بازار‌ها و مراکز خریدتجربه سفر

معرفی ۱۰ مورد از مراکز خرید محمود آباد | بازارگردی در محمودآباد

دل‌تان برای دریا و ساحل تنگ شده و می‌خواهید با رزرو ویلا در شمال چند روزی را استراحت کنید؟ یکی از بهترین پیشنهادها، سفر به محمود آباد مازندران است. شهری زیبا، تمیز و توریستی که برای هر سلیقه‌ای، جاذبه‌ای خواهد داشت. مثلا اگر اهل خرید باشید و بخواهید در کنار اجاره ویلا محمود آباد، از فروشگاه‌های رنگارنگ و متنوعی دیدن کنید، این شهر نمی‌گذارد دست خالی بازگردید. مراکز خرید محمود آباد، در منطقه معروفند و می‌توانند خرید از محمود آباد را تبدیل به یک خاطره شیرین کنند. در این مطلب از اتاقک، از مهم‌ترین مراکز خرید در محمود آباد، آدرس آن‌ها، کالاها و خدماتی که ارائه می‌کنند، گفته‌ایم.

اجاره ویلا در محمودآباد با پشتیبانی 24 ساعته
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

مرکز خرید سیمرغ، باکو در محمود آبادمرکز خرید سیمرغ

یکی از بهترین مراکز خرید محمود آباد، سیمرغ است. یک مجموعه زیبا و خاص که ساختمان آن از حال‌وهوای میدان نقش جهان و یک بنای مهم در باکو، به اسم «مرکز حیدر علی اف» الهام گرفته شده است. بنای اصلی در باکو، یکی از زیباترین طراحی‌های معمار عراقی-بریتانیایی یعنی زاها حدید است. خانم حدید، جایزه‌های بین‌المللی مهم معماری را در کارنامه‌اش دارد و بی‌شک دیدن مرکز تجاری سیمرغ، شما را با سبک معماری متفاوتش آشنا خواهد کرد.

در مجتمع تجاری سیمرغ، امکانات و تفریحات گوناگونی را جای داده‌اند. مثلا می‌توانید برای صرف غذا به فودکورت این مجموعه مراجعه و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با قیمتی مناسب، نوش جان کنید. مرکز خرید سیمرغ سینما هم دارد. اگر دوست داشتید با خانواده و دوستان‌تان فیلم‌های به‌روز و روی پرده را ببینید، از امکانات این مرکز خرید محمود آباد استفاده کنید.

از اتاقک ویلا رزرو کرده‌اید و برای ناهار یا شام‌تان نیاز به مواد غذایی، نوشیدنی، دسر، نان یا هر چیز دیگری دارید؟ می‌توانید تمام آنها را از فروشگاه هایپر داخل مرکز خرید سیمرغ تهیه کنید. فروشگاهی که بسیار پرطرفدار است و به‌خصوص در روزهای تعطیل، افرادی زیادی به آن مراجعه می‌کنند. داخل خود مجموعه، غرفه‌های گوناگون برای خرید انواع کالاهای خارجی و ایرانی نیز برپاست. مثلا اگر لباس‌های مارک می‌خواهید، قصد خرید لوازم برقی دارید یا دوست دارید یک عینک آفتابی یا حتی یک کتاب بخرید، مرکز خرید سیمرغ برایتان عالی است.

آدرس مرکز خرید سیمرغ محمود آباد: محمود آباد، محور نور، نبش کنار گذر غربی، سرای گردشگری سیمرغ

بازار بزرگ محمود آبادبازار بزرگ محمود آباد

بازار بزرگ مازندران محمود آباد، یکی از بازارهای تازه تاسیس به‌شمار می‌رود و در سال 1401 بازگشایی شده است. اگر به دنبال خرید پوشاک هستید، بازار بزرگ برایتان انتخاب مناسبی است. قیمت اجناس در این بازار معمولا پایین‌تر از بازار سیمرغ است، اما ممکن است برندهای خارجی زیادی را پیدا نکنید. بازار بزرگ مازندران محمود آباد، به دریا و بازارهای قدیمی محمود آباد نیز نزدیک است؛ به همین دلیل می‌توانید در مسیر دیگر جاذبه‌های محمود آباد، به این مرکز خرید نیز سر بزنید.

آدرس بازار بزرگ محمود آباد: جاده نور- محمود آباد، بعد از میدان آزادی، خیابان معلم

بازار سنتی محمود آباد یا بازار الغدیر

بازار سنتی محمود آباد
آرش میرسپاسی

یکی از لذت‌های سفر به شمال، دیدن بازارهای روز قدیمی شهرهاست. بازارهایی که قدمت دیرینه دارند و از صبح تا عصر، تازه‌ترین محصولات از جمله میوه و سبزی، ماهی، ترشی، زیتون، صنایع حصیری، صنایع چوبی و… در آنها عرضه می‌شود. بازار قدیمی محمود آباد نیز با همین حال‌وهوا، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. به خصوص اگر بعد از رزرو ویلا در محمود آباد، بخواهید خودتان در ویلا آشپزی کنید و نیاز به مواد غذایی سالم، تازه و با قیمت مناسب داشته باشید. مثلا اگر هوس ماهی کبابی کرده‌اید، انواع ماهی‌ سفید، اوزون برون، کپور و دیگر ماهی‌های خوشمزه دریای خزر را در بازار پیدا می‌کنید. بعد می‌توانید سراغ سبزی‌های معطر شمالی که مخصوص طبخ ماهی هستند بروید. حالا وقت خرید سیرترشی، زیتون، فلفل و شاید هم کمی آب نارنج یا رب انار باشد. همه چیز برای یک ناهار عالی فراهم است و قطعا طعم این غذا که با تازگی این مرکز خرید محمود آباد، درهم آمیخته و تا همیشه به نیکی در یادتان خواهد ماند.

جالب است بدانید برخی از فروشندگان این بازار از شهرها و روستاهای اطراف برای فروش محصولات‌شان به محمود آباد می‌آیند؛ به همین دلیل با دیدن این بازار، می‌توانید صنایع دستی، میوه و سبزیجاتی که مناطق اطراف می‌رویند را هم ببینید.

آدرس بازار سنتی محمود آباد: محمود آباد، بلوار امام خمینی، خیابان معلم (نزدیک مرکز تجاری سیمرغ)

پاساژ قرض‌الحسنه محمود آبادپاساژ قرض‌الحسنه محمود آباد

یکی دیگر از مراکز خرید محمود آباد، پاساژ قرض‌الحسنه است. قر‍ض‌الحسنه، از قدیمی‌ترین مجتمع‌های خرید در محمود آباد است. در این پاساژ در کنار بوتیک‌های مختلف که به فروش پوشاک، لوازم منزل، کفش و… مشغول هستند، یک مرکز قرض‌الحسنه قدیمی نیز وجود دارد. علت نامگذاری این پاساژ نیز به همین دلیل است. در این مرکز خرید محمود آباد می‌توانید کالاهایی را با قیمت مناسب پیدا کنید.

آدرس پاساژ قرض‌الحسنه محمود آباد: سه راه مرکزی محمود آباد، جاده نور-محمود آباد، جنب فروشگاه ایران مارکت

پاساژ شرکا محمود آبادپاساژ شرکا محمود آباد

شرکا از مراکز خرید محمود آباد است که طیف وسیعی از خدمات و کالاها در آن ارائه می‌شود. از کافی نتی به نام سون و فروشگاه لوازم الکتریکی گرفته تا فرش فروشی، ابزار و یراق و حتی آزمایشگاه، در این پاساژ مشغول به کار هستند. پاساژ شرکا در سه لاین ساخته شده و از آنجا که تنوع مغازه‌‌هایش زیاد است، تقریبا هر چیزی را در این بازار پیدا خواهید کرد و می‌توانید در طول اقامت‌تان در ویلاهای محمود آباد، از امکانات این مرکز خرید استفاده کنید.

آدرس پاساژ شرکا محمود آباد: 500 متر جلوتر از سه‌راه محمود آباد

فروشگاه ایران مارکت

فروشگاه ایران مارکت
عکاس: سجاد سلطانی

در طول اقامت در محمود آباد ممکن است به مواد غذایی از جمله انواع نوشیدنی، آب معدنی، لبنیات، تنقلات یا غذاهای آماده نیاز پیدا کنید. برای خریدهای سوپرمارکتی، فروشگاه ایران مارکت از بهترین پیشنهادهاست. در این فروشگاه انواع محصولات و کالاها با بهترین قیمت ارائه می‌شوند. وسعت مجموعه جوابگوی تعداد زیاد خریداران است و می‌توانید مایحتاج سفرتان را در این مرکز خرید محمود آباد تهیه کنید.

آدرس فروشگاه ایران مارکت محمود آباد: محمود آباد، خیابان آزادی، بعد از کوچه دریا 3/2

پوشاک شی شی (shi shi)پوشاک شی شی (shi shi)

اگر اهل خرید پوشاک برند هستید، در مراکز خرید محمود آباد می‌توانید بوتیک‌های جالب توجهی را پیدا کنید. یکی از این برندها، فروشگاه شی شی است. این فروشگاه از شعبات یک برند ایرانی باکیفیت است که لباس‌های مردانه و زنانه زیبایی را طراحی و ارائه می‌کند. این مرکز خرید، عصرها از ساعت 4 عصر به بعد باز و تقریبا نزدیک به مراکز خرید مهم محمود آباد قرار گرفته است.

آدرس فروشگاه شی شی محمود آباد: محمود آباد، بلوار امام خمینی

پاساژ خسروی محمود آبادپاساژ خسروی محمود آباد

خسروی از دیگر مراکز خرید و پاساژهایی است که در شهر ساحلی محمود آباد می‌توانید از آن خرید کنید. این پاساژ در گذشته تنوع محصولات بیشتری داشته و بوتیک‌هایش محصولات و کالاهای متنوعی را ارائه می‌کردند؛ اما در حال حاضر این مرکز تجاری، بیشتر بر روی خدمات و تعمیرات وسایل گوناگون تمرکز کرده است. با این حال هنوز هم برخی مغازه‌ها، پوشاک، کیف، کفش و لوازم منزل مانند فرش و… را می‎فروشند.

آدرس پاساژ خسروی محمود آباد: محمود آباد، بلوار امام خمینی

فروشگاه خانه و کاشانه محمود آباد

فروشگاه خانه و کاشانه محمود آباد
عکاس: مجید حاجی زاده

یکی از شعبه‌های مرکز خرید خانه و کاشانه در محمود آباد قرار گرفته است. این فروشگاه طیف وسیعی از لوازم آشپزی، اسباب‌بازی، ظروف و خوردریزهایی که در خانه به‌کارتان می‎آید را ارائه می‌کند. فروشگاه خانه و کاشانه محمود آباد هر روز، حتی روزهای تعطیل، از 9:30 صبح تا 10:30 شب باز است و در دو طبقه کالاها ارائه می‌شوند. این فروشگاه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید سوغاتی‌های کوچک و ارزان است. اگر پس از رزرو ویلا در محمود آباد، متوجه شدید که برخی لوازم‌ کار در آشپزخانه‌ یا پیک‌نیک را نیاورده‌اید، مرکز خرید خانه و کاشانه، می‌تواند برایتان عالی باشد.

آدرس فروشگاه خانه کاشانه محمود آباد: خیابان معلم، شهرک گلستان، ساختمان کسری، طبقه همکف

بازار ساحلی قائم

بازار ساحلی قائم

اگرچه اسم این مرکز خرید محمود آبادرا بازار ساحلی گذاشته‌اند اما در واقع، بازار قائم را در مسیر جاده آمل به محمود آباد پیدا می‌کنید. این بازار از مراکز خرید پرطرفدار در محمود آباد است و کالاهای متنوعی در آن به فروش می‌رسد. از جمله انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، عینک آفتابی، لباس‌های ساحلی، شال و روسری و… از جمله مواردی هستند که در بازار قائم، عرضه می‌شوند.

این بازار به سبب قرارگیری در مسیر چند شهر شمالی، مورد توجه تجار و خریداران است. در نتیجه قیمت‌ کالاها عمدتا منصفانه بوده و می‌توانید در حراجی‌ها لباس‌های خوب، با قیمت مناسب نیز پیدا کنید. بازار قائم 5 راهرو دارد که در هر کدام، 15 مغازه مشغول به فعالیت هستند. اگر خواستید از بومی‌ها برای پیدا کردن این مرکز خرید کمک بگیرید، به یاد داشته باشید که اکثرا آن ‌را به‌نام پاساژ قائم می‌شناسند.

آدرس بازار ساحلی قائم: جاده آمل-محمود آباد، روبروی کلانتری 11

سخن پایانی

در این مطلب از اتاقک به بررسی مراکز خرید مهم در شهر ساحلی محمود آباد پرداختیم. از آنجا که این شهر جاذبه‌های طبیعی، رستوران‌های خوب و ویلاهای زیبا و تمیزی برای اقامت دارد، گردشگران بسیاری به آن سفر می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید در بهترین فصل، ویلاهای ارزان محمود آباد را اجاره کنید یا برای رزرو ویلاهای لوکس محمود آباد اقدام کنید، همین حالا بخش اجاره ویلا سایت اتاقک را ببینید. در این بخش تمام ویلاها با قیمت، جزییات امکانات و فاصله از بخش‎‌های مهم شهر معرفی شده‌اند. با سایت اتاقک، بدون اتلاف وقت و انرژی، بهترین اقامتگاه‌ها برای شما خواهد بود.

3.2/5 - (5 امتیاز)

اتاقک

نیوشا امینیان

قلم و سفر جهانم رو شکل دادن و من رو به دنیای نویسندگی آوردن. گاهی نجوم درس می‌دم و اوقاتی رو صرف نقاشی می‌کنم. در ذهن من، با نوشتن هر کلمه، روحی در وجودش دمیده می‌شه و تا همیشه زنده نگهش می‌داره. با کلماتی لبریز از روح زندگی، از زیباترین مقاصد سفر، بیشتر بدونید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *