کافه‌گردیشهرها

کافه های قشم | لذت کافه‌گردی و چشیدن طعم‌های جدید در مکان‌هایی اصیل

قشم جزیره‌ای زیبا در قلب خلیج‌فارس است که این روزها، نقش پررنگی در زمینه تفریحی و تجاری به دست آورده است. به‌طوری‌که سالانه افراد زیادی از اقصی نقاط ایران، برای تفریح و خرید راهی قشم می‌شوند. میان این همه زیبایی در جزیره کافه‌هایی جذاب و خوش‌رنگ‌وآب هم برای پذیرایی از گردشگران وجود دارند تا پس از یک روز پر از خستگی در محیطی آرامش‌بخش بنشینید، یک فنجان قهوه داغ نوش‌جان کنید و با مردم خونگرم این جزیره دوست‌داشتنی تعامل بیشتری داشته باشید.

در این کافه‌ها می‌توانید در کنار آشنایی با فرهنگ مردم قشم با طعم جدید نوشیدنی‌های دلچسب، غذاها، شیرینی‌ها و دسرهای مخصوص این خطه آشنا شوید و با توشه‌ای پربار از تجربیات جدید راهی دیارتان شوید. در این مقاله از مجله گردشگری، می‌خواهیم سری به بهترین کافه های قشم بزنیم و اطلاعاتی در خصوص منو، امکانات و خدمات هر یک از آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم. در این کافه‌گردی خوشمزه همراه ما باشید.

کافه کو کو، محیطی جذاب برای عکاسی

کافه کو کو
فضای مدرن و زیبای کافه کو کو نظر هر گردشگری را به خود جذب می‌کند – عکاس: مهدی احمدی

یکی از زیباترین و مدرن‌ترین کافه های قشم، کافه کو کو است. فضای داخلی کافه در عین سادگی، بسیار شیک و مدرن است و به‌همین دلیل، در میان جوانان طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است. وقتی وارد کافه می‌شوید، محال است دست به دوربین نشوید و از محیط زیبایش عکسی به یادگار نگیرید و از فضای آرامش‌بخش آن لذت نبرید.

اگر روزی به جزیره قشم سفر کردید و در کافه کو کو وقت گذراندید از نوشیدنی‌های متنوع و دسر‌های جذاب آن غافل نشوید. در این کافه امکان سفارش قلیان هم وجود دارد. حتی می‌توانید نوشیدنی‌ها و دسر‌های این کافه را به صورت آنلاین سفارش دهید.

آدرس کافه کو کو: جزیره قشم، میدان گل‌ها، جنب فست‌فود پانه، کافه کو کو

شماره تماس: ۰۹۳۶۸۹۵۷۷۷۴

ساعت کار: همه‌ روزه از ساعت 16:30 دقیقه بعدازظهر تا 22 شب

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

برای اجاره سوئیت قشم می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

اجاره سوئیت در قشم با کیفیت تضمینی
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

کافه رَغ بَن، با صبحانه‌هایی بی‌نظیر

کافه رَغ بَن
در سفر به جزیره قشم حتما برای سرو صبحانه سری به کافه رَغ بَن بزنید – عکاس: مهرداد مرادی

خوردن یک صبحانه دلچسب در هوای دلنشین صبحگاهی جزیره قشم برای شما یک روز سرشار از انرژی را به‌همراه خواهد داشت. برای سرو چنین صبحانه‌هایی کافه رغ بن، بهترین انتخاب در بین دیگر کافه های قشم است. در این کافه امکان انتخاب غذاهای سنتی مانند عدسی، نیمرو و آش وجود دارد. اما پیشنهاد ما خوردن صبحانه‌های محلی قشم، مانند چینگال، لچ و کشک در این کافه است.

البته کافه رَغ بَن قشم، گزینه‌های زیادی از صبحانه‌های محلی را پیش‌رویتان قرار می‌دهد و شما را با طعم‌های جدید سورپرایز می‌کند. شیر چایی، نان محلی تمشی، خمیر خشکه و نان‌های میکس آن را هم حتما در لیست سفارش‌تان قرار دهید.

آدرس کافه رَغ بَن: جزیره قشم، خیابان فرعی آزمایشگاه دکتر جعفری، جنب املاک پروین، کافه رغ بن

شماره تماس: ۰۹۱۷۹۰۳۴۶۱۷- ۰۹۱۷۹۵۷۱۸۷۷

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر

محدوده قیمت: نسبتا گران

کافه کیک ویشکا، کافه‌ای شیرین در قشم

کافه کیک ویشکا
شیرینی‌های کافه کیک ویشکا، از خوشمزگی نظیر ندارند.

شما در کافه کیک ویشکا می‌توانید تازه‌ترین شیرینی‌ها را با بهترین کیفیت نوش‌جان کنید. این کافه جزء یکی از بهترین کافه های قشم است که در یکی از مراکز تجاری این جزیره واقع شده است و گردشگران می‌توانند در این مکان پر از آرامش، لحظاتی استراحت کنند و با خوردن یک فنجان قهوه داغ یا یک نوشیدنی گوارا خستگی بعد از خرید را از تن به در کنند.

در کافه کیک ویشکا، شیرینی‌ها همه از مواد مرغوب و باکیفیت تهیه می‌شوند و رفتار خوب پرسنل هم مزید بر علت شده تا افراد لحظات خوش و آرامی را در آن سپری کنند. از این کافه می‌توانید کیک‌های خوشمزه‌ای مانند کیک براونی، پنینی مرغ هالوپینو، پنینی املت، کیک رافائلو، چیزکیک شعریه عربی، کیک ناپلئونی، و کیک آیس چاکلت را سفارش دهید. به گفته مشتریان این مجموعه چای بلوبری و قهوه‌های آن هم بی‌نظیرند.

آدرس کافه کیک ویشکا: جزیره قشم، سیتی‌سنتر ۲، طبقه زیرین، روبه‌روی ورودی اصلی، کافه کیک ویشکا

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

کافه لامور، محیطی صمیمی در جزیره

کافه لامور
در کافه لامور کیک‌های تازه و نوشیدنی‌های خوشمزه سرو می‌شود – عکاس: الهام حسنی

از دیگر دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین کافه های قشم، کافه لامور است. وقتی وارد این کافه می‌شوید، با فضایی صمیمی و رفتار خوب پرسنل مواجه می‌شوید و با خیالی راحت می‌توانید در این‌جا اوقات خوشی را بگذرانید. کیک‌های خوشمزه، تارت‌های تازه و شیرینی‌های فرانسوی کافه لامور که دیگر نیازی به توصیف ندارند و با خوردن‌ نوشیدنی‌‌های خنک این کافه در هوای گرم و شرجی قشم غرق در لذت خواهید شد.

آدرس کافه لامور: جزیره قشم، میدان گلدن سیتی، خیابان داماس، مجتمع داماس، کافه لامور

شماره تماس: ۰۷۶۳۳۳۸۹۱۰۹- ۰۹۱۷۹۵۵۴۹۷۹

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 24 شب

محدوده قیمت: متوسط

کافه دژاوو، با بازی‌های جذاب و گروهی

کافه دژاوو
کافه دژاوو، مکانی زیبا برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است – عکاس: علی بیگلری

اگر به دنبال مکانی دنج و زیبا برای دورهمی‌های دوستانه و خودمانی می‌گردید، ما به شما کافه دژاوو را معرفی می‌کنیم. نقاشی‌های موجود بر در و دیوار کافه، همراه با نورپردازی خاص و گلدان‌های رنگارنگ، فضایی دلنشین برای جوان‌‌ترها ایجاد کرده است. میز بار و صندلی‌ها از جنس چوب ساخته شده‌اند و با طراحی ساده حس‌و‌حالی منحصربه‌فرد در این فضا ایجاد کرده‌اند. در کافه دژاوو، بازی‌های گروهی و سرگرم‌کننده هم اجرا می‌شود و بدین وسیله مهمانان می‌توانند ضمن نوشیدن یک قهوه در کنار دوستان خود بازی کرده و اوقات خوشی را سپری کنند.

آدرس کافه دژاوو: جزیره قشم، آزادگان، خیابان پژوهش، کافه دژاوو

شماره تماس: ۰۹۳۸۱۳۲۶۴۶۵

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 24 شب

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

کافه اولگا، مکانی رمانتیک برای عشاق

کافه اولگا
نوشیدن یک فنجان قهوه‌ی مرغوب ایتالیایی در فضای دنج اولگا فراموش‌نشدنی است.

زمان‌هایی پیش آمده که در سفر به جزیره قشم برای داشتن لحظاتی عاشقانه، در محیطی دنج سرودست می‌شکنیم و می‌خواهیم با یار لحظات شیرینی را در یاد و خاطرمان ثبت کنیم. برای ثبت چنین خاطراتی ما به شما کافه اولگا که یکی از بهترین کافه های قشم است را معرفی می‌کنیم. کافه اولگا در مرکز خرید ستاره قشم قرار دارد و انواع قهوه‌های ایتالیایی مانند لوکافه را سرو می‌کند.

نوشیدن یک فنجان قهوه ایتالیایی به همراه شنیدن یک موسیقی آرام و گوش‌نواز در این کافه لذتی وصف‌ناپذیر دارد و خستگی شما را بعد از یک گشت‌وگذار جانانه از تن به در می‌کند.

آدرس کافه اولگا: جزیره قشم، مجتمع تجاری ستاره، در جنوبی، روبه‌روی بانک مسکن، کافه اولگا

شماره تماس: ۰۹۹۰۱۱۹۰۵۲۰

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب، جمعه‌ها کافه تعطیل است.

محدوده قیمت: نسبتا گران

کافه کیو با طراحی بی‌نظیر

کافه کیو
کافه کیو با محیطی صمیمی و دلنشین پذیرای شماست.

کیو، نام کافه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد در جزیره قشم است. در این‌جا بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم با بهترین کیفیت و طعمی به یاد ماندنی توسط یک تیم حرفه‌ای سرو می‌شود. محیط کافی‌شاپ هم بسیار دنج و آرامش‌بخش است و جان می‌دهد برای دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی!

ناگفته نماند، شما می‌توانید در کافه کیو خود را مهمان صبحانه‌ای خوشمزه و متنوع کنید و یا برای سپری کردن یک عصر دل‌انگیز در جزیره قشم راهی این کافه شوید. میز بیلیارد موجود در کافه کیو زمینه‌ای فراهم می‌کند تا در کنار خوردن یک نوشیدنی گوارا با دوستان‌تان بازی و رقابت هم داشته باشید.

آدرس کافه کیو: جزیره قشم، سایت نخل زرین، برج‌های دوقلو آپادانا، کافه کیو

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 15 بعدازظهر تا 2 بامداد

شماره تماس: ۰۹۳۵۷۶۳۱۹۹۱

محدوده قیمت: متوسط

کافه سُل، مکانی آرامش‌بخش

کافه سُل
کافه سل یکی از محبوب‌ترین کافه های قشم است.

کافه سُل به دلیل ارائه خدمات بهینه و قرار گرفتن در مرکز تجاری سیتی سنتر 2 قشم، یکی از محبوب‌ترین کافه های قشم است؛ بنابراین شما می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در این مرکز تجاری، در این کافه قهوه‌ای داغ یا یک نوشیدنی گوارا نوش‌جان کنید و با این کار لذت خریدتان را تکمیل کنید.

البته مشتریان این کافه، فقط محدود به مسافران نمی‌شوند چرا که کافه سل، با سرو نوشیدنی‌ها و دسرهای بی‌نظیر و کسب رضایت مشتریان موفق شده تا در میان اهالی جزیره به‌عنوان یکی از بهترین کافی‌شاپ‌ها شناخته شود.

آدرس کافه سُل: جزیره قشم، مرکز خرید سیتی‌سنتر ۲، کافه سل

شماره تماس: ۰۹۳۹۵۲۴۳۲۶۲

ساعت فعالیت: همه ‌روزه از ساعت ۹ صبح تا 23:30 دقیقه شب

محدوده قیمت: متوسط

کافه باران، مکانی محبوب میان اهالی جزیره

کافه باران
طعم دلچسب قهوه‌های کافه باران در کل جزیره قشم نظیر ندارند – عکاس: آرین عبدالهی سراج‌زاده

کافه باران بیشتر پاتوق بومی‌های قشم است و در میان اهالی جزیره جایگاه ویژه‌ای دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید از نزدیک با مردمان جنوب تعامل داشته باشید و با لهجه، نوع پوشش و آداب‌ورسوم این خطه بیشتر آشنا شوید، حتما زمان سفر به جزیره قشم سری به کافه باران هم بزنید.

قهوه‌های کافه باران در نوع خود بی‌نظیرند و حتی لقب پرفروش‌ترین نوشیدنی این کافه را به خود اختصاص داده‌اند. البته شما می‌توانید از این‌جا علاوه بر قهوه، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را هم سفارش دهید.

آدرس کافه باران: جزیره قشم، آزادگان، میدان امام قلی خان، خیابان گلستان، جنب رستوران نعیم، کافه باران

ساعت فعالیت: همه ‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت 22 شب

محدوده قیمت: متوسط

کافه‌ رستوران گُفاره، مکانی از جنس گذشته‌ها

کافه‌ رستوران گُفاره
فضای کافه رستوران گفاره قشم طوری است که انگار آن را از یک رویای گرم و شیرین بیرون کشیده‌اند.

در جزیره زیبای قشم علاوه بر کافه‌های مدرن و امروزی، مکان‌هایی سنتی و جذاب هم وجود دارد که شما را با فرهنگ اصیل مردم این خطه بیشتر آشنا می‌کند. کافه‌رستوران گُفاره، از این جنس مکان‌هاست!

کافه رستوران گُفاره واقع در یکی از خانه‌های سنتی قشم، در کنار حوضی پرآب و زیراندازهای حصیری شما را به روزگاران گذشته این جزیره پر رمزوراز می‌برد. فضای داخل کافه هم پر از آثار به یاد مانده از جنوب کشور است. علاوه بر فضای گرم و صمیمی، صبحانه‌های خوشمزه، نان‌های محلی و غذاهای سنتی این کافه هم نظیر ندارند و تا مدت‌ها مزه آن در دهان‌تان باقی می‌ماند. اگر در هنگام سفر به جزیره قشم دنبال جایی برای آرامش و زیبایی می‌گردید، رستوران گفاره بهترین انتخاب است.

آدرس کافه رستوران گفاره: جزیره قشم، چهارراه رسالت (مرگ)، جنب کارواش، کافه رستوران گفاره

شماره تماس: ۰۹۳۰۲۸۱۷۹۷۴

ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا 12 ظهر، 19 بعدازظهر تا 23:30 شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

 




     

    سخن آخر

    کافه های قشم، رنگ‌وبوی اصالت می‌دهند. در این کافه‌ها در کنار آرامش، محبت واقعی و خونگرمی بی‌دریغ مردمان جزیره هم نصیب‌تان می‌شود. ما در این‌جا بهترین کافه های قشم را به شما معرفی کردیم تا در زمان سفر به این جزیره رنگارنگ بعد از گشت‌وگذار میان جاذبه‌های بکر و زیبای جزیره و مراکز خرید آن، در یکی از آن‌ها اندکی استراحت کنید و غذا، دسر یا نوشیدنی مورد علاقه خود را نوش‌جان کنید. برای اقامت در جزیره قشم هم بهتر است قبل از حرکت، با مراجعه به سایت اتاقک یکی از اقامتگاه‌های آن را با بهترین کیفیت و قیمت مطابق با نیاز خود رزرو کرده و آسوده خاطر سفر کنید.

    سوالات متداول درباره کافه های قشم

    متفاوت‌ترین کافه قشم کدام است؟

    کافه‌ رستوران گُفاره با محیطی سنتی

    صبحانه کدام کافه در قشم معروف است؟

    کافه رَغ بَن

    شیرینی کدام کافه در قشم شهرت خاصی دارد؟

    کافه کیک ویشکا

    بهترین کافه های قشم کدام است؟

    کافه سل، کافه باران، کافه کو کو، کافه کیو، کافه‌ رستوران گُفاره و ....

    کدام کافه، پاتوق اهالی قشم است؟

    کافه باران

    1/5 - (1 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *