رستوران‌گردیتجربه سفر

معرفی بهترین رستوران های جاده هراز | به صرف خوشمزه‌گی در جاده‌ی پرپیچ وخم شمال

در دل کوه‌های سر به فلک کشیده و جنگل‌های انبوه شمال، جاده‌ی زیبای هراز قرار دارد که راهی به سوی بهشت سرسبز کشور می‌گشاید. این مسیر که میان تهران و آمل قرار دارد، نه تنها به داشتن مناظر طبیعی دل‌انگیزش شهرت دارد، بلکه میزبان رستوران‌هایی با فضای دلباز و طعم‌های به یادماندنی نیز است. رستوران های جاده هراز، با منوهای متنوع و خدماتی دلنشین، آماده پذیرایی از مسافرانی هستند که در جستجوی لحظه‌ای آرامش و صفا در کنار سفره‌هایی پر از طعم و رنگ هستند.

این رستوران‌ها، نه تنها مکانی برای سیر کردن شکم‌ها هستند، بلکه فرصتی برای تجربه‌ی غذا خوردن در محیطی سنتی و دوست‌داشتنی را نیز فراهم می‌آورند. در این مسیر، هر رستوران با دکوراسیونی منحصربه‌فرد و فضایی دلباز، داستانی از مهمان‌نوازی ایرانی را روایت می‌کند.

بی‌شک، توقف در یکی از این رستوران‌ها و نوشیدن یک فنجان چای داغ در کنار نان تازه و پنیر محلی، یا لذت بردن از یک وعده غذایی کامل در کنار خانواده و دوستان، می‌تواند خاطره‌ای خوش از سفر به شمال کشور در ذهن هر مسافری حک کند. جاده هراز، با رستوران‌هایی که هر کدام به تنهایی دنیایی از عطرها، طعم‌ها و لذت‌ها را در دل خود جای داده‌اند، منتظر شما هستند تا در سفر به شمال، خاطره‌ای نو و لذتی دوباره را تجربه کنید.

اگر بی‌صبرانه منتظرید تا با رستوران های جاده هراز آشنا شوید؛ پس من هم بیشتر از این وقت را تلف نمی‌کنم. این شما و این هم معرفی بهترین رستوران‌های جاده سرسبز هراز.

رستوران لاله زار (شعبه مرکزی)

رستوران لاله زار
رستوران لاله زار در کنار فضای داخلی، دارای یک تراس سه وجهی در طبقه سوم است – عکاس: محمدی ستار

رستوران لاله زار در لیست بهترین رستوران های جاده هراز یکی از پرطرفدار‌ترین آن‌ها است. این رستوران دو شعبه دارد که شعبه مرکزی آن در محور شمال به جنوب جاده هراز واقع شده و شعبه دیگر آن هم در خیابان امام خمینی شهرستان آمل در استان مازندران قرار دارد. شعبه مرکزی این رستوران به سبک مدرن طراحی شده است و در شش طبقه با ویویی بی‌نظیر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند، پس شما می‌توانید به هنگام غذا خوردن چشم‌انداز زیبایی رو به کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز داشته باشید و از فضای اطراف نهایت لذت را ببرید.

اگر بخواهیم از فضای مجتمع پذیرائی رفاهی لاله زار برایتان بگوییم چیزی که در نگاه اول این مجتمع شش طبقه‌ای، نگاه‌ها را به خودش جذب می‌کند، برج زیبایی است که برگرفته از المان‌های بومی فرهنگی شمال کشور ساخته شده است. این برج مجهز به آسانسور است و در طبقه سوم دارای یک تراس سه وجهی است. در طبقات پنجم و ششم این برج نیز یک کافی شاپ و یک سفره‌خانه سنتی چای سرا با محیط داخلی و تراسی زیبا قرار گرفته است.

منوی غذایی این رستوران نیز بسیار متنوع است و انواع غذاهای سنتی، بومی، انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی و انواع آش در این رستوران سرو می‌شود که به گفته کاربران، این غذاها همگی کیفیت بالایی دارند و بسیار لذیذ و خوشمزه هستند.

  • آدرس رستوران لاله زار (شعبه مرکزی): استان مازندران، کیلومتر ۱۱ جاده هراز از آمل به سمت تهران
  • ساعت کاری رستوران لاله زار (شعبه مرکزی): همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰
  • شماره تماس رستوران لاله زار (شعبه مرکزی): ۰۱۱۴۳۱۶۵۶۸۸

باغ رستوران سنتی روزی روزگاری

باغ رستوران سنتی روزی روزگاری
برای صرف غذای محلی در یک رستوران با فضایی دلباز به باغ رستوران سنتی روزی روزگاری سری بزنید – عکاس: محمدی ستار

فضای زیبا و دنج، غذاهای با کیفیت و خوشمزه، سرویس‌دهی منظم، منوی غذایی متنوع و غیره را در یکی از بهترین رستوران های جاده هراز به نام رستوران روزی روزگاری پیدا خواهید کرد. این رستوران دارای دو بخش سرپوشیده و فضای باز سنتی و سرسبز است؛ بنابراین مشتریان می‌توانند بنا به سلیقه‌شان غذای خود را در سالنی که در فضای داخلی قرار دارد یا در میزهای فضای باز یا حتی در آلاچیق‌هایی که در فضای سرسبز قرار دارند، میل کنند.

منوی غذایی این رستوران نیز بسیار متنوع است و انواع غذاهای ایرانی، شمالی، انواع کباب‌ها و غذاهای دریایی را به ‌همراه پلو در ظرف‌های سنتی برای مهمانان سرو می‌کند. راستی اگر جزء کسانی هستید که غذا را به همراه چاشنی میل می‌کنید، نگران نباشید. در منوی غذای این رستوران انواع مخلفات مثل زیتون پرورده، ترشی، ماست، دوغ محلی، ترشی سیر و غیره هم وجود دارد.

آشپزهای این رستوران همه کارآمد و پرسنل آن نیز مشتری‌مدار هستند و از بهترین مواد اولیه برای طبخ غذا استفاده می‌کنند تا با بهترین غذاها و مطلوبترین سرویس‌دهی‌ها از مهمانانشان پذیرایی ‌کنند.

  • آدرس باغ رستوران سنتی روزی روزگاری: استان مازندران، جاده هراز از آمل به سمت تهران، ۸۰۰ متر بعد از پلیس راه آمل
  • ساعت کاری باغ رستوران سنتی روزی روزگاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱:۰۰
  • شماره تماس باغ رستوران سنتی روزی روزگاری: ۰۹۱۱۵۸۶۴۴۹۸ – ۰۹۱۱۱۲۵۱۶۹۸

رستوران کاچیلا

رستوران کاچیلا
رستوران کاچیلا در کنار فضای داخلی، دارای فضای باز بسیار دلبازی است.

رستوران کاچیلا طبق نظر گردشگران و مسافران، یکی دیگر از بهترین رستوران‌‌هایی است که در حاشیه محور شمال به جنوب جاده هراز واقع شده است. این رستوران دارای فضایی دلباز و دلنشین است و علاوه‌بر سالنی زیبا و لوکس، دارای میز و صندلی‌هایی در بیرون از رستوران و همچنین آلاچیق‌هایی است که در فضای باز و در کنار درختان سربه فلک کشیده قرار گرفته‌اند.

علاوه‌بر دکوراسیون و فضای زیبا، تمیزی و رعایت بهداشت و همچنین سرویس‌دهی مطلوب از ویژگی‌های بارز این رستوران به شمار می‌رود. آشپزخانه این رستوران نیز به‌گونه‌ای طراحی شده که مراجعان می‌توانند به داخل آن دید داشته باشند، همین موضوع، موجب حس اطمینان و آرامش بیشتری می‌شود.

در منوی رستوران کاچیلا انواع کباب‌ها، جوجه کباب‌ها، غذاهای ایرانی، انواع غذاهای محلی، انوع نوشیدنی‌ها و غذاهایی نظیر اردک محلی، میرزا قاسمی و غیره وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر از جاده هراز عبور کردید، حتما به رستوران کاچیلا سری بزنید. این رستوران در سه وعده صبحانه، نهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

  • آدرس رستوران کاچیلا: استان مازندران، کیلومتر ۶۰ جاده هراز از آمل به سمت تهران
  • ساعت کاری رستوران کاچیلا: همه روزه از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰
  • شماره تماس رستوران کاچیلا: ۰۱۱۴۳۳۲۲۴۲۴

باغ رستوران بام هراز

باغ رستوران بام هراز
باغ رستوران بام هراز؛ رستورانی دنج با محیطی بسیار زیبا.

باغ رستوران بام هراز، یکی از به‌روزترین اعضای لیست بهترین رستوران های جاده هراز است و در سال 98 نیز عنوان بهترین رستوران‌های بین راهی استان تهران را از آن خود کرده است. این رستوران در حاشیه محور شمال به جنوب جاده هراز و در منطقه‌ی بسیار زیبا و خوش‌آب‌و‌هوای هزار دشت واقع شده و در محیط‌های دنج و متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

رستوران بام هراز هم فضای باز دلنشینی دارد و هم دارای سالنی زیبا با دکوراسیون جذابی است که در وسط آن یک آکواریوم بزرگ به چشم می‌خورد. منوی این رستوران نیز درست به اندازه فضای آن خاص است و شامل منوی ایرانی، فرنگی و کافی شاپ است. در منوهای متنوع این رستوران انواع صبحانه فرنگی و ایرانی، وافل، دسر، نوشیدنی سرد و گرم، فست‌فود، انواع پیتزا، برگر، سالاد، غذاهای ایرانی، پیش غذا و غیره به چشم می‌خورد. تمامی این غذاها به صورت جذاب و خاص تزیین می‌شوند و از کیفیت و قیمت مطلوبی نیز برخوردار هستند.

  • آدرس باغ رستوران بام هراز: استان مازندران، کیلومتر ۴۲ جاده هراز از تهران به سمت آمل، دو کیلومتر بعد از آبعلی
  • ساعت کاری باغ رستوران بام هراز: همه روزه از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۳۰
  • شماره تماس باغ رستوران بام هراز: ۰۹۳۷۱۳۹۳۹۷۳ و ۰۲۱۷۶۵۳۲۰۲۶

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت
رستوران باغ بهشت با منویی ویژه و امکانات منحصربه‌فرد از مهمانان خود پذیرایی می‌کند – عکاس: Kimia Ramezani

تصور کنید در زمستان راهی جاده هراز شوید، بعد از طی مسیر، دلتان هوای یک جای گرم را می‌کند که هم خستگی به در کنید و هم غذای خوشمزه‌ای را نوش‌جان کنید. اینجاست که باید سری به رستوران باغ بهشت بزنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های جاده هراز است که به سبک مدرن طراحی شده و در محیط سرپوشیده و باز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

چیزی که باعث محبوبیت رستوران باغ بهشت شده، کرسی‌هایی است که در آلاچیق‌های این رستوران قرار داده شده و در فصول سرما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. غذاهای این رستوران هم بسیار متنوع هستند و در منوی غذایی آن، انواع غذاهای دریایی و سنتی، انواع کباب‌ها، دیزی و حتی آب‌دوغ‌خیار هم وجود دارد.

پیشنهاد می‌کنیم حتما در سفرتان به شمال، سری به رستوران باغ بهشت بزنید. مطمئنم در فضایی دنج و آرامش‌بخش این رستوران خوردن یک غذای محلی تمام خستگی شما را برطرف خواهد کرد.

  • آدرس رستوران باغ بهشت: استان مازندران،کیلومتر ۴۳ جاده هراز از تهران به سمت آمل
  • ساعت کاری رستوران باغ بهشت:شبانه‌روزی
  • شماره تماس رستوران باغ بهشت: ۰۹۱۲۱۰۸۵۸۲۹

رستوران باغ صفا

رستوران باغ صفا
برای صرف غذای در یک رستوران باصفا، به رستوران باغ صفا سری بزنید – عکاس: Amirhossein Muhammadi

رستوران باغ صفا هم یکی دیگر از بهترین رستوران های جاده هراز است که در حاشیه محور جنوب به شمال این جاده واقع شده است. این رستوران از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و فضایی بسیار زیبا و دلبازی دارد. دکوراسیون این رستوران نیز متفاوت و ترکیبی از دکوراسیون سنتی و مدرن است.

از این رو، شما می‌توانید بسته به سلیقه‌تان روی میز و صندلی‌های فضای داخلی این رستوران بنشینید یا غذایتان را روی سکوهای فرش شده که در محیط باز این رستوران قرار گرفته‌اند و دارای چشم‌انداز زیبایی هستند، میل کنید. در کنار فضای زیبا و متنوع، منوی رستوران باغ صفا نیز بسیار متنوع است. اگر گرسنه بودید، می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی، انواع کباب‌ها، خوراکی‌ها، دسر و پیش غذا را در این رستوران سفارش دهید و در کنار لذت بردن از ویوی سرسبز، حوض و همچنین آب‌نماهای زیبا، غذایتان را نیز نوش‌جان کنید.

  • آدرس رستوران باغ صفا: استان مازندران، کیلومتر ۱۲۰ جاده هراز از تهران به سمت آمل
  • ساعت کاری رستوران باغ صفا: همه روزه از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰
  • شماره تماس رستوران باغ صفا: ۰۹۱۱۱۲۱۲۲۹۵ – ۰۹۱۱۱۲۷۷۲۶۳

رستوران پلور

رستوران پلور
رستوران پلور، یکی از رستوران های جاده هراز با منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و محلی است – عکاس: Farzad Rahnama

رستوران پلور یکی از قدیمی‌ترین رستوران های جاده هراز است که در محور شمال به جنوب این جاده و در نزدیکی پلور قرار گرفته است. این رستوران در سال ۱۳۴۲ تاسیس شده و با وجود سابقه طولانی هنوز کیفیت غذاهای خود را حفظ کرده است. در کنار غذاهای باکیفیت، داشتن محیطی دنج و باصفا با منظره زیبا، ارائه خدمات به‌روز، تنوع در منو و برخورداری از آشپرخانه قابل رویت و همچنین پرسنل حرفه‌ای را میتوان از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران پلور برشمرد که سبب محبوبیت این رستوران در بین گردشگران به شمال شده است.

رستوران پلور همه‌روزه از ساعت هشت صبح تا یازده شب در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. انواع املت، لوبیا، عدس و نیمرو در کنار نان داغی که در رستوران پخت می‌شود، از جمله مواردی است که در منوی صبحانه این رستوران به چشم می‌خورد. انواع کباب، انواع غذاهای دریایی و محلی نظیر کباب تابه‌ای و میرزا قاسمی نیز در منوی نهار و شام قرار دارند. منوی کافه‌ی رستوران پلور هم بسیار متنوع است و شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد می‌شود.

  • آدرس رستوران پلور: استان مازندران،کیلومتر ۷۰ جاده هراز از تهران به سمت آمل، ۲۰۰ متر قبل از دوراهی جاده لار
  • شماره تماس رستوران پلور: ۰۹۱۲۱۰۱۱۷۲۹، ۰۱۱۴۳۳۴۲۴۱۳ و ۰۱۱۴۳۳۴۲۲۲۵
  • ساعت کاری رستوران پلور: همه روزه از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران آدم و حوا

رستوران آدم و حوا
خوشمزه‌ترین غذاها را در رستوران آدم و حوا نوش‌جان کنید – عکاس: Hamid Reza Eslami

رستوران آدم و حوا اگر جزء بهترین رستوران های جاده هراز نباشد، لااقل در لیست پرطرفدارترین رستوران‌های این جاده قرار دارد. منوی متنوع، کیفیت و حجم بالای غذاها، قیمت مناسب، فضای زیبا و دنج رستوران و همچنین برخورداری از پرسنل حرفه‌ای، همگی باعث شده تا رستوران آدم و حوا، در بین مسافران و گردشگران بسیار پرطرفدار باشد.

این رستوران پنج کیلومتر بعد از تونل امامزاده هاشم قرار گرفته و در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا از مهمانان خود استقبال می‌کند. فضای رستوران آدم و حوا نیز متنوع است و در کنار فضای داخلی دارای فضای باز و یک تراس زیبا و دنج است. از دکوراسیون رستوران آدم و حوا هم هرچه بگوییم کم گفته‌ایم، دکوراسیون این رستوران ترکیبی از سنتی و مدرن است و در کنار میزو صندلی‌ها دارای تخت‌های سنتی نیز است.

کافی است به عکس‌های این رستوران در گوگل نگاهی بیاندازید؛ مطمئنم مشتاق غذا خوردن در این رستوران خواهید شد. درباره منوی رستوران هم اگر کنجکاو باشید باید بگوییم که انواع غذاهای ایرانی، دریایی، صبحانه‎های متنوع، انواع کباب، سالاد، نوشیدنی، خورشت، انواع دسر، چیز کیک و حتی ترافل در منوی رستوران آدم و حوا به چشم می‌خورد.

  • آدرس رستوران آدم و حوا: استان مازندران، کیلومتر ۶۰ جاده هراز از تهران به سمت آمل، منطقه پلور
  • ساعت کاری رستوران آدم و حوا: شبانه روزی
  • شماره تماس رستوران آدم و حوا: ۰۱۱۴۳۳۴۲۵۱۳ و ۰۹۱۲۸۸۹۹۴۷۱
اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران آریا

رستوران آریا
اگر در جاده هراز به دنبال یک رستوران لوکس و مدرن هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران آریا است – عکاس: hossein rezvanian

رستوران آریا یکی از رستوران‌های لوکس و مجلل جاده هراز است که برای دورهمی‌های دوستانه، خانوادگی، جشن‌ها و تولد و همچنین قرارهای کاری و مهمانی‌های رسمی بهترین گزینه است.

این رستوران در حاشیه محور شمال به جنوب جاده هراز و در نزدیکی شهر آمل واقع شده است و طراحی داخلی بسیار زیبا و لوکسی دارد. در رستوران آریا هر شب موسیقی زنده توسط گروهی حرفه‌ای اجرا می‌شود همین موضوع باعث شده محیط رستوران و صرف غذا برای مهمانان دلنشین و لذت‌بخش باشد. این رستوران دارای سالن‌های متعددی است و هر سالن دکوراسیون خاص خود را دارد.

جالب است بدانید که رستوران آریا نورپردازی‌های زیبایی هم دارد که به خوبی با فضاهای داخلی این رستوران همخوانی دارند و حس و حال خاصی به آن داده‌اند. غذاهای رستوران آریا بسیار متنوع هستند و همگی از کیفیت عالی برخوردارند. انواع کباب‌ها، غذاهای سنتی و محلی، غذاهای دریایی، انواع پیش‌غذا و سالاد بار و غیره در منوی رستوران آریا به چشم می‌خورد.

  • آدرس رستوران آریا: استان مازندران، جاده هراز از آمل به سمت تهران، چهار کیلومتر بعد از پلیس راه آمل
  • ساعت کاری رستوران آریا: شبانه‌روزی
  • شماره تماس رستوران آریا: ۰۱۱۴۳۷۶۵۶۲۰، ۰۱۱۴۳۱۶۵۲۳۴ و ۰۹۱۱۱۲۵۵۰۷۵

رستوران نصرت شاندیز مرکزی

رستوران نصرت شاندیز مرکزی
رستوران نصرت شاندیز مرکزی با منویی متنوع و فضایی متفاوت میزبان مشتری‌هایش است –عکاس: Habib Hasanzadeh

رستوران نصرت شاندیز مرکزی یکی از معروفترین رستوران های جاده هراز است که در حاشیه محور شمال به جنوب این جاده واقع شده و دارای رتبه ممتاز است. این رستوران محیط بسیار بزرگ و دلبازی دارد و انواع غذاهای ایرانی، محلی و همچنین غذاهای دریایی را با کیفیت بالا برای مهمانان سرو می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز رستوران نصرت شاندیز مرکزی این است که تمام مواد اولیه‌ی این رستوران از گوشت گرفته تا لبنیات مصرفی به صورت کاملا ارگانیک و از مزارع زنجیره‌ای مختص خود تولید و تامین می‌شوند.

همین کیفیت بالای غذاها از جمله دلایل شهرت و محبوبیت رستوران نصرت شاندیز است. این رستوران دارای فضاي داخلي و همچنین محوطه‌ی آلاچيق است که اطراف فضای باز آن ویوی بسیار زیبایی رو به کوه‌های جاده هراز دارد. فضای داخلی این رستوران دکوراسیون مدرن و شیکی دارد و از ویوی بسیار زیبا و جذابی نیز برخوردار است. منوی غذایی رستوران نصرت شاندیز نیز بسیار متنوع است و شامل انواع کباب‌ها، انوع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی، خوراک‌های مختلف، آبگوشت و غیره می‌شود.

  • آدرس رستوران نصرت شاندیز مرکزی: کیلومتر ۱۹ جاده هراز از آمل به سمت تهران
  • ساعت کاری رستوران نصرت شاندیز مرکزی: همه روزه از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰
  • شماره تماس رستوران نصرت شاندیز مرکزی: ۰۱۱۴۳۱۶۵۲۲۵ و ۰۱۱۴۳۶۵۲۳۸

 




     

    سخن آخر

    جاده هراز نه تنها مسیری است برای رسیدن به مقصد، بلکه خود به مقصدی تبدیل شده است؛ مقصدی برای کشف طعم‌های اصیل و لذت بردن از لحظاتی ناب. رستوران‌های این جاده، با دستانی باز و لبخندی گرم، شما را به سفری در دنیای طعم‌ها دعوت می‌کنند که هر بار، تجربه‌ای جدید و خاطره‌ای دلپذیر را از این مسیر با خود به ارمغان ببرید. پس، در سفر بعدی خود به جاده هراز، فرصتی برای توقف و تجربه‌ی این طعم‌ها را از دست ندهید.

    راستی اگر برای رسیدن به مقصد عجله‌ای ندارید و می‌خواهید از زیبایی‌های مسیر جاده هراز نهایت لذت را ببرید، اقامتگاه‌های متنوعی در این مسیر و در و شهرها و روستاهای اطراف جاده هراز وجود دارند. برای اجاره ویلا شمال هم می‌توانید مثل دیگر سفرهایتان روی کمک اتاقک حساب باز کنید.

    اتاقک سفری خوشی را در مسیر زیبا وپرپیچ و خم جاده هراز برای شما آرزومند است.

    سوالات متداول درباره بهترین رستوران های جاده هراز

    کدام یک از رستوران های جاده هراز منو کافی‌شاپ دارند؟

    رستوران‌های بام هراز، آدم و حوا، کاچیلا و پلور در کنار منوی متنوع از غذاهای ایرانی دارای منوی کافی‌شاپ نیز هستند.

    کدام یک از رستوران جاده هراز در فصل سرما دارای کرسی است؟

    رستوران سنتی باغ بهشت دارای آلاچیق‌هایی است که در فصل سرد سال با کرسی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

    در کدام یک از رستوران های جاده هراز موسیقی زنده اجرا می‌شود؟

    در رستوران آریا هر شب موسیقی زنده اجرا می‌شود.

    کدام یک از رستوران های جاده هراز دارای منوی فست‌فود است؟

    در رستوران بام هراز انواع فست‌فود سرو می‌شود.

    Rate this post

    اتاقک

    سلوا طاحونی

    سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *