رستوران‌گردیتجربه سفر

معرفی 20 مورد از رستوران‌های فومن به همراه آدرس، ساعات کاری و شماره تماس

وقتی نام فومن از میان شهرهای شمالی به گوشمان می‌خورد، محال است، یاد کلوچه‌های داغ و خوشمزه آن نیفتیم. البته این شهر زیبای شمالی علاوه بر کلوچه‌های خوشمزه‌اش، رستوران‌های بسیار خوب و جذابی هم، در خود جای داده است و فرصت مناسبی است تا مسافران بعد از گشت‌و‌گذار در طبیعت زیبای فومن، غذای مورد علاقه خود را در محیطی امن و پرآرامش نوش جان کنند. در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک لیستی از بهترین رستوران‌های فومن را برای شما آماده کرده‌ایم تا زمان سفر به این شهر، در محیطی زیبا، غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید.

درباره فومن

شهرستان فومن از شهرهای غربی استان گیلان است. این شهر زیبا و پرجاذبه،  تا رشت حدود ۱۷ کیلومتر و با شهر صومعه‌ سرا فقط ۵ کیلومتر فاصله دارد. فومن از سمت شمال با دو شهر صومعه‌‌سرا و ماسال، از سمت غرب با شهرهای خلخال و ماسوله، از جنوب با طارم و از شرق با شهر رشت و شفت همسایه است.

فومن همانند دیگر شهرهای شمالی، آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد و میزان بارندگی در آن زیاد است. این شهر در بخش جلگه‌ای استان گیلان واقع شده و در آن بیشتر نظاره‌گر شالیزارها، درختان چنار، باغ‌های رنگارنگ و دشت سرسبز هستیم. البته برخی از آثار ارزشمند تاریخی هم در فومن جای گرفته‌اند، چرا که قدمت این شهر به 2500 الی 3000 پیش برمی‌گردد.

اجاره ویلا در فومن با کیفیت تضمینی
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران‌های فومن

شکم گردی و خوردن غذاهای محلی هر دیار، از مهم‌ترین و در عین حال لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر است. بنابراین مسافران علاقه زیادی دارند تا رستوران‌های خوب و جذاب شهری که به آن سفر کرده‌اند، را پیدا کنند. همان‌طور که می‌دانیم فومن گل سرسبد شهرهای استان گیلان است و همین امر باعث شده تا تنوع رستورانی بالایی داشته باشد.

در ادامه به معرفی بهترین رستوران‌های فومن می‌پردازیم. این لیست به شما کمک می‌کند در سفر به این شهر توریستی بهترین انتخاب را داشته باشید.

رستوران دایی بهروز

رستوران دایی بهروز
شامی ماسوله در رستوران دایی بهروز ارزش امتجان کردن را دارد – عکاس: هادی صادقی

برای کسانی که هوس خوردن کته کبابی خوشمزه را کرده‌اند، رستوران دایی بهروز در فومن را پیشنهاد می‌کنیم. شامی ماسوله این رستوران هم ارزش امتحان کردن دارد و حتی پیشنهاد ویژه پرسنل رستوران است.  این شامی شباهت زیادی به برگر دارد، با این تفاوت که با سبزیجات معطر بومی پخته شده و با برنج سرو می‌شود.

محیط دلنشین رستوران، همراه با کیفیت بالای غذا، شمار زیادی از گردشگران را مجذوب خود می‌کند. شما می‌توانید، در رستوران دایی بهروز انواع غذاهای محلی و ایرانی را سرو کنید. قیمت غذاها در برابر کیفیت و خدمات ارائه شده بسیار مناسب است.

ساعت کار: هرروز به جز دوشنبه‌ها از ۱۰ صبح تا پایان شب

آدرس: فومن، بلوار کاشانی

شماره تماس: ۳۴۷۲۳۲۲۴-۰۱۳

محدوده قیمت: متوسط

رستوران سنتی پارس

رستوران سنتی پارس
رستوران سنتی پارس، قدیمی‌ترین رستوران فومن

اگر بخواهیم به یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین رستوران‌های فومن اشاره کنیم، قطعا نام رستوران سنتی پارس آورده می‌شود. در این رستوران می‌توانید غذاهای مختلف محلی و ایرانی را نوش جان کنید. البته خوردن غذاهایی مانند کباب‌های باکیفیت و خوش‌طعم مثل کته کباب یا کباب ترش و خورش‌هایی مثل ترشی تره یا باقالی قاتوق در این مجموعه خالی از لطف نیست.

فضای داخلی رستوران با ظرفیت 180 نفر، از محیط تمیز و زیبایی برخوردار بوده و پرسنل هم رفتار بسیار خوبی دارند. هنگام مراجعه به رستوران پارس، می‌توانید خودروی خود را در پارکینگ خیابانی رستوران به صورت رایگان، پارک کنید. شاید قیمت غذاها کمی بالا باشد، اما مبلغی که پرداخت می‌کنید در برابر کیفیت خوب غذا و محیط رستوران، معقول است.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۱ الی ۲۴

آدرس: فومن، خیابان امام خمینی، جنب بانک تجارت

شماره تماس: ۳۴۷۲۱۰۲۲-۰۱۳

محدوده قیمت: گران

رستوران گیل بانو

رستوران گیل بانو
کیفیت و تنوع در رستوران گیل بانو حرف اول را می‌زند – عکاس: الیاس حسینی‌فر

رستوران گیل بانو با فضای بسیار دلنشین و دکور چوبی بسیار زیبایش، مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. شما می‌توانید از منوی کامل این رستوران، هر غذایی را که هوس کردید، با کیفیت بسیار بالا و طعم عالی سفارش دهید. حتی بعد از سرو غذا هم می‌توانید، بستنی‌های خوشمزه‌ای که در کافه رستوران درست می‌شوند را نوش جان کنید.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۰ صبح تا پایان شب

آدرس: فومن، جاده صومعه سرا

شماره تماس: ۳۴۷۳۴۶۲۰-۰۱۳

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران نمونه جوجه محلی

رستوران نمونه جوجه محلی
انواع غذاهای محلی، دریایی و ایرانی در رستوران نمونه جوجه محلی یافت می‌شود – عکاس: امیرحسین عزیزی

در رستوران نمونه جوجه محلی هر آن‌چه که مورد نیاز یک رستوران باکیفیت و ایده‌آل است، یافت می‌شود. زیرا این مجموعه دارای محیطی دلنشین و تمیز، غذای باکیفیت، سرویس‌دهی منظم و خوب، جو آرام و رفتار خوب پرسنل است. با مراجعه به رستوران جوجه محلی، می‌توانید انواع غذاهای محلی، ایرانی و دریایی را نوش جان کنید، البته خوردن کباب گوساله این رستوران و چشیدن طعم لذیذ آن، ارزش یک بار تجربه کردن را دارد. قیمت غذا ها باتوجه به کیفیتی که ارائه می‌دهند، بسیار مناسب است و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.

ساعت کار: هرروز ۱۲ الی ۲۴

آدرس: فومن، بلوار کاشانی، بعد از پایگاه خبری تحلیلی عصر گیلان

شماره تماس: ۰۹۱۱۹۴۰۰۶۹۷

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

رستوران سرسبز ماندگار

رستوران سرسبز ماندگار
رستوران سرسبز ماندگار واقع در جاده فومن- ماسوله

از دیگر رستوران‌های محبوب و دوست‌داشتنی فومن، رستوران سرسبز ماندگار است. گردشگرانی که می‌خواهند طعم واقعی غذاهای محلی شمال را بچشند، حتما بعد از یک گشت‌وگذار جانانه در فومن و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن، برای صرف وعده ناهار یا شام خود، به این رستوران مراجعه کنند. غذاهای این رستوران از کیفیت بالا و طعم بی‌نظیری برخوردارند و گردشگران می‌توانند از منوی کامل رستوران، هر آنچه که نیاز دارند را سفارش دهند.

ساعت کار: هرروز از ۸ صبح الی ۲۴

آدرس: جاده فومن- ماسوله

شماره تماس: ۰۹۱۱۷۶۴۹۷۵۱

محدوده قیمت: متوسط

رستوران دلفین

رستوران دلفین
این رستوران با داشتن محیطی بزرگ و دلباز مناسب جمع‌های خانوادگی و دوستانه است – عکاس: زهرا نوری‌زاده

رستوران دلفین با منوی کامل از غذاهای ایرانی و محلی و پرسنل مجرب و خوش برخورد، از دیگر رستوران‌های محبوب فومن است. این رستوران محیطی بزرگ و دلباز دارد و هر میز هم دارای چندین صندلی است. همین امر باعث شده تا رستوران دلفین، گزینه مناسبی برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی باشد و حتی محوطه بیرونی رستوران هم به‌ گونه‌ای است که مراجعین می‌توانند بدون نگرانی، ماشین خود را، در محل مناسبی پارک کنند.

ساعت کار: 12 بعدازظهر تا 12شب

آدرس: فومن، خیابان کمربندی کارگر

شماره تماس: ۳۴۷۳۸۱۳۲-۰۱۳

رستوران حاج حسین و پسران

رستوران حاج حسین و پسران
کیفیت و طعم غذاهای رستوران حاج حسین و پسران بی‌نظیر است – عکاس: ابراهیم هدایت‌زاده

جو عالی و بسیار زیبا، همراه با غذاهای محلی خوش‌طعم از بارزترین ویژگی‌های رستوران حاج حسین پسران است. این ویژگی‌ها باعث شده تا رستوران، در میان گردشگران و اهالی فومن جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد. در این رستوران می‌توانید به دو روش مختلف سفارش دهید. عده‌ای ترجیح می‌دهند تا سفارشاتشان را بر روی کاغذ نوشته و تحویل گارسون دهند و برخی دیگر از مشتریان، مایحتاج خود را مستقیما توسط پرسنل مجموعه ثبت می‌کنند.

اکثر کسانی که به این رستوران رفته‌اند، از طعم خوش غذاهای محلی آن تعریف می‌کنند و از کیفیت بالای آن راضی‌اند. گفتنی است، جو و فضای داخلی رستوران حاج حسین و پسران بسیار عالی بوده و از محیط مناسب و امکانات رفاهی عالی برای جمع‌های خانوادگی، برخوردار است.

ساعت کار:  10 صبح تا 23:45 بعدازظهر

آدرس: گیلان، فومن میدان ولایت فقیه، خیابان آیت الله کاشانی، به سمت ماسوله

شماره تماس: ۳۴۷۲۵۶۶۱-۰۱۳

محدوده قیمت: گران

کافه رستوران بزرگ بهزاد

کافه رستوران بزرگ بهزاد
کافه رستوران بزرگ بهزاد – جاده فومن به ماسوله

کافه رستوران بزرگ بهزاد از جمله رستوران‌های بین راهی موفق و باکیفیت در جاده فومن به ماسوله است.  رستوران دارای محوطه بزرگ و جذاب است و در محوطه بیرون آن هم، فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد. وقتی وارد رستوران می‌شوید با برخورد خوب و مودبانه پرسنل مواجه می‌شوید.

انواع خورشت‌ها، کباب‌ها و غذاهای دریایی و گیلکی در رستوران بزرگ بهزاد سرو می‌شوند. در این مجموعه می‌توانید خود را به خوردن یک غذای خوب محلی، در فضایی آرام مهمان کنید.

ساعت کار: همه روزه از ۱۰ صبح الی ۲۴

آدرس: کیلومتر ۵ جاده فومن به ماسوله

شماره تماس: ۰۹۳۹۰۵۱۸۶۶۵

قیمت: متوسط رو به پایین

رستوران فومن

رستوران فومن
این رستوران مدرن و زیبا و با جوی متفاوت پذیرای شماست – عکاس: پیمان عطایی

این رستوران از مکان‌های مدرن و زیبای فومن است که در یک محیط گرم و خانوادگی پذیرای شماست. وقتی وارد این رستوران می‌شوید، حس و حال متفاوتی را تجربه می‌کنید. رفتار خوب پرسنل و غذاهای خوش‌طعم و باکیفیت آن هم مزید بر این علت شده تا افراد زیادی را به خود جذب کند و گردشگران با خیالی راحت از خدمات این رستوران بهره ببرند.

در فضای بیرون از این مجموعه هم جای پارک کافی برای خودروهای شما وجود دارد.

آدرس: فومن، بلوار بهشتی

شماره تماس: ۰۹۱۱۵۸۵۶۷۹۳

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران کدخدا

رستوران کدخدا
رستوران کدخدا دارای غذاهای باکیفیت و خوش طعم است.

یکی دیگر از رستوران‌های فومن باکیفیت غذای عالی، محیطی کاملا بهداشتی و پرسنل کارآزموده، رستوران کدخدا است. شما در این‌جا می‌توانید از طعم خوش غذاهای ایرانی که از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده، لذت ببرید. رستوران در یک کوچه بن‌بست قرار گرفته و این موقعیت باعث شده تا همواره مهمانان جای پارک مناسب و کافی برای خودروهای خود داشته باشند.

ساعت کار: همه روزه از ۱۲ الی ۲۴

آدرس: فومن، خیابان امام خمینی

شماره تماس: ۰۹۱۹۷۱۳۴۱۴۳

محدوده قیمت: گران

رستوران گیل بیج

رستوران گیل بیج
کباب کوبیده‌های گیل بیج بسیار خوشمزه و لذیذ است – عکاس: عرفان محبی

کباب کوبیده از غذاهای خوشمزه‌ای است که پخت آن نیاز به تبحر بسیار زیادی دارد، البته استفاده از گوشت تازه و باکیفیت هم تاثیر زیادی بر طعم آن دارد. شما می‌توانید با رفتن به رستوران گیل بیج، خود را مهمان خوردن  کباب کوبیده با طعم اصیل ایرانی کنید. البته دیگر غذاهای رستوران هم از سطح کیفیی بسیار خوبی برخوردارند و شما می‌توانید از منوی رستوران که شامل غذاهای ایرانی است، هر آنچه را که دوست دارید، سفارش دهید.

از دیگر نقاط مثبت این رستوران، کارکنان مهمان‌نواز و مودبی است که به بهترین نحو از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کنند. بنابراین کیفیت بالای غذای رستوران، رفتار خوب پرسنل، سرویس‌دهی عالی، قیمت مناسب و جای پارک برای خودرو، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا گردشگران ضمن مراجعه به رستوران گیل بیج رضایت کافی داشته باشند.

ساعت کار: هرروز از ۹ صبح الی ۲۲

آدرس: فومن، بلوار علامه طباطبایی

شماره تماس: ۰۹۳۵۶۱۹۸۴۴۶

محدوده قیمت: متوسط

رستوران سنتی علی فومنی

رستوران سنتی علی فومنی
رستوران سنتی فومن، با غذاهای خوشمزه محلی

این رستوران یکی دیگر از رستوران‌های فومن با کیفیت قابل قبول است. افراد با مراجعه به این مجموعه می‌توانند از خدمات خوب پرسنل که با روی خوش آماده پذیرایی از شما هستند، بهره‌مند شوید. شما در این رستوران می‌توانید غذاهای مختلف ایرانی نظیر انواع خورش‌ها و کباب‌ها و غذاهای خوشمزه محلی را با بهترین طعم و کیفیت نوش جان کنید.

ساعت کار: همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱۲ شب

آدرس: خیابان فومن- رشت

شماره تماس: ۳۴۷۲۰۴۳۴-۰۱۳

محدوده قیمت: متوسط

رستوران منوری

رستوران منوری
رستوران منوری، رستورانی ساده اما باکیفیت

در شهر فومن به واسطه موقعیت جغرافیایی‌اش، رستوران‌های متعددی راه‌اندازی شده‌اند تا گردشگران بتوانند بعد از گشت و گذار در طبیعت زیبای فومن، غذای مورد علاقه خود را در محیطی زیبا و دلنشین نوش جان کنند.

رستوران منوری هم یکی از همین رستوران‌هاست، اما از نوع باکیفیتش! غذاهای این رستوران از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار بوده و پرسنل با رفتار خوبی از مراجعین پذیرایی می‌کنند. اگر گذرتان به رستوران منوری خورد، حتما میرزا قاسمی آن را میل کنید.

محیط رستوران و نمای بیرون آن از طراحی ساده‌ای برخوردار است و در آن خبری از تجملات آن‌چنانی نیست. هم چنین در محیط رستوان بهداشت و تمیزی به خوبی رعایت شده است. در جلوی رستوران هم، فضای کافی برای پارک کردن ماشین موجود است.

ساعت کار: همه روزه از ۱۰ صبح الی ۲۴

آدرس: فومن، خیابان کمربندی کارگر

شماره تماس: ۳۴۷۳۱۶۸۴-۰۱۳

رستوران حسینیان

رستوران حسینیان
رستوران حسینینان، محیطی آرام با غذاهای خوشمزه – عکاس: حمید طالبی

 با رفتن به رستوران حسینیان، غذای مورد علاقه خود را  در محیطی آرام و به دور از هیاهو نوش جان کنید. این رستوران، دو محیط مجزای روباز و سرپوشیده دارد. سالن سرپوشیده آن دارای طراحی جالبی از چوب است و در محوطه بیرونی آن هم آلاچیق‌هایی برای نشستن مهمانان و سرو غذا در نظر گرفته شده است. غذاهای این رستوران از کیفیت و تنوع خوبی برخوردارند. اما در کنار غذاهای مورد علاقه خود، به شما توصیه می‌کنیم، کباب ترش و چنجه این رستوران را در لیست سفارشات‌تان قرار داده و از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید.

در کل از نظر فضا رستوران حسینیان انتخاب خوبی برای سرو غذاست. پرسنل مجموعه هم با رفتار خوب و مودبانه‌ای، در  وعده‌های ناهار و شام پذیرای شما عزیزان هستند.

پلوکبابی عمونادر

پلوکبابی عمونادر
پلو کبابی عمو نادر، رستورانی کوچک و باصفا

پلو کبابی عمو نادر یک رستوران کوچک و جمع و جور است که در میان اهالی شهر فومن به کبابی نادر جا‌به‌جا شناخته شده است. این رستوران فقط  گنجایش پذیرایی از 20 تا 30 نفر ارا دارد و برای دو وعده ناهار و شام از شما با غذاهایی مانند کباب چنجه، کوبیده و جوجه، همراه با مخلفات معروف گیلانی پذیرایی می‌کند.

شاید محیط رستوران کوچک باشد و تزئینات چشم‌نوازی در آن دیده نشود، اما غذاها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت بسیار مناسبی دارند. به‌طوری که اگر یک بار غذای این رستوران را امتحان کردید، مشتری پرو پا قرص آن می‌شوید.

آدرس: گیلان، فومن،خیابان مولوی، پشت منبع آب، کته پزی نادر محسنی

رستوران کولمه

رستوران کولمه
رستوران کولمه، با محیطی بسیار دلنشین

رستوران کولمه از زیبا ترین رستوران‌های فومن با منظره‌ای بی‌نظیر در طبیعتی بکر و دوست‌داشتنی است. این مجموعه برای سرگرم کردن کودکان، دارای اتاق بازی کودک است و همین امر باعث می‌شود تا خانواده‌ها بتوانند لحظاتی ناب و سراسر آرامش را تجربه کنند.

دوعدد كلبه زیبا هم در محوطه بیرونی رستوران به عنوان آلاچيق‌های VIP قرار گرفته است و شما می‌توانید غذاها را بعد از سفارش در هر بخشی از روستوران که دوست دارید، میل کنید. از دیگر جذابیت‌های رستوران کولمه، حوضچه پر از ماهی‌های قرمزی است که نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند.

منوی رستوران بسیار کامل و متنوع است و از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی تشکیل شده است. شما می‌توانند در این مجموعه انواع خورشت‌ها، کباب‌ها، غذاهای دریایی، دسرها، سالادها، غذاهای محلی، مزه‌های گیلانی، غذاهای فرنگی و غیره را نوش جان کنید.

ساعت کار: 10 صبح تا 23:30

آدرس: گیلان، کیلومتر 1 جاده فومن، فلکه رازی، جاده جیرده،  پل آقا سید شریف

شماره تماس رستوران : 09119700425

فست فود توریست

فست فود توریست
فست فود توریست، رستورانی آرام و بسیار زیبا – عکاس: امیر اُبَر

اگر در فومن هوس خوردن یک غذای غیر سنتی داشتید، حتما سری به فست فود توریست بزنید. غذاهای این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و برای عاشقان غذاهای فست فودی و ساندویچی مکان مناسبی است. محیط داخلی رستوران بسیار زیبا و آرام است و سرویس دهی آن هم با سرعت خوبی انجام می‌شود.

ساعت کار: 11 صبح تا 23:45 بعدازظهر

آدرس: فومن، میدان ولایت فقیه، بلوار کاشانی

شماره تماس: 09111386129

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران درویش

رستوران درویش
رستوران درویش، رستورانی با محیط خاص و دلنشین – عکاس: فرشاد بیژنگ

مجتمع پذیرایی درویش از بخش‌های مختلفی چون رستوران، سفره خانه و کافه تشکیل شده است. از زیبایی‌های این رستوران، می‌توان به محیط دلنشین وزیبایی‌های اطراف آن اشاره کرد. رستوران درویش در دو طبقه با تراس‌های مجزا همراه با آلاچیق‌های اختصاصی و پارکینگ اختصاصی و محیط بازی برای کودک آماده پذیرایی از میهمانان عزیز در سه وعده صبحانه، ناهار و شام است. در بخش رستوران انواع کباب‌ها و غذاهای محلی با طعمی عالی از با کیفیت‌ترین مواد اولیه سرو می‌شود.

ساعت کار: 9 صبح تا 24 بعدازظهر

آدرس: فومن، کیلومتر 4 جاده ماسوله بالاتر از هتل معین فومن

شماره تماس: 09305227634

محدوده قیمت: گران

رستوران نرگس هتل معین

رستوران نرگس هتل معین
رستوران نرگس، رستورانی دنج و زبانزد عام و خاص – عکاس: مانا اَمانی

رستوران نرگس از جمله رستوران‌های متفاوت و زیبای فومن با ظرفیت 70 نفر است. غذاهای لذیذ این مجموعه، پرسنل مجرب همراه با دکوراسیون زیبا و دنجش آن را میان اهالی فومن و گردشگران، زبانزد عام و خاص کرده است. منوی رستوران از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده و افراد می‌توانند هر آن‌چه را که هوس می‌کنند، در رستوان نرگس نوش جان کنند. منوی رستوران نرگس هتل معین فومن شامل انواع پلوها، کباب‌ها و غذاهای محلی گیلان می‌شود. مرغ شکم پر از غذاهای خوشمزه این رستوران است و باقلا قاتق هم از جمله خورشت‌های اصیل گیلانی است که توسط سرآشپز این رستوران، بسیار ماهرانه پخت می‌شود.

 رستوران نرگس هتل معین فومن با وعده‌های بی‌نظیر صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از شماست، تا لحظاتی به یادماندنی را در آلبوم خاطرات خود ثبت کنید.

آدرس : گیلان، فومن، کیلومتر4 جاده ماسوله،هتل معین فومن

شماره تماس: 013 34734458

محدوده قیمت: گران

رستوران مریم هتل معین

رستوران مریم هتل معین
رستوران مریم هتل معین، رستورانی لوکس در فومن

رستوران مریم از بهترین رستوران‌های فومن است که محیطی تمیز و جذاب داشته و از غذاهایی با کیفیت برخوردار است. غذاهای این رستوران از مواد اولیه با کیفیت و به صورت روزانه تهیه می‌شوند و همین امر باعث می‌شود تا رنگ و بوی ویژه‌ای داشته باشد.

در رستوران مریم می‌توانید انواع کباب، برنج و خورشت را همراه با غذاهای محلی فومن سرو کنید. فضایی لوکس رستوران هم اشتهای مراجعین را چند برابر کرده و محیطی مناسب و مهیج برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. همچنین پس از صرف یک وعده خوشمزه، می‌توانید به کافی شاپ مریم سری بزنید و با میل کردن یک میان ‌وعده‌ خوشمزه، از تک تک لحظاتتان لذت ببرید.

آدرس : گیلان، فومن، کیلومتر4 جاده ماسوله،هتل معین فومن

شماره تماس: 013 34734458

محدوده قیمت: گران

 




     

    سخن آخر

    یکی از مواردی که می‌تواند سفر شما را ماندگارتر کند، خوردن غذاهای محلی آن دیار با طعمی مطبوع و عطری دلنشین است. بنابراین ما در این مقاله از مجله‌ی گردشگری اتاقک سعی کردیم تا بهترین رستوران‌های فومن را به شما معرفی کنیم تا در طول سفر خود، غذاهایی باکیفیت و لذیذ را در محیطی امن و پرآرامش نوش جان کنید. اگر به این شهر سفر کردید، حتماً لیست رستوران‌های آن را هم همراه با خود داشته باشید تا در زمان سفر صرفه‌جویی کنید.

    سوالات متدوال

    کدام یک از رستوران‌های فومن سفره‌خانه سنتی دارند؟

    رستوران‌های پارس، نمونه جوجه محلی، حاج حسین و علی فومنی

    کافه رستوران‌های فومن کدام است؟

    کافه رستوران بزرگ بهزاد، رستوران مریم و رستوران نرگس

    بهترین فست‌فودها و ساندویچ ها را در فومن از کجا می‌توان تهیه کرد؟

    فست فود توریست

    کدام رستوران محیط طبیعی و بسیار زیبا دارد؟

    رستوران کولمه، رستوران درویش

    5/5 - (2 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *