ویونا کیش
کافه ویونا از کافه‌های زنجیره‌ای کیش هست که سه شعبه در این جزیره دارد – عکاس: Amir Taheri

بیشتر کافه های کیش به صورت روباز هستند و در مراکز خرید این جزیره واقع شده‌اند. البته به دلیل زیاد بودن تعداد مراکز خرید کیش، آب‌وهوای مناسب و همچنین چشم‌انداز زیبایی که این جزیره رو به دریا دارد، ایده کاملا خوبی هست. کافه ویونا هم یکی از پرطرفدارترین کافه های کیش است که در مرکزخرید کیش واقع شده است. البته کافه ویونا از کافه‌های زنجیره‌ای است که در سراسر ایران شعبه‌ دارد، سه شعبه آن هم در کیش است. شعبه اول آن در مرکز تجاری کیش، شعبه دوم در مجتمع کوروش برند سنتر و شعبه سوم نیز در مرکز خرید پارسیس قرار دارد. هر سه شعبه کافه ویونا هم دارای محیطی دنج و فضایی بی‎نظیری هستند.

منوی هر سه شعبه کافه ویونا هم تقریبا به‌اندازه فضای آن‌ها، بی‌نظیر و متنوع هستند. افرادی که به این کافه‌ها سر زده‌اند، از قهوه‌های خوش‌طعم آن‌ها تعریف کرده‌ا‌ند. علاوه بر قهوه در کافه ویونا انواع کیک، انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع سالاد، صبحانه و اسنک نیز می‌توانید سفارش دهید و از مزه عالی آن‌ها لذت ببرید.

  • آدرس کافه ویونا کیش: جزیره کیش، خیابان فردوسی، مرکزخرید کیش، کافه ویونا
  • ساعت کاری کافه ویونا کیش: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23 شب.
  • شماره تماس کافه ویونا کیش: ٧٦٤٤٤٧٨٦٤٧‌‌

کافه دیاکو

کافه دیاکو
کافه رستوران ساحلی دیاکو از آن کافه‌هایی هست که هر شب موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود.

این‌بار می‌خواهیم فهرست بهترین کافه های کیش را با معرفی کافه‌ی ساحلی جذاب و دیدنی ادامه دهیم که بیشتر از هر چیزی به منوی غذایی متنوع و چشم‌انداز زیبایی که رو به دریا دارد، معروف است. منوی غذایی این کافه آنقدر متنوع و کامل است که شما با هر سلیقه و ذائقه‌ای که واردش شوید، می‌توانید غذا و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. انواع صبحانه‌های ایرانی و بین‌المللی، منوی کامل نهار و شام شامل انواع غذاهای ایرانی، دریایی، کبابی و فست فود (پیتزا، ساندویچ، سوخاری) و غیره در منوی کافه دیاکو به چشم می‌خورد.

علاوه بر منوی متنوع و ویوی بی‌نظیر، موسیقی زنده‌ای هم که کافه دیاکو دارد، در شهرتش به‌عنوان یکی از بهترین کافه های کیش بی‌تأثیر نبوده است. البته قبل از رفتن بد نیست بدانید که قیمت‌ منوی کافه دیاکو بالا است و به دلیل اینکه موسیقی زنده دارد از مشتریان ورودی دریافت می‌کنند. اگر در سفرتان به کیش به دنبال کافه ای هستید که به‌غیراز خوراکی‌های معمول کافه وعده‌های غذایی خوشمزه‌ای را سرو کند، حتما سری به کافه دیاکو بزنید.

  • آدرسی کافه دیاکو: جزیره کیش، روبه روی برج میکا، طبقه بالای پلاژ آقایان، کافه دیاکو
  • ساعت کاری کافه دیاکو: سانس ناهار از ساعت 13 ظهر الی 16 عصر و سانس شام از ساعت 21 الی 24 شب
  • شماره تماس کافه دیاکو: 07644422522

کافه رستوران تایم لپس

کافه رستوران تایم لپس
کافه رستوران تایم لپس یکی از بهترین کافه های کیش در طبقه چهارم مجتمع تجاری کوروش برند سنتر قرار دارد – عکاس: farhad armanmehr

باز هم می‌خواهیم به سراغ یکی دیگر از جذاب‌ترین کافه های کیش برویم که هم فال است و هم تماشا. چرا؟ چون این کافه در طبقه چهارم مجتمع تجاری کوروش برند سنتر واقع شده و با رفتن به این کافه، می‌توانید از پشت پنجره‌های قدی جزیره کیش را زیر پاهایتان احساس کنید. این کافه دیزاین و چیدمان منحصربه‌فردی دارد و برای برگزاری مراسمات، جشن‌های تولد و غیره بهترین گزینه است.

همچنین در کافه رستوران تایم لپس هر شب از ساعت 9 شب تا 2 بامداد موسیقی زنده نیز اجرا می شود؛ بنابراین هر گوشه از کافه را که برای نشستن انتخاب کنید می‌توانید در کنار نوشیدن قهوه از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت ببرید. منوی کافه تایم لپس هم تقریبا به‌اندازه فضای آن، بی‌نظیر و جذاب است و انواع صبحانه‌های انگلیسی و ایرانی، وافل، نوشیدنی‌های طبیعی و انواع غذاهای ایرانی و سنتی را شامل می‌شود.

  • آدرس کافه رستوران تایم لپس: جزیره کیش، طبقه چهارم مجتمع تجاری کوروش برند سنتر، کافه رستوران تایم لپس
  • ساعت کاری کافه رستوران تایم لپس: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 3 بامداد.
  • شماره تماس کافه رستوران تایم لپس: 07644444420

 




     

    سخن آخر

    کافه‌های مختلفی در سراسر ایران وجود دارد و هر بار هم کافه‌های یکی از شهرها موضوع صحبت ما بوده است. این بار هم در مجله اتاقک راهی جنوب ایران شدیم و از زیباترین و پرطرفدارترین کافه های کیش برایتان سخن گفتیم. کیش کافه‌های متنوعی باب هر سلیقه‌ای دارد. از کافه‌های دنج و دل‌نشین گرفته تا کافه‌های لوکس و مدرن در سرتاسر این جزیره به چشم می‌خورد. غذا و نوشیدنی‌های این کافه‌ها هم بسیار متنوع هستند و کیفیت مطلوبی دارند. اکثر کافه های کیش در نزدیکی ساحل یا در مراکز خرید این جزیره قرار دارند و برای صرف غذا یا استراحتی کوتاه تدارک دیده شده‌اند.

    می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در کیش یا خرید در این جزیره به یکی از این کافه‌ها بروید و چند ساعت لذت‌بخش داشته باشید. راستی در سفرتان به کیش هم اگر نگران اقامتگاه هستید می‌توانید برای رزرو و اجاره ویلا و سوئیت در کیش روی کمک اتاقک حساب باز کنید. پس سریع اقامتگاهتان را رزرو کنید و بلیطتان را بخرید که کافه های کیش منتظر شما هستند.

    2.3/5 - (3 امتیاز)

    اتاقک

    سلوا طاحونی

    سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *