بازار‌ها و مراکز خریدتجربه سفر

معرفی ۱۴ مورد از بازارها و مراکز خرید سهیلیه همراه با آدرس و شماره تلفن | بازارگردی در سهیلیه

فکر کنید در سهیلیه ویلا اجاره کرده‌اید. شاد و سرخوش خودتان را به اقامتگاه‌تان می‌رسانید، اما کمی بعد متوجه می‌شوید جوجه‌های مزه‌دار شده را در تهران جا گذاشته‌اید! بعد دوست‌تان که مسئول خرید نان بوده، زنگ می‌زند و می‌گوید تا شب به ویلا نمی‌رسد. هنوز با این اتفاق‌ها کنار نیامده‌اید که می‌بینید دمپایی استخرتان نیست و برای این سه روز تعطیلی، فقط یک تیشرت آورده‌اید. قبل از اینکه بیشتر از این نگران یا عصبانی شوید، این مطلب را بخوانید. اینجا برایتان از مراکز خرید سهیلیه و دیگر مرکزهای تجاری نزدیک سهیلیه گفته‌ایم.

با خواندن این مطلب، با هایپرها و پاساژهای مختلفی آشنا می‌شوید که می‌توانید انواع غذاهای آماده و نیمه آماده، نان تازه، نوشیدنی، دسر و چاشنی غذا، دمپایی و حتی تیشرت‌های خارجی با بهترین قیمت را در آنها پیدا کنید. مراکز خرید سهیلیه تا نیمه‌شب باز هستند و پیاده یا با کمی رانندگی به آنها خواهید رسید. حالا دیگر نگرانی را کنار بگذارید و از تعطیلات‌تان لذت ببرید.

برای آشنایی با این شهر می‌توانید مقاله سهیلیه کجاست را مطالعه کنید.

اجاره ویلا سهیلیه کاملا تمیز
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

ماهی فروشی ایثارماهی فروشی ایثار

از آنجا که اکثر ویلاهای سهیلیه باربیکیو دارند، ماهی کبابی از بهترین پیشنهادهایی است که می‎توانید در سهیلیه تجربه‌ کنید. در جاده سهیلیه، ماهی فروشی ایثار با انواع ماهی‌ها، به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند. می‌توانید در مسیر رفتن به ویلا، از ماهی فروشی ایثار خرید کنید و بعد از طعم ماهی‌های خوشمزه و سالم لذت ببرید. اگر معمولا با خوردن ماهی کمی مشکلات گوارشی پیدا می‌کنید، نگران نباشید. می‌توانید از دیگر هایپرمارکت‌های سهیلیه، نبات، دارچین و خرما بگیرید و بعد از ماهی میل کنید. با این روش، دیگر معده درد و مشکلات دیگر را تجربه نخواهید کرد.

آدرس ماهی فروشی ایثار سهیلیه: استان البرز، جاده سُهیلیه

شماره تماس ماهی فروشی ایثار: 09384019509

مرغ فروشی در سهیلیهمرغ فروشی در سهیلیه

با اجاره ویلا در سهیلیه، به محلی آرام و بدون دغدغه سفر خواهید کرد که در آن خبری از ترافیک و شلوغی نیست. با این حال برای خرید مایحتاج اولیه خود، می‌توانید فروشگاه‌‌های مختلفی را پیدا کنید. یکی از این فروشگاه‌ها، مرغ فروشی تک است. فروشگاهی که انواع گوشت تازه را برایتان فراهم می‌کند و تعطیلاتی خوش را در سهیلیه، برایتان رقم می‌زند. با خرید از مرغ فروشی تک، دیگر لازم نیست به مراکز خرید دورتر بروید یا مجبور باشید همه خریدهایتان را در شهر خود انجام دهید.

آدرس مرغ فروشی تک: سهیلیه، روستای قاسم گرجی، خیابان گلزار

عطاری برگ سبز در سهیلیهعطاری برگ سبز در سهیلیه

ممکن است در طول اقامت‌تان در سهیلیه، به یک داروی گیاهی یا دمنوش احتیاج پیدا کنید. شاید هم متوجه شوید ادویه‌های موردنظرتان را نیاورده‌اید. در این شرایط یکی دیگر از مراکز خرید سهیلیه یعنی عطاری برگ سبز، همراه‌تان است. در این عطاری انواع دمنوش‌ها و گیاهان دارویی، ادویه‌ها و طعم دهنده‌ها را پیدا می‌کنید.

آدرس عطاری برگ سبز: جاده سُهیلیه، خیابان بهداری

فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروشفروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از مراکز خرید سهیلیه هستند. این فروشگاه‌های زنجیره‌ای قیمت مناسب و کدهای تخفیف متنوعی دارند. در این فروشگاه از مرغ، ماهی و گوشت گرفته، تا انواع کنسرو، نوشیدنی، وسایل صبحانه، نان و… پیدا می‌شود. همچنین لوازم بهداشتی، ظروف یکبار مصرف و حتی جوراب و برخی ظروف نیز در افق کوروش به فروش می‌رسد. خرید از افق کوروش کاملا به‌صرفه است و خیال‌تان بابت قیمت و کیفیت کالاهای فروشگاه آسوده خواهد بود.

آدرس افق کوروش سهیلیه: خیابان سهیلیه، آغچه حصار

 فروشگاه رفاه مارکت سهیلیه فروشگاه رفاه مارکت سهیلیه

اگر می‌خواهید تجربه اقامت در سهیلیه را داشته باشید، فروشگاه رفاه از فروشگاه‌های خوبی است که می‌توانید از خدماتش استفاده کنید. این فروشگاه با تخفیف‌های خوب، تنوع و تازگی محصولات، بسیار محبوب شده است. در فروشگاه رفاه از شیر و ماست گرفته تا کنسرو، شوینده، حبوبات، غذاهای بسته‌بندی، تنقلات، آبمیوه و… ارائه می‌شوند. اگرچه این فروشگاه معمولا جوجه مزه‌دار شده و برخی از غذاهای نیمه آماده دیگر هایپرها را ندارد، اما برای تهیه مایحتاج دیگر پیشنهادی خوب است. ساعت کاری این فروشگاه تا 11 شب است.

آدرس فروشگاه رفاه سهیلیه: جاده سهیلیه، بعد از نسترن 1

هایپرمارکت رایکاهایپرمارکت رایکا

اگر در سهیلیه ویلا اجاره کرده‌اید و می‌خواهید برای وعده‌های غذایی خود خرید کنید، رایکا از جمله مراکز خریدی است که می‌‌تواند در رفع نیازهای روزمره همراه‌تان باشد. قیمت‌ها در این سوپر بر اساس نرخ مصوب است و همه چیز معمولا تازه و به‌روز تهیه می‌شود. انواع میوه و سبزیجات، گوشت، محصولات سوپرمارکتی، انواع ترشی و چاشنی، نوشیدنی، نان و… در این هایپرمارکت به فروش می‌رسد.

آدرس هایپرمارکت رایکا: جاده سهیلیه، لشکر آباد، نبش ولیعصر 3

گالری کفش امینگالری کفش امین

اگر تصمیم دارید در ویلاهای سهیلیه اقامت کنید، باید اطلاعات کافی درباره این منطقه و فروشگاه‌هایش به‌دست بیاورید. یکی از فروشگاه‌های سهیلیه، گالری کفش امین است. در این کفش‌فروشی انواع کفش زنانه، مردانه، بچگانه و… به‌فروش می‌رسد. انواع کتونی، کفش‌های راحتی، صندل و… نیز در این فروشگاه موجود است تا اگر نیاز به خرید کفش یا حتی دمپایی داشتید، بتوانید کالاهای مورد نظرتان را در خود سهیلیه تهیه کنید. با اجاره ویلا در سهیلیه لازم نیست نگران تهیه ملزومات سفرتان باشید. از جزئی‌ترین نیازها تا محصولات و کالاهای عمده، در سهیلیه پیدا می‌شود.

آدرس گالری کفش امین سهیلیه: سهیلیه، لشکر آباد، خیابان امام خمینی

فروشگاه موبایل در سهیلیهفروشگاه موبایل در سهیلیه

زندگی امروزی ما به گوشی‌های موبایل گره خورده است. به خصوص اگر در سفر باشیم و بخواهیم خاطرات سفرمان را ثبت کنیم یا از امکانات دیگر گوشی، بهره‌مند شویم. در این شرایط اگر گوشی موبایل آسیب ببیند یا ناگهان خاموش شود، قطعا تاثیر منفی روی سفرمان خواهد داشت. حالا اگر می‌خواهید در سهیلیه ویلا اجاره کنید، نگران عدم دسترسی به موبایل فروشی نباشید. در فروشگاه موبایل آلفا همه امکانات برای تعمیر و بررسی موبایل‌تان وجود دارد و در صورت بروز مشکل می‌توانید به این فروشگاه موبایل سهیلیه مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه موبایل سهیلیه: سهیلیه، آغچه حصار، جنب فروشگاه فرهنگ

نانوایی سنگک در سهیلیهنانوایی سنگک در سهیلیه

برای وعده صبحانه، ناهار یا شام، احتمالا به نانوایی احتیاج پیدا می‌کنید. اگر می‌خواهید در سهیلیه ویلا رزرو کنید و درباره امکانات این منطقه سوال دارید، باید بدانید که در محدوده سهیلیه چند نانوایی، از جمله نانوانی سنگک وجود دارد.  برای خرید نان کافی است به سمت جاده سهیلیه بیایید و بعد از نانوانی سنگک سهیلیه، خریدتان را انجام دهید.

آدرس نانوایی سنگک سهیلیه: جاده سهیلیه، خیابان نسترن 1

مراکز خرید نزدیک سهیلیه

اگر قصد دارید برای رزرو ویلا در سهیلیه اقدام کنید و می‌خواهید بیشتر درباره محیط و امکانات سهیلیه بدانید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. علاوه بر مراکز خرید سهیلیه که در بالا برایتان شرح دادیم، مراکز خرید دیگری هم هستند که به این منطقه ییلاقی بسیار نزدیکند. این مراکز خرید عمدتا در کردان و منطقه کمالشهر کرج قرار دارند. با رزرو ویلاهای سهیلیه، می‌توانید در کمتر از نیم ساعت برای خرید مایحتاج، به این مراکز خرید نیز مراجعه کنید.

مرکز خرید هایپرمارکت وان (هایپروان)مرکز خرید هایپر وان

برای تهیه مواد غذایی، لوازم جانبی گوشی موبایل، انواع جوجه‌های طعم‌دار شده و یا حتی وسایل جشن و شادمانی، به فروشگاه بزرگی نیاز دارید؟ کافی است از سهیلیه به سمت کردان بیایید و خودتان را به هایپرمارکت وان برسانید. از محصولات جالب دیگر این هایپر، سینی‌های غذای آماده مثل الویه، ماکارونی، انواع فینگرفود، پیتزای نیمه آماده و حتی سینی‌های مزه است. در غرفه میوه و سبزی این فروشگاه، در کنار میوه‌های کیلویی، سینی‌های میوه آماده، اسلایس شده و تزیین شده هم وجود دارد تا برای اقامت در سهیلیه، کمبود هیچ چیزی را احساس نکنید. از سهیلیه تا هایپروان کردان، کمتر از 20 دقیقه راه است و معمولا مسیرتان ترافیک هم ندارد.

اگر در زمان‌های شلوغ مثل عید نوروز یا تعطیلات دیگر به سهیلیه سفر کرده‌اید نگران نباشید؛ اطراف هایپروان فضای پارک زیادی هست. ضمنا این فروشگاه تا ساعت 2 شب باز و برای خدمت‌رسانی به شما حاضر است.

آدرس هایپروان کردان نزدیک سهیلیه: ابتدای بلوار شهدا

شماره تماس هایپروان کردان: 02644334805

سوپرمارکت امیران کردانسوپرمارکت امیران کردان

از دیگر مراکز خرید نزدیک به سهیلیه، سوپرمارکت امیران کردان است. این سوپرمارکت شعبه‌های زیادی دارد و همواره با تخفیف‌ها و تنوع بالا، مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. در این فروشگاه انواع کالاها و محصولات سوپرمارکتی از جمله، تنقلات، لبنیات، نان، کیک و بیسکوییت، آبمیوه و نوشیدنی‌های دیگر را پیدا می‌کنید. جوجه مزه‌دار شده، انواع سوسیس و کالباس، زیتون‌های متنوع، ترشی، سیرترشی و دیگر دورچین‌های غذا نیز در این سوپرمارکت عرضه می‌شود.

انواع شوینده، لوازم بهداشتی، ظروف یکبار مصرف وحتی برنج با قیمت خوب، از دیگر کالاهایی هستند که می‌توانید از این سوپرمارکت تهیه کنید. این فروشگاه تا ساعت 1 شب آماده خدمت‌رسانی است.

آدرس هایپرمارکت امیران: آزادراه کرج قزوین، کردان، بلوار شهدا

شماره تماس هایپرمارکت امیران: 02191008077

مجتمع تجاری راگامجتمع تجاری راگا

یکی از مراکز خرید نزدیک سهیلیه، مرکز تجاری راگا در کمالشهر است. این مجموعه حدود 14 کیلومتر با سهیلیه فاصله دارد و با ماشین حدود 20 دقیقه راه است. راگا از فروشگاه‌های بزرگی است که بیش از 100 مغازه در آن  فعال هستند و محصولات متنوع از جمله انواع پوشاک را ارائه می‌کنند. پشت بام این مرکز خرید نیز، تبدیل به یک رستوران، با ویوی خوب و غذاهای متنوع شده است که ورودی جداگانه‌ای هم دارد. این مرکز خرید نزدیک سهیلیه، شهربازی، کافه، فروشگاه مواد غذایی و هایپرمارکت هم دارد.

مجتمع تجاری راگا در تلاش است تا به‌عنوان مجهزترین مرکز خرید غرب کرج، تمام نیازهای مسافران و ساکنان مناطق کمالشهر و سهیلیه را رفع کند.

آدرس مجتمع تجاری راگا: کمالشهر، خیابان امام خمینی

مرکز خرید پکنمرکز خرید پکن

اقامت در سهیلیه با خرید از یک مجتمع تجاری پر و پیمان، خاطرات جذابی را برایتان خواهد ساخت. مرکز خرید پکن از دیگر مراکز خرید نزدیک سهیلیه است که با حدود 22 دقیقه رانندگی می‌توانید به آن برسید. این مرکز خرید در کمالشهر کرج قرار گرفته و قیمت اکثر محصولات آن متوسط رو به پایین است. اجناس این مرکز خرید وارداتی هستند و تنوع زیادی دارند. از لباس و کفش گرفته تا اجناس دکوری و فانتزی، لوازم آشپزخانه، ساعت مچی، سینی، قاب عکس و… در مرکز تجاری پکن کمالشهر، پیدا می‌شود. اگر اهل پاساژگردی هستید و دوست دارید کالاها و اجناس متنوع و خوش‌قیمتی را در سفر به سهیلیه بخرید، می‌توانید هر روز تا ساعت 9 شب به مرکز خرید پکن سر بزنید.

آدرس مرکز خرید پکن: کمالشهر، خیابان امام خمینی، نبش میلاد 11

مرکز خرید نگین کماشهرمرکز خرید نگین کماشهر

پس از اجاره ویلا در سهیلیه ممکن است لازم باشد برای خرید لباس، کفش، تنقلات و… به یک مرکز خرید نزدیک در سهیلیه مراجعه کنید. مجتمع تجاری نگین کمالشهر یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید با 20 دقیقه رانندگی از سهیلیه به کمالشهر به آن برسید. در این مرکز خرید انواع پوشاک مردانه مانند پیراهن، تیشرت، لباس‌های راحتی و… به فروش می‌رسد. اگر لباس‌های زنانه مانند دامن، شومیز، تیشرت، شال، لباس‌هایی خانه یا هر چیز دیگری هم بخواهید، در این مرکز تجاری نزدیک سهیلیه پیدا می‌کنید. پاساژ نگین شهر تقریبا نزدیک دیگر مراکز خرید کماشهر است. در نتیجه اگر به یک مرکز تجاری نزدیک سهیلیه بروید، می‌توانید بقیه پاساژها و بوتیک‌ها را نیز ببینید.

آدرس مرکز خرید نگین شهر: کمالشهر، خیابان امام خمینی، نبش میلاد 10

سخن پایانی

اقامت در سهیلیه به سبب داشتن آب‌وهوای عالی، فضای بکر و دوست‌داشتنی و وجود ویلاهای لوکس و کامل، یک تجربه عالی خواهد بود. از سوی دیگر، در سهیلیه و اطراف آن، مراکز خرید گوناگونی هست که می‌توانید برای خرید مایحتاج روزانه، مواد غذایی، نان، لوازم بهداشتی، شیرینی و حتی کفش و لباس، به آنها مراجعه کنید.

اگر دوست دارید تعطیلات بعدی را در سهیلیه بگذارید، همین حالا دست به کار شوید و ویلای خود را از قسمت اجاره ویلا اتاقک انتخاب کنید. اتاقک با بهترین قیمت، ویلاهایی زیبا و امن را برایتان پیدا می‌کند تا اوقاتی خوش را در کنار خانواده و دوستان‌تان بگذارنید.

5/5 - (6 امتیاز)

اتاقک

نیوشا امینیان

قلم و سفر جهانم رو شکل دادن و من رو به دنیای نویسندگی آوردن. گاهی نجوم درس می‌دم و اوقاتی رو صرف نقاشی می‌کنم. در ذهن من، با نوشتن هر کلمه، روحی در وجودش دمیده می‌شه و تا همیشه زنده نگهش می‌داره. با کلماتی لبریز از روح زندگی، از زیباترین مقاصد سفر، بیشتر بدونید.

نوشته های مشابه