تجربه سفر

سفر ارزان به تهران | معرفی هتل های ارزان تهران

در کدام هتل‌های ارزان تهران اقامت کنیم

تهران که از زمان قاجار پایتخت ایران بوده، امروزه یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کشورمان است. با توجه به قدمت این شهر جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مدرن زیادی وجود دارد که سفر به تهران را پر از هیجان و تازگی می‌کند. بافت تاریخی شهر تهران پر از کاخ‌ها و عمارت‌های پادشاهان و وزیرهایی است که نامشان در تاریخ ماندگار شده و اطراف این شهر کو‌ه‌ها،‌ رودها و طبیعتی چشم‌نواز قرار دارد که این روزها تبدیل به تفرجگاه پایتخت‌نشینان شده است. در این مطلب راه‌های سفر ارزان به تهران را با هم مرور می‌کنیم و در ادامه 4 تا از ارزان‌ترین هتل‌های تهران را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سفر ارزان به تهران

سفر ارزان به تهران

یکی از دلایلی که هر روزه افراد زیادی به تهران سفر می‌کنند وجود مرکز‌های درمانی، تجاری،‌ اداری و تحصیلی متعدد است که در منطقه‌های مختلف قرار دارند. برای سفر به تهران راه‌های مختلفی وجود دارد. تهران به دلیل پایتخت بودن، راه ارتباطی با تمامی شهرها و استان‌های ایران را داراست. شما از طریق مسیر هوایی، جاده‌ای و ریلی می‌توانید وارد شهر تهران شوید. اما برای سفر ارزان به تهران باید از سفر هوایی دوری کنید. سفرهای هوایی به نسبت سفرهای ریلی و جاده‌ای گران‌تر هستند. البته اگر بتوانید پروازهای لحظه آخری با قیمت مناسب پیدا کنید، سفر ارزان به تهران به صورت هوایی نیست امکان‌پذیر است.

از طرف دیگر حمل‌و‌نقل عمومی در داخل تهران گردشگری، تفریح و رسیدگی به کارهای مختلف را آسان‌ کرده است. مترو سریع‌ترین وسیله حمل و نقل در داخل شهر تهران به حساب می‌آید. همچنین اتوبوس‌های پرسرعت یا BRT نیز در برخی مسیرها تعبیه شدند که دسترسی به نقاط مختلف شهر را آسان و البته ارزان‌تر کرده‌اند. 

تاکسی‌های اینترنتی، اتوبوس و تاکسی‌های خطی هم در تهران برای حمل و نقل وجود دارند اما همانطور که می‌دانید تاکسی برای سفر ارزان وسیله‌ای مناسب نیست.

اسکان و اقامت در تهران یکی دیگر از مسائل مهم در سفر به پایتخت است و پیدا کردن اقامتگاه ارزان در تهران یا اجاره سوئیت در تهران یکی از موضوع‌هایی است که هر مسافری به آن فکر می‌کنند. 

هتل‌های ارزان در تهران کم نیستند و فقط کافی است که سری به سایت‌های رزرو آنلاین اقامتگاه و هتل در تهران بزنید. سفر ارزان به تهران تنها با اقامت ارزان امکان‌پذیر خواهد شد. در ادامه 4 تا از ارزان‌ترین هتل های تهران را معرفی کرده‌ایم تا با اقامت در آنها هزینه سفری ارزان به تهران داشته باشید.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

معرفی هتل های ارزان تهران

۱. مهمانسرای تهران‌گل یا هتل ثامن 

مهمانسرای «تهران گل» نام قدیم هتل ثامن است که بعد از بازسازی سال ۱۳۹۳ به هتل ارتقا پیدا کرد و تغییر نام هم داد. هتل ثامن در خیابان لاله‌زار قرار دارد که یکی از تاریخی‌ترین خیابان‌های تهران است و به بازار بزرگ، قلب تپنده پایتخت، بسیار نزدیک است و در خیابان‌های اطرافش هم بازارهای زیادی وجود دارد. این هتل رستوران و کافی شاپ اختصاصی دارد و اتاق‌هایش بین یک تا سه تختخواب دارند. اگر تصمیم دارید سفری ارزان به تهران داشته باشید، هتل ثامن می‌تواند برای اقامت شما مناسب باشد.

دیدنی‌‌ ترین جاذبه‌ های گردشگری تهران که باید حتما بینید. 

جای خواب رایگان در تهران
عکس از گوگل

۲. هتل‌ سه ستاره تهران

هتل سه ستاره در خیابان مفتح تهران قرار دارد و به میدان‌های فردوسی و هفت‌تیر بسیار نزدیک است. اگر برای خرید یا کارهای اداری و تجاری به تهران سفر می‌کنید اقامت در این هتل برایتان مناسب خواهد بود. هتل سه ستاره تا مترو و اتوبوس تندرو بسیار کم است و همین امر کمک می‌کند، هزینه‌هایتان کاهش یابد. اینترنت و صبحانه هتل رایگان است. هتل سه ستاره اتاق‌ها دو و سه تخته دارد و اقامت ارزانی را برای شما در تهران فراهم می‌کند.

جای خواب ارزان در تهران
عکس از گوگل

۳. هتل دو ستاره آزادی

هتل آزادی یکی از هتل‌های دو ستاره و ارزان‌قیمت تهران است. این هتل در خیابان مفتح قرار دارد. سفر ارزان به تهران به معنی عدم دسترسی به امکانات نیست و این را در هتل دو ستاره آزادی می‌توانید مشاهده کنید. کارکنان این هتل بسیار خوش‌رو هستند و هتل خدمات مناسبی برای معلولین ارائه می‌دهد. همچنین این هتل دسترسی خوبی به وسایل حمل‌و‌نقل عمومی دارد و ایستگاه‌های مترو طالقانی و مفتح در نزدیکی آن قرار دارند. رستوران این مجموعه با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمان‌هایش پذیرایی می‌کند.

ارزان ترین هتل های تهران
عکس از گوگل

۴. هتل پارادایس در مرکز شهر تهران

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره و ارزان در تهران هتل پارادایس است که در مرکز شهر تهران قرار دارد. این هتل بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت دارد و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده و امروزه فضایی شیک و زیبایی دارد. دسترسی راحت به مرکزهای مهم شهری، رستوران، اتاق‌های تمیز و بزرگ، امکانات ویژه معلولین و کافی‌شاپ از ویژگی‌های مهم این هتل به شمار می‌روند.

هتل ارزان در تهران
عکس از تهران
تهیه شده توسط تیم تولید محتوای اتاقک
5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *