تجربه سفررستوران‌گردی

معرفی بهترین رستوران های رامیان | اعجازی طبیعی در استان گلستان

حالا که سرما دارد کم‌کم بساطش را جمع می‌کند، پرنده‌ها به لانه‌های‌شان باز می‌گردند، درختان پرشکوفه می‌شوند و رودها پر آب شده‌اند، بهترین زمان برای سفر به شهر رامیان از دیار استان گلستان است. در این خطه تا چشم کار می‌کند، زیبایی می‌بینید و بس! این شهر، به‌عنوان نگین سرسبز استان گلستان شناخته شده است و طبیعت‌گردان آن را  بیشتر به‌خاطر اسب‌های وحشی و هوای همیشه مه گرفته‌اش می‌شناسند.

به قطع میان این همه زیبایی و گشت‌وگذار در دل طبیعت رامیان، دل‌تان غذایی دلچسب، در محیطی دلنشین می‌خواهد. پس ما در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک بهترین رستوران های رامیان را معرفی می‌کنیم تا زمان سفر به این شهر زیبای شمالی، برای خوردن یک غذای خوشمزه سردرگم نشوید و بهترین انتخاب را داشته باشید. تا انتها همراه ما باشید.

رستوران میران

رستوران میران
‌ رستوران میران، یکی از بهترین رستوران های رامیان با منویی متنوع از غذاهای ایرانی و محلی است.

یکی از بهترین رستوران های رامیان، رستوران میران است. وقتی وارد این مجموعه می‌شوید، آنچه شما را مجذوب خود می‌کند، محیط صمیمی و ساده آن است. محیط رستوران بسیار تمیز است و میز و صندلی‌های رنگارنگش فضای آن را جذاب‌تر کرده است.

غذاهای این مجموعه از نظر کیفیت و تازه بودن حرف ندارند. گویی سرآشپز رستوران در پخت انواع غذاهای ایرانی و محلی شمال تبهری خاص داشته و توانسته با طعم بی‌نظیر و تزئینات ویژه غذاها اشتهای‌تان را چند برابر کند. تنوع بالا، برخورد خوب پرسنل، کیفیت و حجم بالای غذا، همه و همه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا اکثر مشتریان از رستوران میران رضایت داشته باشند.

آدرس رستوران میران: استان گلستان، رامیان، کشاورز، خیابان کشاورز ۱۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 7 صبح  تا 22 شب

شماره تماس:  0911 176 3126

محدوده قیمت: متوسط

مجموعه گردشگری افراگل رامیان

مجموعه گردشگری افراگل رامیان
رستوران افراگل در مجتمع رفاهی تفریحی افراگل با طبیعتی بکر و مناظری چشم‌نواز قرار گرفته است.

رستوران افراگل، واقع در مجموعه گردشگری افراگل یکی دیگر از رستوران‌های دنج و خوش آب‌وهوای رامیان است. شما در این‌جا می‌توانید غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی استان گلستان را نوش‌جان کنید و از تفریحاتی چون ماهیگیری لذت ببرید.

این مجموعه با داشتن استخری طبیعی، فضایی سرسبز و چشم‌اندازی از کوه و درخت، از جذابیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و شما را برای مدت‌ها سرحال نگه خواهد داشت. رستوران افراگل در سه وعده صبحانه، ناهار و شام با منویی متنوع و رنگین از غذاهای مختلف ایرانی و محلی پذیرای شماست؛ البته اگر روزی گذرتان به این خطه زیبا خورد و خواستید در رستوران آن غذایی خوشمزه نوش‌جان کنید، حتما کباب و ماهی قزل‌آلا که توسط سرآشپزی بین‌المللی طبخ می‌شود را امتحان کنید.

زمان مراجعه به رستوران افراگل می‌توانید، غذای خود را در محیط‌های مختلف روباز، سرپوشیده و یا آلاچیق‌های زیبایش میل کنید. جالب این‌جاست که آلاچیق‌ها برای فصل‌های سرد و گرم سال، مجهز به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است و گردشگران در تمام طول سال می‌توانند از محیط زیبایش بهره ببرند.

آدرس مجموعه گردشگری افراگل رامیان: استان گلستان، رامیان، جاده چشمه گل – شاهرود، بعد از پل گل رامیان

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23:30 شب

شماره تماس:  0991 956 4688- ۰۱۷۳۵۸۸۱۷۹۹

محدوه قیمت: متوسط رو به بالا

آشپزخانه مرکزی شهر رامیان

آشپزخانه مرکزی شهر رامیان
در آشپزخانه مرکزی شهر می‌توانید، انواع کباب‌ها و خورشت‌های ایرانی را سفارش دهید.

از دیگر رستوران های رامیان، آشپزخانه مرکزی آن است که گویا در مرکز شهر قرار گرفته و از دسترسی آسانی برخوردار است. از این مجموعه می‌توانید انواع خورشت‌های ایرانی، کباب و جوجه کباب را با طعم‌های مختلف، برنج اصیل ایرانی و همراه با مخلفاتی نظیر زیتون پرورده، ترشی، ماست چکیده و غیره سفارش دهید.

شاید این رستوران، محیطی لوکس و تجملاتی نداشته باشد، اما همه غذاهایش با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه طبخ می‌شوند و همین امر گردشگران را راضی نگه می‌دارد. از سویی دیگر محیط تمیز رستوران، برخورد خوب پرسنل، قیمت و حجم مناسب غذاها هم مزید بر علت شده تا آشپزخانه مرکزی شهر، در لیست بهترین رستوران های رامیان قرار گیرد.

آدرس آشپزخانه مرکزی شهر: استان گلستان، رامیان، نهار خوران زعفرانیه، میدان ولیعصر

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 7 صبح تا 21:30 شب

شماره تماس: 01735883200

محدوده قیمت: نسبتا ارزان

فست‌فود فلای فود

فست‌فود فلای فود
در رستوران فلای فود، شاهد ترکیب زیبایی از رنگ‌ها هستیم و اشتهای‌مان چند برابر می‌شود.

گاهی اوقات در سفر، از خوردن غذاهای محلی، کباب و خورش‌های ایرانی خسته می‌شویم و دل‌مان کمی تنوع می‌خواهد. این‌جاست که در سفر به دیار سرسبز رامیان، رفتن به فست‌‌فود فلای فود بهترین انتخاب است.

از فست‌فود فلای فود می‌توانید انواع پیتزاها و ساندویچ‌های خوشمزه را با بهترین طعم و کیفیت نوش‌جان کنید و از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید. محیط رستوران بسیار شاد و سرزنده است و دیوارهای رنگارنگش با گلدان‌هایی کوچک و تابلوهایی زیبا مزین شده است. رستوران از نور کافی برخوردار است و نورپردازی آن، به‌گونه‌ای است که فضایی رمانتیک و شاعرانه به محیط بخشیده است.

آدرس فست فود فلای فود: استان گلستان، رامیان، شاهرود – رامیان، بین مسکن مهر و بلوار دانشجو

ساعت فعالیت: از شنبه تا سه‌شنبه ساعت 17:30 بعدازظهر تا 23:45 شب – از چهارشنبه تا جمعه ساعت 13 بعدازظهر تا 23:45 شب

شماره تماس: 09051491993

محدوده قیمت: متوسط

سخن آخر

در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک شما را با بهترین رستوران های رامیان آشنا کردیم. این خطه زیبا از دیار گلستان بر خلاف جاذبه‌های گردشگری فراوانش، رستوران‌های محدودی دارد که بیشتر توسط مردم خونگرم و مهمان‌نواز رامیان اداره می‌شوند و از شما به بهترین نحو پذیرایی خواهند کرد.

شما هم اگر دوست دارید از شهر رامیان، دیدن کنید و از تماشای مناظر چشم‌نوازش با تمام وجود لذت ببرید، حتما هنگام سفر به شمال کشور، بازدید از این خطه سرسبز را در برنامه خود قرار دهید. البته بهتر است قبل از حرکت، سری به سایت اتاقک بزنید و اقامتگاه مورد نظرتان را با بهترین قیمت و کیفیتی بالا به صورت آنلاین اجاره کنید.

سوالات متداول

ساحل بنود کجاست؟

بنود در استان بوشهر و در فاصله حدود 35 کیلومتری از عسلویه است.

بهترین زمان برای سفر به ساحل بنود کی است؟

از اواخر پاییز تا اوایل بهار، زمان مناسبی برای دیدن بنود است. اگر می‌خواهید بیرون آمدن بچه لاک‌پشت‌ها را ببینید، باید حدود ماه‌های خرداد تا مرداد در بنود باشید.

دیدنی‌های ساحل بنود کجاها هستند؟

خود ساحل بنود، غار بنود، روستای بنود و لوکیشن فیلم محمد رسول‌الله از دیدنی‌های ساحل بنود است.

در ساحل بنود کجا بمانیم؟

اگر تجربه و وسایل دارید، می‌توانید در ساحل بنود کمپ برنید. اگر نه، می‌توانید از اقامتگاه‌های عسلویه مثل دهکده گردشگری پازارلند، اقامتگاه‌های عسلویه، اقامتگاه‌های سیراف و خانه‌های بومگردی بوشهر استفاده کنید.

جاذبه‌های نزدیک به ساحل بنود کجاست؟

پارک ملی نایبند، منطقه شهابی، سد بستانو و جنگل حرای عسلویه از مقاصد گردشگری نزدیک به ساحل بنود است.

Rate this post

اتاقک

مائده سمیع‌زاده

مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *