تجربه سفربازار‌ها و مراکز خرید

9 مورد از بهترین پاساژها و مراکز خرید دماوند همراه با آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری

شهر دماوند که در 74 کیلومتری تهران واقع شده بلندترین قله کشور ایران را در دل خود جا داده است. 80 درصد زمین­های این منطقه سرسبز جزو مناطق طبیعیست و تنها بخش کوچکی از آن به بخش­های مسکونی و زمین­های کشاورزی اختصاص دارد. در کنار استنشاق هوای تمیز و به دور از آلودگی دماوند، خرید کردن و گشت‌وگذار در میان پاساژهای خوب دماوند تجربه­ای خاص و جذاب برای شما رقم خواهد زد. از جاهایی که برای هرکسی ممکن است جذاب باشد می­توان به مراکز خرید آن شهر اشاره کرد. شهرک دماوند هم از این قاعده مستثنی نیست و چند مرکز خرید عالی و محبوب دارد که شما هم می­توانید از آنها برای خرید استفاده کنید. محبوب­ترین و مشهورترین مراکز خرید دماوند در محله­های گیلاوند و روح­افزا واقع شده­اند و شما می­توانید اجناس، سوغات یا ملزومات ضروری سفرتان را از آن ها تهیه کنید. ما در این مقاله از سایت اتاقک چند مرکز خرید معتبر دماوند را معرفی می­کنیم تا اگر  قصد خرید در این شهر داشتید، دچار سردرگمی نشوید و به راحتی به مرکز خرید مد نظرتان برسید.

برای آشنایی بیشتر با این شهر می‌توانید مقاله دماوند کجاست را بخوانید.

اجاره ویلا دماوند با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

مجتمع تجاری دمادشت

مجتمع تجاری دمادشت
عکاس: Tahmineh Faghani

مجتمع تجاری دمادشت جزو بهترین مراکز خرید دماوند است که انواع اجناس و محصولات در مغازه­های متعدد آن به فروش می­رسد. اگر اهل بازارگردی هستید و دوست دارد محصولات متنوع و رنگارنگی را دیده و خریداری کنید این مکان مناسب شماست. همچنین این مجتمع با معماری زیبا و ساده به رنگ آبی زیبایی منحصربه‌فردی را به القا نموده است.

آدرس مجتمع تجاری دمادشت: ایران، دماوند، گیلاند، خیابان دوم شرقی

ساعات کاری: همه روزه از 9 صبح تا 21 شب

مرکز تجاری دماوند

مرکز تجاری دماوند
عکاس: مجتبی فتاحی

از جاهایی که برای خرید در دماوند می­توانید به آن مراجعه کنید، مرکز تجاری دماوند است. این مرکز تجاری امتیاز بسیار خوبی از سمت کاربران و مسافرانی که به آن مراجعه کرده­اند دریافت کرده است و شما هم می­توانید برای خرید در سفرتان به دماوند به این مرکز مراجعه کنید.

آدرس مرکز تجاری دماوند: ایران، دماوند، گیلاوند، خیابان بهشتی نرسیده به زنبق 6

فروشگاه سیسمونی نی نی لند دماوند

فروشگاه سیسمونی نی نی لند دماوند
عکاس: علی عبادی

در این مجتمع مدرن و شیک، انواع وسایل و لوازم مورد نیاز نوزاد و کودک و حتی نوجوان عرضه می­شود. هر آنچه که برای کودک دلبنتان بخواهید می‌توانید در این مکان پیدا کنید. از عروسک‌های ریزه میزه گرفته تا درشت در این فروشگاه خواهید یافت. چه محصول برای دخترتان بخواهید چه پسر نمی‌توانید از این مرکز خرید دست خالی بیرون بیایید. همچنین در این فروشگاه اجناس انواع برندهای معروف دنیا وجود دارد و محدوده قیمتی اجناس آن گران است.

آدرس فروشگاه سیسمونی نی نی لند دماوند: ایران، دماوند، گیلاوند، کنارگذر بعثت

ساعات کاری: همه روزه از 10 صبح تا 21 شب

شماره تلفن: 02176332471

مجتمع تجاری اداری شبلی

مجتمع تجاری اداری شبلی
عکاس: حمید جهان فروز

مرکز خرید شبلی از مراکز خرید معتبر شهر دماوند است که می­توانید هنگام رسیدن به دماوند از آن برای خرید هر آنچه نیاز دارید استفاده کنید. این مرکز خرید در نزدیکی مراکزی همچون امام‌زاده محمد و مجتمع عقیق واقع شده است. این محیط زیبا دارای قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه است و بیشتر کسانی که از این مجموعه خرید کرده‌اند امتیاز خوبی به آن داده و راضی هستند.

آدرس مجتمع تجاری اداری شبلی: ایران، دماوند، خیابان فرهنگیان، نرسیده به میدان امام خمینی، بین امینی و کریمایی

ساعات کاری: 9 صبح تا 21 شب

پاساژ پرشین

از دیگر مراکز خریدی که می­توانید برای تهیه و خرید محصولات و اقلام موردنیازتان به آن مراجعه کنید مرکز خرید پرشین است. در پاساژ پرشین انواع محصولات، پوشاک، لباس‌های مختلف و رنگارنگ برحسب سلیقه می‌توانید پیدا کنید؛ همچنین اگر به دنبال تعمیرات یا وسایل جانبی موبایل نیز بودید می‌توانید به این پاساژ مراجعه کنید. مرکز خرید پرشین در نزدیکی مراکز مهمی نظیر تهیه غذای بازارچه و بیمارستان حضرت فاطمه قرار گرفته است.

آدرس پاساژ پرشین: ایران، دماوند، بلوار امام خمینی، بازارچه

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب

شماره تماس: 02176328005

پاساژ حافظ

هیچ چیز به اندازه موقعیت خوب یک مرکز خرید لذت‌بخش و جذاب نیست. به این فکر کنید که مرکز خرید در نزدیکی رستوران‌ها یا جاهای دیدنی خوب دیگری قرار گرفته است و چقدر در وقت و انرژی شما می‌تواند صرفه‌جویی کند؛ همچنین هنگام خرید می‌توانید به رستوران‌ها بروید و خستگی خود را در کنید. پاساژ حافظ از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه بسیار خوبی واقع شده است. در نزدیکی این پاساژ رستوران سفیر، پاساژ امام رضا، فروشگاه ارکیده و رستوران توحید قرار گرفته است.

آدرس پاساژ حافظ: ایران، دماوند، گیلاوند، بلوار بهشتی، بلوار بعثت

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب

مجتمع تجاری اداری گلستان

مجتمع تجاری اداری گلستان
عکاس: امید شیروانی

در این مرکز خرید می‌توانید برای سنین مختلف لباس و محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنید؛ همچنین این مرکز خرید دارای رستوران است که می‌توانید بعد از خستگی خرید به آنجا مراجعه کرده و انواع نوشیدنی یا غذاهای خوشمزه و لذیذ نوش جان کنید. مجتمع تجاری اداری گلستان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی همچون رستوران توحید، پیتزا کندو، رستوران سفیر، پاساژ امام رضا و اردوگاه دانشگاه امام صادق واقع شده است.

آدرس مجتمع تجاری اداری گلستان: ایران، دماوند، گیلاوند، بلوار بعثت، میدان جهاد، بلوار بهشتی

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23 شب

شماره تماس: 02176347919

مجتمع تجاری عقیق

مجتمع تجاری عقیق
عکاس: سعید شاه صفی

از دیگر مراکز خرید دماوند می‌توان به مجتمع تجاری عقیق اشاره کرد. در این مرکز خرید انواع لباس، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی به فروش می‌رسد؛ همچنین از نظر موقعیت جغرافیایی مجتمع تجاری عقیق در نزدیکی مراکزی نظیر بستنی آصفی، مجتمع تجاری اداری شبلی، میدان امام خمینی و رستوران حاج مجید واقع شده است.

آدرس مجتمع تجاری عقیق: ایران، دماوند، روح افزا، خیابان فرهنگ مابین میدان امام خمینی و شبنم

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب

شماره تماس: 09128059759

مجتمع تجاری اداری، خدماتی رویال

مجتمع تجاری اداری، خدماتی رویال
عکاس: هانی نجفی

آخرین لیست ما از مراکز خرید دماوند مربوط به مجتمع تجاری، اداری رویال است. در این مرکز خرید انواع محصولات، لباس و هر آنچه که نیاز دارید را می‌توانید پیدا کنید. علاوه‌بر این از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی همچون رستوران سفیر، مسجد الرضا، پاساژ امام رضا و مجتمع تجاری اداری گلستان قرار گرفته است.

آدرس مجتمع تجاری اداری رویال: ایران، دماوند، گیلاوند، کنارگذر بعثت

شماره تماس: 09123576114

سخن آخر

خرید همواره دوست­داشتنی و دلچسب است، به‌خصوص زمانی که در حین سفر باشید و لذت دیدن جاهای تازه را با لذت خرید ترکیب کنید. بعد از سفر به دماوند و دیدن جاهای دیدنی آن می­توانید سری هم به مراکز خرید آن بزنید و از پاساژهای آنجا خرید کنید. شهرک دماوند مراکز خرید زیادی دارد که هر کدام دارای انبوهی از کالاهای مختلف است. در این مقاله تعدادی از محبوب­ترین مراکز خرید دماوند معرفی شد تا قبل از سفر آشنایی مختصری با این مراکز داشته باشید. امیدواریم در این مراکز با کیفیت و خوب، خریدهای لذت­بخشی را تجربه کنید. اگر می‌خواهید هنگام سفر به دماوند تجربه خوبی داشته باشید می‌توانید با اجاره ویلا در دماوند از طریق سایت اتاقک سفر خود را تکمیل کنید.

4.9/5 - (9 امتیاز)

اتاقک

سلوا طاحونی

سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *