تجربه سفررستوران‌گردی

معرفی بهترین رستوران‌های کردان کرج + منو، محدوده قیمتی،آآدرس و شماره تلفن

یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر خوردن غذاهای خوشمزه محلی در رستوران‌های شهر مقصد است. در هر شهر ایران رستوران‌های زیادی وجود دارد. حال اگر مقصد سفرتان جزو شهرهای گردشگرپذیر ایران باشد که در آن صورت با انتخاب‌های متعددی روبه‌رو خواهید شد. کردان نیز یکی از مناطق خوش آب‌وهوا و گردشگر پذیر کرج است که از رستوران‌های متعدد و متنوعی بهره می‌برد. هر یک از این رستوران‌ها دارای معماری منحصربه‌فرد و فضایی و زیبا و دنج هستند و انواع غذاهای ایرانی و محلی مطابق با هرسلیقه‌ای را برای مهمانان و گردشگران سرو می‌کنند. اگر قصد سفر و اجاره ویلا کردان را دارید و می‌خواهید با رستوران‌های این منطقه آشنا شوید با ما تا آخر این مقاله از مجله گردشگری اتاقک همراه باشید که قصد داریم تعدادی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران‌های کردان را به شما معرفی کنیم.

برای آشنایی بیشتر با این شهر می‌توانید مقاله کردان کجاست را مطالعه کنید.

اجاره ویلا کردان با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران سنتی آلما

فضای داخلی رستوران سنتی آلما، تخت های سنتی دور تا دور حضچه آبی رنگ چیده شده اند
عکاس: عادل فیروزی

رستوران سنتی آلما یکی از رستوران‌های معروف و شناخته شده کردان است که در بلوار شهدای کردان و در شرق خیابان چناران واقع شده است. فضای داخلی این رستوران به سبک سنتی و قدیمی و بسیار دل‌نشین طراحی شده و با کاشی‌کاری‌های آبی رنگ، پنجره‌های گنبدی و رنگی، ستون‌ها و دیوارهای آجری و حوضی که در وسط رستوران قرار دارد، شما را به یاد دوران قجر می‌اندازد. در این رستوران انواع غذاهای محلی و ایرانی نظیر مرصع پلو، خوراک مرغ ترش، سبزی پلو با ماهی قزل آلا، قیمه نثار، خوراک جوجه فسنجان و غیره با قیمت و کیفیت عالی در سینی‌های بزرگ سرو می‌شود.

آدرس رستوران سنتی آلما کردان: ایران، کرج، بلوار شهدای کردان، خیابان چناران.

محدوده قیمتی: متوسط

شماره تماس: 02644333715

رستوران سنتی باغ ارم کردان

رستوران سنتی باغ ارم کردان
عکاس: پژمان عطایی

یکی از رستوران‌های زیبا و دیدنی کردان که به جرئت می‌توان گفت جزو بهترین رستوران‌های کردان است، رستوران باغ سنتی ارم نام دارد. این رستوران با برخورداری از چشم‌اندازی دیدنی و بی‌نظیر و فضای سرپوشیده و باز در ابتدای جاده برغان کردان واقع شده است. فضای باز این رستوران یک حیاط بسیار بزرگ پر از تخت و آلاچیق‌های زیبا دارد که در کنار حوض قرار گرفته‌اند و به دلیل محصور بودن در زمستان نیز قابل استفاده هستند. خوردن غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی در این رستوران همراه با گوش دادن به صدای جریان آب و حوض‌هایی که در گوشه‌کنار این رستوران و درختان سرسبز قرار گرفته‌اند، قطعا خاطره‌ی زیبایی را برایتان به ارمغان خواهند آورد؛ البته فضای داخلی این رستوران نیز به اندازه فضای بیرونی چشم‌نواز است و با معماری زیبا و ساده‌ای ساخته شده و برای دورهمی‌های دوستانه و خانواده مناسب است.

آدرس رستوران سنتی باغ ارم کردان: ایران، کرج، شهرک کردان، کیلومتر 4 جاده برغان، دوراهی آغشت.

محدوده قیمتی: متوسط رو به بالا

شماره تماس: 2644693350

رستوران شب‌های رویایی کوهسار

رستوران شب‌های رویایی کوهسار
عکاس: ابوریحانه

رستوران شب‌های رویایی کوهسار یکی از رستوران‌های مجلل و بسیار شیک کردان است که در ارائه غذاهای خوشمزه و باکیفیت حرف اول را میزند. این رستوران در واقع یک تالار با ظرفیتی 300 الی 700 نفر است که در مجاورت کوهسار واقع شده است و با برخورداری از فضایی لوکس و دل‌نشین، پرسنلی حرفه‌ای و خوش‌برخورد و غذاهای خوشمزه و متنوع با قیمت و کیفیت عالی در زمره بهترین رستوران‌های کردان قرار دارد و برای برگزاری مراسمات و میهمانی‌ها مکان مناسبی به شمار می‌رود.

آدرس رستوران شب‌های رویایی کوهسار: ایران، کرج، بلوار شهدا، میدان ولایت، دومین خروجی باغ تالار شب‌های رویایی کوهسار

محدوده قیمتی: متوسط رو به بالا

شماره تماس: 02644327401

دیزی و طباخی چهار فصل

دیزی و طباخی چهار فصل
عکاس: majid khan

دیزی ازجمله غذاهایی است که در بین ایرانی‌ها همیشه طرفدار دارد، پس اگر شما هم عاشق دیزی هستید و در سفرتان به کردان هوس خوردن یک آبگوشت خوشمزه با ترشی‌های شمالی را در یک جای دنج و باصفا کرده‌اید، حتما سری به دیزی و طباخی چهار فصل کردان معروف به طباخی فیروزه نیز بزنید. این رستوران دارای محیطی زیبا و دل‌نشین است و در ارائه غذاهای خوشمزه با قیمت و کیفیت عالی حرف اول را میزند. دیزی و طباخی چهار فصل علاوه‌بر سرو دیزی برای نهار، سرویس صبحانه نیز دارد که اگر خواستید به وقت صبحانه سری به این رستوران بزنید حتما از خوردن کله‌پاچه‌های خوش‌طعم این رستوران به همراه چای غافل نشوید.

آدرس دیزی و طباخی چهار فصل کردان: ایران، کرج، کردان، بخش چندار، بلوار شهدای کردان

محدوده قیمتی: متوسط رو به بالا

شماره تماس: 09122773743

رستوران هزار و یک شب

رستوران هزار و یک شب
عکاس: majid khan

رستوران هزار و یک شب یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رستوران‌های کردان است که در بلوار شهدای کردان قرار دارد. این رستوران در واقع یک سفره‌خانه با فضای سنتی و دل‌نشین پر از تخت‌ها و میز و صندلی‌های شیک چوبی است و با سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی و فست فود، مطابق با ذائقه هر فردی لذت فراموش‌نشدنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. کافی است فقط یک‌بار غذاهای این رستوران را میل کنید تا به یکی از مشتری‌های دائم آن تبدیل شوید؛ بنابراین اگر به دنبال چشیدن طعم غذاهای متنوع و لذیذ در کردان هستید رفتن به این رستوران را نیز در لیست برنامه‌های خود قرار دهید. علاوه‌بر محیط سنتی و دل‌نشین و طبخ غذاهای خوشمزه هر شب در رستوران هزار و یک شب موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود که بر محبوبیت این رستوران افزوده است.

آدرس رستوران هزار و یک شب: ایران، کرج، کردان، میدان ولایت، بلوار شهدای کردان

محدوده قیمتی: متوسط رو به بالا

شماره تماس: 09351435834

رستوران پیلاس

رستوران پیلاس

اگر دوست دارید در سفرتان به کردان در یک محیط دنج و باصفا خود را مهمان یک وعده غذایی بکنید بدون شک اولین پیشنهاد ما به شما باغ رستوران پیلاس است. این رستوران دارای یک فضای باز پر از تخت و آلاچیق‌های زیبا است که در کنار درختان سرسبز و حوض آب فیروزه‌ای رنگ قرار گرفته‌اند. وجود گل‌های حسن یوسف در کنار حوض آب نیز بر جذابیت این مکان افزوده‌اند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی و انواع میان‌وعده و غیره با قیمت و کیفیت عالی در دو وعده نهار و شام سرو می‌شود.

آدرس رستوران پیلاس: ایران، کرج، کردان، جاده برغان، نبش دو راهی آغشت.

محدوده قیمتی: متوسط

شماره تماس: 22585785

رستوران مشایخی

رستوران مشایخی
عکاس: مهدی مشایخی

رستوران مشایخی یکی از رستوران‌های شیک کردان است که با فضای زیبا و مدرن و طراحی داخلی منحصربه‌فرد در بلوار شهدای کردان واقع شده است. این رستوران که به بام سبز کردان نیز معروف است، علاوه‌بر فضای داخلی دارای روف گاردن است که به صورت باغی زیبا با چشم‌اندازی دیدنی رو به‌سوی روستای کردان طراحی شده که لذت صرف غذا در هوای آزاد را برای شما به ارمغان می‌آورد. این رستوران به‌طبخ انواع غذاهای ایرانی و سنتی خوشمزه و خوش‌رنگ و لعاب معروف است؛ غذاهایی که با یک بار امتحان کردن طعم خوش آن‌ها برای همیشه در ذهنتان باقی خواهند ماند. رستوران مشایخی همه‌روزه از ساعت هشت صبح تا یازده شب در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

آدرس رستوران مشایخی: ایران، کرج، کردان، بلوار شهدای کردان، نبش بانک صادرات.

محدوده قیمتی: متوسط رو به بالا

شماره تماس: 02644334510

رستوران گیلانی گیله وا

رستوران گیلانی گیله وا
عکاس: Nima DRE

اگر اهل خوردن غذاهای گیلانی هستید حتما در سفرتان به کردان به رستوران گیلانی گیله وا سری بزنید. این رستوران در طبخ و سرو انواع غذاهای اصیل و با کیفیت گیلانی به همراه دسرهای محلی معروف است؛ بنابراین در بیشتر مواقع به‌ویژه آخر هفته‌ها به هیچ‌وجه انتظار خلوت بودن این رستوران را نداشته باشید. ازجمله غذاهای گیلانی که در منوی غذایی این رستوران به چشم می‌خورد می‌توان به مرغ شکم پر، خوراک سیاه جوجه، خوراک کباب ترش فیله گوسفندی، باقلاقاتق با ماهی دودی و غیره اشاره کرد. غذاهای این رستوران از حجم و کیفیت مناسبی برخوردارند و قیمتشان در مقایسه با دیگر رستوران‌ها بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

آدرس رستوران گیلانی گیله وا: ایران، کرج، کردان، بلوار شهدای کردان، بعد از میدان اول و پمپ بنزین، جنب فروشگاه رفاه.

محدوده قیمتی: متوسط

شماره تماس: 02644334161

کافه رستوران دامنه البرز

کافه رستوران دامنه البرز
عکاس: صفورا نوفلاح

کافه رستوران دامنه البرز یکی دیگر از رستوران‌های معروف کردان است که در میدان ولایت واقع شده است. این رستوران که با نام رویال کردان نیز شناخته می‌شود، فضایی دل‌نشین با دکوراسیونی زیبا دارد که لذت تجربه غذاهای متنوع و لذیذ را در یک محیط آرامش‌بخش برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. این رستوران در ارائه غذاهای متنوع حرف اول را میزند، کافی است فقط یک‌بار غذاهای این رستوران را میل کنید تا به یکی از مشتری‌های پروپاقرص آن تبدیل شوید؛ بنابراین اگر به‌دنبال چشیدن طعم غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای هستید در این رستوران انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی و همچنین انواع دسرها و نوشیدنی‌ها سرو می‌شود. فضایی دل‌چسب و مدرن، تنوع غذاها و پرسنلی حرفه‌ای و خوش‌برخورد ازجمله دلایلی هستند که این رستوران را در زمره بهترین رستوران‌های کردان قرار داده‌اند.

آدرس کافه رستوران دامنه البرز: ایران، کرج، کردان، بلوار شهدای کردان، میدان ولایت، خروجی سوم.

محدوده قیمتی: متوسط رو به بالا

شماره تماس: 02644333343

آشکده کوهپایه

آشکده کوهپایه
عکاس: ارسلان دشت بین

آخر هفته‌ها که می‌رسد به‌خصوص در فصل زمستان طرفداران آش خوشمزه و خوش‌عطر آشکده کوهپایه جلوی آن صف می‌بندند. اگر شما هم طرفدار آش هستید در سفرتان به کردان به‌خصوص در فصل سرد سال می‌توانید روی آشکده کوهپایه حساب باز کرده و خود را به یک کاسه آش داغ خوشمزه مهمان کنید. آشکده کوهپایه در بلوار شهدای کردان واقع شده و به خوشمزگی آش‌هایش معروف است. انواع آش‌های خوشمزه ازجمله آش حلیم، آش رشته و غیره در این رستوران سرو می‌شود و برای صبحانه و عصرهای زمستانی انتخاب مناسبی به شمار می‌رود.

آدرس آشکده کوهپایه: ایران، کرج، کردان، بلوار شهدا، میدان ولایت، نبش کافه رستوران دامنه البرز.

محدوده قیمتی: مناسب و مقرون به صرفه

شماره تماس: 09125685231

رستوران چناران

رستوران چناران
عکاس: Naiere Bahmandaar

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به چشم‌انداز محیط هنگام صرف غذا اهمیت می‌دهید، رستوران چناران یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود؛ چرا که این رستوران به صورت باغی زیبا طراحی شده و دارای چشم‌اندازی دیدنی رو به سوی دامنه‌های سبز است. رستوران چناران دارای یک حیاط بسیار بزرگ پر از تخت و آلاچیق‌های چوبی زیبا است که در کنار رودخانه چناران و درختان سرسبز قرار گرفته‌اند. صرف انواع غذاهای ایرانی و محلی در این رستوران‌ همراه با گوش دادن صدای جریان آب و تماشای طبیعت سرسبز و درختان سر و چنار باغ باعث می‌شود که لذت خوش سفر به یاد ماندنی‌تر و دو چندان شود.

آدرس رستوران چناران: ایران، کرج، کردان، کیلومتر 4 جاده برغان، دو راهی آغشت.

محدوده قیمتی: متوسط و رو به بالا

شماره تماس: 02644693919

رستوران سمائی کردان

رستوران سمائی کردان
عکاس: شایان سمائی

در لیست رستوران‌های کردان حتما جایی را برای رستوران سمائی خالی بگذارید. رستورانی که علاوه غذاهای خوشمزه و خوش‌طعم دارای محیطی زیبا با دکوراسیونی شیک است و برای صرف غذا همراه با خانواده و یا دوستان محیط مناسبی به شمار می‌رود. در لیست غذاهای این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی و انواع دسر و نوشیدنی به چشم می‌خورد.

آدرس رستوران سمائی کردان: ایران، کرج، بلوار شهدای کردان، ما بین کوچه‌ی کیایی و مریم.

محدوده قیمتی: متوسط و رو به بالا

شماره تماس: 02644333470

 




     

    سخن آخر

    کردان یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب‌وهوا در نزدیکی تهران است که در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز و در فاصله 25 کیلومتری کرج واقع شده است. این منطقه زیبا و دیدنی سرشار از جاذبه‌های گردشگری است و همه‌ساله مسافران بسیاری از اقصی نقاط ایران برای سفر و تفریح راهی کردان کرج می‌شوند. اگر مسافر قصد اجاره ویلا استخردار در کردان را دارید و به دنبال یک رستوران خوب جهت صرف وعده غذایی با دوستان و خانواده می‌گردید، خوشبختانه در جای‌جای این منطقه ییلاقی رستوران‌های متعددی از سنتی گرفته تا رستوران‌های مدرن و متناسب با هر سلیقه‌ای وجود دارد که در این مقاله تنها به معرفی چند مورد از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های کردان پرداختیم. علاوه‌بر این، اگر می‌خواهید نهایت لذت را در سفرتان به کردان کرج ببرید می‌توانید با اجاره ویلا از سایت اتاقک لحظاتی به‌یادماندنی را برای خود و هم‌سفرانتان به ثبت برسانید.

    5/5 - (2 امتیاز)

    اتاقک

    سلوا طاحونی

    سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *