رستوران‌گردی

معرفی رستوران های ایزدشهر | شهری لوکس با قدمتی تاریخی

به این فکر کنید در شهر زیبایی مانند ایزدشهر کنار ساحل دریای خزر، بر روی شن‌های طلایی قدم می‌زنید و محو تماشای طلوع یا غروب خورشید هستید. بعد از دیدن چنین منظره زیبایی و یک پیاده‌روی جانانه کنار ساحل، حتما دلتان غذایی دلچسب می‌خواهد. این‌جاست که جمله از «هرچه بگذریم سخن شکم خوش‌تر است» به‌کار می‌آید و دنبال رستورانی خوب با غذاهایی خوشمزه می‌گردیم.

پس به‌جاست، قبل از این‌که برای پیدا کردن یک غذای خوب در مکانی مناسب سردرگم شوید، این مقاله از مجله گردشگری اتاقک را که در آن بهترین رستوران های ایزدشهر را معرفی کرده‌ایم، مطالعه کنید.

رستوران آسو

رستوران آسو
نمای بیرونی سالن رستوران آسو، آجرنما و فضای داخلی آن با آجر، کاشی، گلدان و طاقچه‌های سنتی تزیین شده است.

رستوران آسو یکی از بهترین رستوران های ایزدشهر است. دکوراسیون داخلی رستوران با طراحی سنتی و اشیا قدیمی‌اش که دورتادور آن چیده شده، شما را یاد دوران گذشته می‌اندازد و حسابی به‌خود جذب می‌کند. اما آن‌چه بیشتر از همه نظرتان را به‌خود جلب کرد، رادیوی قدیمی و زیبایی است که در گوشه رستوران قرار گرفته است.

منوی رستوران هم بسیار متنوع و شامل غذاهای ایرانی و محلی مازندران است. جالب‌تر این‌که، منو بر روی تکه‌ای از چوب درخت نوشته است. شما از این منو می‌توانید انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، ماهی کباب و غذاهای دریایی و سایر خورشت‌های محلی را برای وعده‌های ناهار و شام سفارش دهید.

میزهای 4 نفره گرد و 6 نفره مستطیلی و شیشه‌ای همراه با نورپردازی‌های زیبا، فضای رستوران را دلنشین‌تر کرده است و همین امر باعث می‌شود تا گردشگران، غذای باکیفیت این مجموعه را با لذتی وصف‌ناپذیر نوش‌جان کنند. پارکینگ بزرگ و اختصاصی جلوی سالن غذاخوری رستوران هم، خاطر مهمانان را از جای پارک خودروهای‌شان جمع می‌کند.

آدرس رستوران آسو: استان مازندران، ایزدشهر، روبه‌روی هتل نارنجستان

شماره تماس: 01144581020

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23:30 شب

محدوده قیمت: گران

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران تراس دی دی

رستوران تراس دی دی
طراحی فضا به‌گونه‌ای است که هیچ دیوار و فضایی بین غرفه‌ها وجود ندارد و انواع آثار هنری و صنایع دستی به چشم می‌خورد.

اگر خواستید غذایتان را در مکانی لاکچری میل کنید، پیشنهاد ما رستوران تراس دی دی است. فضای این مجموعه به‌قدری شیک و مدرن است که شما را مشتری همیشگی آن خواهد کرد.

مجموعه ی دی دی شامل 3 طبقه است. طبقه سوم رستوران تراس، تمام شیشه‌ای بوده که با چشم‌اندازی فوق‌العاده و حیرت‌انگیز به‌سوی دریا و فضای سبز است. در این بخش که با عنوان رستوران vip  هم شناخته می‌شود، انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی سرو می‌شود. در طبقه همکف آن هم، کافه رستوران دی دی با منویی متنوع از غذاهای فست‌فودی قرار دارد.

طبقه دوم مجموعه هم شامل موزه هنرهای معاصر با معماری و سبک اروپایی و لوکس است. این گالری توسط شخصی به نام آقای توسلی که اصالتا اصفهانی و عاشق هنر هستند، تاسیس شده است. هدف از تاسیس این گالری، جمع‌آوری آثار هنری نظیر تابلوهای نقاشی، مجسمه‌ها و تندیس‌های خاص و مفهومی است. در کنار موزه، فروشگاه‌های عرضه پوشاک و لوازم خانگی برند هم قرار دارند.

پرسنل این رستوران فوق لاکچری، بسیار خوش برخوردند. کیفیت بالای غذاها هم، مزید بر علت شده تا مهمانان در یک فضای دل‌انگیز، ساعات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنند. علاوه بر موارد گفته شده، این مجموعه با اختصاص دادن یک پارکینگ برای پارک خودروی مشتریان خود، این امکان را فراهم می‌کند تا با خیالی آسوده غذای خود را در سه وعده صبحانه، ناهار و شام میل کنند.

 آدرس رستوران تراس دی دی: استان مازندران، کیلومتر ۹ جاده، محمود آباد- نور، ایزدشهر، مجتمع فرهنگی هنری دیدی

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23 شب

شماره تماس: 011 4458 0946

محدوده قیمت: گران

رستوران کته کبابی کالج؛ از بهترین رستوران های ایزدشهر

رستوران کته کبابی کالج؛ از بهترین رستوران های ایزدشهر
منوی رستوران کته کبابی کالج فقط به انواع کباب و جوجه کباب اختصاص یافته است.

دنیایی از کباب‌های متنوع و خوشمزه در رستوران کته کبابی کالج، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در این مجموعه بوی خوش کباب مدهوش‌تان می‌کند و فضای زیبا با پنجره‌های قدی و ویویی چشم‌نواز، غذاهای آن را که شامل کباب و جوجه کباب همراه با کته و برنج اصیل ایرانی است، برای شما لذیذتر خواهد کرد. اپن بودن آشپزخانه هم، باعث شده تا مهمانان دید کافی به محل پخت غذا و خدمات پرسنل داشته باشند و از کیفیت و تمیز بودن غذا و محیط آشپزخانه خاطر جمع شوند.

غذاهای این رستوران به دلیل کیفیت بسیار بالا، استفاده از مواد اولیه تازه و قیمت مناسب در میان گردشگران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و وجود پارکینگ در جلوی مجموعه از دیگر مزایای آن به‌شمار می‌آید.

آدرس کته کبابی کالج: استان مازندران، ایزدشهر، جاده ساحلی، مسیر محمودآباد به نور و در نزدیکی هتل نارنجستان

شماره تماس:  0912 272 3858

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

رستوران آلاچیق کیمه

رستوران آلاچیق کیمه
رستوران آلاچیق کیمه تلفیقی از یک رستوران سنتی و مدرن است.

این رستوران از همان بدو ورود بسیار زیبا و چشم‌نواز است. درب ورودی رستوران آلاچیق کیمه، با شیشه‌ها و کاشی‌های رنگی و نمایی آجری، روایت‌کننده، دکوراسیون و طراحی بی‌نظیر آن است. طاقچه‌های کاشی‌کاری شده و دیوارهای گِلی که با گل و گیاهان طبیعی مزین شده‌اند، فضایی گرم و صمیمی برای شما به وجود می‌آورند.

رستوران دارای یک محوطه بزرگ برای سالن غذاخوری است و در پشت آن حیاطی زیبا و سرسبز با 10 الی 12 آلاچیق وجود دارد. البته آلاچیق‌های رستوران، شباهت زیادی با خانه‌های شمالی دارند. زیرا این آلاچیق‌ها، اتاق‌هایی کاه‌گِلی با پنجره‌های چوبی آبی و درب‌های چوبی قهوه‌ای رنگ دارند. پس اگر دنبال سرو غذاهای ایرانی و محلی ارگانیک با طعمی فوق‌العاده در محیطی سنتی و دنج همراه با آرامش هستید، این آلاچیق‌ها بهترین گزینه‌اند.

آدرس رستوران آلاچیق کیمه: استان مازندران، ایزدشهر، جاده ساحلی، بین گلسار 6 و 9

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23:30 شب

شماره تماس: 09120559210

محدوده قیمت: گران

برای اجاره ویلا ساحلی و سوئیت در ایزدشهر می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

رستوران سنتی چاشت

رستوران سنتی چاشت
با رفتن به رستوران چاشت می‌توانید از غذاهای محلی مازندران و طبیعت زیبای آن یک‌جا لذت ببرید.

اگر می‌خواهید در کنار ساحل دریای خزر و با شنیدن صدای آرامش‌بخش امواج غذایی خوشمزه نوش‌جان کنید، رستوران چاشت بهترین انتخاب است. رستوران چاشت شعبه ایزدشهر، یک رستوران ساحلی است که در طراحی خود سنت و مدرنیته را تلفیق کرده است.

محیط بیرونی آن هم، پر از گل و گیاهان رنگارنگ است و ویوی روبه دریای آن نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. از منوی متنوع آن، نمی‌توان به سادگی گذشت. چراکه طعم هر یک از غذاهای رستوران چاشت، بسیار لذیذ و به‌یاد ماندنی است. غذاهای ایرانی و محلی این مجموعه، همه از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شوند و سرآشپز رستوران تبهری خاص در ترکیب مواد اولیه و پخت غذاهای مختلف از خود نشان داده است. شما می‌توانید هر روز از هفته را برای سرو ناهار و شام به این رستوران بروید و خاطراتی خوش برای خود رقم بزنید.

آدرس رستوران چاشت: استان مازندران، ایزدشهر، جاده ساحلی، در محله هتل مروارید، بلوار امام رضا

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 23 شب

شماره تماس: 01144040

محدوده قیمت: گران

 




     

    سخن آخر

    ایزدشهر یکی از دیدنی‌ترین شهرهای شمال کشور واقع در استان مازندران است. پس طبیعی است، این شهر زیبای ساحلی مسافران زیاد و به‌دنبال آن رستوران‌های متعدد داشته باشد. البته با خواندن این مقاله، دیگر نگران انتخاب در بین انواع بهترین رستوران های ایزدشهر و خوردن غذایی باکیفیت نخواهید بود.

    برای اجاره سوئیت یا ویلا فقط کافی است به سایت اتاقک مراجعه کنید و یکی از بهترین اقامتگاه‌های آن را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، به‌صورت آنلاین رزرو کنید. با این کار دیگر مدت زمان زیادی از سفرتان، صرف پیدا کردن محل اقامت تلف نمی‌شود و یا در زمان‌های شلوغ و پرمسافر سال، نگران اجاره اقامتگاه نخواهید بود.

    سوالات متداول

    بهترین رستوران های ایزدشهر کدام‌اند؟

    رستوران کته کبابی کالج، رستوران سنتی چاشت، رستوران آسو، رستوران تراس دی دی و رستوران آلاچیق کیمه

    بهترین کباب‌ها در کدام رستوران های ایزدشهر سرو می‌شود؟

    کته کبابی کالج

    کدام مجموعه از رستوران های ایزدشهر علاوه بر رستوران، موزه هنری هم دارد؟

    مجموعه رستوران دی دی

    4/5 - (1 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *