رستوران‌گردیتجربه سفر

معرفی بهترین رستوران های تالش | طعم لذیذ غذاهای گیلانی

زمانی که صحبت از تالش و زیبایی‌های آن به میان می‌آید، حیف است یادی از بهترین رستوران‌ها و غذاهای خوش طعم و آبدار آن نکنیم. چرا که غذاهای محلی تالش بسیار لذیذ و خوشمزه‌اند است و به قطع باید طعم واقعی غذاهای گیلانی را در یک رستوران خوب و باکیفیت امتحان کرد و از خوشمزه‌جات این دیار بی‌نصیب نماند. در این‌جا می‌خواهیم شما را با بهترین رستوران‌های این شهر آشنا کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید. البته برای شروع معرفی رستوران‌های تالش، بهتر است، ابتدا درباره این دیار دوست‌داشتنی، اطلاعاتی داشته باشیم.

درباره تالش

درباره تالش
تالش از شهرهای زیبای گیلان توسط کوه، دشت و دریا محاصره شده است – عکاس: Kaviani nezhad

تالش یکی از شهرهای استان گیلان است که با طبیعت زیبای خود، هرساله شمار زیادی از گردشگران را به سمت خود می‌کشاند. این شهر زیبای شمالی در شمال غربی استان گیلان قرار گرفته است و از سوی دیگر توسط کوه، دشت و دریا محاصره شده است. تالش از شرق با دریا، از غرب با کوهستان و ییلاق‌های خلخال، از جنوب با رضوانشهر و از شمال با آستارا همسایه است.

به یاد داشته باشید، تالش در تمام فصول سال بسیار زیبا و دیدنی است؛ اما اگر می‌خواهید از تمام زیبایی‌های آن لذت ببرید و تحمل سرمای زمستان را هم ندارید، بهتر است فصل‌های بهار و تابستان و اوایل پاییز را برای سفر انتخاب کنید. در این فصل‌ها هوا مطبوع است. همچنین می‌توانید از باران‌های گاه و بی‌گاه تالش و زیبایی‌های طبیعت در تابستان بهره‌مند شوید.

اجاره ویلا در تالش با پشتیبانی 24 ساعته
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران های تالش

رستوران های تالش
عکاس: Neda Aghaei

در تالش رستوران‌های بسیار خوبی وجود دارد که همه غذاهای محلی را با استفاده از مواد اولیه تازه و در بهترین کیفیت تهیه می‌کنند. البته رستوران‌های این شهر با وجود کیفیت بالا، لوکس نیستند و در آن خبری از تجملات نیست. از این رو معرفی این رستوران‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

رستوران شاطر عباس

رستوران شاطر عباس
رستوران شاطر عباس، رستورانی بین راهی در جاده رشت – آستارا واقع شده است.

رستوران شاطر عباس، از رستوران‌های خوب بین راهی است که در جاده رشت- آستارا و در نزدیکی شهر تالش قرار گرفته است. وقتی وارد آن می‌شوید، با فضایی تمیز روبه‌رو می‌شوید و می‌توانید بعد از خستگی گشت‌وگذارهایی که در طول روز داشتید، یکی از میز و صندلی‌های چوبی آن‌جا را برای نشستن انتخاب کنید. کیفیت غذاها و خدمات در حد قابل قبولی هستند و قیمت تعیین شده برای غذاها، پایین‌تر از دیگر رستوران‌هاست. بنابراین کسانی که می‌خواهند سفری اقتصادی داشته باشند، این رستوران گزینه بسیار مناسبی است.

منوی رستوران شامل غذاهای ایرانی و محلی گیلان است و از تنوع بسیار خوبی برخوردار است. اگر گذرتان به این رستوران خورد، حتما کباب چنچه و کوبیده آن را سفارش دهید. غذاهای محلی گیلانی رستوران شاطر عباس طعم متفاوتی دارند و باعث می‌شود تا مدت‌ها طعم غذاهایش در خاطرتان باقی بماند. جالب است بدانید که این رستوران، بعد از سرو غذاهایش به مشتریان خود، آدامس خرسی می‌دهد. در جلوی رستوران هم محل مناسبی برای پارک خودروهای شما به صورت رایگان وجود دارد.

آدرس رستوران شاطر عباس: استان گیلان، تالش، بلوار تالشان

ساعات کاری رستوران شاطر عباس: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب

تلفن: 01344628081

محدوده قیمت: نسبتا ارزان

رستوران آق اولر

رستوران آق اولر
میرزا قاسمی و کباب ترش رستوران آق اولر بسیار لذیذ و خوشمزه است – عکاس: آیدا پورسیفیان

بعد از یک گشت‌وگذار در طبیعت زیبای تالش، حتما احساس گرسنگی می‌کنید و دلتان هوس خوردن یک غذای خوشمزه در محیطی دنج و زیبا می‌کند. در چنین مواقعی پیشنهاد ما رستوران آق اولر است. کیفیت غذاها بسیار بالاست و پرسنل با مهمانان، رفتاری مودبانه دارند. همین امر باعث شده، این رستوران در بیشتر مواقع شلوغ شود و غالبا سالن و آلاچیق‌های محیط بیرونی پر هستند و برای سفارش غذا ممکن است، اندکی معطل شوید. قیمت غذاها به نسبت بالاست که البته این قیمت در برابر خدمات ارائه شده و کیفیت غذا به نسبت مناسب است.

در رستوان آق اولر می‌توانید، بهترین غذاهای محلی تالش را به همراه نوشیدنی‌های متنوع نوش جان کنید. اگر به این رستوران رفتید، حتما میرزا قاسمی و کباب ترش آن را سفارش دهید. پارکینگ خیابانی جلوی رستوران هم محل مناسبی برای پارک خودروهای شماست.

آدرس رستوران آق اولر: استان گیلان، تالش، بلوار نیایش

ساعات کاری رستوران آق اولر: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد

شماره تلفن: ۰۱۳۴۴۲۳۴۴۱۹

محدوده قیمت: گران

رستوران خوشپزان

رستوران خوشپزان
کته کبابی و میرزا قاسمی رستوران خوشپزان خوش طعم و لذیذ است.

گاهی اوقات پیش می‌آید که نیمه شب یا اوایل صبح، خسته و گرسنه از راه می‌رسید و هیچ رستوران یا فروشگاه بازی برای سیر کردن شکم پیدا نمی‌کنید. اگر در سفر به تالش چنین اتفاقی افتاد، جای هیچ نگرانی نیست؛ زیرا رستوران خوشپزان به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. محیط رستوران برای پذیرایی از مهمانان، شامل سالن نسبتا بزرگ و چند تخت که در محوطه بیرونی رستوران قرار گرفته‌اند، است.

منوی رستوران خوشپزان از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و غذاها با بهترین کیفیت پخت می‌شوند؛ با این حال به یاد داشته باشید که کته کبابی و میرزا قاسمی آن را حتما تست کنید. قیمت غذاها نسبت به کیفیت و خدماتی که ارائه می‌‌کنند، مناسب است.

آدرس رستوران خوشپزان: استان گیلان، تالش، لیسار، بلوار امام علی، نرسیده به سید بابا جلال

ساعات کاری رستوران خوشپزان: همه روزه به صورت 24 ساعته

شماره تلفن: ۰۱۳۴۴۲۸۸۴۲۵

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

رستوران سنتی گیلار

رستوران سنتی گیلار
رستوران سنتی گیلار فضایی دلنشین و فوق‌العاده دارد – عکاس: کامبیز زنجانی

غذا خوردن در رستوران سنتی گیلار لذتی وصف‌ناپذیر دارد! چرا که این رستوران به سبک خانه‌های روستایی ساخته شده و در کنار دریاچه مصنوعی گیسوم قرار گرفته است. گردشگران می‌توانند از بالکن این رستوران، منظره شگفت‌انگیزی را تماشا کنند و بهترین غذای محلی تالش را میل کنند. محیط داخلی رستوران هم با صندلی‌های سنتی و کلاسیک مزین شده است و محیط آرام درون و فضای بیرون باعث شده تا گردشگران آرامش وصف‌ناپذیری را تجربه کنند.

منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی و ایرانی است و از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است؛ اما در لیست سفارشات خود باقالی قاتوق و جوجه کباب را فراموش نکنید. غذاها با توجه به کیفیت‌شان، قیمت مناسبی دارند و تا به حال پیش نیامده کسی به خاطر کیفیت غذا و خدمات آن، از این رستوران ناراضی خارج شود.

آدرس رستوران سنتی گیلار: استان گیلان، شهرستان تالش، جاده پره سر، جاده ساحل گیسوم، پارک جنگلی گیسوم

ساعات کاری رستوران سنتی گیلار: همه روزه از ساعت 12 بعدازظهر تا 23 شب

شماره تماس: 09112830347

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

کباب خانه با کرم

کباب خانه با کرم
کباب خانه با کرم از رستوران‌های قدیمی تالش است.

کباب خانه با کرم از رستوران‌های قدیمی و پرطرفدار تالش است و هر کس یک بار غذا‌های آن را امتحان کرده باشد، مشتری پرو پا قرصش می‌شود. این رستوران 35 سال پیش توسط شخصی به نام با کرم تاسیس شده و شلوغی حال حاضر آن، حاصل تلاش اعتماد و ارائه غذاهای خوب و باکیفیتی است که در طی این سال‌ها عرضه و ارائه کرده است. البته این شلوغی، ارزش صبر کردن را دارد.

کته کبابی، اکبر جوجه، ماهی کباب و کباب بره به همراه ادویه محلی و نان داغ از جمله غذاهای خوشمزه این رستوران است که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند.

آدرس کباب خانه با کرم: استان گیلان، تالش، جنب پل بزرگ، نبش سه راه ییلاق (مهرقربانی)

ساعات کاری کباب خانه با کرم: شنبه تا پنج‌شنبه ۷ صبح تا 24:00 شب، جمعه‌ها تعطیل است.

شماره تلفن: ۰۹۱۱۱۸۴۴۹۲۴ – ۰۹۱۱۳۸۳۱۰۹۹

باغ رستوران برکه گیسوم

باغ رستوران برکه گیسوم
باغ رستوران برکه گیسوم، طبیعت فوق‌العاده زیبایی دارد.

یکی از بهترین رستوران‌هایی که می‌توانید هنگام سرو غذا، از طبیعت زیبای اطراف آن هم لذت ببرید، باغ رستوران برکه گیسوم است. این باغ رستوران در واقع از جاذبه‌های مهم گردشگری تالش به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید دو وعده ناهار و شام را در محیط آرام و دلنشین رستوران برکه گیسوم نوش جان کرده و از طعم خوش غذاهای ایرانی و محلی گیلان لذت ببرید.

آدرس باغ رستوران برکه گیسوم: استان گيلان، تالش، كيلومتر ۲ كمربندي اسالم به تالش، بعداز پمپ بنزين طلوع خورشيد

ساعات کاری باغ رستوران برکه گیسوم: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا 24:00 شب

شماره تماس: 09113832258

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران پاپاتیا

رستوران پاپاتیا
آش‌های رستوران پاپاتیا خوشمزه و طعم‌دار هستند.

اگر هوس خوردن یک کاسه آش داغ در هوای بارانی تالش و بعد از یک گشت‌وگذار جانانه کردید، رستوران پاپاتیا، بهترین انتخاب است. البته در این رستوران غذاهای محلی با بهترین کیفیت و طعم بی‌نظیر هم سرو می‌شوند. محیط رستوران از طراحی بسیار زیبا و مدرنی ساخته شده و در آن نکات بهداشتی به خوبی رعایت شده است. شاید به نظرتان محیط رستوران، شباهت زیادی به کافی‌شاپ داشته باشد و در تصور افراد نگنجد که این‌جا آش‌های فوق‌العاده خوشمزه‌ای داشته باشد.

کیفیت خوب غذاها و رفتار خوب پرسنل توانسته رضایت مشتریان را کسب کند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

آدرس رستوران پاپاتیا: استان گيلان، تالش خيابان جعفر طيار، روبه روی بيمارستان دكترطاهری

ساعات کاری رستوران پاپاتیا: همه روزه از ساعت 12:30 تا 24:00 شب

شماره تماس: 01344254717

محدوده قیمت: متوسط

رستوران سنتی ترنج طلایی

رستوران سنتی ترنج طلایی
رستوران سنتی ترنج، به عنوان بهترین کته کبابی تالش شناخته می‌شود.

این رستوران به عنوان بهترین کته کبابی تالش شناخته شده است. رستوران سنتی ترنج، محیطی کوچک و ساده دارد؛ اما غذاهای باکیفیتش، دلیلی اساسی برای انتخاب آن است. رستوران ساختمانی دو طبقه دارد و فضای جلوی رستوران نیز چند تخت قرار دارد. تمیزی رستوران و رفتار خوب پرسنل از دیگر امتیازاتی است که آن را در نظر مشتریان متمایز کرده است.

این رستوران سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را در خود گنجانده است. می‌توانید در هر وعده‌ای که دلتان خواست به این رستوران سری بزنید. قیمت غذاهای این کته کبابی با وجود کیفیت بالا، نسبت به دیگر رستوران‌ها پایین‌تر بوده و شما می‌توانید با خیال راحت، هر آنچه را که دوست دارید، نوش جان کنید.

آدرس رستوران سنتی ترنج طلایی: استان گیلان، تالش، بلوار سردار سلیمانی

ساعت کاری رستوران سنتی ترنج طلایی: همه روزه از ساعت 8  صبح تا 24:00 شب

شماره تماس: 09358228918

محدوده قیمت: متوسط

رستوران کته کبابی ریحون

رستوران کته کبابی ریحون
رستوران کته کبابی ریحون جزو رستوران‌های ارزان قیمت است – عکاس: ابراهیم واضحی

اگر می‌خواهید سفری اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، سرو غذا در رستوران کته کبابی ریحون بهترین گزینه است. محیط آرام و بهداشتی رستوران و غذاهای باکیفیتش، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا این رستوران، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های تالش شناخته شود. فضای داخلی رستوران ساده است؛ اما از تمیزی و سرویس‌دهی منظمی برخوردار است. جلوی رستوران هم جای کافی برای پارک خودروهای شما وجود دارد.

آدرس رستوران کته کبابی ریحون: استان گیلان، تالش، میدان آزادی

ساعات کاری رستوران کته کبابی ریحون: تمامی روز های هفته از 10 صبح تا 1 بامداد

شماره تماس: 093353226234

محدوده قیمت: نسبتا ارزان

فست فود رایمون

فست فود رایمون
فست فود رایمون، از بهترین‌های تالش برای عاشقان کنتاکی و مرغ سوخاری

تا به حال برایتان اتفاق افتاده در مسافرت از خوردن غذاهایی مانند کباب خسته شده باشید و تمایل به غذاهای فست‌فودی داشته باشید؟ اگر در سفر به تالش برای شما چنین اتفاقی افتاد بهتر است، فست‌فود رایمون را برای خوردن غذا امتحان کنید. این فست‌فودی سوخاری‌های بی‌نظیر و پیتزاهای بسیار خوشمزه‌ای دارد. پیتزا کنتاکی رایمون و مرغ سوخاری این مجموعه ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد.

آدرس فست‌فود رایمون: استان گیلان، تالش، خیابان بهشتی

ساعات کاری فست‌فود رایمون: همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 23 شب

شماره تماس: 44238225-013

محدوده قیمت: متوسط

 




     

    سخن آخر

    پیدا کردن یک رستوران خوب در شهری که به آن سفر کرده‌اید، از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید. زیرا خوردن غذاهای خوش‌طعم، آن هم در محیطی دنج و سراسر آرامش، سفر شما را به یاد ماندنی‌تر می‌کند. بنابراین بهتر است با کمک این مقاله از مجله گردشگری اتاقک، قبل از سفر به تالش، لیستی از بهترین رستوران‌های این دیار را تهیه کنید تا بعد از گشت‌وگذار در شهر، غذای محلی مورد علاقه خود را در رستورانی باکیفیت نوش جان کنید. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید و می‌خواهید هیچ دغدغه‌ای بابت رزرو اقامتگاه نداشته باشید، می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت اقامتگاه دلخواه خود را متناسب با تعداد نفرات، بودجه، تعداد شب و غیره انتخاب کرده و سپس سفری راحت و آسوده را شروع کنید.

    سوالات متداول

    بهترین فست فودی در تالش کدام است؟

    فست فود رایمون

    رستوران‌های شبانه روزی در تالش کدام‌اند؟

    رستوران سنتی ترنج طلایی، رستوران خوشپزان

    قدیمی‌ترین رستوران‌های تالش کدام‌اند؟

    رستوران شاطر عباس، کباب خانه باکرم

    کدام رستوران‌ها طبیعتی زیبا دارند؟

    رستوران سنتی گیلار، باغ رستوران برکه گیسوم

    ارزان‌ترین رستوران در تالش کدام است؟

    رستوران کته کبابی ریحون

    5/5 - (1 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    یک دیدگاه

    1. سلام وقت بخیر
      خانم سمیع زاده ممنون بابت مطالب ارزشمند و اطلاع رسانی که انجام دادید
      فقط یک سوال آیا شما قیمت رستوران آق اولر و مابقی رستوران های شهر رو مشاهده کردید
      که محدوده ی قیمت رو گران اطلاع رسانی می کنید ؟!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *