شهرهارستوران‌گردی

معرفی رستوران های بهشهر | شکم گردی در شهر خوشمزه‌ها

هوووم، به به چه عطری، چه طعمی! بله تعجب نکنید این‌ها آوازهایی هستند که در گذر از رستوران های بهشهر گوشتان را نوازش می‌دهند. مگر می‌شود از حوالی بهشهر گذشت و بوی غذاهای رستورانش به مشام‌تان نخورد. بیخود نیست که شاه عباس لقب اشرف البلاد (بهترین شهرها) را به این شهر داد چرا که او هم مهمان سفره‌ی رنگین بهشهری‌ها شده بود. خوب از هر چه بگذریم سخن دوست خوش‌تر است، اگر در حوالی بهشهر هستید و دلتان هوس یک نوشیدنی به خنکی زمستان، غذایی به گرمی آفتاب سوزان، قهوه‌ای با طعم آرامش، دسری فرازمینی را کرده، نگران شکم‌تان نباشید به جایش مهمان سفره رنگین بهشهری‌ها شوید.

اغراق نکرده‌ام اگر بگویم بهشهر، بهترین شهر خوشمزه‌جات در خطه‌ی شمال است؛ پس چه رمز و رازی در رستوران‌هایش نهفته که این گونه با دل مشتریانش بازی می‌کند. یک بشقاب غذای خوشمزه برای خودتان حاضر کنید و با من در اتاقک همراه باشید تا سری به رستوران های بهشهر بزنیم؛ چون مطمئنم شکم شما هم مثل من حتی از شنیدن اسم رستوران‌هایش قاروقور می‌کند.

فهرستی از خوشمزه‌جات بهشهر

عاشق سفر به خطه‌ی شمال هستید؟ پس حتماً آوازه‌ی غذاهایش را هم شنیده‌اید. بهشهر یکی از شهرستان‌های استان مازندران است که غذاهای بسیار لذیذی دارد. غذاهایی مثل توی دل، ترشی سماق، پلو مرغ بهشهری، اکبر جوجه بهشهر، کئی پلا، کئی انار، ناز خاتون، کدو بره، قلیه و غیره در زمره‌ی غذاهای بهشهر هستند که با عطر و طعم چاشنی‌های شمالی که با چشیدنش، هوش از سرتان می‌پرد. فقط کافی است یک بار در مسافرت به شمال از بهشهر بگذرید تا مهمان رستوران‌هایش شوید. اکنون چند مورد از رستوران های بهشهر به همراه منوی رنگارنگ و فضاهای دلپذیرشان را در ادامه این مطلب از اتاقک برایتان شرح می‌دهیم.

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران نشا

رستوران نشا
در رستوران نشا به دنیای فست‌فودها وارد خواهید شد.

اگر عاشق فست‌فود هستید، سری به رستوران نشا بزنید. بی شک دنیایی از فست‌فودها را در این رستوران نظاره‌گر خواهید بود. هر کدام که به دلتان می‌چسبد آن را سفارش دهید و خوبی نشا در این است که خودتان برای تحویل غذا به کانتر می‌روید. فضای داخل رستوران هم به سبک مدرن و زیباست که در بین فست‌فودهای بهشهر جلوه‌گری می‌کند. حتی یک اتاق وی ای پی برای جلسات رسمی وجود دارد. از طرفی در کافی‌شاپ مجموعه می‌توانید یک دورهمی با دوستانتان داشته باشید. این‌گونه است که این رستوران به قول بهشهری‌ها هم تجارت است هم زیارت.

آدرس رستوران نشا: مازندران، بهشهر، روبه‌روی هتل اشرف

تلفن: 09111570041

رستوران ملچ مولوچ

عجب اسمی! ریشه‌ی این اسم به نظرتان از کجاست؟! بله، درست حدس زدید. همان‌گونه که از نامش پیداست، صدای ملچ مولوچ مشتریان این رستوران از آن طرف خیابان هم شنیده می‌شود. اگر هوس چشیدن انواع غذاهای شمالی با سفره‌ی رنگینی از ترشیجات شمالی را دارید، درب این رستوران برایتان باز است. این رستوران علاوه بر غذاهای شمالی، انواع غذاهای ایرانی را هم در منوی خود دارد تا هرکس مطابق با سلیقه‌اش غذایی را انتخاب کند. می‌توانم بگویم این رستوران بهشت مزه‌هاست.

آدرس رستوران ملچ مولوچ: مازندران، بهشهر، چهارراه امام، اغذیه ملچ مولوچ

تلفن: 01134523348

رستوران حاج حسن

رستوران حاج حسن
پلو گردن‌های حاج حسن بسیار معروف و خوشمزه هستند.

در بهشهر هستید؟ بعد از گشت‌وگذار در طبیعت خسته و گرسنه شده‌اید و هوس غذایی سنتی در دل طبیعت دارید! نگران نباشید حاج حسن شما را برای خوردن پلو گردن به رستورانش دعوت می‌کند. بله! پلو گردن‌های حاج حسن آوازه‌ای دورودراز در بهشهر دارد و با یک بار خوردنش، مزه‌ی آن زیر دندانتان خواهد ماند و بار دیگر که از بهشهر گذشتید در اتوبان ساری دلتان برای حاج حسن و پلو گردن‌هایش تنگ می‌شود. البته حاج حسن غذاهای دیگری از جمله زرشک پلو با مرغ، کته کباب و غیره را هم در منوی خود دارد ولی پیشنهاد ویژه‌اش پلو گردن است.

آدرس رستوران حاج حسن: مازندران، بهشهر، اتوبان ساری

تلفن: 01134522838

رستوران پسر شجاع

رستوران پسر شجاع
در رستوران پسر شجاع می‌توانید خوشمزه‌جات بسیاری را نوش‌جان کنید.

این رستوران چیزی بیشتر از غذا به ما هدیه می‌دهد… یادم نمی‌رود در کودکی عادت داشتیم بالشتی زیر سر بگذاریم و پسر شجاع را پشت تلویزیون روی طاقچه تماشا کنیم. در گذر از خیابان بهشهر دیدن نام پسر شجاع لحظه‌ای ما را به دوران کودکی‌مان می‌برد و با تعجبی کودکانه ماشین‌مان را خاموش می‌کنیم. شخصیتی کارتونی که اکنون می‌توانیم غذاهایش را بچشیم تا هم شکم‌مان سیر شود و هم سفری به کودکی‌مان کنیم. چه چیزی لذت‌بخش‌تر از این!

این رستوران فهرستی از خوشمزه‌جات فست‌فودی مثل انواع ساندویچ، پیتزا، برگر، دونر کباب و غیره را به همراه مواد تشکیل‌دهنده‌اش در منوی خود دارد. این قضیه خود ایده‌ی جالبی است تا قبل از سفارش غذا از تک تک محتویات آن خبر داشته باشیم.

آدرس رستوران پسر شجاع: مازندران، بهشهر، جلوتر از سه راهی شیوا

تلفن: 01134570717

رستوران اکبر جوجه

رستوران اکبر جوجه
چاشنی غذاهای اکبر جوجه بسیار خوشمزه و خوش طعم هستند.

رستوران اکبر جوجه دیگر نیازی به تعریف و تمجید ندارد. هیچ رستورانی مثل این رستوران نمی‌تواند اکبر جوجه را با چاشنی طعم و مزه در اختیار مشتریانش قرار دهد چرا که این رستوران جوجه سرخ شده را با رب انار محلی شمال و برنج شمالی در میز سرو شما قرار می‌دهد، البته باید بگویم این رستوران تبدیل به برند معروف ایرانی شده و شعبه‌های دیگر آن را می‌توان در اصفهان، تهران، گرمسار و اراک نیز مشاهده کرد.

آدرس رستوران اکبر جوجه: مازندران، بهشهر، بلوار شهید هاشمی نژاد، حد فاصل بین میدان قدس و چهار راه آزادی

تلفن: 0134560050

رستوران نگین شهر

رستوران نگین شهر
رستوران نگین شهر فضایی مدرن و بسیار زیبا دارد.

این رستوران مثل نگینی در دل رستوران‌های شهر می‌درخشد. رستوران نگین شهر فضایی زیبا و مدرن دارد حتی بسیاری از مردم بهشهر از آن با نام آشپزخانه مرکزی بهشهر یاد می‌کنند و شامل لیستی از انواع غذاهای ایرانی و شمالی مثل سالاد ماکارونی، سالاد الویه، زرشک پلو با مرغ، قیمه، قورمه، ناز خاتون، ترش سماق و غیره است.

آدرس رستوران نگین شهر: مازندران، بهشهر، بلوار هاشمی نژاد، جنب پیتزا مانلی

تلفن: 01134571509

کبابی سیروس خان

کبابی سیروس خان
نان داغ با کباب داغ فقط و فقط در رستوران سیروس خان می‌چسبد.

نون بیار، کباب ببر! بله، در این رستوران انواع کباب‌های خوشمزه با نان داغ و تنور پز سرو می‌شود. در هر لحظه از شبانه روز شاطر کنار تنور داغش در رستوران سیروس خان منتظر شماست تا در بدو ورود شما به رستوران آماده به کار شود. نان داغ با کباب داغ هم‌زمان برای شما حاضر می‌شود. نان داغ با کباب چه ترکیب جادویی و وسوسه‌انگیزی! پس صبر نکنید. ماشین‌‌تان را همین الان روشن کرده و مهمان کباب سیروس خان باشید تا شاطر هم تنورش آتیشی به پا کند. فضای داخل و بیرون این رستوران بسیار شیک، مدرنیته و تمیز است چیزی که شاید از یک کبابی انتظار نداشته باشید.

آدرس رستوران سیروس خان: مازندران، بهشهر، خیابان امام، روبه‌رو بیمارستان امام

تلفن: 01134530874

رستوران اژدر زاپاتا

رستوران اژدر زاپاتا
در رستوران اژدر زاپاتا می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را نوش‌جان کنید.

شاید با شنیدن نام اژدر فکر کنید این فقط یک رستوران سنتی است ولی اینطور نیست. این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی فهرستی بلند بالا از انواع غذاها، سالادها، ترشیجات، انواع آش و غیره در منوی خود دارد. تنوع منویی به قدری بالاست که می‌توان گفت قابل تراز با هیچ رستورانی نیست. فقط کافی است یک بار غذاهای این رستوران را بچشید تا به عمق این جمله پی ببرید. اژدر زاپاتا مطابق با سلیقه سخت‌پسندان است و هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد.

آدرس رستوران اژدر زاپاتا: مازندران، بهشهر، تالش، بلوار هاشمی نژاد

تلفن: 01134564939

برای اجاره روزانه خانه و ویلا در بهشهر می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

اجاره ویلا بهشهر با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران جهان گردی؛ از بهترین رستوران های بهشهر

رستوران جهان گردی بهشهر
رستوران جهان گردی با آلاچیق‌های بزرگش در فضای باز منتظر شما عزیزان است.

اگر به مجموعه تاریخی عباس آباد آمده‌اید و در حین بازدید از تاریخ، گشنه شده‌اید، نگران نباشید، رستوران جهان گردی با آلاچیق‌های بزرگش در فضایی باز در همین حوالیست که با منویی از غذاهای ایرانی پذیرای شما عزیزان است. رستوران جهان گردی در دل طبیعت و در کنار پارک جنگلی و مجموعه تاریخی عباس آباد قرار دارد. البته این رستوران در پاییز حال و هوایی دیگر دارد. بدون شک، تصور بهشتی از آلاچیق‌هایی بزرگ در طبیعت نارنجی رنگ جنگلی، دور از ذهن بشری است. به قول قدیمی‌ها شنیدن کی بود مانند دیدن! من هر چقدر هم از این بهشت تعریف کنم، باز کم است. پیشنهاد می‌کنم خودتان طعم بهشت جنگلی را در این رستوران بچشید.

آدرس رستوران جهان گردی: مازندران، بهشهر، منطقه گردشگری عباس آباد

تلفن: 01134571001

مجموعه غزل ‌سرای رنگین‌ کمان

با یک تیر دو نشان بزنید! مجموعه غزل سرای رنگین کمان آلاچیق‌هایی کنار استخر بزرگ پر از ماهی دارد که در فضایی باز و به سبک کاملاً سنتی طراحی شده‌اند. انگار که مهمان دریا هستید. هر نوع ماهی را که پسند کردید، می‌توانید انتخاب کنید تا آن را برای شما تور کرده و کباب کنند. با خوردن ماهی در این رستوران مطمئن هستید غذای کاملاً سالم و تازه می‌خورید. پس اگر کنسرو تن ماهی خریده‌اید آن را کنار بگذارید و مهمان غزل سرای رنگین کمان باشید تا هم از فضایی دریایی آن لذت ببرید هم از سرو ماهی تازه.

آدرس غزل سرای رنگین کمان: مازندران، بهشهر، صد متر بعد از میدان شیر

تلفن: 09117339860

سخن آخر

بهشهر، بهترین شهر در میان شهرهاست؛ از نامش نیز هویداست. می‌توان گفت این شهر، شهر خوشمزه‌هاست و بهشهری‌ها سفره‌ی رنگینی دارند. حجم انبوهی از غذاهای لذیذ شمالی با چاشنی طبیعت در بهشهر به ما چشمک می‌زند و رستوران‌هایش نیز آماده‌ی پذیرایی از ماست. پس در بهشهر نمی‌توان از غذاها و رستوران‌هایش گذشت.

رستوران های بهشهر غذاهای جورواجوری برای هر سلیقه‌ای در منوی خود دارند. سبک فضای هر رستوران با منویش نیز ست شده است. مثلاً رستورانی که فضایی سنتی دارد، غذای سنتی نیز در آن طبخ می‌شود، یا رستورانی با فضای مدرن غذایی مثل فست‌فودها را هم در منوی خود دارد. پس فکر کنم جای درنگی باقی نیست، اگر قصد رفتن به بهشهر را دارید، مهمان خوشمزه‌جاتش هم باشید.

من که بشقاب غذایم را تمام کردم، دوستان شما چطور …

راستی برای اجاره سوئیت و رزرو ویلا هم اتاقک کنار شماست. نگران اقامت خود نباشید!

5/5 - (1 امتیاز)

اتاقک

سلوا طاحونی

سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *