بازار‌ها و مراکز خریدتجربه سفر

معرفی بهترین بازارها و مراکز خرید نوشهر | بازارگردی در نوشهر

استان مازندران یکی از زیباترین و سرسبزترین مناطق خطه شمالی کشور است که به‌علت واقع شدن در میان دریای خزر و رشته کوه‌های البرز از مناظر و طبیعتی بکر و بی‌نظیر و بکر برخوردار است که نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند. نوشهر نیز یکی از شهرهای زیبا و سرسبز شمال کشور است که به‌واسطه برخورداری از مواهب و منابع طبیعی و قابلیت‌های بی‌شمار گردشگری، همچون نگینی درخشان در غرب استان مازندران می‌درخشد.

در سفر به نوشهر با پهنه‌ای گسترده از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی روبه‌رو خواهید شد که شما را شگفت زده خواهند کرد. سواحل ماسه‌ای بی‌نظیر، چشم‌اندازهای طبیعی‌ و زیبا، اماکن تاریخی متعدد و چشمه‌ها و رودخانه‌های فراوان باعث شده که نوشهر به‌عنوان یکی از پرگردشگرترین و دیدنی‌ترین مناطق شمال ایران برای تفریح و سفر شناخته شود. گذشته از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی دیدنی، بازارها و مراکز خرید متعدد نوشهر نیز ازجمله جاهای دیدنی محسوب می‌شوند که هر گردشگر و مسافری را از هر سوی ایران به سمت خود جذب می‌کنند.

برای آشنایی با این شهر می‌توانید مقاله نوشهر کجاست را مطالعه کنید.

اجاره ویلا نوشهر با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

مجتمع تجاری الماس نوشهر

مجتمع تجاری الماس نوشهر
عکس از سایت: املاک شمال

مجتمع تجاری الماس یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین مراکز تجاری، تفریحی و اداری استان مازندران است که در مرکز شهرستان نوشهر قرار دارد. این مرکز خرید دارای معماری مدرن و منحصربه‌فردی است و از 4 طبقه مشتمل بر 150 واحد تجاری تشکیل شده که هر کدام با کاربری‌های متفاوت به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند. این مجتمع تجاری در واقع یک ساختمان چند منظوره است که در کنار استانداردهای رفاهی مناسب فناوری‌های به‌کاررفته در این مجموعه نیز به یک دستاورد عالی تبدیل شده‌اند. مجتمع تجاری الماس علاوه بر فروشگاه‌های عرضه کننده پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم‌خانگی و غیره دارای بخش‌های ورزشی و تفریحی ازجمله شهربازی با زیربنایی معادل 1600 متر مربع است که خریدی جذاب و به‌یادماندنی را در کنار سرگرمی و تفریح برای گردشگران و بازدیدکنندگان به همراه می‌آورد.

آدرس مرکز خرید الماس نوشهر: ایران، استان مازندران، نوشهر، میدان همافران، جنب اداره پست مرکزی

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

شماره تماس: 52358466-011

مرکز خرید آریازی نوشهرمرکز خرید آریازی نوشهر

مجتمع تجاری آریازی یکی از مراکز خرید مدرن و تازه تاسیس نوشهر است که در خیابان کریمی قرار دارد. این مرکز خرید هرچند همانند دیگر مراکز خرید این شهر بزرگ و گسترده نیست؛ اما دارای چندین فروشگاه متنوعی است که می‌توانید در سفرتان به نوشهر برای خرید سوغاتی و یادگاری سری به این مرکز خرید بزنید. در این فروشگاه انواع و اقسام کالاها و محصولات نظیر پوشاک، لوازم منزل، لوازم خانگی، لوازم کادویی و تزئینی، انواع کیف و کفش و غیره با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسند.

آدرس مرکز خرید آریازی نوشهر: ایران، نوشهر، خیابان کریمی

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

مرکز خرید لنگر

مرکز خرید لنگر
عکاس: فریبرز اسدی

مرکز خرید لنگر یکی از معروف‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید نوشهر است که در خیابان 15 خرداد واقع شده است. این مرکز خرید از 6 طبقه تشکیل شده و با زیربنایی معادل 20 هزار مترمربع در رده بزرگترین مراکز خرید نوشهر قرار گرفته است. این مرکز خرید تازه تاسیس شده و در سه طبقه مشغول به فعالیت است که طبقه اول آن به رستوران و کافی‌شاپ اختصاص داده شده و در دو طبقه دیگر آن نیز فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف با اجناس متنوع قرار گرفته‌اند. معماری این مرکز خرید تازه تاسیس شده نیز بسیار زیبا و به گونه‌ای است که اگر از بیرون به آن نگاه کنید، انگار که مغازه‌ها در بالکن واقع شده‌اند؛ این در واقع خطای دید است و به دلیل قرار گرفتن مغازه‌ها در فضای باز اینگونه به نظر می‌رسد و شما می‌توانید با پله‌هایی در فضای باز به طبقات بالا دسترسی یابید. علاوه‌بر معماری، فضای داخلی این مجموعه نیز بسیار زیبا و دل‌نشین است، به خصوص یک حوض کوچک پر از نیلوفر آبی در وسط این مجموعه قرار گرفته که زیبایی بیشتری به این فضا بخشیده است.

در مرکز خرید لنگر انواع محصولات با بالاترین کیفیت و از بهترین برندها به فروش می‌رسند. قیمت محصولات نیز در این مرکز خرید متنوع هستند. مرکز خرید لنگر به علت نزدیکی به مراکز مهم دیگر نظیر هتل، فروشگاه، برخورداری از امکانات رفاهی نظیر کافی‌شاپ، رستوران و غیره و همچنین معماری و فضای داخلی زیبا در میان مهمانان و گردشگران جایگاه ویژه‌ای دارد.

آدرس مرکز خرید لنگر: ایران، استان مازندران، نوشهر، بلوار شهید کرمی، بین دهخدا و ورزش

ساعت کاری:  همه روزه از 9 تا 23

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۰۹۹۸۹۳

مجتمع تجاری همافران

مجتمع تجاری همافران
عکاس: (خود مجتمع همافران) Homafaran Business

همافران یکی از لوکس‌ترین و زیباترین مراکز تجاری نوشهر است که از نظر وسعت و تنوع خدمات جزو بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید این شهر به شمار می‌رود. مساحت این مرکز خرید به 5 هزار مترمربع می‌رسد و دارای معماری لوکس و مدرنی است که طراحی آن در سال 1399 انجام شده است. این مرکز خرید از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی رستوران، دفتر خدماتی و غیره قرار گرفته و به همین دلیل جزو پر رفت‌وآمدترین مراکز خرید این شهر محسوب می‌شود. در این مرکز خرید انواع و اقسام محصولات لوکس و کاربردی نظیر پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره باکیفیت بالا و قیمت مناسب از بهترین برندها باب هر سلیقه‌ای عرضه می‌شوند؛ به همین دلیل مجتمع تجاری همافران علاوه‌بر مردم بومی شهر در بین مسافران نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است. در سفرتان به نوشهر حتما از این مرکز خرید نیز دیدن و اجناس و انواع محصولات متنوع را با قیمت مناسب خریداری کنید.

آدرس مرکز خرید همافران: ایران، استان مازندران، نوشهر، بلوار شهید خیریان، 15 خرداد، بین موسوی و همافران

شماره تماس: 09114874005

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 22 شب

مجتمع تجاری ابریشم

مجتمع تجاری ابریشم
عکاس: مریم حیات بخش

مجتمع تجاری ابریشم یکی دیگر از مراکز خرید مدرن نوشهر است که در یک منطقه پر رفت‌وآمد و در نزدیکی دیگر مراکز خرید ازجمله مرکز خرید لنگر قرار دارد؛ به همین دلیل این مرکز خرید همه روزه میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است. مجتمع تجاری ابریشم در بین کاربران امتیازی بالایی کسب کرده و با توجه به رضایت بیشتر کاربران از این مرکز خرید می‌توان نتیجه گرفت مجتمع تجاری ابریشم یکی از بهترین مراکز خرید نوشهر به حساب می‌آید. در این مرکز خرید انواع و اقسام محصولات از بهترین برندها با کیفیت و قیمت مناسب مطابق تمام سلیقه‌ها به فروش می‌رسد. با توجه به اینکه در طول روز مشتریان و مسافران بیشتری به مرکز خرید ابریشم مراجعه می‌کنند؛ این مرکز خرید جزو شلوغ‌ترین مراکز خرید نوشهر به شمار می‌رود. اگر تمایل دارید در یک زمان خلوت به این مرکز مراجعه کنید و خرید بهتری را داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم صبح و ظهر به مجتمع تجاری ابریشم مراجعه کنید.

آدرس مجتمع تجاری ابریشم نوشهر: ایران، استان مازندران، نوشهر، بلوار شهید کریمی، پروین اعتصامی

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

مجتمع ساحلی رمان

مجتمع تجاری ساحلی رمان یکی از مراکز خرید تازه تاسیس نوشهر است که در خیابان امام رضا واقع شده است. با توجه به امتیازی که این مرکز خرید از کاربران دریافت کرده است نشان می‌دهد که بیشتر مراجعان از مجتمع ساحلی رمان رضایت دارند. در بازار ساحلی رمان اجناس متنوع و باکیفیت از بهترین برندها با قیمت مناسب عرضه می‌شوند، به همین دلیل مسافرانی که به نوشهر می‌آیند خرید کردن از این بازار را نیز در برنامه‌های سفر خود قرار می‌دهند. مجتمع ساحلی رمان از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی ازجمله هتل، باغ رستوران، کافه و غیره قرار دارد.

اگر بعد از گشت‌وگذار و خرید کردن خواستید خستگی را از تنتان دور و نفسی تازه کنید، در این مرکز خرید یک رستوران قرار دارد که جزو بهترین رستوران‌های نوشهر شناخته شده و با ارائه غذاهای ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران است.

آدرس مجتمع ساحلی رمان: ایران، استان مازندران، نوشهر، خیابان امام رضا

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 شب

شماره تماس: 09129309199

بازار بزرگ ساحلی

بازار بزرگ ساحلی
عکاس: امیر قاسمی

بازار بزرگ ساحلی از آن بازارهای معروف نوشهر است که هر آنچه بخواهید می‌توانید در این بازار پیدا کنید. این بازار همان‌طور که از نامش پیداست در نزدیکی ساحل واقع شده و به دلیل همین موقعیتی که دارد مسافران و گردشگران بیشتری برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند. این بازار ازجمله مراکز خرید تازه تاسیس نوشهر است و معماری لوکس و مدرنی دارد. در این بازار انواع پوشاک، لوازم بهداشتی، کیف، کفش، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، مواد غذایی و غیره از بهترین برندها پیدا می‌شود و به غیر از اهالی این شهر، مسافران و گردشگران بسیاری نیز در هنگام سفر به نوشهر برای خرید به این بازار می‌روند. این بازار بین کاربران امتیاز بالایی کسب کرده و این نشان دهنده این است که بیشتر افرادی که به این مرکز خرید مراجعه کرده‌اند از آن راضی هستند.

آدرس بازار بزرگ ساحلی: ایران، استان مازندران، نوشهر، بلوار شهید کریمی، معلم، آموزش

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 22 شب

بازار روز نوشهر

بازار روز نوشهر
عکاس: Danial Takallou

بازار روز نوشهر یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین بازارهای شمال است که حس زیبایی از یک خرید خوب را به شما منتقل می‌کند. این بازار که در مرکز شهر نوشهر واقع شده، یکی از جاذبه‌های توریستی این شهر به شمار می‌رود و به همین دلیل مملو از مسافران و گردشگران است. هر موقع که به این بازار بروید بوی سبزی تازه، ماهی، سیر و ترشی‌های محلی مشامتان را پر خواهد کرد. بازار روز نوشهر از دو قسمت میوه و سبزیجات و ماهی‌فروشان تشکیل شده است. در قسمت میوه و سبزیجات انواع و اقسام محصولات محلی و غیرمحلی ازجمله میوه‌های تازه، لواشک، انواع زیتون، عسل طبیعی، محصولات لبنی، روغن زیتون، ترشی و انواع سبزیجات با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می‌رسند. در قسمت ماهی‌فروشان نیز انواع ماهی ازجمله ماهی دودی و غیره به فروش می‌رسند که تنوع و قیمت ماهی‌ها بستگی به صید آن روز دارد. قدم زدن در این بازار و تماشای مغازه‌های رنگارنگ آن حس یک تجربه عالی از فضای بازارهای شمالی را به شما می‌دهد که تجربه کردن آن را به هیچ وجه نباید از دست بدهید.

آدرس بازار روز نوشهر: ایران، استان مازندران، نوشهر، میدان آزادی

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 5 عصر تا 21 شب

بازارهای هفتگی نوشهر

بازار هفتگی نوشهر
عکس از سایت: تحلیل بازار

در نوشهر هفته بازارها نیز در روزهای سه‌شنبه نزدیک ساحل سیترا برپا می‌شود. در این بازار انواع محصولات ازجمله میوه، ماهی، تره‌بار، انواع لباس و لوازم خانگی و غیره با قیمت مناسب توسط بومیان خونگرم نوشهر و همچنین مردمان روستاهای اطراف به فروش می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به نوشهر حتما از این بازار هفتگی که دارای غرفه‌های رنگارنگ است، دیدن کنید.

آدرس سه‌شنبه بازار نوشهر: ایران، استان مازندران، نوشهر، نزدیکی ساحل سیترا

سخن آخر

خرید سوغاتی و آوردن ارمغانی از سفر برای خود یا عزیزان از بازارها و مراکز خرید نوشهر همیشه لذت‌بخش و جذاب است. نوشهر یکی از زیباترین شهرهای مازندران است که با داشتن جاذبه‌های دیدنی متنوع همواره پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. یکی از جاهای دیدنی نوشهر را می‌توان بازارها و مراکز خرید این شهر دانست. بازارها و مراکز خرید نوشهر بسیار متنوع و زیاد هستند و هرکدام با خدمات و امکانات متنوعی که ارائه می‌دهند خریدی لذت‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورند. اگر می‌خواهید در سفرتان به نوشهر بعد از گشت‌وگذار و خرید کردن به اقامتگاه خود بروید و استراحت کنید، می‌توانید با رزرو ویلا در نوشهر از سایت اتاقک سفر لذت بخش و زیبایی را تجربه کنید.

4.6/5 - (18 امتیاز)

اتاقک

سلوا طاحونی

سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. البته چند کیلومتر آنطرفتر به سمت سی سنگان مناطق بسیار زیبای جنگل و دریا در روستا های چلک کهنه سرا دزدک چلندر و بسیار رویایی است

  2. بسیار عالی، خرید کردن جزوی از گردشه نمیشه هیچ وقت ازش دل کند. مرسی از اتاقک و نویسنده عزیز بابت معرفی خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *