خبرهای اتاقکی

طرح­ ویژه اتاقک برای سفر در روزهای کرونایی

کرونا؛ مهمان ناخوانده‌ای که زندگی‌ همه ما را دستخوش تغییر کرده است؛ مهمان ناخوانده‌ای که ظاهرا به این سادگی‌ها قصد رفتن هم ندارد و باید زندگی در کنار آن را بیاموزیم! درست است که روال زندگی همه ما به خاطر شیوع این ویروس تغییر کرده، اما زندگی و حرکت از هر چیز دیگری در این دنیا قوی­ تر است و قرار نیست نبض روزهایمان از حرکت بایستد.

این روزها اما رعایت نکات و قوانینی که وزارت بهداشت اعلام می­ کند، به ما کمک کرده است که بتوانیم خیلی از کارهایی که برایمان ترسناک و غیرممکن شده بود را با خیال راحت انجام دهیم. یکی از این کارها سفر رفتن است. برای کسانی که هر آخر هفته را با سفر و طبیعت گردی می ­گذارندند، قرنطینه و در خانه ماندن مثل کابوسی بود که خوشبختانه حالا دیگر به اتمام رسیده است. در واقع با گذشت تقریبا یک سال از ورود کرونا به ایران با رعایت پروتکل­ های بهداشتی می­ توانید به هر کجا که دوست دارید، سفر کنید. از اصلی­ ترین نگرانی­ هایی که برای سفر رفتن وجود دارد، پیدا کردن یک اقامتگاه تمیز و ضدعفونی شده است. اما چه طور باید چنین اقامتگاهی را پیدا کنیم؟! اصلا از کجا باید مطمئن باشیم که اقامتگاه موردنظر ما تمیز و ضدعفونی شده است؟!

برای این کار راهی را به شما پیشنهاد می ­دهیم که خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد. با اتاقک همراه باشید:

طرح ویژه‌ی بسته‌های سپید اتاقک برای آرامش بیشتر شما

تا همین یک سال پیش اگر قرار بود به یکی از اقواممان سر بزنیم، یک جعبه شیرینی یا یک دسته گل پیشکش می­ بردیم؛ اما حالا با این شرایط کرونایی اگر ریسک کنید و به خانه عزیزی سر بزنید، یک جعبه ماسک و الکل ضدعفونی کننده با خودتان هدیه می ­برید!

اتاقک هم تقریبا همین کار را برای راحتی مهمانانش انجام داده است. شرکت اتاقک برای کاهش نگرانی مهمانان درباره ابتلا به ویروس کرونا در زمان سفر، برای اولین بار بسته­ های بهداشتی سپید را بین تعدادی از میزبانان اقامتگاه ­های برتر خودش توزیع کرده است. این بسته بهداشتی به تعداد نفراتی که در اقامتگاه هستند، به ممهانان هدیه داده می‌شود.

طرح اقامتگاه های پاک اتاقک

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

در بسته­ های سپید اتاقک چه خبر است؟!

در هر بسته سپید تعدادی لوازم بهداشتی و ضروری وجود دارد که شما نیازمند حمل این موارد در طول سفر نباشید:

  1. روتختی (یک یا دونفره)
  2. روبالشتی به تعداد (یک یا دو عدد)
  3. حوله
  4. شامپو
  5. صابون

بسته بهداشتی سپید، علاوه بر اینکه بار سفر شما را سبک می­ کند، دغدغه غیر بهداشتی بودن اقامتگاه و وسایلش را تا حد زیادی برای مهمان­ ها از بین می برد. اتاقک تمام تلاشش را می­ کند که مهمانان با خاطری آسوده از سفرشان لذت ببرنند و از همه چیز اقامت لذت ببرند. بسته بهداشتی سپید با هم‌یاری میزبانان و مهمانان اتاقکی شرایط را برای تجربه سفری بهتر، لذت‌بخش‌تر و بهداشتی‌تر ایجاد می­ کند.

اجاره اقامتگاه­ های پاک اتاقک در تمام شهرهای ایران

حالا که در این شرایط کرونازده برنامه سفر را چیده­ اید و می­ خواهید حال بهتری برای روزهایتان رقم بزنید، حالا که شهر مقصد را انتخاب کرده ­اید، باید به فکر جمع کردن وسایل باشید. با هر وسیله ­ای راهی سفر می­ شوید، حتما ماسک و دستکش و الکل یا محلول ضدعفونی کننده همراه داشته باشید. تمام سعیتان را بکنید که فاصله­ گذاری ­ها را هم رعایت کنید.

قدم بعدی پیدا کردن یک اقامتگاه تمیز و ضدعفونی شده است که اتاقک به جای شما این کار را انجام داده است. کافی است گوشی همراهتان را بردارید و سراغ اتاقک بروید. هم از طریق وبسایت و هم از طریق اپلیکیشن اتاقک می­ توانید به راحتی اتاقک­ های پاک را پیدا کنید.

اقامتگاه ­هایی که در دسته­ بندی اتاقک­ های پاک قرار گرفت ه­اند، مواردی را برای حفظ سلامت مهمانان رعایت می­ کنند. مثلا:

  1. بلافاصله بعد از خروج هر مهمان، امکان حضور فرد جدید در این اقامتگاه وجود ندارد. این فاصله زمان لازم را برای میزبان ها فراهم می­ کند تا بتوانند اقامتگاه را تمیز و ضدعفونی شده به نفر بعدی تحویل دهند.
  2. در این اقامتگاه­ ها علاوه بر رعایت کامل موارد بهداشتی که در حالت عادی انجام می‌شود، تمام لوازم خانه از جمله لوازم آشپزخانه، سرویس خواب، سرویس بهداشتی، حمام و بقیه قسمت­ های خانه را به صورت کامل ضد‌عفونی خواهد شد.

اتاقک این اطمینان را به شما می­ دهد که میزبان­ ها درباره ضدعفونی کردن و تمیز بودن با صداقت کامل با شما در ارتباط هستند. اگر بعد از اجاره ویلا یا سوئیتی که انتخاب کرده بودید، در بخش نظرات مربوط به آن صفحه نظرتان را درباره واحدی که در آن اقامت داشتید با دیگران به اشتراک بگذارید. به این ترتیب با تجربه خودتان به دیگران هم کمک کرده­ اید.

همچنین یکی از مهم‌ترین نگرانی ها در زمان کرونا در مورد اجاره روزانه خانه در تهران است، که اتاقک تمرکز ویژه ای بر ضدعفونی بودن و رعایت کامل تمامی پروتکل های بهداشتی در این شهر دارد تا عزیزانی که قصد اجاره سوئیت در تهران را دارند با خیالی آسوده اقدام به رزرو اقامتگاه مدنظر خود کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *