شهرها

معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان بهار

آشنایی با جاذبه های گردشگری شهرستان بهار

شهر بهار در استان همدان قرار دارد و سیمین‌ و فرجین رودخانه‌های مهم این شهرند. مردم بهار به زبان فارسی و ترکی صحبت می‌کنند. این شهر در نزدیکی کبودرآهنگ قرار دارد و آب‌و‌هوای آن خشک همراه با باران‌های فصلی است. سفر به شهر بهار این امکان را به گردشگران می‌دهد که با روستاهای این شهر، که هرکدام زیبایی خاص خودشان را دارند، آشنا شوند. در ادامه از جاذبه های گردشگری شهرستان بهار و جاهای دیدنی شهرستان بهار برایتان بیشتر می‌گوییم.

آشنایی با جاذبه های گردشگری شهرستان بهار
عکس از گوگل

لالجین یکی از جاهای دیدنی شهرستان بهار

منطقه لالجین یکی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر بهار است و سفال آن از مهم‌ترین صنایع دستی ایران است. می‌توانیم ساعت‌ها در کارگاه‌های ساخت ظروف سفالی گردش کنیم و از هنر دست هنرمندان لذت ببریم. ظرف‌های سفالی با رنگ و لعابی لاجوردی سوغاتی مناسبی از سفر به لالجین است و همیشه خاطره زیبا و اوقات خوشی که در این شهر گذرانده‌ایم را زنده نگه می دارد.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در بهار و نزدیک به لالجین در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

لالجین
عکس از گوگل

کاروانسرای تاج آباد

کاروان‌سرای تاج‌آباد بنایی است که از دوران قاجار به یادگار مانده. این بنا توسط خانم جهان قاجار و میرزا علی نقی ساخته شده است. در گذشته از این کاروان‌سرا برای استراحت مسافر‌ها و خرید و فروش کالا استفاده می‌کرند. ساختمان این بنا به‌صورت دایره‌ای است و اتاق‌های زیادی دارد. کاروان‌سرای تاج‌آباد در سال ۱۳۷۶ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.

کاروانسرای تاج آباد
عکس از گوگل

پل خانم کرپی

پل مهاجران یا پل خانم کرپی یکی از زیباترین‌ پل‌های تاریخی شهر بهار است. قدمت این پل زیبا متعلق به دوران صفویه است که ساخت قسمتی از آن در دوران قاجار به انتها رسیده است. پل مهاجران در نزدیکی روستایی با همین نام قرار دارد و در مسیر رودخانه فصلی قره‌چای ساخته شده است.  این پل هفت دهانه دارد و روی پایه‌های سنگی بنا شده و طول آن در حدود ۵۰ متر است.

پل خانم کرپی
عکس از گوگل

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر بهار

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

برای اجاره ویلا در بهار و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

4.5/5 - (4 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *