بازار‌ها و مراکز خریدتجربه سفر

معرفی مراکز خرید نمک آبرود | خریدی لذت‌بخش در شمال کشور

در حاشیه جاده زیبا و توریستی چالوس به نمک آبرود مجموعه‌ای از مراکز خرید مازندران وجود دارند که نظر هر گردشگری را برای بازدید و خرید به‌سوی خود جلب می‌کند. از مراکز خرید نمک آبرود می‌توان به فروشگاه جین وست، فروشگاه کیف و کفش دنیلی، فروشگاه بالنو، نمایندگی ساموئل کوین، فروشگاه نوین چرم، پوشاک سالیان، فروشگاه سله بن، میس اسپرت، زارا و فروشگاه زنجیره‌ای خانه و کاشانه اشاره کرد. هر یک از این فروشگاه‌ها و مراکز خرید طرفداران خاص خود را دارد و با تنوع زیاد محصولات، خرید را برای گردشگران آسان کرده است. با این حال اگر شما هم می‌خواهید بیشتر با مراکز خرید نمک آبرود آشنا شوید و یک بازارگردی اساسی داشته باشید تا آخر این مقاله از اتاقک با ما همراه باشید.

فروشگاه جین وست نمک آبرود

فروشگاه جین وست نمک آبرود
جین وست اولین بار در استرالیا افتتاح شد – عکاس: محمدرضا رمضانی

جین وست برند محبوب و نام‌آشنای استرالیایی است. این برند نام آشنا برای اولین بار در پرت استرالیا افتتاح شد و پس از مدتی یک شعبه در دبی آغاز به کار کرد و بعد هم وارد ایران شد. بعد از گذشت مدتی کوتاه، با توجه به استقبال زیاد مردم، شعبه‌های این برند به 30 شعبه رسمی رسید و هر روز هم بر تعداد آن افزوده می‌شود.

 یکی از شعبات این برند محبوب و باکیفیت، در نمک آبرود واقع شده است. البته قیمت محصولات برند جین وست، کمی بالاست؛ اما تنوع و کیفیت محصولات باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. شما می‌توانید پوشاک مختلف مردانه، زنانه و بچه‌گانه را در مدل‌ها و سایزهای مختلف از این مجموعه تهیه کنید.

آدرس فروشگاه جین وست نمک آبرود: استان مازندران، کلارآباد، بعد از نمک آبرود، نرسیده به میدان کلارآباد

شماره تماس: 01154601796

محدوده قیمت: نسبتا گران

اجاره ویلا در نمک آبرود با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

فروشگاه کیف و کفش دنیلی نمک آبرود

فروشگاه کیف و کفش دنیلی نمک آبرود
در سال 2010 ایرانیان امتیاز برند دنیلی را خریداری کردند.

دنیلی برندی ایتالیایی است که اولین بار در سال 1981 اقدام به تولید کفش‌های باکیفیت کرده است. البته در سال 2010، ایرانیان امتیاز این برند را خریداری کردند و در پی آن بر تنوع محصولات دنیلی افزودند. در حال حاضر شما می‌توانید از این برند محبوب و باکیفیت محصولاتی نظیر کفش‌های زنانه و مردانه، کیف‌های مختلف از جنس چرم طبیعی و مصنوعی، انواع کیف پول و کمربند، محصولات محافظ پا مثل کفی‌های طبی و هم‌چنین انواع واکس و نگه‌دارنده چرم را خریداری کنید.

محصولات این برند با کیفیتی بسیار بالا، در یک کارخانه فوق پیشرفته در منطقه آزاد ارس تولید می‌شوند و در این راستا توانسته اعتماد مردم را به خوبی جلب بکند. یکی از  شعبات کیف و کفش دنیلی در نمک آبرود قرار گرفته است و گردشگران می‌توانند بعد از گشت‌وگذار در طبیعت زیبای نمک آبرود از این فروشگاه دیدن کرده و مایحتاج‌شان را تهیه کنند.

آدرس فروشگاه کیف و کفش دنیلی نمک آبرود: استان مازندران، چالوس، نمک آبرود، بین کلارآباد و چالوس، جنب فروشگاه ایران کتان

شماره تماس: 01135274526

محدوده قیمت: گران

فروشگاه پوشاک سالیان نمک آبرود

فروشگاه پوشاک سالیان نمک آبرود
محصولات برند سالیان همه و همه توسط تولیدکننده‌های داخلی تامین و ارائه می‌شود – عکاس: پوریا صامعی

سالیان برند ایرانی پوشاک، کیف و کفش است که به دلیل کیفیت بالا با نمونه‌های خارجی وارد رقابت شده و حتی در مواردی از آن‌ها پیشی گرفته است. این برند اولین بار فعالیت خود را از سال 1381 شروع کرد. جالب است بدانید، محصولات برند محبوب سالیان، همه توسط تولیدکننده‌های داخلی تامین می‌شوند. البته ممکن است در برخی موارد که کشور ایران نمی‌تواند نیازهای این برند باکیفیت پوشاک را تامین کند، کالاهای مورد نظر خود را به وسیله شرکت‌های خارجی تولید و به کشور وارد می‌کنند.

شما می‌توانید با رفتن به مرکز خرید سالیان نمک آبرود، اقلام مورد نیاز خود را اعم از لباس، کیف و کفش برای تمامی اعضای خانواده تهیه کنید.

آدرس فروشگاه پوشاک سالیان نمک آبرود: استان مازندران، چالوس، نرسیده به نمک آبرود

شماره تماس: 01152164056

محدوده قیمت: نسبتا گران

فروشگاه سله بن نمک آبرود

فروشگاه سله بن نمک آبرود
برند سله بن در سال 1389 کار خود را آغاز کرد.

برند ایرانی سله بن از دیگر برندهای محبوب و نام‌آشنایی است که در 1389 اولین بار در زمینه طراحی و تولید پوشاک آغاز به کار کرد. این برند مطرح ایرانی، در تمامی محصولات خود، فرهنگ و ارزش‌های خانواده ایرانی را رعایت کرده است. در مرکز خرید سله بن نمک آبرود، می‌توانید پوشاک و تن‌پوش‌هایی بسیار زیبا و باکیفیت را مطابق با استانداردهای جهانی، برای خود یا عزیزانتان تهیه کنید.

آدرس فروشگاه سله بن نمک آبرود: استان مازندران، چالوس، نمک آبرود

شماره تماس: 01154601744

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

فروشگاه کفش پاما نمک آبرود

فروشگاه کفش پاما نمک آبرود
برند پاما از بزرگ‌ترین صادرکنندگان کفش شناخته شده است.

این‌بار می‌خواهیم در خصوص برند محبوبی صحبت کنیم که از سال 1337 فعالیت خود را در زمینه تولید کفش مطابق با استانداردهای جهانی آغاز کرده است. برند پاما در حال حاضر، به عنوان یکی از صادرکنندگان بزرگ کفش شناخته شده و در طی این سال‌ها موفق شده تا جوایز زیادی را دریافت کند. سایت فروشگاهی این مجموعه از سال 1396 فروش اینترنتی خود را آغاز کرد تا مردم بتوانند محصول مورد نیاز خود را در کم‌ترین زمان ممکن خریداری کنند. سفر به نمک آبرود زمان مناسبی است تا از محصولات این فروشگاه به صورت حضوری دیدن کنید و اقلام مورد نیاز خود یا خانواده را از آن تهیه نمایید.

آدرس فروشگاه کفش پاما نمک آبرود: استان مازندران، جاده چالوس، نرسیده به نمک آبرود، منطقه هچیرود

شماره تماس: 0115216006

محدوده قیمت: متوسط

فروشگاه نوین چرم نمک آبرود

فروشگاه نوین چرم نمک آبرود
فروشگاه نوین چرم نمک آبرود مناسب برای خرید سوغاتی است – عکاس: هومن صادقیان

آیا تا به حال شده، در زمان سفر به نمک آبرود به دنبال خرید سوغاتی ارزشمند، برای یکی از عزیزانتان باشید. اگر قصد چنین کاری دارید ما خرید از محصولات فروشگاه نوین چرم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شرکت نوین چرم از تولیدکنندگان مطرح در زمینه تولید محصولات چرمی، مانند پوشاک، کیف، کفش و همچنین دیگر هدیه‌های ارزشمند است. این برند نام آشنا برای اولین بار، فعالیت خود را در سال 1370 تاسیس کرد.

محصولات این برند نام آشنای ایرانی، از بهترین نوع چرم و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی تولید شده‌اند. فروشگاه نوین چرم نمک آبرود از بهترین مراکز خرید این منطقه است و همواره می‌تواند نظر گردشگران را به خود جلب کند.

آدرس فروشگاه نوین چرم نمک آبرود: استان مازندران، چالوس، نرسیده به نمک آبرود، هچیرود، روبه روی شهرداری، پلاک 1293

شماره تماس: 01152161309

محدوده قیمت: گران

فروشگاه خانه و کاشانه نمک آبرود

فروشگاه خانه و کاشانه نمک آبرود
محصولات فروشگاه خانه و کاشانه نمک آبرود بیشار مربوط به ملزومات خانه است – عکاس: محمد فارسی

فروشگاه‌های زنجیره‌ای خانه و کاشانه از دیگر مراکز خرید مطرح و پرطرفدار نمک آبرود است, زیرا محصولات این فروشگاه، همان‌طور که از نامش پیداست، بیشتر در حوزه ملزومات خانه، به ویژه کالاهای چینی مشغول به فعالیت است و از سویی دیگر بیشتر کالاهای موجود در این مجموعه، از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردارند. همین امر امکان خرید را برای عموم گردشگران فراهم کرده است. البته این فروشگاه در اکثر نقاط کشور شعبه دارد که نمک آبرود نیز یکی از آن هاست.

آدرس فروشگاه خانه و کاشانه نمک آبرود: استان مازندران، چالوس، نرسیده به نمک آبرود، بعد از پلیس راه

شماره تماس: 01152161785

محدوده قیمت: ارزان

فروشگاه ساموئل اند کوین نمک آبرود

فروشگاه ساموئل اند کوین نمک آبرود
برند ساموئل اند کوین به دلیل تنوع و رنگ، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

ساموئل اند کوین (Samuel & Kevin)، برندی محبوب و دوست‌داشتنی هم برای آقایان و هم برای بانوان است. این برند معتبر، توانسته در حوزه طراحی و تولید پوشاک، عملکردی موفق داشته باشد. محصولات متنوع این برند شامل لباس زنانه و مردانه در طرح‌های مختلف و کیفیت بالاست. شایان ذکر است، شلوار جیــن‌ و پوشاک این برند از بهترین نوع پارچه طراحی و تولید شده‌اند و موفق شده تا در این صنعت، جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص دهد. چه خوب است، بعد از گشت‌وگذار در نمک آبرود از محصولات این فروشگاه هم دیدن کنید و لباس‌های محبوب و مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید.

آدرس فروشگاه ساموئل اند کوین نمک آبرود: استان مازندران، چالوس، بعد از نمک آبرود

شماره تماس: 011546017916

محدوه قیمت: نسبتا گران

فروشگاه بالنو نمک آبرود

فروشگاه بالنو نمک آبرود
‌برند محبوب بالنو با بهترین طراحی و کیفیت

بالنو، برندی محبوب و نام‌آشنا، به ویژه در میان نسل جوان است. محصولات این فروشگاه از نوع اسپرت هستند و از بارزترین ویژگی‌های آن می‌توان به رنگ‌های متنوع و کیفیت بالای آن اشاره کرد. اگر در زمان سفر به نمک آبرود به دنبال پوشاک باکیفیت و قیمت مناسب می‌گردید، حتما سری به فروشگاه بالنو نمک آبرود بزنید. با خرید از این مجموعه، حتما مشتری ثابت آن خواهید شد و حتی به دیگر شعبات آن در شهر و محل زندگی خود سر خواهید زد.

آدرس فروشگاه بالنو نمک آبرود: استان مازندران، چالوس، بعد از نمک آبرود

شماره تماس: 011654601791

محدوده قیمت: نسبتا گران

سخن آخر

مگر می‌شود به شهری سفر کرد ولی دست خالی از آن‌جا بیرون آمد؟ بازارگردی در نمک آبرود، به اندازه گشت‌وگذار در طبیعت زیبای آن لذت‌بخش است. در این مقاله لیست جامعی از بهترین مراکز خرید نمک آبرود را که در حال حاضر به عنوان برندهای معتبر و مطرح در ایران شناخته شده‌اند را برای عاشقان خرید و بازارگردان تهیه کردیم. شما می‌توانید به کمک این لیست، برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود به نمک آبرود داشته باشید و با اجاره آنلاین اقامتگاه از اتاقک قبل از حرکت، سفرتان را ماندگارتر کنید.

3.7/5 - (6 امتیاز)

اتاقک

مائده سمیع‌زاده

مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *