رستوران‌گردیتجربه سفر

بهترین رستوران های خزرشهر | یک خوشمزه‌‌گردی لاکچری در جوار شهرک ساحلی

مگر می‌شود این همه زیبایی در شهرکی لوکس معروف به خزرشهر، در جوار سواحل زیبای دریای خزر جاخوش کرده باشد و ما از آن بی‌خبر باشیم. در این شهرک زیبا، از ویلاهای لوکس و جذاب گرفته تا تفریحات آن‌چنانی و رستوران‌های خوش آب‌ورنگ همه‌وهمه پذیرای گردشگرانی است که به شمال سفره کرده‌اند. ناگفته نماند، ورود به این منطقه ساحلی، به‌دلیل افزایش امنیت و تمیز ماندن شهرک فقط برای مالکین ویلاها و کسانی است که کارت تردد دارند، آزاد است.

در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک می‌خواهیم شما را با رستوران‌های این شهرک ساحلی که خود متشکل از دو بخش شمالی و جنوبی است، بیشتر آشنا کنیم؛ برخی از رستوران های خزرشهر در بخش شمالی و تعدادی از آن‌ها در خزرشهر جنوبی قرار گرفته‌اند. برخی هم در کنار جاده خزرشهر قرار گرفته‌اند و برای استفاده از آن‌ها، نیاز به ورود به شهرک نیست. پس تا انتها با ما همراه باشید.

رستوران های خزرشهر شمالی

رستوران سیب سرخ

رستوران سیب سرخ
رستوران سیب سرخ از قدیمی‌ترین و شلوغ‌ترین رستوران های خزرشهر است.

رستوران سیب سرخ از جذاب‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران های خزرشهر با دو محیط روباز و سرپوشیده است. افرادی که محیط روباز را انتخاب می‌کنند، می‌توانند در کنار ساحل، بر روی میز و صندلی‌های لوکس، زیر چتر بنشینند و ضمن خوردن غذایی لذیذ از چشم‌انداز زیبای ساحل و دریا هم لذت ببرند. محیط داخلی رستوران هم بسیار لاکچری است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

منوی رستوران هم از تنوع بالایی برخوردار بوده و شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. منوی ایرانی آن، شامل کباب‌ها و جوجه کباب‌ها با طعم‌های بی‌نظیر است و غذاهای فرنگی آن شامل پیتزا، پاستا، همبرگر و غیره است.

لازم به ذکر است، قیمت غذاهای سرو شده در رستوران سیب سرخ خزرشهر، نسبت به کیفیت و حجم در کنار خدمات سرویس‌دهی، مناسب به نظر می‌رسند.

آدرس رستوران سیب سرخ: شهرک خزرشهر شمالی، خیابان دریا، خیابان دریای 12،

شماره تلفن: 09120205774

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر

محدوده قیمت: گران

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

کافه رستوران پل

کافه رستوران پل
منوی رستوران پل، شامل غذاهای فست‌فودی و نوشیدنی‌های سرد و گرم است.

در شهر ساحلی خزرشهر، یکی از جذاب‌ترین مکان‌هایی که حسابی نظرتان را به خود جلب می‌کند، کافه رستوران پل است. از بارزترین ویژگی‌های این رستوران، فضای زیبای داخلی، کارمندان خوش‌برخورد، ظروف لوکس برای سرو غذا، در کنار سرو غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ است.

کافه رستوران پل، دارای دو فضای روباز و سرپوشیده است، پس در روزهای بارانی و سرد می‌توانید در فضای سرپوشیده آن یکی از نوشیدنی‌های گرم کافه را میل کنید و در روزهایی که هوا خوب است، از فضای بیرونی و سرسبزش لذت ببرید. از منوی آن می‌توانید غذاهایی چون سیب زمینی با سس قارچ، سالاد سزار، بوفالو وینگز با سس تریاکی و انواع نوشیدنی‌هایی گرم و سرد و غیره را سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. کافه رستوران پل، با شعار جایی که قراره خاطره‌های خوبتون ساخته بشه، پذیرای شماست.

آدرس کافه رستوران پل: مازندران، شهرک ساحلی خزرشهر شمالی

شماره تماس: ۰۹۰۴۶۱۱۲۷۴۱

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 1 بامداد

محدوده قیمت: گران

رستوران های خزرشهر جنوبی

رستوران لمون

رستوران لمون
کافه رستوران لمون دارای محیط کاملا خانوادگی با منویی جذاب است.

رستوران لمون از آن مکان‌هایی است که باید حتما یک‌بار امتحانش کنید. در این‌جا خودتان را برای محیطی لوکس و لاکچری و  خوردن غذاهایی خوشمزه آماده می‌کنید. این رستوران در بخش جنوبی خزرشهر قرار گرفته است و دارای محیطی کاملا خانوادگی است. اجرای موسیقی زنده، در شب‌های خزرشهر از دیگر جذابیت‌های رستوران لمون به‌شمار می‌آید.

منوی رستوران از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و از آن می‌توانید انواع غذاهای فرنگی و فست‌فودی را با تزئیناتی ویژه و طعمی بی‌نظیر نوش‌جان کنید. نوشیدنی‌ها، دسرها و سالادهای لمون هم، از رنگ و عطر ویژه‌ای برخوردارند و فقط نگاه کردن به آن‌ اشتهای‌تان را چند برابر خواهد کرد. در رستوران لمون، امکان سفارش قلیان هم وجود دارد.

آدرس رستوران لمون: مازندران، شهرک ساحلی خزرشهر جنوبی

شماره تماس: 09113122707- 09118002707

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 بامداد

محدوده قیمت: گران

رستوران هتل جهانگردی خزرشهر

رستوران هتل جهانگردی خزرشهر
رستوران هتل جهانگردی، زیر مجموعه هتل جهانگردی واقع در خزرشهر جنوبی است.

رستوران هتل جهانگردی، از دیگر رستوران‌های این شهرک ساحلی است که در بخش خزرشهر جنوبی، قرار گرفته است. این مجموعه متشکل از دو بخش روباز و سربسته با فضایی بسیار سرسبز و لوکس است و همین امر طعم خوش غذاها را برای شما دوچندان خواهد کرد. در رستوران این مجموعه می‌توانید غذاهای متنوع ایرانی و محلی را نوش‌جان کنید.

غذاهای رستوران جهانگردی، همه از تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه شده‌اند و رفتار خوب پرسنل هم مزید بر علت شده تا گردشگران این رستوران را در گروه بهترین رستوران های خزرشهر قرار دهند.

آدرس رستوران هتل جهانگردی: مازندران، کیلومتر6 جاده بابلسر به فریدون کنار، خزرشهر جنوبی

شماره تماس: 09114605125

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران‌های روبه‌روی شهرک ساحلی خزرشهر

رستوران پالم

رستوران پالم
رستوران پالم در طبقه دوم یک مجتمع تجاری قرار گرفته است.

این رستوران بزرگ و دوست‌داشتنی در طبقه دوم مجتمع تجاری پالم قرار دارد. در این مجموعه می‌توانید از شنیدن موزیک زنده، حین خوردن غذا لذت ببرید و کودکان‌تان را در فضایی شاد و در یک زمین بازی ایمن سرگرم کنید. غذاهای رستوران پالم، منویی متنوع از غذاهای فست‌فودی است. البته میان این همه غذاهای باکیفیت و متنوع، حتما پیتزا رست بیف، برگر و پیتزا مخصوص آن را امتحان کنید.

ناگفته نماند رستوران پالم در یک مجتمع تجاری قرار گرفته است؛ بنابراین اگر برای سرو غذا به این رستوران مراجعه کردید، می‌توانید از فروشگاه‌های این مجموعه که در طبقه اول آن، واقع شده، دیدن کنید و یا برای خوردن نوشیدنی‌های خوشمزه و متنوع به کافی‌شاپ امیر چاکلت مراجعه کنید.

رستوران پالم روبه‌روی خزر شهر شمالی قرار گرفته است و از آن‌جایی که داخل شهرک نیست، استفاده از آن برای عموم گردشگران امکان‌پذیر است.

آدرس رستوران پالم: ایران، مازندران، روبه‌روی خزرشهر شمالی

شماره تماس: 1125228033

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 24 بامداد

محدوده قیمت: متوسط روبه‌بالا

برای اجاره ویلا، سوئیت ساحلی و خانه در استان مازندران می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

رستوران ایتالیایی ماتو

رستوران ایتالیایی ماتو
رستوران ماتو، دارای منویی متنوع از غذاهای فرنگی و ایرانی است.

خوردن غذاهای خوشمزه ایتالیایی در کنار سواحل دریای خزر و استشمام هوای معتدل خزری، آن هم در رستورانی ایتالیایی ماتو، از لحظات جذاب و فراموش‌نشدنی است. این رستوران چندین شعبه دارد و یکی از آن‌های روبه‌روی شهرک خزرشهر واقع شده است.

میز و صندلی‌های راحت این رستوران و اجرای موسیقی زنده در شب‌های دل‌انگیز خزرشهر، دلیلی شده تا مشتریان دل از رستوران ماتو نکنند و غذای‌شان را در آرامش کامل نوش‌جان کنند.

منوی رستوران تنها در پیتزا و پاستاهای خوشمزه و دیگر غذاهای مطبوع ایتالیایی خلاصه نمی‌شود، بلکه از آن می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را هم سفارش دهید. در مجموع قیمت غذاها، نسبت به کیفیت، خدمات و حجم بسیار منصفانه است و همین امر باعث شده تا اکثر مشتریان با رویی خندان و رضایت کامل از مجموعه خارج شوند.

آدرس رستوران ایتالیایی ماتو: مازندران، نبش اجاکسر (هتل آهوی سابق) و روبه‌روی شهرک خزرشهر

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 بامداد

شماره تماس:  011 3527 8408

محدوده قیمت: متوسط روبه‌بالا

سخن آخر

در این مقاله با لاکچری‌ترین رستوران ها در منطقه‌ای لوکس معروف به خزرشهر آشنا شدیم. رستوران های خزرشهر از امکانات ویژه و منویی متنوع برخوردارند و می‌توانید حین خوردن غذا، از موسیقی‌های شبانه و چشم‌انداز روبه‌ دریا هم لذت ببرید. حال اگر زمان سفر به شمال، قصد اقامت در این شهرک ساحلی را دارید و می‌خواهید از تمام امکاناتش لذت ببرید، باید قبل از سفر به فکر اجاره ویلا و سوئیت باشید. چراکه ویلاهای این خطه برای اجاره محدود و پرطرفدار است.

 پس برای داشتن سفری خاطره‌انگیز و برنامه‌ریزی دقیق‌تر،چه خوب است، قبل از هر کاری سری به سایت اتاقک زده و ویلای مورد نظرتان را در شهرک ساحلی خزرشهر با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، به‌صورت آنلاین اجاره کنید.

سوالات متداول درباره رستوران های خزرشهر

بهترین رستوران های خزرشهر شمالی کدام است؟

کافه رستوران پل و رستوران سیب سرخ

بهترین رستوران های خزرشهر جنوبی کدام است؟

رستوران هتل جهانگردی خزرشهر و رستوران لمون

برای کدام رستوران‌ها نیاز نیست به شهرک وارد شوید؟

رستوران ایتالیایی ماتو و رستوران پالم

Rate this post

اتاقک

مائده سمیع‌زاده

مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *