رستوران‌گردی

بهترین رستوران های املش | بهشت استان گیلان

املش از قدیمی‌ترین شهرهای زیبای شمال کشور است که در قسمت شرقی استان گیلان قرار گرفته است. قدمت این شهر به دوره شاه عباس صفوی می‌رسد و به‌همین واسطه در آن جاذبه‌های تاریخی بی‌شماری در دل طبیعتی چشم‌نواز جاخوش کرده‌اند و سالانه گردشگران زیادی را به سمت‌ خود می‌کشاند. غذاهای محلی گیلکی هم از دیگر جاذبه‌های این شهر به‌حساب می‌آیند، البته به شرط این‌که طعم اصیل غذاهای محلی گیلان حفظ شود و آن را در رستورانی تمیز و باکیفیت نوش‌جان کنید.

پس برای این‌که در زمان سفر به شهر املش برای خوردن غذایی خوشمزه، میان این همه رستوران رنگارنگ سردرگم نشوید و لذت سفرتان دوچندان شود، در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک همراه ما باشید تا یک شکم‌گردی جانانه، میان رستوران های املش داشته باشیم.

رستوران مجید

رستوران مجید
رستوران مجید، منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و محلی دارد – عکاس: مجید بیغاله

یکی از بهترین غذاهای محلی استان گیلان، کباب‌ترش‌های آن است. البته اگر این غذای سنتی، با دستور اصلی و مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه شود. حال اگر شما به املش سفر کردید و هوس خوردن کباب ترش به سرتان زد، رستوران مجید بهترین انتخاب است. دیگر غذاهای منوی این مجموعه شامل انواع خورشت‌ها، کباب‌ها و پیش‌غذاهای گیلانی است که ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارند و از طعم و کیفیت بالایی برخوردارند.

ناگفته نماند، این رستوران کیفیت و مشتری‌مداری را در سرلوحه کار خود قرار داده است و در کنار عرضه غذاهای سالم و باکیفیت، اصل مشتری‌مداری هم رعایت می‌شود.

آدرس رستوران مجید: استان گیلان، املش، بلوار آزادگان

ساعت فعالیت: از شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8:30 صبح تا 10:30 شب، جمعه‌ها از ساعت 8:30 صبح تا 3 بامداد

شماره تماس:  0911 648 2863

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

برای اجاره ویلا و سوئیت در املش می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

رستوران دلچسب

رستوران دلچسب
رستوران دلچسب، دقیقا انتظاری که از‌‎‌‌ یک رستوران گیلانی دارید را برآورده می‌کند – عکاس: احسان یزدانی

وقتی برای اولین بار به شهر زیبای املش سفر کردم، با رستوران دلچسب آشنایی نداشتم، اما بعد از خوردن یک غذای دلچسب متوجه شدم که چرا این نام را برایش انتخاب کرده‌اند. رستوران دلچسب با منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و محلی یکی از بهترین‌های املش است. غذاهای این مجموعه، همه باکیفیت و تازه هستند و همین امر باعث شده تا کسی از این مجموعه ناراضی بیرون نرود.

آدرس رستوران دلچسب: استان گیلان، املش، کمربندی املش

ساعت فعالیت: به صورت 24 ساعته

شماره تماس:  013 4272 2117

محدوده قیمت: متوسط

رستوران منقل باشی

رستوران منقل باشی
رستوران منقل باشی با شعار خودت بپز، خودت بخور از شما پذیرایی می‌کند.

منقل باشی از آن رستوران‌هایی است که همیشه کبابش به راه است و بوی خوش غذاهایش آدم را از خود‌بی‌خود می‌کند. شما می‌توانید از منوی این مجموعه انواع کباب‌های خوشمزه و خوش رنگ‌ولعاب را با بهترین طعم و کیفیت سفارش دهید.

رستوران منقل باشی، فضای دنج و تمیز دارد و در دو محیط روباز و سربسته آماده پذیرایی از مهمانانش است. در فضای داخلی هم شما می‌توانید به انتخاب خودتان، بر روی تخت‌های چوبی یا میز و صندلی‌های آن بنشینید و غذای خوشمزه خود را نوش‌جان کنید.

سالن مدرن رستوران هم با شعار خودت بپز، خودت بخور، امکان پخت کباب را برای مشتریان فراهم کرده است و همین امر آن را در میان دیگر رستوران‌های املش متمایز کرده است. سالن تشریفات رستوران هم، آماده پذیرایی از 300 نفر برای جشن‌ها و مراسم‌های مختلف است.

آدرس رستوران منقل باشی: استان گیلان، املش، جاده املش

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

شماره تماس: 01342726848

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران قصر چوبی

رستوران قصر چوبی
غذاهای رستوران قصر چوبی از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود

یکی دیگر از بهترین رستوران های املش، رستوران قصر چوبی با فضایی شیک و دکوراسیونی مدرن است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی از جمله خورشت‌ها، ماهی‌ها و کباب‌های خوشمزه را سفارش دهید. البته اگر روزی گذرتان به این رستوران خورد، حتما جوجه کباب زعفرانی و میرزا قاسمی آن را امتحان کنید. گویی سرآشپز این رستوران، در پخت این غذا تبهری خاصی دارد.

جالب است بدانید، میرزا قاسمی توسط محمد قاسم خان که در زمان ناصرالدین شاه قاجار والی حاکم رشت بود، ابداع شد و توسط وی گسترش یافت و به نام او هم نام‌گذاری شد.

آدرس رستوران قصر چوبی: استان گیلان، املش، کمربندی املش، میدان شهدا

ساعت فعالیت: از 10 صبح تا 4 بعدازظهر

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۴۲۴۰۴۳

محدوده قیمت: نسبتا گران

کبابی رضایی صوفی

کبابی رضایی صوفی
طعم کباب‌های این رستوران، بسیار خوش‌طعم و لذیذ است.

وقتی به مناطق خوش آب‌وهوا و سرسبز سفر می‌کنیم، کباب خوردن از واجبات است. حال برای برپایی این امر واجب در شهر زیبایی مانند املش ما به شما کبابی رضایی صوفی را معرفی می‌کنیم. کبا‌ب‌های خوشمزه این رستوران زبان‌زد عام‌وخاص است و تا مدت‌ها طعم لذیذ آن زیر دندان‌تان باقی می‌ماند.

در این رستوران برای طبخ کباب‌هایشان از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند و فضای رستوران هم بسیار تمیز است. شما هم اگر به این شهر زیبای شمالی سفر کردید، فرصت رفتن به این رستوران را از دست ندهید.

آدرس کبابی رضایی صوفی: استان گیلان، املش، خیابان بهشتی

شماره تماس: 01342721526

محدوده قیمت: متوسط

 




     

    سخن آخر

    یکی از اصلی‌ترین دغددغه گردشگران در زمان سفر، پیدا کردن رستورانی مناسب و تمیز و خوردن غذایی مطمئن و خوشمزه است. به‌همین دلیل ما در این مقاله، بهترین رستوران های املش را به شما معرفی کردیم تا در کنار گشت‌وگذار در میان این همه جاذبه طبیعی و تاریخی، غذایی خوشمزه هم میل کنید و خاطره سفرتان ماندگارتر شود.

    البته در کنار پیدا کردن رستوران دنج و باکیفیت، داشتن اقامتگاه مناسب هم از دیگر مواردی است که مسافران به آن توجه ویژه دارند، آن هم در شهری مانند املش که سالانه مسافران زیادی به سمت خود می‌کشاند. حال برای برطرف کردن این دغدغه بهتر است، قبل از سفر سری به سایت اتاقک بزنید و یکی از اقامتگاه‌های املش را متناسب با نیاز و بودجه خود با بهترین کیفیت و قیمت به‌صورت آنلاین اجاره کنید. با اجاره ویلا یا سوئیت در سایت اتاقک می‌توانید به تمام دغدغه‌هایتان پایان دهید.

    سولات متداول

    1/5 - (1 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *