رستوران‌گردی

لذت خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران های امیرکلا | شهری دلبر میان ساحل و شالیزار

استان مازندران پر از شگفتی‌های بی‌نظیر است. در این خطه تا چشم کار می‌کند گل و گیاه روییده است و سرسبزی شالیزارها و عطر خوش برنج اصیل ایرانی هوش از سرتان می‌برد. از آرامش و زیبایی دریای بیکران هم که دیگر نمی‌توان ساده گذشت. در این خطه زیبای شمالی، شهرها و روستاهای بی‌نظیری جا خوش کرده‌اند و یکی از بهترین‌شان، شهر زیبای امیرکلاست.

این شهر زیبای شمالی میان شالیزارهای برنج و ساحل دریای خزر محصور شده است و سالانه میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است. برای این‌که شهر امیرکلا، از مهمانانش به بهترین نحو پذیرایی کند، رستوران‌های متعددی در خود جای داده است،  اما برای این‌که بفهمیم، کدام رستوران های امیرکلا تمیزتر است، کدام یک غذای خوب و باکیفیتی عرضه می‌کند و یا در کدام رستوران می‌توانیم غذای مورد علاقه خود را نوش‌جان کنیم، نیاز است این مقاله از مجله گردشگری اتاقک را مطالعه کنیم.

مجموعه پذیرایی عمارت بدری

مجموعه پذیرایی عمارت بدری
مجموعه پذیرایی عمارت بدری بسیار مجلل و سرسبز است و اشتهای مهمانانش را چند برابر می‌کند.

کباب شیشلیک عمارت بدری همین‌قدر دلپذیر میاد پیشتون! این شعار مجموعه پذیرایی عمارت بدری در شهر زیبای امیرکلاست. در این مجموعه شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی مازندران را با بهترین کیفیت و طعم نوش‌جان کنید. همچنین می‌توانید کنار خوردن غذایی لذیذ از زیبایی فضا لذت ببرید و هوای مطبوع این خطه را وارد ریه‌های‌تان کنید.

محیط رستوران بدری بسیار تمیز است و پرسنل آن بسیار خوش‌برخورد و مودب‌اند. غذاهای آن هم از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. منوی عمارت بدری، بسیار متنوع است و در کنار آن انواع نوشیدنی‌ها همراه با دورچینی بی‌نظیر سرو می‌شود. رفتن به این مجموعه هم سیر است و هم تماشا، گویی طعم خوش غذاها تا مدت‌ها زیر دندان‌‌تان باقی می‌ماند!

آدرس مجموعه پذیرایی عمارت بدری: استان مازندران، بابل انتهای کمربندی امیرکلا، روبه‌روی اتولوکس، جنب سنگفروشى هفت سنگ

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 13 ظهر تا 24 بامداد

شماره تماس: ۰۹۳۷۳۴۴۳۴۱۱

محدوده قیمت: گران

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

باغ رستوران فانوس؛ از بهترین رستوران های امیرکلا

باغ رستوران فانوس
باغ رستوران فردوس، دارای دو بخش روباز و سرپوشیده است – عکاس: شیخ اسلامی

باغ رستوران فانوس از آن جاهایی است که برای یک‌بار هم که شده، باید امتحانش کنید. این مجموعه از بخش‌های مختلفی چون سالن تولد VIP، آلاچیق‌های سنتی و کافی‌شاپ VIP تشکیل شده است و حتی می‌توانید در سالن VIP آن مهمانی‌ها و مراسمات خود را برگزار کنید. منوی رستوران هم از تنوع بالایی برخوردار است و در آن هرچه هوس کنید، پیدا می‌شود.

در این مجموعه صبحانه محلی، ایرانی و فرنگی از ساعت 7 تا 11 صبح سرو می‌شود و از شما با انواع غذاهای محلی، ایرانی و بین‌الملل در وعده ناهار یا شام پذیرایی می‌شود. ناگفته نماند، آخر هفته‌ها در باغ رستوران فردوس، زمان سرو شام موسیقی زنده هم اجرا می‌شود و شما می‌توانید غذایی خوشمزه را در محیطی زیبا و فضایی شاد و پرانرژی نوش‌جان کنید.

آدرس باغ رستوران فانوس: بابل، کمربندی امیرکلا

شماره تماس: 09195269670

ساعت فعالیت: همه روزه از 8 صبح تا 12 بامداد

محدوده قیمت: گران

رستوران اکبر جوجه امیرکلا

رستوران اکبر جوجه امیرکلا
سالن رستوران اکبر جوجه امیرکلا، فضای کافی برای پذیرایی از گردشگران را دارد.

رستوران‌های زنجیره‌ای اکبر جوجه در برخی از شهرهای ایران و به‌خصوص نقاط مختلف شمال کشور شعبه دارد. در این رستوران شما می‌توانید مرغ سرخ شده و خوشمزه را همراه با چاشنی رب انار طعم‌دار شده و برنج اصیل ایرانی نوش‌جان کنید. یکی از شعبات رستوران اکبر جوجه در شهر زیبای امیرکلا وجود دارد. پس زمان سفر به این شهر زیبای ساحلی حتما به این مجموعه سر بزنید و طعم اصل اکبرجوجه شمال را با تمام وجودتان حس کنید.

به این نکته دقت داشته باشید، وقتی به شمال سفر کردید و هوس خوردن اکبرجوجه به سرتان زد، قبل از هر چیز از اصل بودن برند رستوران مطمئن شوید. در سایت رستوران‌های اکبر جوجه، آدرس تمامی شعبات، همراه با شماره تماس ذکر شده است.

آدرس رستوران اکبر جوجه: مازندران، بابل شهر، امیرکلا، کمربندی امیرکلا به بابلسر، قبل میدان مقری کلا، روبه‌روی نمایندگی سایپا بزرک روشن

شماره تماس: 09122401002

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 11:30 صبح الی 16:30 بعدازظهر  و 19:30 بعدازظهر  الی 23 بعدازظهر

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

آشپزخانه دورهمی

آشپزخانه دورهمی
در رستوران دورهمی، طعم خوش غذاهای مادربزرگ‌‌ها برایمان زنده می‌شود.

شنیده‌اید می‌گویند هیچ‌جا خانه آدم نمی‌شود. یکی از دلایل این حرف، میل افراد به چشیدن طعم غذاهای خانگی است. حال اگر می‌خواهید در سفر به شهر امیرکلا از این حس غریب دور بمانید، ما به شما آشپرخانه دورهمی را معرفی می‌کنیم. سرآشپز این آشپزخانه تبحری خاص در پخت غذاهای ایرانی با بهترین کیفیت و لذیذترین طعم دارد و همین امر باعث شده تا مشتریان رستوران از غذاهای آن رضایت کامل داشته باشند.

البته آشپزخانه دورهمی، علاوه بر عرضه غذاهای بیرون‌بر، برای دور هم جمع کردن مشتریانش، یک سالن غذاخوری مجزا هم در نظر گرفته است و در آن غذاها را در سینی‌های بزرگ، همراه با تزئینات و دورچین‌های وسوسه‌کننده سرو می‌کند. قیمت غذاهای رستوران دورهمی، نسبت به کیفیت و حجم غذا مقرون‌به‌صرفه هستند و به شما کمک می‌کند تا سفری اقتصادی داشته باشید.

آدرس آشپزخانه دورهمی: استان مازندران، امیرکلا، میدان امام علی (بندرکلا)، جنب شهربازی سرزمین شگفتی

شماره تماس: ۰۱۱۳۲۳۹۰۷۰۹

محدوده قیمت: متوسط

برای اجاره خانه روزانه، ویلا و سوئیت لب دریا در بابل می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

اغذیه سرای خان عمو

اغذیه سرای خان عمو
‌ در اغذیه سرای خان عمو می‌توانید سه وعده صبحانه، ناهار و شام را نوش‌جان کنید.

اغذیه ‌سرای خان عمو رستورانی متفاوت با فضایی ساده، اما صمیمی در امیرکلاست. با ورود به این رستوران نباید منتظر دکوراسیون مجلل و فضایی شیک و مدرن باشید، اما با گذاشتن اولین لقمه از غذای آن در دهان‌تان همه چیز را فراموش می‌کنید و تنها چیزی که توجه‌تان را به خود جلب می‌کند، طعم خوش غذاهایش است.

شما می‌توانید در اغذیه‌ سرای خان عمو، غذاهایی چون جغول مخصوص، جغول شامی، مخلوط جغول شامی، جگر جغول، دل و قلوه، خوش گوشت و نیمرو و املت سفارش دهید.

آدرس اغذیه سرای خان عمو: مازندران، امیرکلا، میدان انقلاب، خیابان ابن سینا، روبه‌روی ابن سینا ۳

شماره تماس: 01132344992

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 7 صبح تا 23:30 شب

محدوده قیمت: متوسط

 




     

    سخن آخر

    در این مقاله لیستی از بهترین رستوران های امیرکلا، شهری زیبا در استان مازندران را به شما معرفی کردیم. به امید این‌که در زمان سفر به این شهر دل‌انگیز، بهترین غذاها را در مکانی دنج و با آرامش کامل نوش‌جان کنید.

    البته به این نکته توجه داشته باشید، امیرکلا شهری ساحلی است که در همسایگی شهرهای بابل و بابلسر قرار گرفته است، پس در زمان تعطیلات و آخر هفته جمع زیادی از علاقه‌مندان طبیعت به این شهر سفر می‌کنند. پس بهتر است قبل از حرکت به‌سمت امیرکلا، به سایت اتاقک سری بزنید و در امیرکلا یا یکی از شهرهای اطراف آن به‌صورت آنلاین اقدام به اجاره سوئیت یا ویلا کنید.

    سوالات متداول

    بهترین رستوران های امیرکلا کدام است؟

    مجموعه پذیرایی عمارت بدری، باغ رستوران فانوس، رستوران اکبر جوجه، اغذیه سرای خان عمو و رستوران دورهمی

    در کدام یک از رستوران های امیرکلا صبحانه سرو می‌شود؟

    باغ رستوران فانوس و اغذیه سرای خان عمو

    ارزان‌ترین رستوران های امیرکلا کدام‌اند؟

    اغذیه سرای خان عمو و آشپزخانه دورهمی

    1.5/5 - (2 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *