کافه‌گردیشهرها

معرفی بهترین کافه های شیراز | کافه گردی در بهشت استان فارس

به شیراز پایتخت فرهنگی کشور و مهد پرورش ادبا و شعرا خوش آمدید! مگر می‌شود تا شیراز آمد و از حافظیه، شاه‌چراغ و بازار وکیل دیدن کرد اما سری به بهترین کافه‌های آن نزد. اصلا شیرازگردی بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه داغ در یک عصر بارانی آن هم در یک کافه دنج می‌چسبد. یا اصلا بعد از گردش و تفریح در شیراز هیچ چیز مانند نوشیدن یک فنجان شربت خنک یا نوش‌جان کردن یک میان‌وعده خوشمزه، نمی‌تواند خستگی را از تنتان بیرون کند.

جای‌جای شیراز هم که پر است از کافه‌های متنوع و جذاب. اصلا برای من بخشی از تفریحات و جاهای دیدنی شیراز همان کافه‌های این شهر است. کافه‌هایی لوکس و مدرن و حتی کافه‌هایی که در دل عمارت و خانه‌های تاریخی قرار گرفته‌اند و مثلش را در هیچ جای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید.

پس اگر قصد سفر به شیراز را دارید و از طرفی اهل کافه‌گردی هم هستید و دلتان می‌خواهد در سفرتان به این شهر یک صبح یا عصر را در بهترین کافه های شیراز بگذرانید این مقاله از اتاقک را تا آخر بخوانید؛ چون می‌خواهیم کافه‌هایی را معرفی کنم که مطمئنا در سفرتان به شیراز به کارتان خواهد آمد.

این شما و این هم بهترین کافه های شیراز…

کافه موزه زرنگار

کافه موزه زرنگار
کافه موزه نگار؛ کافه‌ای برای تاریخ دوستان – عکاس: C Nox

کافه موزه زرنگار شیراز زمانی برایتان لذت‌بخش خواهد بود که در کنار کافه ‌رفتن، دوست داشته باشید کمی در تاریخ ایران گم شوید و از یک عمارت تاریخی قجری هم دیدن کنید. این عمارت تاریخی که می‌گویم در اصل اولین موزه نگارگری شهر شیراز بوده و این کافه هم در دل این ساختمان قدیمی قرار گرفته است و حال‌وهوای خانه‌های قدیمی را تداعی می‌کند. برای اینکه فضای کافه با این عمارت تاریخی همخوانی داشته باشد، دکوراسیون داخلی آن را هم به ‌شکل تاریخی طراحی کرده‌اند.

حتی میز و صندلی‌های کافه موزه زرنگار هم از جنس چوب و با طرح‌های قدیمی است. با اینکه این کافه ظاهری قدیمی دارد اما از تجملات هم چیزی کم نگذاشته است. غذاهای خوشمزه این کافه هم به خاطر طعم و کیفیت عالی که دارند مشتریان به آن دستپخت مامان پز می‌گویند؛ در داخل ظروف مسی سرو می‌شوند. حتی لیوان‌های بلوری این کافه هم قدیمی هستند.

پس اگر سری به این کافه زدید لذت نوشیدن شربت سکنجبین در این لیوان‌های قدیمی را از دست ندهید. علاوه بر فضای داخلی، کافه موزه زرنگار حیاطی با فضای باز و حوضی زیبا دارد. دیوارهای آجری این خانه قدیمی در کنار حوض سفالی نقره‌ای رنگ که دورتادور آن گل‌های شمعدانی قرمز قرار گرفته‌اند، فضایی آرام و دوست‌داشتنی ایجاد کرده است. از این رو، بی‌دلیل نیست که کافه موزه زرنگار در لیست بهترین کافه های شیراز جای گرفته است.

آدرس کافه موزه زرنگار: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه ۳۳، کاشی ۱۴، کافه موزه زرنگار

ساعت کاری کافه موزه زرنگار: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 23 شب

شماره تماس کافه موزه زرنگار: ۰۹۱۷۹۳۵۵۰۰۳

برای اجاره سوئیت در شیراز می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

اجاره سوئیت شیراز با بهترین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

کافه آبان

کافه آبان
در کافه آبان خبری از تاریکی و موسیقی غمگین نیست – عکس از سایت: takhfifbazan

همیشه که قرار نیست بهترین کافه های شیراز نوری کم، فضایی جمع‌وجور و موسیقی غمگین داشته باشند. برای نمونه، همین کافه آبان را در نظر بگیرید. کافه‌ای که اگر برای بار اول وارد آن شوید، بیشتر از همه انرژی مثبت و فضای دنج آن نظر شما را جلب خواهد کرد.

فضای کافه آبان بر خلاف دیگر کافه های شیراز، کوچک اما دل‌باز و پر از روشنایی و نور روز است. شب‌ها هم که نورپردازی مناسبی دارد. درباره طراحی داخلی این کافه هم باید بگوییم که تمام المان‌های دکوراسیون کافه آبان به رنگ روشن هستند و در گوشه و کنار آن از آثار هنری متعددی استفاده شده است. به همین دلیل این کافه با نام کافه گالری آبان نیز شناخته می‌شود.

راستی در کافه آبان امکان برگزاری رویداد هنری، فرهنگی، ایونت‌ها و جلسات کاری نیز وجود دارد. اگر مراسمی یا رویدادی دارید می‌توانید روی خدمات این کافه حساب باز کنید. منوی کافه آبان هم بسیار متنوع  است و اکثر مشتریان از کیفیت خدمات و منوی آن بسیار راضی هستند.

آدرس کافه آبان: شیراز، عفیف آباد، حد فاصل کوچه 18 و 20، کافه گالری آبان

ساعات کاری کافه آبان: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 24 شب

شماره تماس کافه آبان: ۰۹۰۲۳۱۱۲۳۱۰

کافه تئاتر

کافه تئاتر
کافه تئاتر؛ کافه‌ای برای هنر دوستان – عکاس: Moein VF

کافه تئاتر کافه‌ای برای دوست‌داران هنر است. طراحی داخلی زیبای این کافه در کنار منوی متنوع آن باعث شده کافه تئاتر جایگاه خوبی در میان بهترین کافه های شیراز برای خود باز کند. بیشتر از همه‌چیز، دکوراسیون کافه تئاتر است که روح تئاتر و هنر‌دوستی آن را نشان می‌دهد. سرتاسر دیوارها با دیالوگ‌های جاودانه در کنار تصاویر هنرمندان متعدد پوشانده شده است. فضای کافه هم بسیار دلنشین و روشن است. در طول روز مشتریان از نور آفتاب لذت می‌برند، شب‌ها هم که نورپردازی‌های عالی، فضایی پرانرژی در این کافه به وجود آورده است.

منوی کافه تئاتر هم تقریبا همه مواردی را که می‌توان از یک کافه خوب انتظار داشت را شامل می‌شود. انواع دم‌نوش، کیک و دسر، انواع غذاهای فرنگی، میان‌وعده و غیره در منوی این کافه به چشم می‌خورد. تنها تمایز منوی کافه تئاتر با بقیه کافه‌ها در کیفیت غذاها است.

آدرس کافه تئاتر: شیراز، قصردشت، وليعصر، كوچه ١٦، پلاک ٣٦٣، کافه تئاتر

ساعات کاری کافه تئاتر: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23 شب

شماره تماس کافه تئاتر: ۰۷۱۳۶۲۷۲۶۷۳

کافه بال

کافه بال
بال کافه از دنج‌ترین و لوکس‌ترین کافه های شیراز است – عکاس: Ghazal M

در یکی از شلوغ‌ترین مناطق شیراز، کافه‌ای با فضایی دنج و لوکس ساخته شده تا برای یک بار هم که شده، با نشستن در آن، کمی آرامش به دست بیاورید. نام این کافه زیبا، کافه بال است که به آن بال کافه هم می‌گویند. این کافه در سراسر ایران شعبه دارد و دو شعبه آن هم در شیراز است. کیفیت و منوی هر دو شعبه یکسان است و طراحی داخلی آن‌ها هم به اندازه‌ای زیبا و دلنشین است که باعث شده کافه بال در فهرست بهترین و مدرن‌ترین کافه های شیراز قرار بگیرد.

در محیط مدرن این کافه گیاهان طبیعی بسیاری قرار داده شده است که حس سرزندگی می‌دهند. در کافه‌ای هم که در شعبه خاک‌شناسی قرار دارد، یک کتاب‌فروشی بزرگ از آن‌هایی که قفسه‌شان تا سقف ادامه دارند، منتظر شماست. می‌توانید یک بعد از ظهر خود را برای خوردن، نوشیدن، و خواندن کتاب در این کافه اختصاص دهید و از فضای دنج آن لذت ببرید. منوی کافه بال هم بسیار متنوع است و برای دیزاین، سرو غذاها و نوشیدنی‌ها وقت زیادی صرف می‌شود.

آدرس شعبه 1 کافه بال: شیراز، بلوار آزادی، خیابان خاکشناسی، سمت راست ساختمان مارینا

آدرس شعبه 2 کافه بال: شیراز، سه‌راه عفیف آباد به سمت ستارخان (۱۰۰ متر)، ساختمان فلورانس

ساعات کاری کافه بال: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 24 شب

شماره تماس کافه بال: ۹۸۷۱۳۶۲۸۷۶۵۱

کافه فلورال

کافه فلورال
کافه فلورال؛ کافه‌ای به رنگ صورتی – عکس از سایت: yabex

کافه فلورال از متفاوت‌ترین و دیدنی‌ترین کافه های شیراز است که به‌خاطر تجربه محیطش هم که شده، ارزش یک بار امتحان‌کردن را دارد. محیط این کافه بسیار  دلنشین، شاد و رنگی است. به طوری که در نگاه اول همه توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند. پایتان را که در داخل کافه بگذارید، دنیایی از رنگ‌های صورتی شما را احاطه خواهند کرد چرا که تمامی دکوراسیون و فضای داخلی این کافه از در و دیوار گرفته تا وسایل، صندلی و حتی کاغذ منوهای این کافه هم به رنگ صورتی است.

قرار‌گرفتن میان این همه انرژی رنگی، باعث می‌شود منوی کافه فلورال وسوسه‌انگیزتر شود و مزه‌ها هم بیشتر به کامتان بچسبد. پس اگر در سفرتان به شیراز به دنبال کافه‌ای با فضای شاد هستید و از همه مهم‌تر عاشق رنگ صورتی هستید، پیشنهاد ما به شما کافه فلورال شیراز است. کافه فلورال کافه‌ای فرانسوی است که هم فضای باز دارد هم فضای بسته. همچنین برای برگزاری جشن تولد هم دکوراسیون خاصی فراهم کرده است.

آدرس کافه فلورال: شیراز، فرهنگ شهر، کوچه 43، ابتدای تاکستان، جنل املاک سرزمین، کافه فلورال

ساعات کاری کافه فلورال: همه روزه از ساعت 15 الی 23

شماره تماس کافه فلورال: 09333913584

کافه شب

کافه شب
موزیک ملایم و فضای دنج کافه شب بدون شک خستگی را از تن شما دور خواهد کرد – عکس از سایت: hamsafarha

کافه شب شاید در نگاه اول جزء ساده‌ترین کافه های شیراز به نظر برسد اما همین فضای ساده و بزرگ با دکوراسیون مدرن است که باعث شده خیلی برای کاربران جذاب باشد. راستش را بخواهید، هر چقدر که این کافه طراحی شیک و مدرنی دارد به همان اندازه هم فضای آن آرام و دنج است و برای دورهمی‌های خانوادگی، قرارهای دوستانه یا جلسات کاری انتخاب مناسبی است.

البته کافه شب علاوه بر فضای سرپوشیده دارای فضای بازی هم هست که رو‌به‌روی درب ورودی قرار گرفته است. از دکوراسیون بزرگ درون محوطه و منوی متنوع گرفته تا امکان استفاده از فضای باز این کافه در شب‌های زیبای شیراز هر یک به نوعی بر محبوبیت کافه شب افزوده‌اند.

آدرس کافه شب: شیراز، خیابان قدوسی غربی، خیابان ایمان شمالی، کافه شب

ساعات کاری کافه شب: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 24 شب

شماره تماس کافه شب: ۳۶۳۱۱۴۳۵

کافه استریت لانژ

کافه استریت لانژ
کافه استریت لانژ از کافه های شیراز، محیط بسیار لوکس و جذابی دارد – عکاس: Hossein

حالا در فهرست بهترین کافه های شیراز به سراغ یکی از لاکچری‌ترین کافه‌های این شهر می‌رویم. این کافه لاکچری نامش کافه استریت لانژ است. چیزی که این کافه را از سایر کافه های شیراز متمایز می‌کند این است که با هر سبک و سلیقه‌ای که وارد این کافه شوید عاشق فضای مدرن آن شده و احساس راحتی خواهید کرد.

اما در ابتدا قبل از اینکه وارد کافه شوید، زیبایی نمای بیرونی کافه است که نگاه‌ها را به خودش جلب می‌کند. در فضای داخلی کافه هم هرچه زمان بیشتری را بگذارنید، تم سبز، سفید و قهوه‌ای دکوراسیون داخلی با گل‌ها و درختچه‌های زیبا در کنار نورپردازی جذاب این حس را بیشتر و بیشتر می‌کند.

اگر با دوستانتان قرار دارید یا فقط می‌خواهید کمی با خودتان خلوت کنید می‌توانید در هر طرفی از کافه که دوست دارید، مثلا روی صندلی‌های سبز رنگ کنار پنجره‌های قدی یا روی کاناپه‌های راحتی کنار دیوارها بشینید. راستی کافه استریت لانژ در یکی از محبوب‌ترین مناطق شیراز قرار دارد و با مترو هم به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. منوی غذایی متنوع این کافه هم در سه وعده صبحانه، نهار و شام شما را برای گذراندن یک روز به یاد ماندنی در این کافه دعوت می‌کند.

آدرس کافه استریت لانژ: شیراز، معالی آباد، پزشکان، مجتمع الماس شهر، کافه استریت لانژ

ساعات کاری کافه استریت لانژ: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11 شب

شماره تماس کافه استریت لانژ: ۰۹۱۷۳۰۴۷۴۰۰

کافه 404

کافه 404
کافه 404؛ کافه‌ای به رنگ فیروزه.

این‌بار می‌خواهیم فهرست بهترین کافه های شیراز را با معرفی کافه‌ای پرانرژی، جوان‌پسند و دوست‌داشتنی ادامه دهیم که بیشتر از هر چیزی به طراحی جذاب، بستنی‌ها و قهوه‌های خوشمزه‌اش معروف است. بعضی‌ها عاشق رفتن به کافه‌های تاریک و دنج هستند. اما در کافه 404 خبری از فضای تاریک نیست. برعکس در طراحی دکوراسیون داخلی این کافه از رنگ‌های شاد و پرانرژی ازجمله رنگ آبی فیروزه‌ای استفاده شده است.

کافه 404 دست شما را در انتخاب جا خیلی باز می‌گذارد چون این کافه با اینکه یک کافه کوچک و جمع‌وجور است اما هم فضای سرپوشیده و هم یک حیاط زیبا دارد. اگر انتخاب کردید که روی میز و صندلی‌های چوبی فضای باز این کافه بنشینید نگران آب‌وهوا نباشید چون در هوای بارانی و برفی بر روی میزها چتر قرار می‌دهند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت درکنار لذت بردن از هوا، قهوه‌تان را هم نوش‌جان کنید.

یکی دیگر از نقاط قوت کافه 404 که باعث شده در فهرست بهترین کافه های شیراز قرار بگیرد، این است که شما با هر سلیقه‌ای که وارد کافه شوید، می‌توانید غذا و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. یعنی منوی آن بسیار متنوع است. انواع بستنی‌های ترکیبی، آبمیوه، انواع کیک و انواع قهوه در منوی کافه 404 به چشم می‌خورد. هر کدام از این نوشیدنی‌ها به صورت Take Away (بیرون بر) هم ارائه می‌شوند.

آدرس کافه 404: شیراز، بلوار شهید کسائی،  نبش کوچه ۱۰، کافه 404

ساعات کاری کافه 404: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 24 شب

شماره تماس کافه 404: ۰۹۱۲۸۶۰۸۶۶۱

کافه هومرز

کافه هومرز
کافه هومرز از دنج‌ترین کافه های شیراز است – عکس از سایت: cafeyab

اگر می‌خواهید در سفرتان به شیراز بعد از گشت‌وگذار با یک نوشیدنی در محیطی زیبا، خستگی در کنید، کافه هومرز گزینه خوبی است. این کافه فضایی نسبتا بزرگ و کم‌نور و آرامش‌بخشی دارد و برای قرارهای دوستانه یا دورهمی‌های خانوادگی بهترین انتخاب است. در این کافه خبری از بوی سیگار و قلیان نیست، تنها بویی که به شمامتان می‌رسد بوی قهوه است. با این توصیفات می‌توان کافه هومرز را در لیست بهترین کافه های شیراز جای داد.

آدرس کافه هومرز: شیراز، قدوسی غربی، خیابان سبحانی، جنب مجتمع امیریه، کافه هومرز

ساعات کاری کافه هومرز: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23 شب

شماره تماس کافه هومرز: ۰۹۳۵۱۷۴۵۵۸۸

کاف اسپرسو لب

کاف اسپرسو لب
کافه اسپرسو لب از بهترین کافه های شیراز، تخصصش در سرو قهوه و اسپرسوهای خوشمزه هست – عکاس: مسعود بانا

تا این‌جای مقاله با کافه‌های متعدد این شهر آشنا شدیم. حالا نوبت یکی دیگر از بهترین کافه های شیراز است که رابطه خوبی با اسپرسو و قهوه دارد. این ارتباط را از همان اول می‌توان از نامش فهمید؛ اسپرسو لب، به‌معنای آزمایشگاه اسپرسو است. این کافه فضای داخلی زیبا و یک بالکن نسبتا بزرگی دارد. البته بالکن کافه اسپرسو لب مخصوص مشتریان ثابت و vip این کافه هست اما اگر شما بخواهید در بالکن بنشینید هیچ مانعی وجود ندارد.

علاوه بر فضای داخلی منحصربه‌فرد کافه اسپرسولب، منوی این کافه نیز بسیار متنوع است و در آن همان‌طور که انتظار دارید انواع قهوه‌ها و اسپرسوهای خاص در کنار انواع غذاهای خوشمزه به چشم می‌خورد. اسپرسوهای کافه اسپرسو لب بسیار معروف است، اصلا معلوم است که با قهوه و اسپرسو به‌صورت حرفه‌ای برخورد می‌شود. پس اگر عاشق نوشیدنی‌های تلخ و خوشمزه ازجمله قهوه و اسپرسو هستید می‌توانید در سفرتان به شیراز روز خود را با خوردن یک قهوه در این کافه شروع کنید و سپس به باقی سفرتان برسید.

آدرس کافه کاف اسپرسو لب: شیراز، میدان چنچنه، خیابان نارون، حدفاصل خیابان چنچنه و خاک‌شناسی، روبه‌روی زبانکده نیایش، کافه اسپرسو لب

ساعات کاری کافه کاف اسپرسو لب: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23 شب.

شماره تماس کافه کاف اسپرسو لب: ۰۷۱۳۲۲۶۱۵۳۷

کافه عمارت شاپوری

کافه عمارت شاپوری
کافه عمارت شاپوری؛ کافه‌ا‌ی در دل یک عمارت باشکوه – عکاس: roya wedding

افرادی که به عمارت شاهانه و مجلل شاپوری رفته‌اند می‌دانند که چقدر این عمارت زیباست و چطور توانسته دل مسافران و گردشگران را ببرد. حالا فرض کنید یک کافه در میان چنین عمارت باشکوه و زیبایی قرار دارد و می‌توانید با رفتن به این کافه یک تیر و دو نشان بزنید و از زیباترین جای دیدنی و تاریخی شیراز هم دیدن کنید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که معماری این عمارت تلفیقی از هنر ایرانی و اروپایی است و سال ساخت آن هم به دوران پهلوی بازمی‌گردد. جلوی ایوان اصلی و سردر ورودی ساختمان این عمارت باشکوه، حوضی بزرگ و دلباز به چشم می‌خورد. میز و صندلی‌های کافه عمارت هم درست در کنار این حوض آب و همچنین بر بالای ایوان قرار گرفته‌اند. نشستن بر روی صندلی‌های چوبی در کنار این عمارت تماشایی و حوض آب، آن هم در دل باغی دلباز برای اندکی هم که شده، شما را از حس و حال مکان و زمان فارغ می‌کند.

منوی کافه عمارت شاپوری هم تقریبا به‌اندازه فضای آن، بی‌نظیر و خلاقانه است. افرادی که شخصا این کافه را تجربه کرده‌اند، از نوشیدنی‌های سنتی این کافه تعریف می‌کنند. البته قبل از رفتن بد نیست بدانید که قیمت‌های کافه عمارت شاپوری نسبت به سایر کافه های شیراز کمی بیشتر است.

آدرس کافه عمارت شاپوری: شیراز، خیابان کریم خان زند، خیابان انوری ، روبه‌روی خیابان اهلی، کافه عمارت شاپوری

ساعات کاری کافه عمارت شاپوری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب

شماره تماس کافه عمارت شاپوری: 07132347491

کافه چشم‌انداز هتل چمران

کافه چشم‌انداز هتل چمران
کافه چشم‌انداز هتل چمران، از بهترین کافه های شیراز است که چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارد – عکس از سایت: sarjoo

باز هم می‌خواهیم به سراغ یکی دیگر از زیباترین کافه های شیراز بریم که هم فال است و هم تماشا. چرا؟ چون این کافه در طبقه 23 هتل چمران شیراز قرار گرفته و با رفتن به این کافه، می‌توانید چشم‌انداز زیبایی به شهر شیراز داشته باشید. این کافه دکوراسیون بسیار مدرن و زیبایی دارد و در هر گوشه‌ای از کافه که بنشینید صدای موسیقی زنده به گوشتان خواهد رسید.

کافه چشم‌انداز هتل چمران 120 نفر ظرفیت دارد و برای برگزاری مراسمات، جشن‌های تولد و غیره بهترین گزینه است. منوی این کافه هم بسیار متنوع است. سرو صبحانه، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، میان وعده‌های خوشمزه مثل وافل، شیرعسل و همچنین  بیف استروگانف، پاستا گوشت و پنه آلفردو از خوردنی‌های پرطرفدار این کافه هستند. البته سرویس عربی هم از مهم‌ترین سرویس‌های کافه چشم‌انداز هست که طرفداران خاص خودش رادارد.

آدرس کافه چشم انداز هتل چمران: استان فارس، شیراز، بلوار چمران، طبقه 23 هتل بزرگ چمران

شماره تماس کافه چشم انداز هتل چمران: 07136288484

 




     

    در آخر کافه‌گردی در شیراز با اتاقک

    در این مقاله همراه هم در یک سفر مجازی به سراغ بهترین کافه های شیراز رفتیم. اما چون سلیقه هر کدام از ما در انتخاب کافه، نوشیدنی و غذا با دیگری متفاوت است، سعی کردیم سلیقه همه هم‌سفرانمان را در نظر بگیریم و هم از کافه‌های سنتی و دنج برایتان بگوییم و هم از کافه‌های لوکس و مدرن. اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص کافه هستید خوشحال می‌شویم در سفرتان به شیراز تجربه و نظرات خودتان را از کافه‌گردی در بهترین کافه های شیراز با ما در میان بگذارید.

    راستی در سفرتان به شیراز اگر نگران اقامتگاه هستید پیشنهاد من به شما این است که قبل از سفر وارد سایت اتاقک شوید و به اجاره ویلا و سوئیت در شیراز بپردازید. بعد از رزرو اقامتگاه، رژیم را کنار بگذارید، چمدان‌هایتان را ببندید و مستقیم به سمت شیراز و کافه‌های آن حرکت کنید.

    سوالات متدول درباره کافه های شیراز

    بهترین کافه‌های تاریخی شیراز کدام‌اند؟

    کافه موزه زرنگار و کافه عمارت شاپوری

    بهترین کافه‌های مدرن و لوکس شیراز کدام‌اند؟

    کافه استریت لانژ، کافه شب، بال کافه، کافه اسپرسو لب و کافه چشم‌انداز هتل چمران

    بهترین کافه‌های دنج و صمیمی شیراز کدام‌اند؟

    کافه 404، کافه فلورال، کافه تئاتر، کافه آبان و کافه هومرز

    کافه عمارت شاپوری شیراز در کجا قرار دارد؟

    کافه عمارت شاپوری در خیابان لطفعلی‌خان زند و در سمت چپ اواسط خیابان انوری قرار دارد.

    4.5/5 - (2 امتیاز)

    اتاقک

    سلوا طاحونی

    سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *