بازار‌ها و مراکز خریدتجربه سفر

معرفی ۱۲ تا از مراکز خرید چالوس | خرید در جاده هزارپیچ

طبیعت بکر، جنگل‌های سرسبز، دریای مواج، هوای عالی و مراکز خرید لوکس و مدرن، همه و همه در شهر توریستی چالوس جمع شده‌اند و به شما خوش‌آمد می‌گویند. وقتی به شهر چالوس سفر می‌کنید، جاذبه‌های گردشگری زیادی پیش‌رو دارید، اما حیف است بدون گشت‌وگذار در مراکز خرید لوکس و مدرن این خطه زیبای شمالی به شهر و دیار خود بازگردید. حتی اگر اهل خرید و بازارگردی نیستید! ما در این‌جا فهرستی از مراکز خرید چالوس را برای شما تهیه کرده‌ایم تا با خواندن این مقاله در سفر به این شهر زیبای شمالی، بدون فوت وقت، به مرکز خرید باب سلیقه‌تان بروید و لذت سفرتان را تکمیل کنید.

خرید در سفر

قدم زدن در بازارهای شهر و خرید کردن از فروشگاه‌های رنگارنگ چالوس لذتی وصف‌ناپذیر دارد. در این شهر سراسر زیبایی بازارهای سنتی و فروشگاه‌های لوکس و مدرن متنوعی جای گرفته و گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. در ادامه می‌خواهیم با هم گشت‌وگذاری در میان بازارهای چالوس داشته باشیم و با آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

اجاره ویلا در چالوس با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

بازار بزرگ چینبازار بزرگ چین

یکی از مهم‌ترین مراکز خرید چالوس که در آن پوشاک، انواع دکوری و لوازم خانگی پیدا می‌شود، بازار بزرگ چین است. وقتی وارد این بازار می‌شوید با دنیایی از اجناس چینی، ژاپنی، تایلندی و سنگاپوری، آن هم با قیمتی مناسب روبه‌رو می‌شوید، البته به ندرت کالاهای ایرانی هم در میان آن‌ها یافت می‌شود. در سفر به چالوس پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد خرید هم ندارید، بازدید از این بازار بزرگ را از دست ندهید و گشتی بین اجناس آن بزنید.

آدرس: چالوس ، هچیرود، مرکز خرید بازار چین

ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

محدوده قیمت: متوسط

مجتمع تجاری پانورامامجتمع تجاری پانوراما

اگر از آن دسته افراد برندپوشی هستید که سعی دارید کالاهای مورد نیازتان را از میان برندهای خاص و مطرح دنیا انتخاب کنید، ما به شما مجتمع تجاری پانوراما را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز خرید علاوه‌بر فروشگاه‌های لوکس و گران‌قیمت، چشم‌اندازی زیبا به سمت دریای کاسپین دارد و گشت‌وگذار در آن هم سیر است و هم تماشا!

مرکز خرید پانوراما با زیربنای 34000 متر مربع، در 6 طبقه و  134 واحد تجاری 18 تا 400 متری، طراحی شده است. سه طبقه اولیه اش مختص فروش انواع پوشاک و اکسسوری در کنار سایر محصولات دیگر است. در طبقه بالای مجتمع، فود کورت فضای باز (روف گاردن) هم از تعداد زیادی کافه رستوران، فست فود و خوراکی تشکیل شده است تا پس از آن‌که در این مجتمع گشت زدید و خرید کردید، برای رفع خستگی به رستوران‌ها و کافه‌های موجود در فود کورت پانوراما سری بزنید و غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ آن را نوش جان کنید. حین خوردن غذا هم، منظره زیبایی از دریای خزر و رشته کوه‌های سربه‌فلک کشیده البرز را نظاره‌گر هستید.

گفتنی است برای ساخت این مجتمع تجاری از  از تجربیات مهندسان ژاپنی و تلکنولوژی روز ژاپن بهره گرفته شده و  حاصل آن هم باغچه‌ ژاپنی شگفت‌انگیز و باشکوه 2500 متری شده است که در جوار رستوران‌ها قرار گرفته و منظره بسیار جذابی را خلق کرده است. در طبقات مختلف برج پانوراما، کافی شاپ‌های متعدد مجتمع تجاری پانوراما با منو و فضای متنوع دیده می‌شود و دنیای بازی و سینما 5 بعدی هم از دیگر امکانات تفریحی این مرکز تجاری است.

در طبقه اول این مرکز خرید اولین هایپرمی بزرگ شمال کشور، به مساحت 7500 مترمربع وجود دارد و افراد می‌توانند ملزومات مورد نیازشان را مانند خوراکی، پوشاک، لوازم آشپزخانه و … از آن تهیه کنند. هم‌چنین وجود دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 250 خودرو در این مجموعه، مشکل جای پارک مراجعین را هم برطرف کرده است و می‌توانند با خیال راحت در مجتمع مشغول به خرید شوند.

آدرس: استان مازندران، چالوس، کلارآباد، بلوار امام خمینی، نرسیده به خیابان شهید فهمیده

ساعت بازدید: همه روزه از ساعات ۱۰ صبح تا ۲۳ شب

محدوده قیمت: گران

مجتمع تجاری تفریحی الماسمجتمع تجاری تفریحی الماس

مجتمع تجاری تفریحی الماس چالوس، مرکز خریدی سه طبقه با 15000 مترمربع زیربناست. در این مجموعه شاهد معماری منحصربه‌فردی هستیم که در خود 150 واحد تجاری با متراژهای متنوع جای داده است. از امکانات رفاهی آن می‌توان به مواردی مانند سیستم پیشرفته‌ سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مرکزی، چندین آسانسور، پله برقی، سیستم حفاظتی پیشرفته، اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، فودکورت، رستوران و پارکینگ اشاره کرد.

شهربازی مجهز و مدرن این مجموعه با 1600 مترمربع زیربنا یکی از بهترین شهربازی‌های شمال کشور است. مرکز خرید الماس از موقعیت خوبی برخوردار است و شما می‌توانید با مراجعه به آن، انواع پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش و اکسسوری را تهیه کنید و برای خوردن غذا هم سری به رستوران یا کافی‌شاپ مجموعه بزنید.

آدرس: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

ساعت بازدید: چالوس، بلوار امام رضا، نرسیده به شرکت نفت

محدوده قیمت: متوسط رو به گران

بازار سنتی چالوسبازار سنتی چالوس

اگر می‌خواهید با فرهنگ اصیل مردمان دوست‌داشتنی چالوس آشنا شوید، حتما گشت‌وگذار در بازار سنتی این شهر را در برنامه سفر خود قرار دهید. این بازار از قدیمی‌ترین بازارهای این شهر به شمار می‌آید و در مرکز شهر چالوس قرار گرفته است. از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در این بازار پیدا می‌کنید و از آن می‌توانید انواع صنایع دستی شمال کشور، میوه، سبزیجات، ماهی و لبنیات و حتی لباس‌های محلی و دیگر کالاهای مورد نیازتان را تهیه کنید. برای خرید میوه و سبزیجات بهتر است اول صبح به این بازار بیایید تا از همه چیز تازه و باکیفیت نصیبتان شود.

در این بازار، علاوه‌بر مغازه‌داران، دستفروشان نیز به عرضه‌ی محصولات‌شان می‌پردازند. حتی گاهی اوقات هم بوی خوش غذاهای محلی از گوشه‌ و کنار بازار به مشامتان می‌رسد. این غذاها توسط بومیان منطقه  برای اهالی بازار و گردشگرانی که برای بازارگردی به این‌جا آمده‌اند، تهیه شده و به فروش می‌رسد. پاساژ ملت و پاساژ بزرگمهر از از دیگر مراکز خرید نزدیک این بازار سنتی هستند.

آدرس: مازندران، چالوس، بلوار نماز، نرسیده به ابن سینا

محدوده قیمت: متوسط رو به ارزان

ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید میلاد نور چالوسمرکز خرید میلاد نور چالوس

از دیگر مراکز خرید قدیمی و بزرگ چالوس که از قدیم‌الایام به عنوان محلی برای خرید لباس‌های مجلسی و زرق‌وبرق‌دار شناخته شده، مجتمع تجاری میلاد نور است. ساخت این مرکز خرید، در سال 1382 آغاز شد و از ویژگی بارز آن می‌توان به استحکام بالای ساختمان در برابر زلزله‌ای 8 ریشتری اشاره کرد.

این مرکز تجاری با زیربنای ۶۵۰۰ مترمربع، دارای ۸ طبقه با بیش از ۱۳۰ واحد تجاری است و در آن امکانات رفاهی مدرنی مانند سیستم تهویه مطبوع، ۸ دستگاه پله برقی، ۳ دستگاه آسانسور و سیستم هشدار و اطفای حریق و سیستم صوتی و تصویری وجود دارد.

آدرس: چالوس، رضوی، خیابان بهشتی

محدوده قیمت: متوسط

ساعت بازدید: 8 صبح تا 11 شب

مجتمع تجاری آدینهمجتمع تجاری آدینه

مجتمع تجاری آدینه چالوس با 194 واحد تجاری در ابعاد و اندازه‌های مختلف در 6 طبقه احداث شده است. در این مجتمع اقلام مختلف مانند پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه به‌ فروش می‌رسند و دیگر کالاهای مورد نیاز خود مانند کیف، کفش و اکسسوری را هم می‌توانید از این مرکز خرید تهیه کنید. همچنین برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان در این مرکز خرید، سه طبقه پارکینگ با گنجایش 300 خودرو، فضای بازی کودکان و سیستم‌های مجهز و به ‌روز تعبیه شده است.

آدرس: چالوس، رضوی، خیابان امام خمینی، خیابان بهشتی

ساعات بازدید: 10 صبح تا 11:30 شب

محدوده قیمت: متوسط

بازار ماهی‌فروشان چالوسبازار ماهی‌فروشان چالوس

یکی از مراکز خرید شلوغ و پرطرفدار چالوس، بازار ماهی‌فروشان است. در این بازار روزانه انواع ماهیان استخوانی دریای خزر و ماهیان گرمابی عرضه می‌شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نمی‌خواهید طعم خوش ماهی‌های تازه شمال را از دست دهید، حتما به این بازار سری بزنید و با خرید ماهی از این بازار و خوردن ماهی تازه و سالم سفر خود را ماندگارتر کنید. بازار ماهی‌فروشان در جوار رودخانه چالوس قرار گرفته و این گواه بر تازه بودن ماهی‌های بازار است که همان روز صید می‌شوند.

آدرس: چالوس، محله رضوی، خیابان امام خمینی، خیابان بهشتی

محدوده قیمت: متوسط روبه ارزان

فروشگاه ایران کتان چالوسفروشگاه ایران کتان چالوس

فروشگاه ایران کتان چالوس یکی از شعبات این برند در شمال کشور است. این مرکز خرید که در میان گردشگران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، عرضه‌کننده انواع کیف، کفش، لباس‌های مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم ورزشی و ظروف آشپزخانه با کیفتی مطلوب است. البته اجناس در این فروشگاه متناسب با کیفیتشان، با قیمت بالایی ارائه می‌شوند. فروشگاه لایکو، عرضه‌کننده کالاهای خواب هم در نزدیکی این فروشگاه واقع شده و شما می‌توانید در کنار بازدید از فروشگاه ایران کتان، از محصولات لایکو هم دیدن کنید. رستوران آبادگردان هم جنب این فروشگاه واقع شده است، بنابراین پس از خرید کردن از فروشگاه، می‌توانید غذایی خوشمزه را در رستوران نوش جان کنید.

آدرس: چالوس، پانصد متر بعد از نمک آبرود، نرسیده به کلارآباد

محدوده قیمت: گران

ساعت بازدید: 10 صبح تا 22:30

مراکز خرید اوت لت، تعطیلات و آدیداسمراکز خرید اوت لت، تعطیلات و آدیداس

از دیگر مراکز خرید چالوس می‌توان به سه فروشگاه اوت لت، تعطیلات و آدیداس که در کنار هم قرار گرفته‌اند، اشاره کرد. قرار گرفتن این فروشگاه‌ها کار را برای شما آسان کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به صرف وقت و هزینه حمل‌ونقل از هر سه مرکز خرید دیدن خواهید کرد. در این مراکز خرید انواع لوازم ورزشی، لباس‌های اسپرت، کیف، کفش، روسری و انواع بدلیجات و حتی لوازم منزل موجود است.

آدرس:  مازندران، جاده چالوس به تنکابون ، 2 کیلومتری عباس آباد

مجتمع تجاری مارینا مالمجتمع تجاری مارینا مال

اگر قصد خرید کالاهای لوکس، تفریحات هیجان‌انگیز و خوردن غذاهای خوشمزه را دارید، مرکز خرید مارینال چالوس انتخاب بسیار مناسبی است. در این مرکز خرید علاوه‌بر بخش‌های فروشگاهی لوکس که در طبقه اول یا همکف این مجموعه قرار گرفته‌اند، تفریحات، سرگرمی و کافه رستوران‌های متعددی هم در آن تعبیه شده‌اند. بخش تجاری این مجموعه در زمینه پوشاک، مد و آرایشی فعالیت دارد و در طبقات دیگر هم می‌توان از تفریحاتی چون اتاق فرار مارینا مال، کافه رستوران، بخش بازی‌های دیجیتالی، سالن لوکس بیلیارد و بولینگ و زمین بازی خردسالان لذت برد. برای رفاه حال خریداران در این مرکز خرید، پارکینگ برای خودروهای سواری و فضای سبز هم تعبیه شده تا نیازهای شما را برطرف کند.

آدرس: شهرستان چالوس، هتل هایت، بلوار صنوبر

محدوده قیمت: متوسط رو به گران

ساعات بازدید: 9:30 صبح تا 1 بامداد

معرفی دیگر مراکز خرید چالوسمجتمع تجاری مارینا مال

بازارهای دیگری نظیر پاساژ رضا، پاساژ ملت، مجتمع تجاری ردایی، پاساژ بزرگمهر و مرکز خرید سیزان سنتر هم در این شهر زیبای شمالی قرار گرفته‌اند. شما از این مراکز می‌توانید اقلام مختلف کیف، کفش، پوشاک، اکسسوری و دیگر ملزومات موردنیازتان را تهیه کنید.

آدرس مجتمع تجاری ردایی: چالوس، سعیدی، بلوار امام رضا، خیابان امام خمینی (ساعات بازدید 8:30 تا 22، جمعه ها تعطیل است)

آدرس مرکز خرید سیزان سنتر:  چالوس، خیابان گلسرخی، خیابان پاسداران (ساعات بازدید: 8 صبح تا 8 شب)

آدرس پاساژ نصیری: استان مازندران، چالوس، خیابان امام خمینی

آدرس پاساژ رضا: چالوس، ابن سینا(انتقال خون)، بلوار 17 شهریور، بعد از فلسطین (ساعت بازدید 8 تا 21 است. جمعه‌ها پاساژ تعطیل است.)

آدرس پاساژ ملت: چالوس، خیابان رضوی، خیابان شهید بهشتی(ساعات بازدید: 9:30 صبح تا 22 شب)

آدرس پاساژ بزرگمهر: چالوس، خیابان ابن سینا، بلوار نماز

فروشگاه‌های مسیر جاده چالوس-نمک‌آبرودفروشگاه برند سنتر

در مسیر سرسبز و زیبای نمک‌آبرود-چالوس، فروشگاه‌هایی لوکس و مدرن از برندهای معروف و شناخته‌شده ایرانی و خارجی دیده می‌شود. فروشگاه‌هایی چون سله بن، خانه و کاشانه، کیف و کفش دنیلی، جین وست، ساموئل اند کوین، بالنو، پوشاک سالیان، نوین چرم و کفش پاما در این مسیر قرار گرفته‌اند. این مراکز خرید علاوه‌بر این‌که مایحتاج مسافران را تامین می‌کنند، بهانه‌ای هستند تا عاشقان خرید بازارگردی با گشت‌وگذار در آن‌ها، لذت سفرشان را  دوچندان کنند.

سخن آخر

چالوس یکی از شهرهای توریستی و زیبای شمال کشور است که با داشتن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی متعددش، توانسته نظر گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران و جهان را به خود جلب کند. با سفر به چالوس نه‌تنها  از طبیعت بکر و هوای مطبوع آن لذت می‌برید، بلکه می‌‌توانید کالاهایی زیبا و باکیفیت را از مراکز خرید لوکس و مدرن آن خریداری کنید. حال اگر دوست دارید تعطیلات خود را در چالوس سپری کنید، بهتر است همین حالا، سری به سایت اتاقک بزنید و از قسمت اجاره ویلا و سوئیت یکی از اقامتگاه‌های آن را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب و آسوده‌خاطر سفر کنید.

4.6/5 - (47 امتیاز)

اتاقک

مائده سمیع‌زاده

مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *