شهرهاجاهای دیدنی

جاهای دیدنی بندر جاسک یکی از زیباترین بنادر ایران

جاهای دیدنی بندر جاسک

جاهای دیدنی بندر جاسک
عکس از گوگل

شهر بندر جاسک در استان هرمزگان قرار دارد. این شهر از بندرهای مهم استان هرمزگان است. جاسک در مجاورت دریای عمان قرار گرفته است. اهالی شهرستان جاسک بسیار خونگرم و مهمان‌نواز‌ند. سفر به شهر جاسک و بازدید آثار تاریخی و طبیعی این بندر زیبا خالی از لطف نیست. راس‌الجاسک و چاسک از نام‌های قدیمی این شهرند. اگر قصد سفر به جنوب ایران را دارید می‌توانید با اجاره خانه در بندرعباس برای مسافر به صورت روزانه محل اقامت باب میلتان را از اتاقک رزرو کنید و از گردش در شهرها و بندرهای اطراف لذت ببرید. در ادامه از جاهای دیدنی بندر جاسک بیشتر می‌گوییم و برایتان پیشنهادهای ویژه‌ای داریم.

[button color=”primary” size=”big” link=”https://www.otaghak.com/city/bandar-abbas” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]برای رزرو اقامتگاه در بندر عباس کلیک کنید.[/button]

 

دریای عمان

دریای عمان
عکس از گوگل

زیباترین جاذبه شهر بندر جاسک ساحل دریای عمان است. دریای عمان باقی‌مانده یک اقیانوس بزرگ به نام نِئو تِتیس است. عمق دریای عمان از خلیج فارس بیشتر است و در بعضی از منطقه‌ها به ۳۳۰۰ متر می‌رسد. اما در نزدیکی ساحل بندر جاسک ارتفاع موج‌ها بیشتر از یک متر نیست و دریا عمق کمتری دارد. ساحل عمان در شهر جاسک برای انجام ورزش‌های آبی بسیار مناسب است.

غار سادرمن

غار سادرمن قدمتی بیش از هزار سال دارد. سادرمن در گذشته شامل پنج غار با ابعاد متفاوت بوده که متأسفانه تخریب شدند و در حال حاضر فقط یک تالار که با چند ستون باقی‌مانده است. سفال‌هایی در نزدیکی غار قرار دارند که متعلق به دوره ساسانی‌اند.

در سفر به بندر جاسک جاهای دیدنی میناب را هم می‌توانید برای گردش و وقت‌گذرانی انتخاب کنید و با آن‌ها فاصله زیادی ندارید.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

منطقه حفاظت شده گابریک و جاسک

منطقه حفاظت شده گابریک و جاسک
عکس از گوگل

دهستان گابریک از توابع بندر جاسک است. جنگل‌های حرا در این منطقه قرار دارند که به دلیل پوشش گیاهی‌شان در سال  ۱۳۸۰به فهرست منطقه‌های حفاظت شده اضافه شدند. گیاهانی که در این جنگل وجود دارند اولین بار توسط ابوعلی سینا شناخته شدند و به همین دلیل به نام اوسینا شناخته می‌شوند. برگ این درختان پس از اینکه در آب تجزیه می‌شوند بستر مناسبی برای رشد آبزیان منطقه به وجود می‌آورند.

اجاره روزانه خانه در جزیره هرمز و راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و آپارتمان برای اقامت در شهرهای جنوبی ایران

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

برای اجاره روزانه خانه در جزیره هرمز یا اجاره ویلا، سوئیت و آپارتمان می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

اجاره ویلا و اجاره سوئیت از اتاقک

4.2/5 - (9 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *