رستوران‌گردیشهرها

بهترین رستوران‌ های بندر گز | شکم گردی در کنار خلیج گرگان

استان گلستان یکی از بکرترین و زیباترین مناطق ایران است که در حق دیدنی‌های آن کمی اجحاف کرده‌اند. یکی از دیدنی‌های زیبای این استان، بندر گز است که در غرب این استان و در همسایگی استان مازندران قرار دارد. جدا از زیبایی بی‌نظیر، این بندر از قدیم یکی از مراکز مهم مبادلات تجاری ایران با کشورهای خارجی بوده است و به همین دلیل تعدادی زیادی از رستوران‌ های بندر گز در مسیر ساحلی این شهر احداث شده‌اند تا بتوانند بازرگانان و توریست‌ها را جذب خود کنند.

اگر می‌خواهید به قصد سفر یا کار به بندر گز سفر کنید و پیداکردن رستوران‌های باکیفیت در این شهر و شکم گردی در آن به دغدغه شما تبدیل شده است، پای این مقاله بنشینید که در آن قرار است بهترین رستوران‌ های بندر گز را به شما معرفی کنیم.

رستوران حاج‌محمد متکی

رستوران حاج محمد بندر گز
این رستوران به خاطر کباب‌های خوشمزه خود شهرت دارد. – عکاس: جواد یوسفی

رستوران حاج‌محمد متکی مشهورترین و یکی از بهترین رستوران‌ های بندر گز است. برای دسترسی به این رستوران باید از جاده ساحلی خودتان را به بندر گز برسانید. در میدان ورودی شهر نماد مشهور بندر گز را می‌بینید و کافی است از آنجا به سمت چپ بپیچید. کمی بالاتر رستوران حاج‌محمد متکی قرار دارد که در آن اکبر جوجه، ماهی، غذاهای سنتی ایرانی و انواع و اقسام کباب سرو می‌شود.

این رستوران به خاطر کباب‌های خوشمزه خود شهرت دارد؛ اما برخی از مسافران معتقدند که قیمت غذاهای آن زیاد است.

آدرس رستوران حاج‌محمد متکی بندر گز: استان گلستان، بندر گز، خیابان امام خمینی

تلفن: 01734364288

ساعت کاری: همه‌روزه 9 صبح تا 11 شب

برای اجاره اقامتگاه در نزدیکی بهترین رستوران‌ های بندر گز و دسترسی بهتر به آن‌ها، می‌توانید وارد صفحه اجاره روزانه خانه و بوم‌گردی در بندر گز شوید.

فست‌فود سزار

فست فود سزار؛ از بهترین رستوران های بندر گز
در این رستوران مرغ سوخاری، انواع ساندویچ و پیتزاهای مرسوم سرو می‌شود. – عکاس: مهدی خنجری

در حال حاضر بعید است کسی را پیدا کنید که تا به حال در عمرش فست‌فود نخورده باشد. همه ما هر چند وقت یکبار هوس می‌کنیم این غذاهای چرب، خوشمزه و نه‌چندان سالم را بخوریم و کالری زیاد آن‌ها را به جان می‌خریم. اگر در بندر گز هوس فست‌فود باکیفیت کردید، می‌توانید به فست‌فود سزار بروید که در مشهورترین خیابان بندر گز یعنی خیابان امام خمینی قرار دارد.

فست‌فود سزار یکی از بهترین رستوران‌ های بندر گز است که تلاش کرده است فضایی مدرن و به‌روز را برای مشتریان خود ایجاد کند. در این رستوران مرغ سوخاری، انواع ساندویچ و پیتزاهای مرسوم سرو می‌شود و قیمت غذاهای آن نسبتاً منطقی است.

آدرس فست‌فود سزار بندر گز: استان گلستان، بندر گز، خیابان امام خمینی، روبروی بانک مسکن

تلفن: 01734367822

ساعت کاری: همه‌روزه 8 صبح تا 1 شب

تهیه غذای گل نرگس

تهیه غذای گل نرگس بندر گز
این کترینگ در بندر گز 2 شعبه دارد. – عکاس: مهدی خنجری

تهیه غذاهای گل نرگس یکی دیگر از مشهورترین رستوران‌ های بندر گز است و مثل بسیاری از رستوران‌های این شهر در خیابان امام خمینی قرار دارد. این کترینگ در بندر گز 2 شعبه دارد که در این بخش قرار است در مورد شعبه اول آن صحبت کنیم. در تهیه غذای گل نرگس انواع ماهی، غذاهای محلی بندر گز و غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شود و می‌توانید به‌صورت تلفنی هم این غذاها را سفارش دهید. نکته جالب این رستوران طبخ غذا به شیوه سنتی و روی آتش است.

آدرس تهیه غذای گل نرگس بندر گز: استان گلستان، بندر گز، خیابان امام خمینی

تلفن: 01734370240

ساعت کاری: همه‌روزه 9 صبح تا 11 شب

رستوران گلستان

رستوران گلستان بندر گز
در کترینگ گلستان انواع غذاهای محلی و سنتی سرو می‌شود. – عکاس: Omid Stttt

اگر بندر گز مقصد نهایی شما در سفر نبود و خواستید هنگام عبور از این شهر غذایی خوشمزه بخورید یا خواستید برای تنوع کمی از این بندر فاصله بگیرید و غذا را خارج از آن نوش جان کنید، توصیه می‌کنیم که جاده ساحلی را بعد از بندر گز هم ادامه بدهید و به یکی از بهترین رستوران‌ های بندر گز یعنی رستوران گلستان بروید. این رستوران کنار جاده ساحلی و در مسیر بندر گز به کردکوی قرار دارد.

در کترینگ گلستان انواع غذاهای محلی و سنتی سرو می‌شود و می‌توانید از فضای بیرونی آن هم برای صرف غذا استفاده کنید.

آدرس رستوران گلستان بندر گز: استان گلستان، بندر گز، جاده ساحلی

ساعت کاری: 24 ساعته

برای اقامت در بندر گز و سایر شهرهای زیبای شمال، می‌توانید وارد صفحه اجاره ویلا شمال شوید و اقامتگاه موردنظر خود را رزرو کنید.

رستوران خانجون

رستوران خانجون بندر گز
برای صرف وعده شام باید تا ساعت 9 خودتان را به کترینگ خانجون برسانید. – عکاس: علی جوادی

رستوران خانجون یکی دیگر از کترینگ‌ها و رستوران‌ های بندر گز است که در خیابان امام خمینی و نزدیک ورودی جاده بندر گز به نوکنده قرار دارد. این رستوران سوپ، اکبر جوجه، کتلت، ماهی، انواع کباب، غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای محلی بندر گز را سرو می‌کند. دکوراسیون و فضای این رستوران مثل بیشتر رستوران‌ های بندر گز سنتی است؛ اما برخلاف سایر رستوران‌ها زودتر می‌بندد و برای صرف وعده شام باید تا ساعت 9 خودتان را به کترینگ خانجون برسانید.

آدرس رستوران خانجون بندر گز: استان گلستان، بندر گز، خیابان امام خمینی، انقلاب 43

تلفن: 01734362408

ساعت کاری: 12 ظهر تا 9 شب

سخن آخر

در این مقاله 5 مورد از بهترین رستوران‌ های بندر گز را معرفی کردیم، رستوران‌هایی که بیشتر آن‌ها غذاهای سنتی و ایرانی سرو می‌کنند و در مرکز این شهر قرار دارند. برای شکم گردی در بندر گز کافی است نام رستوران‌های معرفی شده در این مقاله و خیابان امام خمینی را به خاطر بپسارید؛ چون بهترین رستوران‌ های بندر گز را می‌توانید در این خیابان پیدا کنید.

برای رزرو اقامتگاه در نزدیکی این رستوران‌ها، کافی است سری به سایت اتاقک بزنید و نسبت به اجاره ویلا و سوئیت در بندر گز اقدام کنید.

سؤالات متداول در مورد رستوران‌های بندر گز

بهترین رستوران‌ های بندر گز کدامند؟

رستوران حاج‌محمد، تهیه غذای گل نرگس، فست‌فود سزار، رستوران خانجون

رستوران حاج‌محمد متکی کجاست؟

استان گلستان، بندر گز، خیابان امام خمینی

رستوران و تهیه غذای گل نرگس بندر گز کجاست؟

استان گلستان، بندر گز، خیابان امام خمینی

5/5 - (1 امتیاز)

اتاقک

مسعود تاجیک

مسعود هستم، شیفته نوشتن، ادبیات و سینما. تولید محتوا برای من یک لذت دوجانبه دارد، هم روح خودم را جلا می‌دهد و هم باعث می‌شود حس مفید بودن داشتi باشم. این‌که نوشته من بتواند جواب سؤالات کسی را بدهد یا او را از سردرگمی نجات دهد، لذت وصف‌ناپذیری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *