شهرهاکافه‌گردی

معرفی بهترین کافه های اصفهان | لذت کافه‌گردی در شهر تاریخی و هزار رنگ

اصفهانی‌ها اهل ذوق و هنرند و این هنردوستی‌شان حتی بر در و دیوار شهر هم اثر گذاشته است و آن را به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شهرهای جهان تبدیل کرده است. جالب این‌جاست که ظرافت اصفهانی‌ها، در کافه‌هایشان هم قابل مشاهده است و باعث شده تا  کافه‌گردی در شهر اصفهان، بسیار دلنشین و لذت‌بخش باشد. در این خطه زیبا و تاریخی، شاهد کافه‌هایی زیبا با فضاهایی متفاوت هستیم. برخی کافه‌ها روباز هستند، شماری از آن‌ها چیدمانی سنتی دارند، برخی با دکوراسیونی مدرن و کلاسیک پذیرای شما هستند و کافه‌هایی هم برای عشاق مکانی دنج و به‌یاد ماندنی به‌شمار می‌آیند. در این‌ مقاله از مجله گردشگری اتاقک می‌خواهیم، شما را با مهم‌ترین و زیباترین کافه های اصفهان آشنا کنیم.

کافه‌های سنتی اصفهان

اصفهان شهری تاریخی است و در آن آثار باستانی زیبا و متعددی به چشم می‌خورد. به‌همین دلیل بسیاری از کافه های اصفهان، همین حا‌ل‌وهوا را حفظ کرده‌اند و در بنایی قدیمی قرار گرفته‌اند و یا دکوراسیونی با این سبک‌وسیاق دارند. این نوع کافه‌ها که برای گردشگران بسیار دلنشین است، بیشتر در حوالی میدان امام و یا محله جلفا واقع شده‌اند و شما را به گذشته‌های دور می‌برند. در این بخش از مقاله، برای دوست‌داران آثار باستانی جذاب‌ترین کافه‌های سنتی اصفهان را معرفی می‌کنیم.

برای اجاره سوئیت اصفهان می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

اجاره سوئیت اصفهان با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

کافه میدون اصفهان، با چشم‌اندازی زیبا

کافه میدون اصفهان
کافه میدون، هم نوساز و مدرن است و هم سنتی و باصفا – عکاس: فراز رحیلی

بعد از گشت‌وگذار در میدان نقش جهان و یک درشکه سواری جانانه دور میدان، نوبت به خوردن یک نوشیدنی داغ یا یک شربت خنک در کافه‌ میدون اصفهان می‌رسد. فضای این کافه که جزء بهترین کافه های اصفهان به شمار می‌شود، شیک و سنتی است و چشم‌انداز زیبایی به سمت گنبدها و مناره‌های مسجد امام میدان نقش جهان دارد. در کافه میدون می‌توانید جلسات کاری و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه را هم برگزار کنید.

منوی این کافه شامل نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه اسپرسو، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه اسپرسو، نوشیدنی‌های گرم میدون، چای ایرانی و سایر اقوام و دمنوش‌های مخصوص است.

آدرس کافه میدون: اصفهان، خیابان استانداری، گذر پشت مطبخ، کافه میدون

ساعت کار: هم روزه از ساعت 9 صبح تا ۲۳ شب

شماره تماس: ۰۳۱-۳۲۲۴۴۰۰۶ و ۰۳۱-۳۲۲۴۴۰۰۷

محدوده قیمت: گران

کافه عمارت نمکدان، یادگاری از دوره قاجار

کافه عمارت نمکدان
«کافه عمارت نمکدان» از بهترین کافه های روباز و سنتی اصفهان به شمار می‌آید – عکاس: حسین صالحی

کافه عمارت نمکدان، یکی از زیباترین کافه‌های روزباز اصفهان به‌شمار می‌آید. بنای این کافه یادگاری از دوره قاجار است و شما را به گذشته‌های دور می‌برد. در این کافه می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را در کنار پیش غذا و همراه با مخلفات فراوان نوش‌جان کنید.

نوشیدنی‌های گرم، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه، نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه، میلک شیک، شربت و آب‌میوه طبیعی، اسموتی، کیک و دسر هم از دیگر خوشمزه‌های این کافه سنتی روباز هستند.

آدرس کافه عمارت نمکدان: اصفهان، خیابان استانداری، ابتدای گذر پشت مطبخ، کافه عمارت نمکدان

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

شماره تماس: ۳۲۲۴۷۳۱۳-۰۳۱

محدوده قیمت: نسبتا گران

کافه و سفره‌خانه سنتی رومانس

کافه و سفره‌خانه سنتی رومانس
کافه و سفره‌خانه سنتی رومانس، نماد یک ساختمان قدیمی و سنتی است.

اگر اهل بازدید از خانه‌های سنتی هستید و به معماری زمان قاجار علاقه دارید، ما به شما، کافه و سفره‌خانه سنتی رومانس را با طاق‌های ضربی، کاشی‌های فیروزه‌ای و حیاط باصفا پیشنهاد می‌کنیم. فضای رستوران به‌قدری زیباست که افراد تا آماده شدن سفارش غذا، در جای‌جای آن عکس‌های زیبا و خاطره‌انگیزی ثبت می‌کنند. این کافه رستوران در محله جلفا واقع شده و نماد یک ساختمان قدیمی و سنتی است.

منوی کافه رمانس از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و در آن انواع قهوه و نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، چای، دمنوش، وافل، شیک، کیک و دسر، به همراه غذاهای ایرانی مانند انواع کباب، کوفته، کشک بادمجان، آش رشته، خوراک گردن، خوراک مرغ، میکس دریایی و ماکیان سرو می‌شود.

 آدرس کافه و سفره‌خانه سنتی رومانس: اصفهان، خیابان نظر شمالی، میدان جلفا، کافه رستوران سنتی رمانس

شماره تماس: ۱۶۲۴۰۰۹۴ ۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۳ بعدازظهر

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

کافه شربت سرای روزگار

کافه شربت سرای روزگار
حال‌‌و‌هوای معماری سنتی ایرانی و اصفهانی شربت سرای روزگار بسیار دلنشین است.

در همسایگی مسجد شیخ لطف‌الله، کافه‌ای دنج با فضایی متفاوت قرار گرفته است. وقتی وارد کافه می‌شوید، طاق‌هایی طرح‌دار و دیوارهایی نقاشی شده، نظرتان را به خود جلب می‌کند. وجود یک کتابخانه کوچک هم کافه را به یک فضای فرهنگی، دلنشین‌ و جذاب‌ تبدیل کرده است. در این کافه از چای زعفران گرفته تا چای دارچین و زنجبیل سرو می‌شود و شربت‌های آن به ویژه شربت لیمو نعنا و بهارنارنج بسیار خواستنی است.

در این کافه می‌توانید صبحانه مورد علاقه خود را نوش‌جان کنید و در کنار آن بستنی، غذای فرنگی، غذای ایرانی، پاستا، سالاد، پیش غذا، کیک و دسر، افشره‌‎های طبیعی، نوشیدنی سرد، چای و دمنوش و نوشیدنی گرم سفارش دهید. رستوران معروف نقش جهان و قهوه خانه اسپادانا هم در همین سرا قرار گرفته است.

آدرس کافه شربت سرای روزگار: اصفهان، میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف الله، سرای اسپادانا، پلاک ۳۷، کافه شربت سرای روزگار

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس: ۰۳۱-۳۲۲۳۴۳۵۷

محدوده قیمت: متوسط

کافه مس و قالی، در دل بازار امام اصفهان

کافه مس و قالی
در این کافی‌شاپ امکان شستن در فضای مسقف و در حیاط مجموعه وجود دارد.

نام این کافه ما را یاد صنایع دستی اصفهان می‌اندازد و فضای سنتی و دلنشینش، حس‌وحالی متفاوت نصیب‌مان می‌کند. این کافه در تیمچه مثقالی و در یکی از راسته‌های بازار امام قرار گرفته است؛ بنابراین شما می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در بازار امام و خرید صنایع دستی زیبای اصفهان در این کافه خستگی به در کرده و خود را مهمان یک فنجان قهوه کنید. البته از منوی کافه مس و قالی می‌توان خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متفاوتی مانند کیک و دسر، نوشیدنی شکلات، چای، قهوه، دمنوش تک‌پایه،‌ صبحانه، دمنوش ترکیبی، موکتل، آبمیوه فصل، قهوه سرد، بستنی و گلاسه، پیش‌غذا و خوراک، شربت، اسموتی، میلک شیک، پیتزا، آب و نوشیدنی‌های گازدار و آیس‌تی سفارش دهید.

ناگفته نماند، امکان سرو در فضای باز کافه و در کنار حوض فیروزه‌ای رنگ وجود دارد. حتی می‌توانید سفارشات خود را  به‌صورت بیرون‌بر یا درب منزل با پیک تحویل بگیرید.

آدرس کافه مس و قالی: خیابان سپه (ورودی میدان نقش‌جهان)، مقابل اداره دارایی، تیمچه مثقالی، کافه مس و قالی

 شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۲۲۷۶۴

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳:۴۵ شب

محدوده قیمت: متوسط

کافه‌ رستوران خانه تاریخی موسیو آراکل

کافه‌ رستوران خانه تاریخی موسیو آراکل
معماری کافه رستوران موسیو آراکل ما را به دوران قاجار می‌برد.

حال‌وهوای این کافه ما را یاد خانه‌های تاریخی می‌اندازد. این کافه دارای درب‌های چوبی و شیشه‌های رنگی است و در وسط آن، حوضی فیروزه‌ای رنگ با درختان و باغچه‌ای پرگل دیده می‌شود. در این خانه از کوزه‌های سفالی گرفته تا سماورهای زغالی قدیمی، همگی نمایانگر اصالت ایرانی هستند. در کافه موسیو ارکل، امکان استفاده از هر دو فضای سرپوشیده و روباز وجود دارد و همین امر جذابیت آن را در بین کافه های اصفهان دوچندان کرده است.

منوی متنوع این کافه رستوران شامل انواع پیش‌غذا و سالاد، غذاهای فرنگی (پاستا، میگو، استیک)، غذاهای ایرانی (انواع کباب، ماهی، چلو گردن)، کیک، شیک، بستنی، قهوه دمی، قهوه سرد، چای و دمنوش، موکتل، شربت، اسموتی، نوشیدنی طبیعی است.

آدرس کافه‌ رستوران خانه تاریخی موسیو آراکل: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، سنگتراش‌های غربی، کافه رستوران خانه تاریخی موسیو آراکل

 شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۴۳۷۱۴

ساعت کار: همه روز از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ بعدازظهر

محدوده قیمت: نسبتا گران

چایخانه آزادگان اصفهان، موزه‌ای از عتیقه‌جات

چایخانه آزادگان اصفهان
یکی از خاص‌ترین کافه های اصفهان و چایخانه‌هایی که در ایران وجود دارد چایخانه آزادگان است – عکاس: مختار گرمهی

رویای خوردن یک فنجان قهوه یا یک استکان چای داغ، میان موزه‌ای از لوازم عتیقه و قدیمی را می‌توان در چایخانه آزادگان که با عنوان چایخانه چاه حاج میرزا هم شناخته می‌شود، به‌واقعیت تبدیل کرد. چرا که در گوشه و کنار این چایخانه بی‌مانند اشیا عتیقه و بسیار زیبایی قرار گرفته است که هر یک از آن‌ها روایتگر خاطره‌ای شیرین از روزگاران قدیم است.

در این چایخانه صبحانه، ناهار و شام در کنار انواع دسر، مخلفات، عصرانه (برای فصل پاییز و زمستان)، دمنوش‌های طبیعی تک نفره، نوشیدنی، سرد نوش، میلک شیک، قهوه، گوشفیل و دوغ محلی معروف اصفهانی‌ها قابل سفارش است.

آدرس چایخانه آزادگان: اصفهان، میدان نقش جهان، بازار لوافها، کوچه چاه حج میرزا، چایخانه آزادگان

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس: ۳۲۲۱۱۲۵-۰۳۱

محدوده قیمت:  نسبتا ارزان

شربت خانه فیروز، طعم گوارای شربت‌های دلچسب

شربت خانه فیروز
عمارت و فضای داخلی شربت خانه فیروز حس نوستالژی و متفاوتی به گردشگران می‌دهد – عکاس: صادق سرحدی

اگر هوس خوردن شربت‌های متفاوت در بهترین کافه های اصفهان آن هم در محیطی سنتی و نوستالژی را کرده‌اید، حتما به شربت خانه فیروز واقع در خیابان تاریخی جلفای اصفهان سری بزنید. خیلی‌ها شربت‌ ‌خانه فیروز را زیباترین کافه ایران می‌دانند که البته بیراه هم نیست!

شربت‌های این کافه در تابستان حسابی می‌چسبد و گوارای وجودتان خواهد بود. بستنی‌های خوشمزه این کافه نام‌های عجیب‌وغریبی مانند حسرت‌الملوک، امین‌الضرب و … دارند و شما را برای خوردشان وسوسه می‌کنند. اگر روزی شربت خانه فیروز را انتخاب کردید، باید سرکه‌انجبین و خیار، بیدمشک و بهارنارنجش را امتحان کنید.

این کافه با گچ‌بری‌ها و شیشه‌های رنگی، میز و صندلی‌های چوبی، ظروف آنتیک رنگی، گل‌های طبیعی روی میزها و پخش موسیقی زنده سنتی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و مکان مناسبی برای قرارهای عاشقانه است. از دیگر خوشمزه‌های کافه فیروز می‌توان از دیزی، کشک و بادمجان، کوفته، خورشت قیمه، خورشت قورمه سبزی، املت و غیره نام برد. دسرهایی مانند ماست و خیار و دوغ و گوش‌‌فیل را هم می‌توانید در این کافه سفارش دهید.

آدرس شربت خانه فیروز: اصفهان، میدان تاریخی جلفا، عمارت شربت خانه فیروز

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 8 صبح تا ۲۳:۳۰ شب

 شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۹۵۴۶۲

محدوده قیمت: متوسط

شربت‌ خانه بهار نارنج

شربت‌ خانه بهار نارنج
شربت‌ خانه فیروز اصفهان با فضایی نوستالژیک و آنتیک میعادگاهی برای هنرمندان است.

بهار نارنج نام مجموعه‌ای زیباست که در آن با فضای سنتی، دیوارهای نقاشی‌شده، شیشه‌های رنگی و سقفی با معماری منحصربه‌فرد ایرانی نظر هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. در شربت‌ خانه بهار نارنج می‌توانید انواع قهوه‌ و نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، آب‌میوه‌های طبیعی، شربت، بستنی، چای، دمنوش، کیک‌های خانگی و شیرینی را همراه با انواع صبحانه ایرانی، میان‌وعده و غذاهایی مانند کشک بادمجان، آش رشته و میرزا قاسمی را سفارش دهید.

آدرس شربت‌ خانه بهار نارنج: اصفهان، منطقه جلفا، خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسا، شربت‌خانه بهار نارنج

شماره تماس: ۳۶۲۷۵۲۶۹ ۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 8 صبح تا ۲۴ شب

محدوده قیمت: نسبتا ارزان

کافه ایرونی اصفهان

کافه ایرونی اصفهان
«کافه ایرونی» یکی از بهترین کافه های اصفهان برای صبحانه به شمار می‌رود.

یکی از دیگر از بهترین کافه های اصفهان در حوالی میدان نقش جهان، کافه ایرونی است. در این کافه از فرش ایرانی گرفته تا رومیزی‌های اصیل با نقش‌ونگارهای زیبا و ایرانی، نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. دیوارهای آجری و سقف‌های گنبدی شکل فضایی متفاوت به این کافه بخشیده است. در این کافه می‌توانید قهوه، نوشیدنی سرد، کیک و دسر، هات چیپس، پنینی و غیره سفارش دهید و در کنار آن برای وعده صبحانه، رولت فرانسوی، صبحانه آمریکایی، صبحانه ایرونی، سوسیس و تخم‌مرغ، املت گوجه با سالاد، کلاب بیکن تخم‌مرغ و انواع تست را نوش‌جان کنید.

آدرس کافه ایرونی:  اصفهان، میدان نقش‌جهان، ابتدای خیابان سپه، روبه‌روی بانک تجارت، بازارچه نقش‌جهان، کافه ایرونی

 شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۳۷۷۳۶

ساعت کار:  همه روزه از ساعت 8 صبح الی ۲۳ شب

محدوده قیمت: متوسط

کافه‌های مدرن اصفهان

اصفهان در کنار کافه‌های سنتی، مکان‌هایی مدرن با فضاهایی متفاوت دارد. شاید این مکان‌ها بیشتر برای جوان‌ترها جذاب باشد، چراکه حین سرو یک نوشیدنی یا یک غذای خوشمزه در فضایی متفاوت دور یک میز جمع می‌شوند، بازی می‌کنند، کتاب می‌خوانند و یا یک فیلم زیبا تماشا می‌کنند. در این بخش از مقاله می‌خواهیم شما را با مدرن‌ترین کافه های اصفهان بیشتر آشنا کنیم.

کافه بازی دوز، رقابتی هیجان‌انگیز در محیطی دوستانه

کافه بازی دوز
در کافه بازی دوز، بازی‌های گروهی و فکری متعددی اجرا می‌شود – عکاس: علی مقاره‌عابد

این کافه را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که اهل رقابت و بازی هستند، چراکه می‌توانند در محیطی بزرگ و جذاب بازی‌های گروهی مانند مافیا و بازی‌های بردگیم مانند دوز، جامائیکا، برج هیجان، مونو پولی و غیره را انجام دهند.

بخشی از کافه دوز هم به یک شعبه کافه نان اختصاص یافته است و نان‌های تازه آن در کافه بازی سرو می‌شود. منوی کافه بازی شامل انواع صبحانه، انواع قهوه، اسموتی، میلک شیک، نوشیدنی‌های سرد (لیدیز دریم، فیکا، سرندیپیتی، گارفیلد)، پنکیک، رول دارچین و کروسان است. کافه بازی دوز فروشگاهی برای خرید بازی‌‌های برد گیم نیز دارد.

آدرس کافه بازی دوز: اصفهان، مرکز خرید ارگ جهان نما، طبقه منفی یک، فاز ۳، کافه بازی دوز

شماره تماس: ۳۲۱۲۱۱۸۹ ۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۹ صبح  تا ۲۳ بعدازظهر

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

کافه سکانس، مکانی دلنشین برای تماشای فیلم

کافه سکانس
در کافه سکانس فیلم ببینید و غذایی خوشمزه نوش‌جان کنید – عکاس: کاوه نانو

در کافه سکانس هم فیلم می‌بینید و هم غذا و نوشیدنی دلخواه‌تان را نوش‌جان می‌کنید. این‌ کافه از بهترین کافه‌های روباز اصفهان با چشم‌اندازی زیبا از زاینده‌رود و سی‌‌وسه‌‌ پل به‌شمار می‌آید. منوی کافه سکانس از تنوع بالایی برخوردار است و در آن انواع قهوه‌ و نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، لاته، کارامل موکیاتو، هات چاکلت)، چای و دمنوش، قهوه‌های دمی (سایفون، ترک، کالیتا)، قهوه‌های سرد، کیک و دسر (چیز کیک، تیرامیسو، براونی، کروسان)، انواع ماکتیل، شیک، اسموتی و نوشیدنی‌های گازدار وجود دارد و یا در صبحگاه، انواع صبحانه (انگلیش ساید، صبحانه ایرانی، اگ برگر، پنکیک، کرپ بیکن، کرپ نوتلا، املت سنتی، املت پپرونی، وافل) را سفارش دهید.

انواع پیش غذا (نان سیر، برک، ایندین فرایز)، انواع سالاد، برگر (تندوری اسلایدر، برگر سکانس، چیکن برگر)، انواع پاستا و پیتزا را هم می‌توانید هنگام تماشای فیلم سفارش دهید. این کافه هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ اکران فیلم دارد، البته برای تماشای فیلم‌ها باید بلیط تهیه کنید.

آدرس کافه سکانس: اصفهان، میدان انقلاب، پردیس سینمایی ساحل، طبقه دوم، کافه سکانس

شماره تماس: ۳۲۲۰۸۲۶۸ ۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۳ شب

محدوده قیمت:  متوسط روبه بالا

کافه رادیو، مکانی فارغ از روزمرگی‌ها

کافه رادیو
در کافه رادیو آن‌قدر سرگرمی زیاد است که وقتی برای گوشی بازی ندارید – عکاس: یمانی

وقتی وارد کافه رادیو می‌شویم اولین چیزی که نظرمان را جلب می‌کند، این است که در دست هیچ‌کس گوشی موبایل نمی‌بینید. این‌جا استفاده از موبایل ممنوع است! بر در و دیوار کافه تابلوهایی فلزی دیده می شود و فضایی متفاوت ایجاد کرده‌اند.

در قسمت بالای آن هم کتابخانه‌ای از کتاب‌های متنوع قرار گرفته است و شما می‌توانید به جای بازی کردن با موبایل و گشتن در میان صفحات مجازی، یک کتاب زیبا بخوانید و درباره آن با دوستانتان صحبت کنید، اندکی فکر کنید، یا خلوتی دو نفره را در یک فضای فوق‌العاده صمیمی تجربه کنید.

صبحانه‌های خوشمزه انگلیسی، کلاب تخم‌مرغ، فرنچ تست، پنکیک و کروسان تخم‌مرغ بیکن در کافه رادیو فراموش‌نشدنی است.  همچنین می‌توانید از این کافه انواع قهوه‌های گرم (لاته، موکا، آفوگاتو)، قهوه‌های سرد، قهوه‌های دمی (سایفون، کمکس، فرنچ پرس)، نوشیدنی‌های سرد، اسموتی و انواع کیک را سفارش دهید و یا خود را مهمان خوردن کروسان مرغ، انواع پاستا، خوراک فیله مرغ، پنینی مرغ و ژامبون کنید.

آدرس کافه رادیو: اصفهان، خیابان استانداری، رو‌به‌روی بیمارستان خورشید، کافه رادیو

شماره تماس: ۳۲۲۳۱۳۸۸ ۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 8 صبح تا ۲۴ شب

محدوده قیمت:  متوسط روبه بالا

کافه ساباط، با محیطی سرپوشیده و روباز

کافه ساباط
کافه ساباط دارای دو شعبه با فضاهای روباز و سرپوشیده است – عکاس: الهام خاکسار

کافه ساباط از دیگر بهترین کافه های اصفهان با دو شعبه و دو فضای متفاوت است. شعبه بلوار آتشگاه در فضای روباز و شعبه مرداویج در سالن سرپوشیده از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. مشتریان معمولا از رفتار خوب پرسنل، منوی متنوع و قیمت غذاها راضی هستند و همین امر ساباط را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است.

در این کافه می‌توانید با سفارش انواع نوشیدنی، قهوه، کیک و دسر، پیتزا، پاستا، پنینی و خاچاپوری در کنار دوستان و خانواده خود لحظات خوب و به‌یاد ماندنی داشته باشید.

آدرس شعبه مرداویج: اصفهان، خیابان مرداویج، خیابان استقلال جنوبی، نبش کوچه هفتم، کافه ساباط

شماره تماس: ۰۳۱۳۶۶۹۵۵۴۲

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۴ شب

آدرس شعبه آتشگاه: اصفهان، خیابان آتشگاه، بعد از سه‌راه نبوی منش، داخل خانه گل ناردین، کافه ساباط

 شماره تماس: ۰۳۱۳۷۷۳۵۳۸۵

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۳ شب

محدوده قیمت:  نسبتا گران

کافه رستوران بام شهر، محیطی سرسبز و دلنشین

کافه رستوران بام شهر
بام شهر یک مجموعه کامل از رستوران، فست فود و کافی‌شاپ در یک فضای سرسبز و بزرگ است – عکاس: عاطفه داوودی

قدم زدن در محیطی سرسبز و دلنشین و نوشیدن یک فنجان قهوه داغ و خوردن کیکی خوشمزه میان انبوهی از درختان سرسبز و گل‌های زیبا، حتما سرحال‌مان می‌آورد. این حس‌وحال دوست‌داشتنی چیزی است که در کافه رستوران بام شهر نصیب‌مان می‌شود. این مجموعه دارای دو فضای سرپوشیده و روباز است. در قسمت روباز آلاچیق‌های شیشه‌ای با میز و صندلی‌های چوبی و آلاچیق‌هایی همراه با نیمکت به چشم می‌خورند.

هوای کافه رستوران بام شهر به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی کوه صفه و فضای سرسبز و دلنشینش بسیار مطبوع است و می‌توانید در هوایی پاک انواع قهوه‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، قهوه‌های دمی، انواع شیک، کیک و دسر را نوش‌جان کنید. در منوی کافه رستوران بام شهر انواع پیش‌غذا، سالادها، انواع پیتزا، استیک، برگر و غذاهای ایرانی هم وجود دارد.

آدرس کافه رستوران بام شهر: اصفهان، بزرگراه شهید کشوری، خیابان هزار جریب، کافه رستوران بام شهر

شماره تماس: ۳۶۷۰۳۲۱۴ ۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه کافی‌شاپ از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ بامداد، سرو ناهار از ۱۲ ظهر تا ۱۵:۳۰ بعدازظهر و سرو شام از ۲۰  تا ۲۴ شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

 




     

    سخن آخر

    اصفهان شهری تاریخی با جاذبه‌های گردشگری فراوان و مکان‌های تفریحی بی‌نظیر است. با این همه دیدنی‌های جذاب، زیبا و بعد از گشت‌وگذار میان آن‌ها حتما دلتان می‌خواهد در کافه‌ای دلنشین خستگی به در کنید و خود را مهمان یک نوشیدنی دلچسب و غذایی خوشمزه کنید. به‌همین دلیل ما در این‌جا، برخی از کافه های اصفهان را معرفی کردیم تا با وجود این همه تنوع، کافه دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

    البته هنگام سفر به اصفهان انتخاب اقامتگاه و اجاره سوئیت مناسب حرف اول را می‌زند تا بدین طریق لذت سفرتان دوچندان شود و در کنار تفریح و هیجان، آرامش خاطر هم داشته باشید. برای داشتن اقامتگاهی مناسب چه خوب است، قبل از حرکت سری به سایت اتاقک بزنید و یکی از اقامتگاه‌های آن را مطابق با نیاز و سلیقه خود با بهترین قیمت و کیفیت به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

    سوالات متداول

    کافه‌های سنتی اصفهان کدام است؟

    کافه میدون، کافه شربت روزی روزگاری، چایخانه آزادگان، خانه تاریخی موسیو آراکل، کافه فیروز

    بهترین کافه‌های روباز اصفهان کدام‌اند؟

    کافه ساباط، کافه عمارت نمکدان، کافه سکانس

    بهترین کافه‌های مدرن اصفهان کدام است؟

    کافه رادیو، کافه بازی دوز، کافه رستوران بام شهر، کافه سکانس

    Rate this post

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *