تجربه سفر

معرفی بهترین هتل های شمال ایران | ارزانترین هتل های شمال

بهترین هتل های شمال ایران چه نام دارند؟

هتل های ارزان شمال

شمال اولین مقصدی است که همه برای استراحت و تفریح انتخاب می‌کنند تا از سفرشان لذت ببرند. چون شهرهای شمالی هم آب‌و‌هوای خوبی دارند و هم غذاهای لذیذی دارند که طعمشان دل همه را می‌برد. به جز این‌ها تفریح‌های ساحلی و جنگلی، بازارهای محلی و سوغاتی‌های خوب این شهرها باعث شده‌اند تا در هر زمانی از سال گردشگران زیادی به شمال کشور سفر کنند.

در طول مدت سفرتان دوست دارید کجا بمانید؟ حتما جوابتان این است که جایی باشد که امکانات و خدمات خوبی داشته باشد و امنیت کافی هم برای مدت اقامتمان داشته باشد. جواب شما به این سوال کاملا درست است و بهترین انتخاب برای این انتظار شما هتل های شمال ایران‌اند. ارزانترین هتل های شمال کدامند و در کدام شهرها را قرار دارند؟ این بار نوبت ماست که جواب این سوال را بدهیم. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا هتل های شمال ایران را با هم بیشتر بشناسیم:

معرفی تعدادی از بهترین هتل های شمال ایران

هتل پارسیان خزر چالوس

پارسیان خزر یکی از آن هتل های قدیمی است که تا به امروز 50 سال عمر کرده است. این هتل که قبلا هتل هایت نام داشته از معروفترین هتل های شمال کشورمان است. بخش هایی از ساختمان این هتل همچنان همان حالت قدیمی اش را دارد. با اقامت در این هتل نمایی بسیار زیبا از جنگل و دریا را خواهید داشت. این هتل به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم بندی می شود که اتاق های قسمت غربی جدیدتر از اتاق های شرقی هستند.

در مجموع هتل پارسیان خزر 174 اتاق دارد که بالکن، جذاب ترین بخش هایشان هستند. وارد فضای بالکن که می شوید نسیمی خنک صورتتان را نوازش می کند. منظره ای زیبا از دریای خزر و موج هایش را از اینجا می بینید. حتی میتوانید طلوع و غروب خورشید را از اتاقتان ببینید. فاصله این هتل با دریا خیلی کم است. با چند قدم پیاده روی از اتاقتان در هتل پارسیان به ساحل می رسید.

علاوه بر نزدیک بودن این هتل به ساحل، پلاژ اختصاصی همراه با تفریح‌های آبی شامل قایق موتوری، چتر پاراسل، جت اسکی و سایر تفریحات ساحلی هم با اقامت در این هتل در دو قدمی شما قرار دارند.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

هتل پارسیان با 3 رستوران، کافی شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر روباز (قابل استفاده در تابستان)، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالارهای چند منظوره آماده خدمت رسانی به مسافران نمک آبرود است. برای اجاره ویلا در نمک آبرود می توانید از اقامتگاه های اتاقک کمک بگیرید.

هتل بام سبز رامسر

بام سبز بهترین اسمی بود که میشد برای این هتل انتخاب شود. هتل بام سبز در ارتفاع 700متری از سطح دریا قرار دارد و برای رسیدن به آن می توانید از تله کابین استفاده کنید! این هتل از دو بخش دهکده جنگلی و سوئیت های VIP تشکیل شده است. اگر اتاق شما در طبقات بالایی این رستوران باشد، از پنجره منظره رویایی از دریا و آسمان و جنگل خواهید دید.

ساختمان اصلی هتل شش طبقه در نمای جنوبی و سه طبقه در ضلع شمالی دارد. ایستگاه تله کابین رامسر هم در طبقه پنجم همین هتل قرار گرفته است. با اقامت در این هتل هیچ چیز کم نخواهی داشت! امکاناتی مثل شهربازی، بیلیارد، سینما 6 بعدی، قلعه وحشت، رستوران‌ و کافی‌شاپ، جت اسکی، قایق سواری، موج سواری و ماساژ در این هتل در اختیار شما قرار می گیرد.

اگر فکر می کنید اقامت در این هتل برای شما هزینه بر است، می توانید اقامتگاه های دیگری را برای سفرتان انتخاب کنید. اجاره ویلا در رامسر ارزان ترین راه برای اقامت در این شهر است که با کمک سایت اتاقک از راه دور هم امکان پذیر است.

هتل سالار دره ساری

ساری هم یکی دیگر از شهرهای زیبای شمال کشورمان است که با هتل های مجهزش آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران این شهر است. این هتل که در 12 کیلومتری جنوب ساری قرار دارد، یکی از بهترین هتل های شمال ایران است. ترکیبی از رودخانه و جنگل را با اقامت در این هتل در کنار هم خواهید داشت.

از پنجره اتاقتان در این هتل فضایی سرسبز به وسعت 2 هکتاری می بینید. این محیط زیبا با همراهی امکاناتی مثل سفره خانه سنتی، اتاق بازی، رستوران و سالن همایش با امکانات تصویربرداری، استخر و سونا، سرویس به مرکز شهر از این هتل یک اقامتگاه همه چیز تمام می سازد.

هتل آپارتمان وستا تنکابن

اگر اهل ویلا گرفتن هستید می توانید برای سفرتان به مازندران به جای اجاره ویلا در شهسوار (تنکابن) ، یکی از اتاق های هتل ویلای وستا تنکابن را رزرو کنید. ویلاهای این هتل با امکاناتی مثل حیاط، بالکن و استخر همه مسافران را وسوسه می کنند.

رستوران های هتل وستا هم با منظره های فوق العادشان، خوش طعم ترین غذاها را برای شما سرو می کنند. یکی از این رستوران ها با منظره جنگل و دیگری با منظره رو به استخر روباز هتل آماده پذیرایی از مهمانان این هتل هستند.

سینمای اختصاصی، سالن بدنسازی و بیلیارد، کلوپ بازی کودک و کافی شاپ از دیگر امکاناتی هستند که این هتل ویلا را مجهزتر از سایر رقبایش کرده است.

و اما حالا سراغ ارزان ترین هتل های شمال ایران می رویم:

معرفی ارزان ترین هتل های شمال ایران

هتل های ارزان گیلان 

به اندازه کافی درباره جاذبه‌های دیدنی سرسبزترین استان شمالی ایران صحبت شده؛ کمتر کسی است که حداقل به چند تا از شهرهای آن سفر نکرده باشد. رشت، لاهیجان و بندرانزلی از شهرهای محبوب این استان‌اند و در این بخش می‌خواهیم ارازن‌ترین هتل هر کدام از آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: ارزان ترین خانه‌ های شمال ایران را دیده‌اید؟

هتل های گیلان

هتل پردیس رشت | یکی از بهترین هتل‌های ایران

هتل دو ستاره پردیس رشت یکی از هتل‌های قدیمی این شهر است که از سال ۱۳۶۴ فعالیتش را شروع کرده است. این هتل با آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی فقط ۸ دقیقه و تا فرودگاه رشت ۱۱ کیلومتر فاصله دارد. هتل پردیس در مرکز شهر رشت قرار گرفته است و فاصله‌اش تا ترمینال مسافربری آن فقط ۹ دقیقه است.

بیشتر بخوانید: سفر ارزان و آسان به رشت

هتل پردیس رشت

آدرس هتل پردیس: رشت،‌ بلوار امام خمینی، نبش بلوار آزادی

هتل فجر لاهیجان

هتل فجر لاهیجان هتلی دو ستاره، زیبا و قدیمی است و در حدود ۸۰ نفر ظرفیت دارد. نمای اتاق‌های این هتل رو به منظره‌های سرسبز کوه و زمین‌های چای اطرافش است و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد. چشمه آب معدنی داخل محوطه هتل و طبیعت اطراف آن باعث محبوبیتش بین گردشگر‌ها شده است. 

هتل فجر لاهیجان

آدرس هتل فجر: لاهیجان، ابتدای بلوار لاهیجان لنگرود

هتل گیلار بندرانزلی

بندرانزلی یکی از شهرهای ساحلی است که هم جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد هم به دلیل اینکه در منطقه آزاد تجاری قرار گرفته بازارهای ارزان زیادی دارد. اگر اهل خرید هستید و دوست دارید در هتلی اقامت کنید که نزدیک این بازارها باشد هتل گیلار بندرانزلی را انتخاب کنید. 

 

هتل گیلار بندر انزلی

آدرس هتل گیلار: جاده رشت به انزلی، سه راه حسن رود، بلوار فاتحی

بهترین هتل‌های ارزان مازندران

مازندران مقصد گردشگران زیادی است که برای لذت بردن از دریای خزر،‌ جنگل‌های سرسبز و آب‌و‌هوای مطبوعش به آن سفر می‌کنند. شهرهای ساری،‌ عباس آباد و رامسر از شهرهایی‌اند که گردشگران زیادی به آن‌ها سفر می‌کننند و در ادامه می‌خواهیم هتل‌های ارزان‌تر آن‌ها را برای آشنایی بیشتر معرفی کنیم.

بهترین هتل های مازندران

هتل اسرم ساری

هتل اسرم در شهر ساری است و از سال ۱۳۷۲ فعالیتش را شروع کرد. این هتل سه ستاره در نزدیکی رود تجن  و در محیطی دنج و آرام قرار دارد. استخر سرپوشیده،‌ باشگاه ورزشی و رستوران از امکانات رفاهی این هتل است.

 

هتل اسرم ساری

آدرس هتل اسرم: ساری، ابتدای کمربندی شرقی، میدان هلال احمر، ابتدای جنب پل تجن

هتل لیدو رامسر

لیدو رامسر هتلی نوساز و تمیز است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و از هتل‌های ۳ ستاره است. این هتل با امکاناتی مثل صبحانه، اینترنت،‌ کافی شاپ، رستوران و پارکینگ پذیرای گردشگران است و تا دریا هم فاصله خیلی کمی دارد. هتل لیدو تا فرودگاه رامسر ۳ کیلومتر،‌ تا ساحل ۵۰ متر و تا تله کابین ۳ کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل لیدو رامسر

آدرس هتل لیدو: رامسر، انتهای بلوار معلم، ساحل ۱۱

هتل آسمان عباس آباد

هتل آسمان عباس آباد هتلی ۳ ستاره است که در فاصله کمی از دریای خزر قرار دارد و چشم‌انداز زیبایی هم به جنگل‌های سرسبز مازندران دارد. این هتل از سال ۱۳۹۰ کارش را شروع کرده و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. یکی از ویژگی های جذاب این هتل رستوران گردان آن است که در هنگام سرو غذا می‌توانید نمایی ۳۶۰ درجه از محیط اطرافتان را می‌بینید.

 

هتل آسمان عباس آباد

آدرس: عباس آباد، جنب اداره برق

هتل آپارتمان صدرا تنکابن

مهمترین مزیتی که هتل آپارتمان صدرا را از سایر رقبایش یک سر و گردن بالاتر می برد، موقعیت مکانی آن است. با اقامت در این هتل تا تله کابین نمک آبرود، پارک جنگلی صفارود و روستای سرولات فقط یک ساعت راه دارید. صدرا یک هتل آپارتمان سه ستاره است که در  محدوده کریم آباد تنکابن قرار گرفته. این هتل ساحلی با 43 اتاق، سوئیت و آپارتمان از بهترین اقامتگاه های ارزان در تنکابن به شمار می رود.

هتل نوید ساری

هتل نوید یکی از هتل های چهار ستاره ساری است که با وجود امکانات و خدمات خوبش، جزو هتل های ارزان شمال کشور محسوب می شود.  این هتا با 6 طبقه و 66 اتاق می تواند اقامت خوبی را برای شما رقم بزند. نزدیک بودن هتل نوید به فرودگاه ساری و پایانه اتوبوسرانی ساری باعث شده که افراد زیادی آن را به عنوان محل اقامتشان انتخاب کنند.

از اتاق های این هتل نمای جنگل یا خیابان های شهر ساری را می توانید ببینید. امکانات تفریحی مثل استخر، سونا، جکوزی و سالن بیلیارد هم در این هتل در دسترس قرار دارد. این هتل تا شهر کمتر از نیم ساعت فاصله دارد.

هتل نارنج ساری

از دیگر هتل های ارزان شمال ایران می توانیم هتل سه ستاره نارنج ساری را به شما معرفی کنیم. این هتل 3 طبقه دارد. در این سه طبقه، 33 اتاق و سوئیت جای گرفته اند. ساحل زیبای فرح آباد در نزدیکی هتل نارنج قرار دارد. این نزدیکی به ساحل امتیاز ویژه ای برای هتل نارنج ساری به شمار می رود. از هتل نارنج تا فرودگاه، پایانه اتوبوسرانی و راه آهن کمتر از 40 دقیقه راه دارید؛ این ب معنای دسترسی خوب این هتل است.

هتل المپیک آمل

آمل هم یکی دیگر از شهرهای زیبای استان مازندران است که همیشه میزبان مسافران زیادی بوده. اگر اهل اجاره روزانه خانه در آمل روستاهای اطرافش نیستید و به دنبال یک هتل با قیمت مناسب می گردید، هتل المپیک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این هتل با وجود هزینه های مقرون به صرفه اش، امکانات خوبی برای مسافرانش در نظر گرفته. امکانات تفریحی از جمله سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، کافی شاپ، رستوران و چایخانه سنتی در این هتل در دسترس قرار دارد.

هتل نگین بابل

اگر با هتل های تک ستاره آشنایی ندارید حالا وقتش رسیده که هتل نگین بابل را به شما معرفی کنیم. هتل نگین با یک ستاره درخشانش در شهر بابل میزبان مسافران زیادی بوده است. موقعیت مکانی این هتل و چشم انداز زیبایی که از اتاق هایش می بینید، دلیل محبوبیت آن بین مسافران شهر بابل شده است.

هتل نگین بابل چهار طبقه و 15 اتاق تمیز و مجهز دارد. اگر اقامت در این هتل را انتخاب کرده اید، باید بدانید که از این هتل تا دریاچه سد البرز، پارک جنگلی چای باغ و بابل رود دسترسی آسانی وجود دارد. اما اگر دوست دارید اقامتگاهی در نزدیکی دریا داشته باشید با اجاره خانه روزانه در بابل به هدفتان خواهید رسید.

هتل شوکا بابلسر

یکی از هتل های ارزان شمال، در شهر بابلسر قرار دارد که به نام هتل شوکا مشهور است. این هتل در دوطبقه دارای 16 اتاق می‌باشد. اتاق‌های این هتل یک تخته، دو تخته دبل و توئین هستند و نمای بیرونی آن چشم‌انداز زیبایی از شهر بابلسر است. در اتاق های این هتل تلویزیون، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی و یخچال وجود دارد. خشکشویی، پارکینگ روباز، رستوران، تاکسی سرویس و نمازخانه از دیگر تسهیلات هتل به شمار می روند.

هتل آپارتمان کوشال چالوس

اگر به دنبال یک هتل ارزان در شمال ایران می گردید که دسترسی خوبی هم به ساحل و مرکز خرید داشته باشد، هتل آپارتمان کوشال از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود. هتل آپارتمان کوشال با سه ستاره، 5 طبقه و 68 اتاق و آپارتمان از بهترین گزینه ها برای یک سفر خانوادگی به شمار می رود.

چالوس از آن شهرهای سرسبز و دیدنی شمال کشورمان است که سفر به آن برای هیچکس تکراری نمی شود. پس اگر قصد سفر به این شهر را دارید، برای اقامت در این شهر، رزرو هتل یا اجاره ویلا در چالوس بهتر است که از قبل اقدام کنید تا به در بسته نخورید.

هتل آپارتمان نیستان رامسر

رامسر از محبوب ترین شهرهای مازندران است که به خاطر گردشگرپذیر بودنش هتل ها و ویلاهای زیادی دارد. علاوه بر ویلا در شمال، رزرو هتل یا هتل آپارتمان هم می تواند گزینه خوبی برای اقامت ارزان در این شهر باشد.هتل آپارتمان سه ستاره نیستان با 23 اتاق مجهزش آماده پذیرایی از گردشگران شهر رامسر است. دسترسی خوب این هتل آپارتمان به معروف ترین جاذبه گردشگری رامسر یعنی تله کابین رامسر مزیت بزرگی برای آن محسوب می شود. روستای سرولات، بوستان جنگلی صفارود و موزه تماشاگه خزر هم با این هتل فاصله چندانی با هتل ندارد.

هتل سه ستاره ارمیا رامسر یا ملکشاه

هتل ارمیا که در گذشته به نام ملکشاه بود، امروزه یکی از هتل‌های سه ستاره و ارزان شمال ایران به شمار می‌رود. این هتل در سه طبقه 67 اتاق و سوئیت دارد. اتاق‌ها مجهز به تلفن، تلویزیون، اینترنت، یخچال و آب رایگان، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

هتل‌های ارزان گلستان

استان گلستان یکی از قدیمی‌ترین منطقه‌های مسکونی در تاریخ ایران است و در حاشیه دریای خزر قرار دارد. در این شهر علاوه‌بر ساحل منطقه‌های بکر جنگلی و تماشایی زیادی وجود دارد که هر بیننده‌ای را به حیرت وا می‌دارد. شهرهای گرگان، آزادشهر و گنبد کاووس از شهرهای توریستی این استان‌اند و در ادامه هتل‌های ارزان آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل های ارزان استان گلستان

هتل زیارت گرگان

هتل زیارت از هتل‌های دو ستاره است و در روستای زیبایی به همین اسم قرار دارد. این هتل تا شهر گرگان ۸ کیلومتر فاصله دارد و در منطقه‌ای سرسبز بنا شده است. چشمه آب گرم و امامزاده عبدالله از جاهای دیدنی نزدیک به این هتل‌اند. 

 

هتل زیارت گرگان

آدرس هتل زیارت: گرگان، روستای زیارت

هتل عجم آزادشهر

عجم اولین هتل بزرگ ۳ ستاره در آزادشهر است که دو برج غربی و شرقی دارد. این هتل در منطقه‌ای کوهستانی و خوش‌ آب‌و‌هوا ساخته شده است. سالن‌های بزرگ همایش، سوئیت‌های لوکس، رستوران، پارکینگ و اینترنت از امکانات این هتل‌اند.

هتل عجم آزادشهر

آدرس هتل عجم: آزادشهر، روبروی ایران خودرو

هتل قابوس گنبد کاووس

هتل یک ستاره قابوس در شهر گنبد کاووس قرار دارد و از سال ۱۳۸۷ کارش را شروع کرد. این هتل تا ترمینال گنبد کاووس ۵ دقیقه و تا برج قابوس ۱۰ دقیقه فاصله دارد.

هتل قابوس گنبد کاووس

آدرس هتل قابوس: گنبد کاووس، ورودی شهر، میدان امام علی، ابتدای خیابان یاس

 

برای اجاره ویلا در شمال وارد لینک زیر شوید :

https://www.otaghak.com/landing/villa-north-iran

اجاره ویلا و اجاره سوئیت از اتاقک

4.2/5 - (6 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام، از چه سایتی این هتل هارو رزرو کنیم ؟ تو سایت اتاقک امکان رزرو هتل هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *