شهرها

مکان های گردشگری و جاذبه های توریستی و تفریحی نجف آباد

معرفی شهر نجف آباد

نجف‌ آباد یکی از شهرهای قدیمی  استان اصفهان است که در دوران صفویه شهری مهم بوده  و بناهای قدیمی شهر گواهی بر این موضوع است. با سفر به شهر نجف‌ آباد با معماری و سبک زندگی ایرانیان در گذشته‌ای بسیار دور آشنا خواهید شد.

معرفی شهر نجف آباد
عکس از گوگل

جاذبه گردشگری باغ گل ها

باغ گل‌ها با وسعت ۴۰۰۰ متر یکی از جاذبه‌های گردشگری نجف آباد است که در سال ۱۳۹۵ تأسیس شده‌. شهرداری نجف آباد این باغ را با کاربرد پژوهشی، آموزشی و نمایشگاهی ساخته است. گل‌های فصلی و دائمی و درختچه‌های زینتی از گیاهان پرورش یافته در این باغ هستند. کودکان نیز می‌توانند در این باغ تمام مراحل کاشت گیاهان را یاد بگیرند و گیاه با نام کودکی که آن را کاشته است در باغ قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در نجف آباد و نزدیک به باغ گل‌ها در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

جاذبه گردشگری باغ گلها
عکس از محمد معین

جاذبه توریستی قلعه سنگی علویجه

شهر تاریخی علویجه از آبادی‌های قدیم نجف‌آباد است. دقیقاً مشخص نیست که ساخت این شهر مربوط به کدام دوره تاریخی است اما وجود قلعه سنگی علویجه، که بنایی قدیمی با نشانه‌هایی از معماری کهن است، نشانی از قدیمی بودن نجف آباد و پشت سر گذاشتن دوره‌های مختلف تاریخی است. این قلعه سنگی طاق‌ها و ایوان‌های زیبا و منحصربه‌فردی دارد که زیبایی‌اش را چند برابر کرده است. گردشگران زیادی برای بازدید از تمدن کهن ایران به این قلعه سر می‌زنند.

جاذبه توریستی و تفریحی برج های هفتگانه جوی خارون

ارگ شیخ‌ بهایی یا برج‌های جوی از مکان‌های دیدنی و تاریخی شهر نجف‌آباد است. ارگ شیخ‌ بهایی هفت برج دارد که شبیه به یکدیگرند. به همین دلیل در بین بناهای قدیمی کمیاب است و تنها نمونه شبیه به آن در تبریز ساخته شده است. این برج‌ها در قدیم کبوترخانه هم بودند؛ کبوترخانه‌ در گذشته محلی برای تهیه کود حیوانی بود. ارگ شیخ‌ بهایی در حال حاضر از مکان‌های فرهنگی و تفریحی استان اصفهان است که برای توریست‌ها و بازدیدکنندگان بسیار جذاب است.

جاذبه توریستی و تفریحی برج های هفتگانه جوی خارون
عکس از گوگل

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر نجف آباد

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

برای اجاره ویلا در نجف‌آباد و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

4.4/5 - (37 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *