تجربه سفرکافه‌گردی

معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه های متل قو | کافه گردی در متل قو

متل قو یکی از پرطرفدارترین و البته زیباترین مقاصد مسافران شمال و مخصوصا افرادی است که از جاده چالوس سفر کرده‌اند. این شهر که با نام سلمان‌شهر هم شناخته می‌شود، در حاشیه دریای خزر و در شهرستان عباس آباد استان مازندران واقع شده است. در این شهر ساحل، دریا، جنگل، غار و هرچه از شمال در ذهن دارید، وجود دارد. در متل قو می‌توانیم در کنار ساحل به تماشای امواج دریا بنشینیم و کمی آن طرف‌تر در میان درختان سربه‌فلک‌کشیده گشت‌وگذاری داشته باشیم.

همه این موهبت‌های الهی در کنار خوردن یک دسر خوشمزه همراه با یک نوشیدنی سرد آن هم بعد از یک تفریح مهیج آبی، لذت سفرمان را چند برابر می‌کند؛ به‌همین دلیل در متل قو علاوه‌بر جاذبه‌های گردشگری متعدد، کافه‌های بسیار زیبا با محیطی دنج و آرامش‌بخش وجود دارد که با منویی متنوع پذیرای گردشگران و اهالی سلمان‌شهر است. در این‌جا لیستی از بهترین کافه‌های متل قو را به شما معرفی می‌کنیم تا در زمان سفر به این شهر سراسر زیبایی و رفتن به کافی‌شاپ‌های آن، سفر خود را ماندگارتر کنید.

اگر می‌خواهید بیشتر با این منطقه زیبا آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم مقاله متل قو کجاست را بخوانید.

کافه آش متل قوکافه آش متل قو

هیچ‌چیز جای خوردن یک کاسه آش خوشمزه و داغ، بعد از گشت‌وگذار در طبیعت زیبای متل قو و قدم زدن در کنار ساحل دریا را نمی‌گیرد. به‌همین دلیل، در این شهر زیبای شمالی، کافه آش متل قو با محیطی دنج و کلاسیک، پذیرای گردشگران و اهالی سلمان‌شهر است. منوی متنوع این کافه، شامل انواع آش‌ها، غذاهای محلی و دسر است که همه به صورت خانگی و باکیفیت بسیار بالایی آماده می‌شوند. در کنار آش هم انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، به خصوص چای نبات که بعد از خوردن آش حسابی می‌چسبد و یا دمنوش‌های گیاهی و انواع مختلف قهوه سرو می‌شود. در این مجموعه می‌توانید نوتلای ایرانی را که از مواد مغذی مانند خرما، کیک خانگی، شیره، ارده و دانه‌ها و مغزها تهیه می‌شود را همراه با نوشیدنی‌های خود سفارش دهید و برای ادامه سفرتان تجدید قوا کنید.

آدرس: متل قو، خیابان دریا گوشه , نبش خیابان ۵۹

ساعت کار: 8 صبح تا 24 بعدازظهر

شماره تماس: 09937199363 

محدوده قیمت: متوسط

اجاره ویلا متل قو با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

اکوکافه وایواکوکافه وایو

اکو کافه وایو از جمله جاهایی است که به کودکان بها می‌دهد و در کنار منوی کامل و متنوع خود، منو غذایی ویژه برای کودکان هم در نظر گرفته است. این کافه با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و میان وعده‌های ارگانیک و سالم میزبان شما می‌باشد. در کافه تریای وایو می‌توانید علاوه‌بر نوشیدنی‌های سرد و گرم از انواع غذاهای گریل و نان سنتی و کوکتل و اسموتی و صبحانه و نهار و شام نیز لذت ببرید. از سویی دیگر در اکو کافه وایو برخلاف دیگر کافه‌ها که محیطی بسته و خسته‌کننده برای کودکان دارند، به تربیت آن‌ها اهمیت می‌دهد و به همین منظور مدرسه طبیعت وایو را برای ایجاد فضایی امن و صمیمی در دل طبیعت، دوری جستن از بایدها و نبایدها، پرورش اعتمادبه‌نفس کودکان و برانگیختن حس طبیعت‌دوستی در کودکان راه‌اندازی کرده است.

حال اگر می‌خواهید لحظاتی سراسر آرامش همراه با کودکان دلبندتان داشته باشید، اکو کافه وایو بهترین انتخاب شماست. این کافه مکان مناسبی برای برگزاری‌ دورهمی‌های خانوادگی است.

آدرس: مازندران، متل قو، خیابان آرا (طالقانی)

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۳۰۳۹۶

محدوده قیمت: گران

کافه رستوران ادمیرال متل قوکافه رستوران ادمیرال متل قو

کم‌تر کسی هست که اهل کافه گردی باشد و نام کافه رستوان ادمیرال متل قو به گوشش نخورده باشد. این کافه در محیطی دنج و دوست‌داشتنی واقع شده و همین امر آن را بین بازیگران و سلبریتی‌ها محبوب کرده است. این کافه رستوران از دو بخش کافه و رستوران تشکیل شده و از معدود کافه‌های سلمان‌شهر است که از مهمانان خود با موسیقی زنده پذیرایی می‌کند.

کافه ادمیرال علاوه بر یک سالن سرپوشیده شیک با دکوراسیونی جذاب و رنگارنگ، قسمت روباز هم دارد و از آن‌جایی‌که  در طبقه چهارم مجتمع مهدی سنتر واقع در پلاژ مرکزی متل قو واقع شده است، منظره بسیار زیبایی از شهر متل قو و برج‌های عظیم‌زاده را نمایش می‌دهد.

کافه رستوران ادمیرال از ساعت 11 تا 12 در وعده صبحانه، با بشقاب صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، فرانسوی، آمریکن و مکزیکی به همراه نوشیدنی‌های متنوع آماده پذیرایی از مراجعه‌کنندگانش است. در منوی کافی شاپ علاوه بر نوشیدنی گرم، انواع چای و دمنوش، نوشیدنی‌های بر پایه قهوه و اسپرسو و نوشیدنی‌های سرد شامل انواع ماکتل، اسموتی، آبمیوه‌های طبیعی و نوشیدنی‌های رنگارنگ ارائه می‌شود. در منوی کافه سرویس چای و قلیان هم موجود است. حتی برخی قلیان‌ها به صورت خاص سرو می‌شوند و سر آن‌ها، میوه قرار داده شده است.

آدرس: سلمان شهر، خیابان فرهنگ

ساعت کار: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

شماره تماس: 54610308-011

محدوده قیمت: گران

کافه رستوران زوکاکافه رستوران زوکا

یکی دیگر از کافه رستوران‌های محبوب متل قو که طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده، کافه رستوران زوکا است. این کافه با محیطی دنج و لوکس، فضای بسیار دلنشینی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این‌جا علاوه‌بر منوی کافی‌شاپ که شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، عرقیجات گیاهی، آبمیوه طبیعی، دسرها انواع کیک و شیرینی است، غذاهای عربی و ایتالیایی و برگر هم سرو می‌شود و به گفته مراجعین این مجموعه، پیتزاها، سالادها و اسموتی‌های آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ارزش امتحان کردن را دارند.

مواد غذایی باکیفیت و تازه، محیط دلنشین، برخورد خوب پرسنل و قیمت‌های منصفانه همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا کافه رستوران زوکا در لیست بهترین کافه‌های متل قو قرار بگیرد. اگر شما هم عازم متل قو شدید، حتما سری به این کافه بزنید و در فضای دنج و زیبای تراس طبقه بالای آن، خود را مهمان یکی از نوشیدنی‌های خوش‌طعم این کافه کنید.

آدرس: سلمان شهر، خیابان دریا گوشه، نبش خیابان 62

ساعت کار: 12 ظهر تا 23:30 شب

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

شماره تماس: 4446 810011

کافه رستوران ارکیدهکافه رستوران ارکیده

شعبه متل قو کافه رستوران ارکیده، با یک محیط بسیار زیبا و لوکس در کنار دریای خزر قرار گرفته است. گردشگران می‌توانند در کافی‌شاپ این مجموعه، ضمن گوش دادن به موسیقی زنده، در محیطی آرام و لذت‌بخش همراه با منظره زیبای آب‌های آبی دریای خزر لذتی وصف‌ناپذیر را تجربه کنید. از پنجره‌های این رستوران شاهد آسمان آبی، پرواز پرندگان دریایی و موج‌های خروشان هستیم.

در منوی کافه رستوران ارکیده متل قو، انواع نوشیدنی با پایه قهوه مانند اسپرسو، آفوگاتو، قهوه‌های دمی و… ارائه می‌شود. اگر اهل چای و دمنوش هستید، منوی متنوع ارکیده موارد زیادی برای ارائه دارد. در روزهای بهاری و ماه‌های گرم تابستان می‌توانید از منوی انواع کوکتل، اسموتی و شیک نیز لذت ببرید. بستنی‌های متنوع، کنافه بستنی، کیک روز و کیک بستنی نیز، از دیگر آیتم‌هایی هستند که می‌توانید در رستوران ارکیده متل قو سفارش دهید.

فضای رستوران بسیار زیبا و دلنشین است. هم‌چنین برخورد خوب پرسنل و کیفیت بالای نوشیدنی‌ها و دسرهای این مجموعه مزید بر این شده که افراد زیادی این کافه رستوران را برای سرو یک میان‌وعده عالی در یک روز دل‌انگیز و در کنار دریا انتخاب کنند. هرگاه به متل قو سفر کردید، حتما به کافه رستوران ارکیده سری بزنید و خود را مهمان چای و باقلوای مخصوص آن کنید.

آدرس: متل قو، بعد از برج‌های عظیم‌زاده

ساعت کار: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۴۶۱۲۲۱۲

محدوده قیمت: گران

کافه رستوران ملورینکافه رستوران ملورین

نوشیدن یک چای داغ همراه با کیک در یک فضای دنج و آرام، بسیار لذت‌بخش است. اگر به دنبال چنین فضایی در متل قو هستید، حتما سری به کافی‌شاپ مجموعه رستوران ملورین بزنید. در این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد همراه با طعم خوش و فراموش‌نشدنی قهوه، کیک، تیرامیسو، شیک، بستنی و سرویس قلیان سرو می‌شود.

منوی صبحانه گرم سلف سرویس کافه رستوران ملورین شامل انواع املت، سوسیس، نیمرو، تخم‌مرغ آبپز، عدسی و لوبیا است و اگر اهل صبحانه سرد هستید نیز انواع پنیر، مربا، خامه، عسل، گردو و خرما، ژامبون، انواع میوه و  … برایتان سرو می‌شود. ملورین متل قو به‌دلیل برخورد خوب پرسنل، فضای زیبا و کیفیت بالای غذاها طرفداران زیادی دارد و اکثر مشتریان به خاطر کیفیت بالای غذا و رفتار پرسنل، از این مجموعه خندان خارج می‌شوند. در این کافی‌شاپ همه چیز برای جشن تولدهای خودمانی، دورهمی‌های دوستانه و حتی ملاقات‌های کاری آماده است تا از مهمانان خود پذیرایی کند.

 آدرس: متل قو، کلارآباد، ابتدای بلوار شهید بهشتی

ساعت کار: 8:30 صبح تا 23:30 شب

شماره تماس: 01154605413

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

کافه رستوران ایتالیایی آیولینکافه رستوران ایتالیایی آیولین

متل قو کافی‌شاپ‌ها و کافه‌رستوران‌های متعددی دارد. یکی از این کافه رستوران‌ها که در کنار سرو غذاهای ایتالیایی، منوی کافی‌شاپ هم دارد، کافه رستوران ایتالیایی آیولین است. این کافه منویی متنوع از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌ها و بستنی‌ها و دسر با طعم‌های متنوع دارد.

محوطه دنج و زیبای این مجموعه به همراه منوی متنوع آن، نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده و به همین دلیل به یکی از بهترین مکان‌های متل قو برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی تبدیل شده است.

آدرس: سلمان شهر، جاده ساحلی، خیابان مطهری

ساعت کار: 12 ظهر تا ۱۱ شب

شماره تماس: 01154613646

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

کافه رستوران دانانوکافه رستوران دانانو

وقتی صحبت از کافه‌ای زیبا، تمیز با غذاهای سالم به میان آید، نام کافه رستوران دانانو برده می‌شود. این کافه رستوران، در کنار منوی کامل غذاهای ایتالیایی و فست فودها، سالادهای خوش‌طعم و جذابی را برای کسانی که رژیم دارند، سرو می‌کند. منوی کافی‌شاپ این مجموعه هم بسیار متنوع است و همواره انتخاب افرادی است که می‌‌خواهند در هوای مطبوع متل قو، نوشیدنی، کیک یا دسر خوشمزه‌ای را در محیطی دنج و لوکس میل کنند.

فضای این مجموعه از دو بخش سرپوشیده و روباز تشکیل شده است و افراد می‌توانند با توجه به فصل و حس‌وحال‌شان، یکی از آن‌ها را برای سرو غذا یا نوشیدنی انتخاب کنند. این کافه از محیط‌های همیشه شلوغ متل قو به شمار می‌آید و یکی از علت‌های آن قیمت مناسب غذاهای این مجموعه در مقایسه با کیفیت و حجم غذاست.

آدرس: سلمان شهر، نرسیده به برج‌های عظیم زاده، نبش دهکده شیرین

شماره تماس: 01154630469

ساعت کار: ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

محدوده قیمت: متوسط

کافه دکتر مجیدکافه دکتر مجید

سرو نوشیدنی‌های خوشمزه، همراه با میان وعده‌ای مقوی در کافه‌ای دنج و متفاوت آن هم در برج‌های دوقلو متل قو بسیار هیجان‌انگیز است. کافه دکتر مجید هم با توجه به نامی که برای خود انتخاب کرده است، سعی دارد تا منویی کاملا سالم و متنوع را پیش‌روی شما قرار دهد. این کافی‌شاپ‌ با سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم، آبمیوه‌های طبیعی، اسموتی، انواع بستنی (ایتالیایی.تایلندی …) و فست فود پاتوق کافه‌بازها و جوانانی است که می‌خواهند خوردن غذاها و نوشیدنی‌های سالم و خوشمزه را در محیطی لوکس و دنج تجربه کنند. شما هم زمان سفر به متل قو بعد از این که در ساحل دریای خزر قدم زدید، برای سرو یک میان وعده خوشمزه ومقوی، حتما سری به کافه دکتر مجید بزنید و قوای خود را تجدید کنید.

آدرس: متل قو (سلمان شهر)، برجهاى ساحلى قو

شماره تماس: 09128222234

ساعت کار: به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد.

محدوده قیمت: نسبتا گران

کافه رستوران قو پلازاکافه رستوران قو پلازا

نوش‌جان کردن یک تکه کیک بسیار خوشمزه، همراه با یک استکان چای داغ، درحالی که نظاره‌گر آسمان آبی بیکران و موج‌های خروشان دریا از دیوارهای شیشه‌ای کافه پلازما هستید، تجربه‌ای شیرین و به‌یادماندنی از سفر به متل قو را برای شما همراه دارد. محیط دنج و زیبای این کافه از دکوراسیونی بی‌نظیر برخوردار است و برای قرارهای رمانتیک، دوستانه و خانواگی بسیار مناسب است.

در این کافه رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی، پیتزا، پاستا، برگر و فست‌فود، به همراه نوشیدنی‌های سرد و  گرم، انواع مختلف قهوه، کیک‌ها و دسرها از شما پذیرایی می‌شود و حس‌وحالی خوب را به شما منتقل می‌کند. در تراس روباز کافه پلازما متل قو هم می‌توان ضمن تماشای منظره زیبای دریا یک نوشیدنی سرد را در یک روز گرم تابستانی نوش جان کرد و یا خود را مهمان یک استکان چای داغ در یک روز سرد زمستانی کنید و از طبیعت زیبای دریا لذت ببرید.

آدرس: سلمان‌شهر، فودکورت برج‌های عظیم زاده (طبقه همکف برج دوقلو متل قو)

ساعت کار: ساعت 10 صبح تا 10 شب

شماره تماس: 01154633272

محدوده قیمت: لوکس و گران

 




     

    سخن آخر

    متل قو یکی از مقاصد گردشگری محبوب و جذاب برای ایرانی‌ها است. در کنار انتخاب مکان‌های گردشگری و تفریحی که می‌خواهید در این شهر از آن‌ها دیدن کنید، انتخاب یک اقامتگاه خوب و تمیز که با شرایط شما مطابقت داشته باشد و هم‌چنین آشنایی با بهترین کافی‌شاپ‌ها و کافه رستوران‌های متل قو، به شما کمک کند تا سفری لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. در این مقاله با بهترین کافه‌های متل قو آشنا شدیم.

    حال اگر قصد سفر به متل قو دارید، چه خوب است همین حالا دست به‌کار شوید و سری به بخش اجاره ویلا و سوئیت سایت اتاقک بزنید و از بین گزینه‌های مختلف اقامتگاه برای اجاره ویلا و سوئیت متل قو اقدام کنید و مورد مناسب با بودجه و شرایط خود را به صورت آنلاین رزرو کنید، آرزومندیم لحظات خوشی را در شهر ساحلی متل قو سپری کنید. چنانچه قصد اقامت به سایر نقاط شمال را دارید می‌توانید از اتاقک برای اجاره ویلا شمال نیز کمک بگیرید.

    3.6/5 - (26 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    یک دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *