تجربه سفر

معرفی بهترین رستوران‌های محمودآباد | شکم گردی در الماس مازندران

شهرهای شمالی کشور به‌ویژه استان مازندران، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای عاشقان سفر هستند و جذابیت‌های بی‌نظیر آن‌ها باعث شده که رقابت بر سر انتخابشان زیاد باشد.
در این میان محمودآباد جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد و پر بیراه نیست اگر بگوییم مانند یک الماس در استان مازندران می‌درخشد و خودنمایی می‌کند. یک شهر تماشایی با طبیعت جذاب و بی‌نظیر، آب‌وهوای عالی و البته رستوران‌های متنوع برای شکم‌گردی.
در این مقاله از مجله‌ی گردشگری اتاقک قصد داریم رستوران‌های محمودآباد را به شما معرفی کنیم تا یک تجربه‌ی خوشمزه و به‌یادماندنی از سفر به این شهر داشته باید. پس اگر اهل گردش و تفریح هستید و دوست دارید بهترین رستوران‌های شهر را بشناسید، در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

درباره محمودآباد

مازندران آن‌قدر شهر دیدنی و زیبا دارد که برای انتخاب آن‌ها احتمالاً سردرگم می‌شوید! استانی که جذاب‌ترین شهرها را با بکرترین مناظر در خودش جای داده و هرساله پذیرای هزاران مسافر به جای‌جای خود است. محمودآباد شمال  یکی از همین شهرهای تماشایی و محبوب است که اگر یک‌بار به آنجا سفر کنید، به شهر دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز زندگی‌تان تبدیل خواهد شد.
شهر محمودآباد در استان مازندران قرار دارد. شهری رؤیایی و دیدنی که جنگل و دریا را به هم پیوند می‌دهد و منظره‌ی زیبای آن شبیه به یک کارت‌پستال خوش آب‌ و رنگ است.
این شهر از شمال به دریای خزر متصل می‌شود و از شرق با فریدون کار همسایه است. غرب محمودآباد به شهرستان نور می‌رسد و جنوب آن‌هم با آمل همسایه است. اگر بخواهید از پایتخت به محمودآباد بروید، باید از جاده‌ی آمل بگذرید.
این شهر ساحلی که پیونددهنده‌ی دریا و جنگل است، آن‌قدر زیبا است که چشم هر بیننده‌ای را به خودش خیره می‌کند؛ بنابراین اگر به دنبال یک مقصد گردشگری تماشایی و خاص می‌گردید که بتوانید لذت تماشای دریا و شب ماندن در جنگل را هم تجربه کنید، محمودآباد بهترین انتخاب برای شما است.

رستوران‌ های محمودآباد

یکی از لذت‌بخش‌ترین و جذاب‌ترین قسمت‌های سفر به هر شهری، شکم‌گردی و نوش جان کردن غذاهای محلی و متفاوت است‌. به همین دلیل پیدا کردن رستوران‌های خوب و خوشمزه‌ی شهرها، برای مسافران اهمیت زیادی دارد. ازآنجایی‌که محمودآباد جزو شهرهای محبوب در میان گردشگران است، جای تعجب نیست که تنوع رستوران‌های آن زیاد باشد. در ادامه به معرفی بهترین رستوران‌های محمودآباد می‌پردازیم. این لیست را به خاطر بسپارید تا در سفر به این شهر توریستی میهمان آن‌ها شوید.

رستوران نارنجستان

رستوران نارنجستان محمود آباد
عکاس: علی مغولی

اگر دوست دارید لذت غذاهای خوشمزه مازندرانی را در مکانی زیبا و لوکس تجربه کنید، رستوران گردان هتل نارنجستان یکی از انتخاب‌های شما است. این رستوران درواقع بخشی از یک مجتمع بسیار بزرگ در شهر است که می‌توانید از قسمت‌های دیگر آن هتل، مجموعه تفریحی و رفاهی هم استفاده کنید.
به گفته مسافران طعم و کیفیت غذاها در رستوران نارنجستان قابل‌قبول و خوب است. این رستوران در مجاورت نوار ساحلی شهر قرارگرفته و هنگام غذا خوردن، تصویری رؤیایی را در مقابل شما قرار می‌دهد.

 انواع غذاهای محلی، دریایی، بین‌المللی و کباب‌ها در این رستوران طبخ و سرو می‌شوند. اگر هم دوست دارید وعده‌ی صبحانه را در نارنجستان میل کنید می‌توانید از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح به آنجا بروید.
وجود کافی‌شاپ در کنار رستوران هم امکان یک گردش عصرگاهی در کنار ساحل و زیر آسمان آبی شهر را برایتان فراهم می‌کند.

 اگر به محمودآباد سفر کردید و دلتان خواست در یک رستوران لوکس یک وعده غذا نوش جان کنید، می‌توانید به رستوران گردان هتل نارنجستان فکر کنید.

آدرس رستوران نارنجستان: مازندران، محمودآباد، ۷ کیلومتری جاده‌ی محمودآباد به نور.

شماره تماس: 44581111-0011
ساعت کاری: ۸ صبح الی ۲۳ شب
محدوده‌ی قیمتی: لوکس و گران

اجاره ویلا در محمودآباد با پشتیبانی 24 ساعته
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران کاج

رستوران کاج محمودآباد
عکاس: عباس مرادی

هیچ‌چیز دل‌پذیرتر از نوش جان کردن یک وعده غذای خوشمزه و خوش عطر در هوایی عالی با منظره‌ی یک دریاچه‌ی مصنوعی زیبا نیست! چیزی که می‌توانید آن را با رفتن به رستوران کاج محمودآباد تجربه کنید.

 رستوران کاج که بخشی از مجموعه‌ی تفریحی کاج به شمار می‌رود از دیگر رستوران‌های محمودآباد است که در میان گردشگران شهرت دارد.
محیط عالی و هم‌نشینی فضای رستوران با یک دریاچه‌ی مصنوعی زیبا، همه‌چیز را برای صرف یک وعده غذای خاطره‌انگیز آماده می‌کند. غذاهای طبخ‌شده در این رستوران همگی از مواد غذایی با کیفیت آماده می‌شوند و خوشمزه و لذیذ هستند.

 اگر سری به منوی رستوران کاج بزنید، با تنوعی بی‌نظیر در میان غذاها مواجه می‌شوید که شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی شمال می‌شود؛ بنابراین هر چند نفر که باشید و به این رستوران بروید، می‌توانید غذای دلخواهتان را نوش جان کنید.

 راستی یادتان باشد که حتماً ماهی سفید کاج را امتحان کنید، چراکه ماهی سفید صید روز است و طعم تازه‌ی آن برای طرفداران غذاهای دریای لذت‌بخش است.

وجود فضای باز جنگلی، کافی‌شاپ، سرویس قلیان، آلاچیق و … از دیگر امکاناتی است که با رفتن به رستوران کاج می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آدرس رستوران کاج: مازندران، محمودآباد، کیلومتر ۲ جاده آمل

شماره تماس: 44786158-0011
ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱ بامداد
محدوده‌ی قیمتی: متوسط رو به بالا

رستوران سر دیگ

رستوران سر دیگ محمود آباد

سر دیگ یکی دیگر از رستوران‌های محمودآباد است که برخلاف فضای کوچک و محلی خود، می‌تواند بهترین خاطرات سفر را برای شما رقم بزند. این رستوران کوچک، در 2 طبقه بناشده و فضای محدودی برای مسافران دارد. به همین دلیل اکثر افراد غذاهای خود را به‌صورت بیرون بر از این رستوران سفارش می‌دهند.
ششلیک و انواع غذاهای محلی شمالی از معروف‌ترین غذاهای رستوران سر دیگ هستند. بهتر است بدانید با رفتن به این رستوران می‌توانید انواع کباب‌ها، جوجه و همچنین غذاهای شمالی را سفارش دهید و نوش جان کنید.

در کنار غذاهای محلی چاشنی‌هایی مثل ماست موسیر چکیده، سیرترشی و زیتون‌پرورده هم سرو می‌شود که عطروطعم غذایتان را بیشتر می‌کنند.

کیفیت مناسب غذا، تنوع خوب در منوی سفارش‌ها و همچنین قیمت‌های قابل‌قبول باعث شده‌اند که گردشگران رستوران سر دیگ را در فهرست رستوران‌های محمودآباد قرار دهند.

آدرس رستوران سر دیگ: مازندران، محمودآباد، سه‌راه بلوار امام خمینی، خیابان معلم، خیابان آزادی، خیابان دریای ۱۴.

شماره تماس: 44731002-0011
ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۲۳ شب.
محدودهی قیمتی: مناسب و متوسط

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید به سایت اتاقک مراجعه کنید.

رستوران حاج محسن

رستوران حاج محسن محمود آباد

خیلی از افراد دوست دارند غذای خود را در محلی با دکوراسیون سنتی آن‌هم در حال شنیدن به موسیقی زنده نوش جان کنند. رستوران حاج محسن از دیگر رستوران‌های محمودآباد است که موردتوجه گردشگران واقع‌شده و منوی غذایی آن بسیار متنوع و جذاب است.
این رستوران جزئی از مجموعه‌ی تالار اهوراست و اهالی محلی آنجا را به‌عنوان یکی از مکان‌های مناسب برای برگزاری جشن و مراسم هم می‌شناسند.
محیط زیبای رستوران، نورپردازی، موسیقی زنده، غذاهای متنوع و خوش‌رویی کارکنان باعث شده رستوران محسن بیش‌ازپیش مورد استقبال قرار بگیرد.

اگر به این رستوران رفتید، نگران انتخاب غذاهای موردنظرتان نباشید؛ زیرا در این مکان آن‌قدر تنوع غذایی وجود دارد که هیچ‌کس را ناراضی برنمی‌گرداند. انواع غذاهای سنتی ایرانی، محلی شمالی، فرنگی و بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شود و می‌توانید آن‌ها را همراه با موسیقی زنده نوش جان کنید.
از جمله‌ی این غذاها باید به انواع سوخاری‌ها و پیتزاها، کباب‌ها، باقالاتوق، میرزاقاسمی، بورانی بادمجان و … در کنار چاشنی‌هایی مثل ترشی، ماست محلی چکیده و … اشاره کرد.
اگر در میان رستوران‌های محمودآباد به دنبال یک رستوران می‌گردید که موسیقی زنده هم پخش کند، رستوران حاج محسن را از یاد نبرید.
آدرس رستوران حاج محسن: مازندران، محمودآباد، جاده‌ی محمودآباد به آمل، انتهای بلوار امام خمینی، جنب پمپ‌بنزین جمشیدی.

شماره تماس: 44010000-0011
ساعات کاری: 7 صبح تا ۲۴ شب.
محدودهی قیمتی: گران

رستوران شونیشت

رستوران شونیشت محمود آباد
عکاس: حسام حق پناه

رستوران شونیشت یکی دیگر از دیگر رستوران‌های محمودآباد است که درواقع یک رستوران محلی ساده و کوچک ولی با غذاهای خوش‌مزه است.

شونیشت فضای محدودی دارد و تقریباً بدون دکوراسیون خاصی در محمودآباد واقع شده است؛ اما طعم خاص غذاهای محلی آن، توانسته دل گردشگران را به دست بیاورد.
در شونیشت تنوع غذاها شامل اکبر جوجه، مرغ آلو با برنج، فسنجان مرغ، میرزاقاسمی، قورمه‌سبزی، قیمه سیب‌زمینی، کته کباب، کته جوجه، کته جوجه اناری، کباب‌ترش، شامی، جینگاسر خورشت و باقلاقاتق می‌شود؛ بنابراین اگر طعم غذاهای شمالی و محلی را دوست دارید، می‌توانید به این رستوران بروید.

 نکته‌ی دیگری که درباره‌ی رستوران شونیشت وجود دارد، حجم نسبتاً زیاد غذاها و قیمت مناسب آن‌ها است. همین ویژگی رستوران شونیشت را در زمره‌ی رستوران‌های به‌صرفه و اقتصادی قرار داده است.

در سفر به شهر زیبای محمودآباد، حتماً سری هم به رستوران شونیشت بزنید و طعم غذاهای بومی مازندران را در رستورانی با محیط خودمانی بچشید.
آدرس رستوران شونیشت: مازندران، محمودآباد، سه‌راه امام خمینی، خیابان معلم، بعد از منطقه‌ی دریاسر.

شماره تماس: 09357199177
ساعات کاری: 12:30 ظهر تا 10:30 شب
محدودهی قیمتی: ارزان و به‌صرفه

رستوران البرز

رستوران البرز محمود آباد

گشت‌وگذار در میان رستوران‌های محمودآباد را که ادامه دهید به یک رستوران لاکچری و زیبا با فضایی دل‌نشین و موسیقی زنده می‌رسید.

 رستوران البرز ازجمله رستوران‌های معروف منطقه‌ی محمودآباد به شمار می‌رود که دور بودن رستوران از فضای شهری آن را به محیطی دنج و آرام تبدیل کرده است.

 این رستوران دو فضای عمومی و وی آی‌پی دارد و به همین خاطر می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. فقط یادتان باشد اگر قصد دارید در بخش وی آی‌پی غذای خودتان را نوش جان کنید، حتماً پیش از رفتن کارهای رزرو را انجام داده و هزینه‌ی ورودی آن را پرداخت کنید.
منوی رستوران البرز متنوع است و شامل انواع غذاهای ایرانی سنتی، محلی و بین‌المللی می‌شود؛ بنابراین با هر ذائقه و سلیقه‌ای به آنجا بروید، می‌توانید غذای دلخواهتان را سفارش دهید.
آدرس رستوران البرز: مازندران، محمودآباد، فاصله‌ی یک کیلومتری سرای گردشگری سیمرغ، بعد از پمپ‌بنزین جمشیدی

شماره تماس: 09123091540
ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
محدودهی قیمتی: گران

برای اجاره ویلا محمودآباد از سایت اتاقک کمک بگیرید.

رستوران بهشت

رستوران بهشت محمود آباد
عکاس: آریا داداشی

اگر می‌خواهید در مرکز شهر محمودآباد به یک رستوران با کیفیت مناسب و البته قیمت به‌صرفه بروید، رستوران بهشت را انتخاب کنید. در رستوران بهشت می‌توانید غذاهای ایرانی و سنتی را نوش جان کنید و از تجربه طعمی متفاوت لذت ببرید. رستوران بهشت ازجمله رستوران‌های محمودآباد است که منوی جداگانه‌ی آش هم دارد؛ بنابراین برای کسانی که طرفدار آش هستند، مکان مناسبی به‌حساب می‌آید.
دکوراسیون و محیط رستوران بهشت مدرن و امروزی است که معمولاً جوانان از آن خوششان می‌آید. در منوی این رستوران که ازجمله شناخته‌شده‌ترین رستوران‌های محمودآباد به شمار می‌رود، انواع جوجه‌ها و کباب، خورشت، ماهی و دیگر غذاهای محلی وجود دارد.

 اگر دوست ندارید زیاد از شهر دور شوید و دلتان می‌خواهد غذای خودتان را در محیطی آرام، زیبا و با قیمت مناسب نوش جان کنید، رستوران بهشت یکی از انتخاب‌های خوب شما است.
آدرس رستوران بهشت: مازندران، محمودآباد، سه‌راه معلم و بازار سنتی محمودآباد، بین خیابان باران ۶ و ۷.

شماره تماس: 44755555-0011
ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۲۴ شب
محدودهی قیمتی: متوسط

رستوران سنتی فرحزاد

رستوران فرحزاد محمود آباد
عکاس: فرشاد وزیری

از دیگر رستوران‌های محمودآباد که موسیقی زنده و فضایی دل‌نشین دارد، رستوران فرحزاد است. این رستوران سنتی با محیطی سنتی و درعین‌حال مجلل در منطقه‌ی محمودآباد قرار دارد و هرروزه میزبان عده‌ی زیادی از گردشگران است.

در رستوران فرحزاد با دکوراسیون چوبی و سنتی‌اش انواع غذاهای اصیل ایرانی سرو می‌شود که بیشتر آن‌ها شامل انواع کباب‌ها هستند.

 فراموش نکنید که رستوران در آخر هفته‌ها و ایام تعطیل شلوغ خواهد بود؛ بنابراین بهتر است پیش از رفتن میز موردنظرتان را رزرو کنید.
فضای صمیمی و سنتی، کیفیت مناسب غذاها و محیط شاد همراه با موسیقی زنده ازجمله ویژگی‌های رستوران سنتی فرحزاد به شمار می‌رود.

 اگر به محمودآباد سفر کردید و دلتان برای نوش جان کردن یک غذای سنتی تنگ شده بود، می‌توانید به رستوران فرحزاد بروید.

آدرس رستوران سنتی فرحزاد: مازندران، محمودآباد، منطقه‌ی بیشه‌کلا.

شماره تماس: 09111136044
ساعات کاری: 8 صبح تا ۱ بامداد
محدودهی قیمتی: گران

رستوران راه چوبی

رستوران راه چوبی محمود آباد
عکاس: شاهین شریف زاد

راه چوبی یکی از رستوران‌های ساحلی محبوب در محمودآباد است. در این رستوران که محیطی زیبا، دکوراسیونی مدرن و منویی متنوع دارد، می‌توانید هر وعده‌ی غذایی اعم از صبحانه، ناهار و شام را نوش جان کنید.
مشتریان رستوران راه چوبی این امکان را دارند که از میان غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی و انواع پیتزاها، هرکدام را که باب سلیقه‌شان است انتخاب کنند.

محیط این رستوران صمیمی و زیبا است و تناسب بین کیفیت و قیمت غذاها، باعث شده گردشگران زیادی به سمت آن جذب شوند.
بنابراین در سفر به شهر زیبا و دیدنی محمودآباد، رستوران راه چوبی را از یاد نبرید.

آدرس رستوران راه چوبی: مازندران، محمودآباد، ابتدای جاده‌ی سرخرود.

شماره تماس: 44737006-0011
ساعات کاری: ۹ صبح تا 12 شب
محدودهی قیمتی: متوسط و مناسب

 




     

    سخن آخر

    رستوران گردی و شکم‌گردی یکی از جذابیت‌های بی‌نظیر سفر به هر منطقه‌ای است که می‌تواند سفر شما را ماندگار و خاطره‌انگیز کند. در این مقاله از مجله‌ی گردشگری اتاقک تلاش کردیم بهترین رستوران‌های محمودآباد را به شما معرفی کنیم تا در طول سفر خود به این شهر شمالی از بودن در آنجا لذت ببرید. اگر به این شهر سفر کردید، حتماً لیست رستوران‌های آن را هم همراه خود داشته باشید تا در زمان سفر صرفه‌جویی کنید.

    سؤالات متداول

    کدامیک از رستوران‌های محمودآباد موسیقی زنده دارند؟

    رستوران بهشت، حاج محسن، البرز و رستوران سنتی فرحزاد ازجمله رستوران‌های محمودآباد همراه با موسیقی زنده هستند.

    بهترین رستوران محلی در محمودآباد کدام است؟

    رستوران شونیشت یکی از بهترین رستوران‌های محلی در این منطقه است.

    رستوران های لاکچری محمودآباد شامل کدام رستوران‌هاست؟

    رستوران حاج محسن، رستوران نارنجستان و رستوران البرز

    5/5 - (1 امتیاز)

    اتاقک

    نسترن زینل‌لی

    بوی روزنامه‌ی نو و جوهری که روی اون نقش بسته، خاطره‌ی کودکی منه! خاطره‌ی بچگی‌هایی که کنار بابا و توی روزنامه‌ای که کار می‌کرد گذشت و من رو عاشق کلمات و نوشتن کرد... حالا دو دهه از اون روزا گذشته؛ من روزنامه‌نگار شدم و لای کلمه‌ها وول خوردم، با واژه‌ها زندگی کردم و بین اون‌ها نفس کشیدم... و امروز که بیست‌وهشت‌ساله‌ام، هفت ساله که در حوزه‌ی محتوا قلم می‌زنم و هر روز جوششِ پایان‌ناپذیر قلبم رو به کلمه و کلمه رو به روایت تبدیل می‌کنم... "اتاقک" برای من همون حیاطِ خلوت امن و دوست‌داشتنیه که می‌تونم کنارتون روایت خلق کنم، دستتون رو بگیرم و با هم به دورترین و زیباترین گوشه‌های این جهان لایتناهی سفر کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *