شهرها

معرفی مکان های تفریحی و گردشگری آستانه اشرفیه

معرفی جاهای دیدنی آستانه‌ اشرفیه

آستانه اشرفیه شهری است با آب‌وهوای مدیترانه‌ای که در استان گیلان قرار دارد. سفر به شهر زیارتی و سیاحتی آستانه‌ اشرفیه با وجود مکان‌های گردشگری طبیعی خالی از لطف نیست. ساحل زیبای دریای خزر، رودخانه‌ها و تالاب‌ها از مقصدهای گردشگری و طبیعت‌گردی شهر زیبای آستانه‌اشرفیه‌اند.

معرفی جاهای دیدنی آستانه‌ اشرفیه

جاذبه گردشگری تالاب کیاشهر

تالاب کیاشهر از جاذبه‌های گردشگری آستانه‌اشرفیه است. با گذشتن از پل چوبی که روی تالاب ساخته شده است شاهد منظره‌ای زیبا از نیزارهای داخل تالاب خواهیم بود. پل‌ چوبی کیاشهر محلی زیبا با چشم‌اندازی رو به دریا و تالاب است. نی‌های بلند کنار پل جلوه خاصی به محیط بخشیده‌اند. بعد از گذشتن از تالاب و پل‌ چوبی ساحل زیبای کیاشهر در مقابل چشمانمان خودنمایی می‌کند. تالاب کیاشهر محل خوبی برای ثبت خاطرات فراموش‌نشدنی است.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در کیاشهر و نزدیک به تالاب کیاشهر در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

جاذبه گردشگری تالاب کیاشهر

جاذبه توریستی پارک جنگلی کیاشهر

جنگل، دریا و تالاب کیاشهر مثلثی شگفت‌انگیز را ساخته‌اند که مقصد بسیاری از گردشگران شهرهای شمالی ایران شده است.

پارک جنگلی کیاشهر در نزدیکی دریا مکانی زیبا برای سپری کردن اوقاتی خوش در دامان طبیعت است. آلاچیق‌ها، رستوران‌ها و دیگر امکانات رفاهی آماده پذیرایی از گردشگران این منطقه زیبا هستند.

جاذبه توریستی پارک جنگلی کیاشهر

جاذبه توریستی و تفریحی پارک ملی بوجاق

یکی از ویژگی‌های پارک ملی بوجاق خشکی – دریایی بودن آن است. تالاب بوجاق زیستگاه مناسبی برای پرندگان مهاجر و بومی است. پارک ملی بوجاق جزو مناطق حفاظت شده و‌ شکار ممنوع است. تالاب بین‌المللی بوجاق به دلیل جاذبه‌های منحصر‌به‌فرد طبیعی از مقصدهای مهم گردشگران داخلی و خارجی است.

جاذبه توریستی و تفریحی پارک ملی بوجاق

آرامگاه سیدجلال‌الدین اشرف (علیه‌السلام)

آستانه‌ اشرفیه چهارمین شهر زیارتی ایران به‌ شمار می‌آید. نام قدیم این شهر کوچان بوده است که به دلیل وجود مقبره «سیدجلال‌الدین اشرف (علیه‌السلام)» فرزند امام موسی کاظم (علیه‌السلام) به آستانه‌اشرفیه تغییر یافته است. آستانه اشرفیه یکی از مقصدهای زیارتی با جاذبه‌های زیبای طبیعی است.

آرامگاه سیدجلال‌الدین اشرف (علیه‌السلام)

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر آستانه اشرفیه

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

برای اجاره ویلا در آستانه اشرفیه و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم. 

5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *