شهرهارستوران‌گردی

بهترین رستوران های آستانه اشرفیه | شهری سرسبز در خطه گیلان

در شهر زیبای آستانه اشرفیه، جایی که طبیعت به‌طور حیرت انگیزی خودنمایی می‌کند و بوی گیاهان تازه و شالیزارها مشام‌تان را پر می‌کند، حتما اشتهای‌تان باز می‌شود و دلتان هوس غذاهای ترش و ملس شمالی می‌کند. این‌جاست که صدای قار و قور شکم‌تان بلند می‌شود و چشمان‌تان دنبال مکانی دنج و تمیز می‌گردد تا غذایی خوشمزه را نوش‌جان کنید.

پس این مقاله از گردشگری اتاقک را اختصاص می‌دهیم به معرفی بهترین رستوران های آستانه اشرفیه، تا بدین طریق بتوانید بدون سردرگمی و اتلاف وقت، غذای مورد علاقه خود را میل کنید. تا انتها همراه ما باشید.

رستوران سنتی دلفین

رستوران سنتی دلفین
رستوران سنتی دلفین از ظرفیت بالایی برخوردار است.

رستوران سنتی دلفین، مکانی دنج و آرام برای سرو غذاهای ایرانی و محلی آستانه اشرفیه است. وقتی وارد رستوران می‌شوید با فضایی زیبا و برخورد خوب پرسنل مواجه خواهید شد و همین امر باعث می‌شود تا غذای خوشمزه‌ای که سفارش می‌دهید، بیشتر به دهن‌تان مزه کند و طعم دلپذیرتری داشته باشد.

در رستوران سنتی دلفین، همه غذاها از کیفیت مطلوبی برخوردار است، اما کباب کوبیده آن به گفته مشتریان بی‌نظیر است و تا مدت‌ها طعم آن زیر دندان‌های‌تان باقی می‌ماند. در این رستوران امکان سفارش قلیان هم وجود دارد. جلوی مجموعه هم، فضای کافی برای پارک خودروهای‌تان وجود دارد و به این ترتیب زمان مراجعه، دیگر نگران پیدا کردن جای پارک نخواهید بود.

آدرس رستوران سنتی دلفین: گیلان، آستانه اشرفیه، مسجد آقا سید حسن، جاده کیاشهر

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10:30صبح  تا 23:30 شب

شماره تماس: 0911 943 5412

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران سنتی باغچه سرا

رستوران سنتی باغچه سرا
رستوران سنتی باغچه سرا از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته است.

یکی از جذاب‌ترین رستوران های آستانه اشرفیه، رستوران باغچه سراست. آن‌چه این رستوران را جذاب کرده است، اشیاء سنتی است که دور تا دور آن چیده شده است. مراجعه ‌کنندگان هم می‌توانند برای سرو غذا، بر روی میز و صندلی‌های چوبی و راحتی بشینند که در وسط رستوران قرار گرفته است.

فضای داخلی رستوران قدیمی است و با دکوراسیون سنتی‌اش همخوانی دارد، اما فضای بیرونی مجموعه بعد از بازسازی شده زیباتر شده است. اما آن‌چه باعث شهرت رستوران باغچه سرا شده است، کیفیت غذاهایش است. در جلوی رستوران هم، فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد.

به گفته مشتریان سرعت پرسنل در آماده کردن سفارشات بالاست و غذاها از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. قیمت غذاها هم نسبت به خدماتی که دریافت می‌کنید، بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند و اگر روزی گذرتان به رستوران باغچه‌ سرا خورد، حتما کباب کوبیده و کباب‌ ترش‌های آن را امتحان کنید.

آدرس رستوران سنتی باغچه سرا: استان گیلان، آستانه اشرفیه، میدان جمهوری

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 12 ظهر  تا 23:30 شب

شماره تماس:01342125050

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران مجلل آنا؛ از بهترین رستوران های آستانه اشرفیه

رستوران مجلل آنا
غذاهای طبخ شده در رستوران مجلل آنا از کیفیت خوبی برخوردارند و سطح بهداشت در رستوران بالاست.

رستوران مجلل آنا همان‌طور که از نامش پیداست، یکی از شیک‌ترین رستوران های آستانه اشرفیه است. از منوی متنوع این مجموعه می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت می‌برید.

علاوه بر کیفیت بالای غذا، تمیز بودن محیط مجموعه، سرویس‌دهی عالی و رفتار خوب پرسنل هم نظر گردشگران را به ‌خود جلب می‌کند. در جلوی رستوران، فضای کافی برای پارک کردن ماشین تعبیه شده است و افراد دیگر نگران جای پارک خودرو نخواهند بود. فراموش نکنید، روزهای پنج‌شنبه و جمعه در رستوران مجلل آنا موسیقی زنده پخش می‌شود.

آدرس رستوران مجلل آنا: استان گیلان، آستانه اشرفیه، امامزاده جلال الدین شرف

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9:30 صبح  تا 23:00 شب

شماره تماس: 01342130505

محدوده قیمت: گران

رستوران فرزاد

رستوران فرزاد
کیفیت کباب‌های رستوران فرزاد، در سطح مناسبی قرار دارد و شما می‌توانید تجربه‌ای بی‌نظیر از مزه خوب کباب‌ها را داشته باشید.

رستوران فرزاد که در میان اهالی آستانه اشرفیه با عنوان کبابی فرزاد هم شناخته می‌شود، یکی از بهترین‌های این خطه از دیار گیلان است. در رستوران فرزاد غذاهای باکیفیت با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه می‌شوند و به شما کمک می‌کند تا سفری اقتصادی داشته باشید.

گرچه محیط داخل رستوران دکوراسیون و تزئینات ویژه‌ای نداشته باشد، اما طعم لذیذ کباب‌هایش تا مدت‌ها یاد و خاطره این سفر و رستوران فرزاد را برای شما زنده نگه‌ می‌دارد.

آدرس رستوران فرزاد: استان گیلان، آستانه اشرفیه، بلوار مطهری

ساعت فعالیت: تمامی روزهای هفته به جز جمعه‌ها در ساعت‌های 9 صبح تا 13 ظهر و 14 بعدازظهر تا 24 بامداد

شماره تماس: 09113441757

محدوده قیمت: متوسط

برای اجاره روزانه خانه و سوئیت در آستانه اشرفیه می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

فست‌فود تبریز

فست‌فود تبریز
شعار فست‌فود تبریز این است: کیفیت اتفاقی نیست، آن را تجربه کنید!

در سفر به آستان اشرفیه، ممکن است از خوردن کباب و خورشت و غذاهای محلی خسته شده باشید، این‌جاست که فست‌فود تبریز که با عنوان پیتزا تبریز هم شناخته می‌شود، به فریادتان می‌رسد. در این‌جا می‌توانید غذاهایی مانند پیتزا، مرغ کنتاکی و همبرگر و غیره را با طعمی بی‌نظیر نوش‌جان کنید. محیط داخلی رستوران هم از فضای زیبا و دلنشینی برخوردار است و زمان خوردن غذا اشتهای‌تان را چند برابر می‌کند.

آدرس فست فود تبریز: استان گیلان، آستانه اشرفیه، بلوار دکتر معین، نبش میدان جمهوری

ساعت فعالیت: همه روزه به صورت 24 ساعته باز است.

شماره تماس: 42135631-013

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

 




     

    سخن آخر

    آستانه اشرفیه از شهرهای زیبای استان گیلان است که شما را به‌ خوردن غذاهای محلی این خطه دعوت می‌کند. در این شهر جذاب شمالی، رستوران‌های متعددی برای پذیرایی از گردشگران وجود دارند که البته با خواندن این مقاله می‌توانید بهترین رستوران های آستانه اشرفیه را انتخاب کنید و سفری به‌یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

    هنگام سفر به آستانه اشرفیه، نگران محل اقامت خود هم نباشید، چراکه اقامتگاه‌های اتاقک با بهترین قیمت و کیفیت در خدمت شماست. برای اجاره سوئیت و ویلا فقط کافی است وارد سایت اتاقک شده و پس از مشاهده عکس‌ها و جزئیات یکی از آن‌ها را مطابق با نیاز و بودجه خود به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

    سوالات متداول درباره رستوران های آستانه اشرفیه

    بهترین رستوران های آستانه اشرفیه کدام‌اند؟

    رستوران‌های سنتی دلفین، باغچه‌سرا، مجلل آنا، فرزاد و فست‌‌فود تبریز

    بهترین فست‌فود آستانه اشرفیه کدام است؟

    فست فود تبریز یا همان پیتزا تبریز

    بهترین کبابی آستانه اشرفیه کجاست؟

    رستوران البرز از بهترین کبابی‌ها و رستوران های آستانه اشرفیه است.

    Rate this post

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *