رستوران‌گردی

معرفی بهترین رستوران های تهران | 25 رستوران+ آدرس+ ساعت کاری

شکم‌گردی در تهران یکی از بهترین تفریح‌ها است. اگر ساکن تهران هستید یا اینکه به این شهر سفر کرده‌اید و قصد اجاره سوئیت در تهران را دارید می‌توانید به بهترین رستوران‌ های تهران بروید و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را نوش جان کنید. البته پیدا کردن یک رستوران که کیفیت غذای آن مناسب باشد بین هزاران رستوران این شهر اصلا کار راحتی نیست و حتما شما هم با این سؤالات روبرو هستید که: «بهترین رستوران تهران کجاست؟» و «نهار کجا بریم تهران؟». رستوران‌های زیادی در تهران هستند که کیفیت، طعم و قیمت غذای‌شان با توجه به مواد غذایی استفاده‌شده مناسب است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم 25 تا از معروف‌ترین رستوران‌ها را معرفی کنیم.

۱. رستوران مسلم

رستوران مسلم تهران
غذاهای این رستوران با توجه به حجم و کیفیتشان قیمت مناسبی دارند. – عکاس: شایان گیوه‌چیان

بهترین غذاهای اصیل ایرانی را می‌توانید در رستوران مسلم نوش جان کنید. این رستوران که در قلب بازار بزرگ تهران قرار دارد همیشه پر از مشتریانی است که برای خوردن غذاهای آن صف بسته‌اند. ته‌چین مرغ یا گوشت و باقالی‌پلو با ماهیچه این رستوران شهرت زیادی دارد و طعم لذیذ آن‌ها را تا مدت‌ها فراموش نمی‌کنید. غذاهای این رستوران با توجه به حجم و کیفیتشان قیمت مناسبی دارند.

آدرس رستوران مسلم: ایران، تهران، بازار تهران، نبش سبزه‌میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک ۴

محدوده قیمتی: مناسب و مقرون‌به‌صرفه

ساعت کار: ۱۱:۰۰ الی ۱۸:۰۰

شماره تماس: ۵۵۶۰۲۲۷۵-۰۲۱

۲. رستوران البرز

رستوران البرز تهران
رستوران البرز دارای 2 سالن پذیرایی با ظرفیت ۵۰۰ نفر و یک سالن VIP برای برگزاری دور همی‌ها و جشن‌ها است. – عکاس: روزبه صیادی‌نژاد

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران که از سال ۱۳۴۶ فعالیتش را شروع کرده رستوران البرز است. رستوران البرز با هدف اینکه باکیفیت‌ترین غذا را برای مشتری‌هایش طبخ کند فعالیتش را ادامه داد و نام این رستوران همواره در فهرست اسم رستوران های معروف تهران قرار دارد. علاوه بر کیفیت غذا رضایت مشتری هم یکی از مهم‌ترین هدف‌های این رستوران است. رستوران البرز در خیابان سهروردی شمالی قرار دارد و می‌توانید در آن انواع غذاهای ایرانی و دریایی، انواع گریل، انواع کباب‌ها و چلوکباب‌ها، استیک و شنتیسل را نوش جان کنید.

این رستوران اصیل و قدیمی با قدمتی طولانی دارای دو سالن پذیرایی با ظرفیت 500 نفر و یک سالن VIP برای برگزاری دور همی‌ها و جشن‌ها است و با 120 نفر پرسنل باتجربه و حرفه‌ای، بیش از نیم‌قرن است که میزبان میهمانان و مسافرین است.

آدرس رستوران البرز: ایران، تهران، خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکو قدم

محدوده قیمتی: گران

ساعت کار: ۱:۰۰ الی ۲۲:۳۰

شماره تماس: ۸۸۵۳۴۷۵۷-۰۲۱

۳.رستوران نایب سعادت آباد

رستوران نایب سعادت آباد تهران
چلوکبابی نایب اولین چلوکبابی تهران است. – عکاس: راحله فرشبافیون

چلوکبابی نایب اولین چلوکبابی تهران است که حدود ۱۴۰ سال پیش توسط مرحوم حاج علی نایب در سال ۱۲۵۴ شمسی و در گیرودار مشروطه فعالیت خود را در دل بازار تهران آغاز کرد. این رستوران که نام آن در یادداشت‌های اعتمادالسلطنه نیز آمده است اکنون، با گذشت چندین سال با حفظ اصالت قدیمی خود تبدیل به رستوران مدرن و منحصربه‌فردی شده است و پای مسافران و مشتریان بسیاری را به آنجا کشانده است.

رستوران نایب دارای فضایی مدرن و لوکس و کارکنانی حرفه‌ای و خوش‌برخورد است و در بعضی شب‌ها جهت ایجاد فضایی دل‌نشین پیانو نیز نواخته می‌شود تا تجربه نوش جان کردن یک غذای خوشمزه را در محیط مطلوب و دوست‌داشتنی برایتان به ارمغان بیاورد.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی ازجمله، انواع چلوکباب‌ها، زرشک‌پلو، باقالا پلو، قزل‌آلای کبابی و غذاهای فرنگی همچون اسکالپ مرغ، جوجه چینی، استیک و میگو سرو می‌شودچلوکباب لقمه، سالاد‌بار و صبحانه‌های نایب بسیار پرطرفدار است و مشتری‌های پروپاقرصی دارد. هم‌اکنون این رستوران قدیمی در جای‌جای تهران چندین شعبه دارد که شعبه‌های آن در خیابان‌های عباس‌آباد، خیابان ولیعصر پایین‌تر از پارک ساعی، مفتح جنوبی و سعادت‌آباد قرار دارند.

آدرس رستوران نایب سعادت آباد: ایران، تهران، سعادت‌آباد، میدان کاج، مرکز تجاری ابریشم، طبقه سوم

محدوده قیمتی: لوکس و گران

ساعت کار: ۱۲ الی ۲۲:۳۰

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۶۳۶۱۳

۴. رستوران نارنجستان

رستوان نارنجستان تهران
عکاس: مهدی حاج ملک

اگر دوست دارید در یک رستوران مجلل با کادری متخصص، غذایی باکیفیت بخورید رستوران نارنجستان را انتخاب کنید. این رستوران بین‌المللی در سعادت آباد قرار دارد و یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران است که با رعایت همه استانداردهای مورد نیاز یک رستوران توانسته بعد از چند سال جایگاهش را حفظ کند.

این رستوران در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده است و در طبقات یازدهم و دوازدهم برج سرو قرار دارد. در طبقه یازدهم، رستوران فرنگی واقع شده است که غذاهای فرنگی در آن سرو می‌شود و طبقه دوازدهم نیز رستوران ایرانی این مجموعه را در برمی‌گیرد که در آن می‌توانید غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی را میل کنید. فضای داخلی رستوران بسیار چشم‌نواز با دکوراسیونی لوکس و مجلل است و پرسنلی حرفه‌ای، آشنا به اصول خدمات‌رسانی در رستوران و مسلط به چندین زبان دنیا دارد.

منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذاهای سنتی ایرانی، دریایی، اروپایی و خاورمیانه در آن سرو می‌شود. صرف غذا در محیطی دلپذیر همراه با گوش دادن به پیانو و تماشای تهران از نمایی بالا لذتی وصف‌نشدنی دارد.

آدرس رستوران نارنجستان: ایران، تهران، سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری، مجتمع سرو

محدوده قیمتی: گران

ساعت کار: ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۴۵ برای صرف نهار و ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰ جهت صرف شام

شماره تماس: ۲۲۰۶۶۰۶۰- ۰۲۱

اجاره روزانه خانه تهران با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

۵. کباب شمرون

رستوران کباب شمرون تهران
این رستوران از تنوع غذایی بالایی برخوردار است. – عکاس: فرشید علی‌محمدیان

از اسم این رستوران مشخص است که تخصص آن طبخ غذاهای کبابی است. کباب‌سرای شمرون یکی از رستوران‌های معروف در تهران است که مشتری‌هایش همیشه از سرویس‌دهی و طعم غذاهایش راضی‌اند. تعداد مشتری‌های این رستوران خیلی زیاد است و به همین دلیل برای پیدا شدن جای خالی امکان دارد مدت زیادی منتظر بمانید، اما مطمئن باشید ارزشش را دارد. رستوران کباب‌سرای شمرون در میدان تجریش قرار دارد.

این رستوران از تنوع غذایی بالایی برخوردار است، اما عمده شهرت و معروفیتش به خاطر طبخ کباب‌های خوشمزه و لذیذ است. رستوران کبابی شمرون سه شعبه در نیاوران، دشت بهشت و تجریش دارد. شعبه تجریش این رستوران فضای داخلی بسیار زیبا و مدرنی دارد و در ترکیب آن از المان‌های سنتی هم استفاده شده است که نمای زیبایی به آن بخشیده است.

آدرس کباب شمرون: ایران، تهران، میدان تجریش، ضلع شمال شرقی میدان، جنب کفش ملی

محدوده قیمتی: نسبتاً گران

ساعت کار: ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰

شماره تماس: ۲۲۷۴۶۰۰۸-۰۲۱

6. رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد
رستوران گردان با ظرفیت ۳۰۰ نفر دارای دو بخش ثابت و متحرک است.

رستوران گردان یکی از رستوران‌های معروف تهران است که در طبقه ششم برج میلاد قرار دارد. این رستوران دارای فضایی لوکس و مدرن با میز و صندلی‌های بسیار شیک و راحت است که برای قرارهای کاری و دوستانه و همچنین جلسات مهم هم مکان مناسبی به شمار می‌رود.
رستوران گردان با ظرفیت ۳۰۰ نفر دارای دو بخش ثابت و متحرک است، بخش متحرک آن در هر ساعت یک دور کامل حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین ترتیب می‌توانید هنگام میل کردن غذا یک چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای از شهر تهران را از بالا نظاره کنید. رستوران گردان در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان است و هر سه وعده نیز به‌صورت بوفه آزاد سرو می‌شود و مشتریان می‌توانند با صرف هزینه بابت ورودی، بدون محدودیت و به‌صورت سلف‌سرویس، غذاهای متنوع موجود در بوفه را میل کنند.

این رستوران تنوع بالایی در ارائه انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی دارد و در منوی غذایی آن برای وعده نهار و شام انواع غذاهای برنجی، انواع خورشت‌ها، پیتزا، پاستا و غیره به چشم می‌خورد؛ و در منوی صبحانه نیز نان و پنیر، مربا و صبحانه انگلیسی وجود دارد. رستوران گردان یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های تهران است و درصورتی‌که برای صرف وعده شام به این رستوران می‌روید باید از قبل میز رزرو کنید.

آدرس رستوران گردان برج میلاد: ایران، تهران، برج میلاد، طبقه ششم

محدوده قیمتی: لوکس و گران

ساعت کار: وعده صبحانه فقط در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰، وعده نهار از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۶:۰۰ و وعده شام از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۲۴:۰۰

شماره تماس: ۸۸۶۲۰۳۵۸-۰۲۱

7. رستوران قجری

رستوران قجری تهران
این رستوران سنتی به دلیل برخورداری از فضای آرام‌بخش برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه انتخاب مناسبی است. – عکس از سعید نظری

رستوران قجری برای آن دسته از افرادی که به محیط‌های سنتی و تاریخی علاقه دارند گزینه مناسبی به شمار می‌رود. خوردن غذاهای خوشمزه ایرانی در این رستوران سنتی قطعاً خاطره زیبایی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. رستوران قجری به دلیل داشتن تم تاریخی و چیدمان سنتی ایرانی و همچنین سرو غذا در ظروف مسی که یادآور دوران قجر است، در بین دوستداران تاریخ و هنر ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در منوی غذایی این رستوران انواع غذاهای ایرانی لذیذ و خوشمزه ازجمله چلو چاق کباب، چلو جوجه درباری، طعام شاه ناز، چلو جوجه مجلسی و غیره به چشم می‌خورد. این رستوران سنتی به دلیل برخورداری از فضای آرام‌بخش برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه انتخاب مناسبی است و همه‌روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۶ و فقط برای وعده نهار آماده پذیرایی از میهمانان است.

آدرس رستوران قجری: ایران، تهران، هفت تیر، بلوار کریم خان، خیابان ایرانشهر

محدوده قیمتی: مقرون‌به‌صرفه و مناسب

ساعت کار: ۱۱:۰۰ الی ۱۶:۰۰

شماره تماس: ۸۸۳۳۵۰۴۰-۰۲۱

8. رستوران کوبابا

رستوران کوبابا تهران
در این رستوران انواع غذاهای محلی، ایرانی، افغانی، لبنانی و عربی طبخ می‌شود. – عکس از مانی اسدی

رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های لوکس و معروف تهران است که در 4 شعبه در منطقه جردن، مجتمع تجاری بام لند، لواسان و جماران فعالیت می‌کند. این رستوران دو فضای باز و فضای بسته با دکوراسیونی زیبا دارد که لذت تجربه غذاهای متنوع و لذیذ را در یک محیط لوکس و آرامش‌بخش برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. رستوران کوبابا در ارائه غذاهای متنوع حرف اول را می‌زند، کافی است فقط یک‌بار غذاهای این رستوران را میل کنید تا به یکی از مشتری‌های دائم آن تبدیل شوید؛ بنابراین اگر به دنبال چشیدن طعم غذاهای متنوع و لذیذ هستید در این رستوران انواع غذاهای محلی، ایرانی، افغانی، لبنانی و عربی طبخ می‌شود.

ازجمله غذاهای خوشمزه و معروفی که در منوی غذایی این رستوران به چشم می‌خورند می‌توان به خورشت قوره بادمجان، اسکند افندی، موشاکای یونانی، پلوی افغانی، حمص، سالاد تبوله و غیره اشاره کرد. فضایی دل‌چسب و مدرن، تنوع غذاها، پرسنلی حرفه‌ای و خوش‌برخورد، موسیقی زنده و برخورداری از فضای باز ازجمله دلایلی هستند که این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های تهران تبدیل کرده است. این

آدرس کوبابا جردن: ایران، تهران، خیابان جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول

آدرس کوبابا بام لند: تهران، انتهای اتوبان همت، اتوبان خرازی، به سمت دریاچه خلیج‌فارس، خیابان 45 متری ارغوان، میدان موج، انتهای خیابان موج، مرکز تجاری بام لند

آدرس کوبابا لواسان: لواسان، بلوار امام خمینی، ساختمان اسکای سنتر، طبقه سوم

آدرس کوبابا جماران: تهران، نیاوران، خیابان جماران، نبش برادران سبزی، مجتمع جم سنتر، طبقه دوم

محدوده قیمتی: لوکس و گران

ساعت کار شعبه جردن: شنبه تا جمعه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۱:۰۰ برای وعده صبحانه، وعده نهار از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ و وعده شام از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۰۰

ساعت کار شعبه لواسان، بام لند و جماران: 12 ظهر تا 11 شب

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۸۰۱۶

9. رستوران 133

رستوران 133
این رستوران غذاهای متنوع خود را درون ظروفی زیبا و دورچین‌های جذابی سرو می‌کند. – عکس از سجاد نازی

رستوران ۱۳۳ یکی از رستوران‌های مجلل و بسیار لوکس پایتخت است که در ارائه غذاهای خوشمزه و باکیفیت حرف اول را می‌زند. این رستوران در چهار طبقه با معماری زیبا و چشمگیر و سالنی به متراژ ۷۰۰ متر ساخته شده است. در طبقه منفی دو، یک آشپزخانه مکانیزه با سرآشپزهای حرفه‌ای و باتجربه قرار دارد. در طبقه منفی یک، پارکینگ اختصاصی برای مشتریان و میهمانان در نظر گرفته شده است. طبقه همکف این رستوران به یک سالن غذاخوری با ظرفیت ۲۵۰ نفر اختصاص‌داده‌شده است که در این سالن انواع غذاهای خوشمزه ایرانی به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود.

در طبقه دوم نیز یک سالن vip قرار دارد که مشتریان می‌توانند در کنار غذاهای ایرانی، غذاهای ملل مختلف را نوش جان کنند. این رستوران غذاهای متنوع خود را درون ظروفی زیبا و دورچین‌های جذابی سرو می‌کند که علاوه بر طعم لذیذشان ظاهر چشم‌نوازی نیز دارند. رستوران 133 با برخورداری از فضایی لوکس و دل‌نشین، پرسنلی حرفه‌ای و خوش‌برخورد و ارائه غذاهای باکیفیت و متنوع در زمره بهترین رستوران‌های تهران قرار گرفته است و برای برگزاری مراسم، میهمانی‌ها، همایش‌ها و سمینارها مکان مناسبی به شمار می‌رود.

آدرس رستوران 139: ایران، تهران، تهران‌پارس، بزرگراه رسالت شرق، بعد از تقاطع رشید، پلاک ۲۵۱

محدوده قیمتی: لوکس و گران

ساعت کار: ۱۱:۰۰ الی ۲۴:۰۰

شماره تماس: ۷۷۷۲۴۱۶۱-۰۲۱

10. رستوران عالی‌قاپو

رستوران عالی قاپو تهران
در این رستوران دسر و انواع پیش‌غذا به‌صورت سلف‌سرویس و در یک میز اردو سرو می‌شود.

رستوران عالی‌قاپو یکی از رستوران‌های سنتی و معروف تهران است که در خیابان گاندی واقع شده است. این رستوران زیبا و دل‌نشین در سال ۱۳۵۸ افتتاح شده است و دارای طاق‌های زیبا و سنتی، گچ‌بری‌ها، دیوارهای نقاشی شده و آینه‌کاری‌های سقفی چشم‌نوازی است که نمایی خاصی به این رستوران داده است.

فضای داخلی این رستوران بسیار زیبا و هنرمندانه طراحی شده است و شکلی شبیه موزه دارد. در این رستوران دسر و انواع پیش‌غذا به‌صورت سلف‌سرویس و در یک میز اردو سرو می‌شود و بدون محدودیت می‌توانید هرکدام را که خواستید انتخاب کنید؛ اما برای انتخاب غذای اصلی باید سراغ منو بروید.

از غذاهای معروف این رستوران می‌توان به شیرین‌پلو با مرغ، ته‌چین مرغ، چلوخورش فسنجان، ششلیک و غیره اشاره کرد. اسم رستوران ایرانی عالی قاپو با حال و هوای آن قرابت خاصی دارد. علاوه بر این، هر شب موسیقی زنده در این رستوران اجرا می‌شود و می‌توانید در هنگام صرف غذا با لذت بیشتری غذای خود را میل کرده و از موسیقی هم لذت کافی را ببرید. قیمت غذاهای این رستوران نسبتاً گران است؛ اما ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد و با توجه ‌به کیفیتی که ارائه می‌دهند اکثر مشتریان و مسافران راضی‌اند.

آدرس رستوران عالی قاپو: ایران، تهران، ونک، خیابان حقانی، ابتدای خیابان گاندی، بین کوچه‌های ۲۳ و ۲۵، پلاک ۵۵

محدوده قیمتی: نسبتاً گران

ساعت کار: وعده نهار از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۵:۳۰ و وعده شام از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۳۰.

شماره تماس: ۸۸۷۷۷۸۰۳-۰۲۱

اجاره روزانه خانه تهران با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

۱۱. رستوران داون تاون برگر پلنت

رستوران داون تاون برگر پلنت
طعم متفاوت برگرهای این رستوران، قیمت نسبتا بالای آن را جبران می‌کند. – عکس از علیرضا اسکندری

طرفداران برگر، احترام زیادی برای این غذای خوشمزه قائل هستند و نمی‌توانید جلوی آن‌ها از هر برگری تعریف کنید. برای اکثر عشاق برگر، رستوران داون تاون برگر پلنت یک رستوران بهشتی است. این رستوران در منطقه جردن قرار دارد و همان‌طور که از اسمش پیداست، تمرکز اصلی‌اش در سرو انواع برگر است. به گفته کسانی که به این رستوران رفته‌اند، طعم متفاوت برگرهای این رستوران، قیمت نسبتا بالای آن را جبران می‌کند. در منوی رستوران داون تاون برگر به‌جز انواع برگر می‌توانید سالادهای متنوع، پیتزا، مرغ سوخاری و … هم پیدا کنید. تازه از منوی کافه این رستوران می‌توانید انواع نوشیدنی و کیک را هم سفارش دهید.

آدرس داون تاون برگر پلنت: ایران، تهران، جردن، بعد از چهارراه اسفندیار، نبش کوچه ایرج، پلاک 117

محدوده قیمتی: نسبتا گران

ساعت کار: شنبه تا جمعه از ساعت 11 تا 12 شب

شماره تماس: ۲۲۰۱۲۹۴۹-021 

12. رستوران نیکو صفت

رستوران نیکو صفت تهران
این رستوران در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد. – عکس از ناهید دشت دار

اگر از آن دسته افرادی هستید که باور راسخی دارند که «آش غذا نیست»، به شما توصیه می‌کنیم یک‌بار به رستوران نیکو صفت بروید و یک پرس آش رشته یا آش شله‌قلمکار سفارش دهید. به‌احتمال‌زیاد بعد از خوردن یک وعده آش این رستوران، نظرتان در مورد آش عوض می‌شود و آن را یک وعده غذای کامل می‌دانید. همچنین نیکوصفت یکی از بهترین رستوان های مرکز شهر تهران است.

این رستوران در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد و منوی غذایی متنوع‌تری داشت ولی از سال ۱۳۶۹ فقط می‌توان انواع آش را در این رستوران نوش جان کرد. آش رشته، آش شله‌قلمکار، آش دوغ، عدسی، حلیم و شله‌زرد ازجمله غذاهای باکیفیت رستوران نیکو صفت هستند.

بعد از انتقال این رستوران به خیابان جمال‌زاده، فضای داخلی آن کمی مدرن‌تر شد؛ ولی به‌صورت کلی نباید انتظار فضای لوکسی نداشته باشید. به‌ محض اینکه وارد این رستوران خوب مرکز شهر می‌شوید، هوش از سرتان می‌رود و می‌مانید بین 2 دلبر یعنی آش رشته یا آش شله‌قلمکار، کدام‌یک را انتخاب کنید. اگر همین حالا هوس آش کردید و فرصت ندارید به‌صورت حضوری به این رستوران بروید، می‌توانید تلفنی هم آش موردنظرتان را سفارش دهید، البته هزینه پیک بر عهده خودتان است.

آدرس رستوران نیکوصفت: ایران، تهران، خیابان جمال‌زاده جنوبی، پلاک 170

محدوده قیمتی: مقرون‌به‌صرفه و مناسب

ساعت فعالیت: ۶ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس: ۶۶۹۲۶۶۳۸-021 و ۰۲۱-۶۶۹۲۹۲۵۵-021

۱۳. رستوران گیلانه

رستوران گیلانه در تهران
در منوی رستوران گیلانه انواع غذاهای محلی گیلان پیدا می‌شود.

رستوران گیلانه یکی از رستوران‌های معروف تهران برای صرف یک وعده غذای شمالی است. دکوراسیون و فضای خارجی و داخلی این رستوران به شکل سنتی و با حال و هوای شهرهای شمالی طراحی شده است، طوری‌که وقتی وارد رستوران گیلانه می‌شوید فراموش می‌کنید که در تهران هستید.

در منوی رستوران گیلانه انواع غذاهای محلی گیلان و مازندران مانند کباب‌ترش، خورشت ناردون، خورشت شیش انداز، باقالی قاتوق و … را پیدا می‌کنید. به‌جز غذاهای محلی، انواع خوراک‌ها، غذاهایی دریایی مانند میگو و ماهی، سالادها و پیش‌غذاهای هوس‌انگیز رستوران گیلانه را فراموش نکنید. این رستوران با 2 شعبه در خیابان‌های جردن و اقدسیه در تهران فعالیت می‌کند.

یکی از مزیت‌های این رستوران، سالن‌های مجزای آن برای برگزاری جشن‌ها، مراسم خاص یا قرارهای کاری و خصوصی است.

آدرس گیلانه جردن: ایران، تهران، جردن، بلوار صبا

آدرس گیلانه اقدسیه: ایران، تهران، خیابان موحد دانش، کوچه نیلوفر، خیابان بوستان، کوچه باقر النمر (ناز)، باغ رستوران گیلانه

محدوده قیمت: نسبتاً گران

ساعت فعالیت: شنبه تا جمعه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

شماره تماس: ۲۲۰۵۵۳۳۵-021، ۲۲۸۲۹۶۱۰-021

۱۴. رستوران دیزی سرای آذری

رستوران دیزی سرای آذری در تهران
این رستوران در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. – عکس از گروه تشریفات آذری

تهران دیزی سرای خوب کم ندارد و یکی از معروف‌ترین آن‌ها دیزی سرای آذری است. آقای عبدالحمید آذری پور اصفهانی در سال  ۱۳۲۷ این دیزی سرا را در میدان راه‌آهن فعلی افتتاح کرد.  این رستوران در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است؛ چون اولین دیزی سرا و قهوه‌خانه تهران محسوب می‌شود.

سابقه طولانی دیزی سرای آذری در سرو دیزی و کباب در کنار محیطی با دکوراسیون سنتی و دلنشین، باعث شده تا این رستوران بین طرفداران غذاهای سنتی محبوب شود. اگر هم فرصت کافی برای نشستن در این دیزی سرا را ندارید یا نتوانستید جای پارک پیدا کنید، می‌توانید غذای موردنظرتان را به‌صورت بیرون بر سفارش دهید.

آدرس دیزی سرای آذری: ایران، تهران، میدان راه‌آهن، ابتدای خیابان ولیعصر، روبروی شهرداری، پلاک 30

محدوده قیمت: متوسط و مناسب

ساعت فعالیت: 6 صبح تا 11:45 شب

شماره تماس: ۵۵۳۹۰۷۱۰-021

۱۵. رستوران میخوش

رستوران میخوش تهران
رستوران میخوش قدیمی‌ترین پیتزافروشی‌های تهران محسوب می‌شود، – عکس از حسام یزدخواستی

پیتزا از آن دسته غذاهایی است که اگر حداقل یک‌بار در ماه نخوریم، بدنمان از دست ما عصبانی می‌شود. رستوران میخوش یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران است که به پیتزاهای خوشمزه با طعم کلاسیکش معروف است؛ تا جایی که بسیاری از افراد وقتی به این رستوران می‌روند فقط به پیتزا فکر می‌کنند. در منوی این رستوران که در 5 شعبه مختلف فعالیت می‌کند، می‌توانید به‌جز پیتزاهای سبک آمریکایی و ایتالیایی، انواع ساندویچ، برگر، سالاد و … را هم پیدا کنید.

دکوراسیون شعبه سهروردی این رستوران که از قدیمی‌ترین پیتزافروشی‌های تهران محسوب می‌شود، دلنشین و جذاب است. نکته مهم برای طرفداران سالاد سزار این است که در رستوران میخوش می‌توانید این سالاد محبوب را در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ در این رستوران مرکز شهر سفارش دهید که سایز متوسط آن به‌عنوان پیش‌غذا برای 2 تا 3 نفر کافی است.

آدرس میخوش سهروردی: ایران، تهران، سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی، پلاک 70

ساعت فعالیت سرویس‌دهی آنلاین شعبه سهروردی: از ساعت ۱۱ تا ۱۸:۵۹ برای وعده ناهار و از ساعت ۷ عصر تا ۱۱:۳۰ شب برای وعده شام

شماره تماس شعبه سهروردی: ۸۸۵۱۳۲۸۰-021

آدرس میخوش شهرآرا: ایران، تهران، شهرآرا، روبروی پارک شهرآرا، جنب کوچه 38 پلاک 70

ساعت فعالیت سرویس‌دهی آنلاین شعبه شهرآرا: شنبه تا جمعه برای وعده ناهار از ساعت 11:۴۵ صبح تا 6 عصر و برای وعده شام از ساعت 6 عصر تا 11:۳0 شب

تلفن شعبه شهرآرا: ۸۸۲۸۱۶۰۹-021 و ۸۸۲۸۱۶۰۸-021

آدرس میخوش یوسف‌آباد: ایران، تهران، یوسف‌آباد، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، ابتدای خیابان شهریار، پلاک 6

ساعت فعالیت سرویس‌دهی آنلاین شعبه یوسف‌آباد: یکشنبه تا جمعه از ساعت 11:35 تا 6 عصر برای وعده ناهار از ساعت 6 عصر تا 11:30 شب برای وعده شام. شنبه از ساعت 1 ظهر تا 6 عصر برای وعده ناهار

تلفن شعبه یوسف‌آباد: ۸۸۰۲۳۶۴۹-021 و ۸۸۰۲۳۵۹۶-021

آدرس میخوش فرمانیه: ایران، تهران، بلوار اندرزگو، خیابان کامرانیه شمالی، خیابان لواسانی غربی، خیابان صالحی شمالی، پلاک 149

ساعت فعالیت شعبه فرمانیه: شنبه تا جمعه برای وعده ناهار از ساعت 11:30 صبح تا 6 عصر و برای وعده شام از ساعت 6 عصر تا 11:20 شب

تلفن شعبه فرمانیه: ۲۲۲۰۵۰۰۰-021

آدرس میخوش بلوار فردوس: ایران، تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، نرسیده به رامین شمالی، پلاک ۲۵۷

ساعت فعالیت و سرویس‌دهی آنلاین شعبه بلوار فردوس: شنبه تا جمعه برای وعده ناهار از ساعت 11:30 صبح تا 6 عصر و برای وعده شام از ساعت ۶:۳۰ عصر تا 11:۱0 شب

شماره تماس شعبه بلوار فردوس: ۴۴۰۹۰۲۰۳-021

محدوده قیمت تمام شعبه‌ها: نسبتاً گران

ساعت فعالیت حضوری شعبه‌ها: 11 صبح تا 11 شب (البته توصیه می‌کنیم با توجه به تفاوت ساعت سرویس‌دهی آنلاین شعبه‌ها، قبل از انتخاب شعبه موردنظر با آن تماس بگیرید تا از شروع و پایان ساعت کاری شعبه باخبر شوید.)

۱۶. رستوران ایتالیایی پاستا فکتوری

رستوران ایتالیایی پاستا فکتوری تهران
کیفیت غذای این رستوران قیمت بالا و حجم کم آن را جبران می‌کند. – عکس از سفور شوویک

غذاهای ایتالیایی در ایران طرفداران زیادی دارد و در هر کافه و رستورانی حداقل دو نوع پاستا یا پیتزا را در منو پیدا می‌کنید. با این حال تعداد رستوران‌هایی که تخصص اصلی آن‌ها سرو انواع غذای ایتالیایی باشد و از پس آن به‌خوبی بربیایند، زیاد نیست. رستوران پاستا فکتوری یکی از رستوران‌های معروف تهران است که در منوی آن انواع پیتزا، پاستا، فتوچینی، راویولی و … را می‌توانید پیدا کنید.

شاید قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با حجم آن‌ها کمی گران به نظر برسد اما به گفته مشتریان، کیفیت غذا این قیمت بالا و حجم کم را جبران می‌کند.

آدرس رستوران ایتالیایی پاستا فکتوری: ایران، تهران، میرداماد، میدان محسنی، خیابان وزیری پور، نبش کوچه مظفری، پلاک 10

ساعت فعالیت: هرروز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

محدوده قیمت: نسبتاً گران

شماره تماس: ۲۲۲۶۶۰۲۱-021 و ۲۲۲۶۶۰۲۲-021

۱۷. رستوران حس توران

رستوران حس توران تهران
یکی دیگر از جذابیت‌های رستوران حس توران نوشیدنی‌های ایرانی و خاص آن است. – عکس از امیرصیام مالکی

رستوران حس توران یکی از رستوران‌های معروف تهران است که محیطی متفاوت دارد. در این رستوران که در خیابان فرشته تهران قرار دارد، انواع غذاهای محلی ایران سرو می‌شوند. در رستوران حس توران، سالن‌ها و جایگاه‌های متفاوتی مانند ایوان، اتاق‌های خصوصی‌تر مخصوص مراسم و جشن و … وجود دارند. نورپردازی و تزئینات سقف و دیوارهای این رستوران باعث می‌شود تا زمان انتظار برای حاضر شدن غذایتان را متوجه نشوید؛ چون مدام یک دکوری در گوشه‌ای از کافه حواستان را به خودش جلب می‌کند و مشغول عکاسی می‌شوید.

همه‌چیز در این رستوران با رستوران‌های دیگر متفاوت است، از اسم غذاها در منو گرفته تا طرز تهیه نحوه سرو آن‌ها متفاوت است. مثلاً کباب‌ها روی سیخ‌هایی که به شکل شمشیر است طبخ و سرو می‌شوند.

یکی دیگر از جذابیت‌های رستوران حس توران نوشیدنی‌های ایرانی و خاص آن است که با توجه به ذائقه مختلف تهیه شده‌اند. انواع کباب، خورش، پیش‌غذا و انواع ته‌چین در این رستوران سرو می‌شوند. اگر دلتان هوس غذای خانگی کرده و می‌خواهید به رستورانی بروید که منوی کاملی داشته باشد، رستوران حس توران انتخاب خوبی است.

آدرس رستوران حس توران: ایران، تهران، خیابان فرشته، خیابان نیلوفر، رویال آدرس، طبقه دوم

محدوده قیمت: لوکس و گران

ساعت فعالیت: شنبه تا جمعه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد

شماره تماس: ۲۶۲۰۹۹۳۰-021 و ۲۶۲۰۹۹۴۰-021

اجاره روزانه خانه تهران با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

۱۸. رستوران وکیل التجار

رستوران وکیل التجار تهران
وقتی وارد این رستوران معروف تهران می‌شوید، انگار مهمان تاریخ شده‌اید. – عکس از میلاد مقامی

در چند سال اخیر، اکثر رستوران‌دارها به این فکر افتاده‌اند که برای بقا در این بازار پررقیب علاوه‌بر کیفیت غذا و تنوع آن، باید به دکوراسیون رستوران هم اهمیت زیادی دهند. یکی از رستوران‌های معروف در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران، رستوران وکیل التجار است که در خیابان مولوی قرار دارد.

وقتی وارد این رستوران معروف تهران می‌شوید، انگار مهمان تاریخ شده‌اید. در جلوی در ورودی، پرده بزرگی قرار دارد که انگار با گذشتن از آن در زمان سفر می‌کنید و وارد سرایی با قدمت 100 ساله می‌شوید. این رستوران به‌جز فضای بیرونی و حیاط، حجره‌های مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها فضای متفاوتی دارند.

در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی مانند کباب، خورش و مرصع‌پلو در کنار شربت‌های اصیل ایرانی وجود دارد. معروف‌ترین غذاهای این رستوران کباب‌برگ، مرصع‌پلو، خورش مسما بادمجان، جوجه ترش و دنده کباب است. در چایخانه این رستوران هم می‌توانید انواع قهوه، چای و کیک را سفارش دهید.

آدرس رستوران وکیل التجار: ایران، تهران، ضلع شمال غربی میدان محمدیه، پلاک ۷۹

محدوده قیمت: لوکس و گران

ساعت فعالیت: ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب

شماره تماس: ۵۵۱۶۷۳۸۴-021

۱۹. رستوران گیاهی آناندا

رستوران گیاهی آناندا تهران
رستوران آناندا تمام تلاشش را کرده است تا انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را برای گیاه‌خوران تهیه کند. – عکس از بهروز ابراهیمی

نوبتی هم باشد، نوبت معرفی یک رستوران برای افراد گیاه‌خوار است. گیاهخواری نوعی سبک زندگی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از رستوران‌های گیاهی معروف تهران، رستوران آناندا است که از سال ۱۳۸۵ مشغول به فعالیت است. فضای داخلی این رستوران که به کمک معماری سبز طراحی شده است، تلفیقی از انواع گیاهان و میزهای چوبی است که حس جنگل را تداعی می‌کند و در تمام فصل‌های سال سرسبز است.

رستوران آناندا تمام تلاشش را کرده است تا انواع غذاهایی لذیذ ایرانی و فرنگی را برای گیاه‌خوران به شکلی لذیذ تهیه کند. طرز تهیه ویژه این غذاها باعث شده است حتی افرادی که گیاه‌خوار نیستند هم از صرف یک وعده غذای گیاهی در این رستوران لذت ببرند.

به‌جز غذاهای ثابت منو، روزانه در  این رستوران یک نوع غذا، پیش‌غذا، سالاد و دسر خاص هم تهیه می‌شوند که نام آن در منو «مجموعه آناندا» است. از معروف‌ترین غذاهای این رستوران می‌توانیم به لازانیا، ساندویچ کتلت و انواع پیتزا اشاره کنیم.

آدرس رستوران گیاهی آناندا: ایران، تهران، خیابان پاسداران، بهستان هشتم، اختیاریه جنوبی، پلاک 18

محدوده قیمت: نسبتاً گران

ساعت فعالیت: هرروز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

شماره تماس: ۲۲۵۵۶۷۶۷-021

۲۰. رستوران زنجیره‌ای ارکیده

رستوران زنجیره‌ای ارکیده
منوی این رستوران شامل انواع کباب، سالاد، ماهی و غذاهای محلی می‌شود.

مجموعه رستوران‌های ارکیده یکی از رستوران‌های معروف، لوکس و باسابقه در تهران هستند. اولین شعبه این رستوران 60 سال پیش در تهران افتتاح شده است و در حال‌ حاضر به‌جز 3 شعبه میدان آرژانتین، سعادت‌آباد و اقدسیه، در شهریار، چالوس، مهستان کرج و متل قو هم شعبه دارد. فضای داخلی این رستوران‌ها لوکس و مدرن هستند و به نحوی طراحی شده‌اند که برای برگزاری مراسم و مهمانی‌های خاص هم انتخاب خوبی محسوب می‌شوند.

منوی این رستوران شامل انواع کباب، سالاد، ماهی و غذاهای محلی می‌شود؛ البته این نکته را بگوییم که منوی شعبه‌های مختلف این رستوران با یکدیگر فرق دارند و پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به هر شعبه، سری به سایت این رستوران بزنید تا از منوی شعبه‌ای که می‌خواهید بروید باخبر شوید.

یکی از مواردی که این رستوران را با سایر رستوران‌ها متمایز می‌کند، کباب‌های آماده طبخ و به سیخ کشیده شده‌ای هستند که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید و خودتان در منزل آماده کنید. در این مجموعه رستوران‌ها می‌توانید در کنار منوی رستوران، از منوی کافه هم استفاده کنید و خودتان را به صرف یک وعده نوشیدنی و دسر دعوت کنید.

آدرس ارکیده آرژانتین: ایران، تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند

ساعت فعالیت: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

شماره تماس شعبه آرژانتین: ۸۸۸۸۵۳۰۰-021

آدرس ارکیده اقدسیه: ایران، تهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه 10

ساعت فعالیت: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

شماره تماس شعبه اقدسیه: ۷۲۱۴۶-021

آدرس ارکیده سعادت‌آباد: ایران، تهران، سعادت‌آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی

ساعت فعالیت: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

شماره تماس شعبه سعادت‌آباد: ۷۹۳۹۷-021

محدوده قیمت همه شعبه‌ها: لوکس و گران

21. کاخ رستوران لیدوما

کاخ رستوران لیدوما
این رستوران دارای 500 نفر ظرفیت فضای مسقف، یک فضای وی‌آی‌پی وی و یک فضای روف‌گاردن است. – عکاس: saeed zamani

در مرکز خرید لیدوما رستورانی واقع شده است که بسیار لوکس و دلنشین است. این رستوران دارای 500 نفر ظرفیت فضای مسقف، یک فضای وی‌آی‌پی برای قرارهای کاری و خاص، یک فضای روباز و یک فضای روف گاردن برای برگزاری انواع مهمانی‌ها و مراسمات مختلف است. آن چیزی که بیشتر از همه در کاخ رستوران لیدوما جلب توجه می‌کند میز و صندلی‌های سلطنتی، دکوراسیون زیبا، معماری شگفت‌انگیز، سقف گنبدی شکل و لوسترهای مجلل و بزرگ آن است.

از غذاهای کاخ رستوران لیدوما می‌توان به بشقاب سبزیجات، انواع کباب‌ها از قبیل شیشلیک، جوجه، لقمه زعفرانی، شاه پسند کاخ، چلو گردن، باقالی پلو، ماهیچه مخصوص، سردست بره همایونی و غیره اشاره کرد. به علاوه، اگر خواهان غذاهای دریایی هستید می‌توانید غذاهای مختلف از قبیل ماهی سالمون، ماهی قزل‌‌آلا سوخاری و کبابی، بشقاب دریایی کاخ و غیره را انتخاب کرده و سفارش دهید. اگر هم به دنبال غذاهای فرنگی خوشمزه هستید می‌توانید شاتو بریان، ریبای استیک، فیله استیک مخصوص، چیکن پی‌کاتا، انواع پاستا، ساندویچ و غیره را نوش‌جان کنید.

آدرس کاخ رستوران لیدوما: تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، مرکز خرید لیدوما، کاخ رستوران لیدوما

محدوده قیمتی: گران و لوکس

ساعات کار: 7:30 تا 24 شب

شماره تماس: 02186090891

22. کشتی رستوران رویال لانژ

کشتی رستوران رویال لانژ
دیزاین‌های این مجموعه بسیار شیک و خاص هستند. – عکاس: Ali Tehrani majd

کسانی که به دنبال شبی رمانتیک، خاص و متفاوت می‌گردند رستوران رویال لانژ بهترین گزینه است. این رستوران در مجموعه بام لند دریاچه چیتگر واقع شده است. این کشتی دو طبقه است و می‌توانید مراسمات مختلف از قبیل تولد، سالگرد ازدواج و هر مراسم خاص دیگرتان را در این‌جا برگزار کنید. کار دیزاین و تزئین را هم به مسئولین رستوران بسپارید. گفتنی است که دیزاین‌های این مجموعه بسیار شیک و خاص هستند. این رستوران در آخر هفته‌ها و در ساعات مشخصی روی دریاچه به حرکت در می‌آید و همزمان با آن موسیقی زنده برگزار می‌شود. برای اینکه بتوانید نظاره‌گر این صحنه باشید طبیعتا باید ورودی بالایی را نیز بپردازید.

در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی از قبیل سالاد و انواع پیش غذاها، بیف استیک، غذاهای دریایی، چیکن، پاستاها و غیره را سفارش داده و نوش‌جان کنید. به غیر از این موارد، انواع نوشیدنی‌های خوشمزه گرم و سرد، دسر، باقلوا و انواع کیک نیز در این مجموعه موجود است.

آدرس رستوران رویال لانژ: تهران، بزرگراه همت، بلوار کاشان، بلوار موج، بلوار صدف، روبه‌روی مرکز تجاری بام لند، رستوران رویال لانژ

محدوده قیمتی: گران و لوکس

ساعات کار: 14 ظهر تا 24 شب

شماره تماس: 09121693209

23. رستوران خشت بهشت

رستوران خشت بهشت
در این رستوران میز و صندلی‌هایی در کنار حوض وجود دارد. – عکاس: noora sk

در یکی از بهترین رستوران های تهران آن هم در سمت شرق رستورانی سنتی، با دکوراسیونی زیبا و شیشه‌های رنگی جا خوش کرده است که برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب و ایده‌آل است. همین که پایتان را داخل رستوران خشت بهشت بگذارید نمای آجری، حوض طولانی و پلکانی، نقاشی‌های سقف، لوسترها، گلدان‌های سبز کنار حوض و غیره همه و همه شما را شگفت‌زده و مجذوب خود خواهند کرد.

در این رستوران میز و صندلی‌هایی در کنار حوض وجود دارد که صدای دلنشین آب اوقات بسیار لذت‌بخشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. به علاوه، می‌توانید به سراغ فضاهای حجره‌مانندی که با پشتی‌های سنتی و فرش‌های زیبا تزیین شده است، بروید. به هر حال انتخاب شما هر کدام از این موارد باشد مطمئن باشید به بهترین خاطره رستوران‌گردی شما در تهران تبدیل خواهد شد.

در این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه از قبیل انواع چلو کباب، باقالی پلو با ماهیچه، چلو جوجه ماستی، ته‌چین مرغ، زرشک پلو با مرغ، ته‌چین گوشت، بال کبابی، خوراک مرغ و غیره وجود دارد. به علاوه، وجود سینی‌های 4، 6 و 10 نفره برای خانواده‌ها گزینه بسیار مناسبی است.

آدرس خشت بهشت: تهران، خیابان پیروزی، صد دستگاه، جنب کوچه ایلخان، پلاک 524، رستوران خشت بهشت

محدوده قیمتی: گران

ساعات کار: 12 ظهر تا 24 شب

شماره تماس: 02140331541

24. رستوران پیور

رستوران پیور
در رستوران پیور حتما سالادهای مدیترانه‌ای، کینوا و اسفناج را سفارش دهید. – عکاس: Ghazal M

اگر به دنبال یک رستوران گیاهی هستید که هم شیک و زیبا باشد و هم غذاهای باکیفیت، حتما سری به رستوران پیور بزنید. این رستوران در همان بدو ورود با دکوراسیون زیبایش شما را شگفت‌زده خواهد کرد. به قدری دکوراسیون این رستوران شیک است که دوست خواهید داشت تا ساعاتی بیشتر در آن‌جا بمانید. جدا از اینکه غذاهایی مناسب برای وجترین‌ها وجود دارد، برای افراد وگان منویی اختصاص داده شده است تا آنان نیز بتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

شما می‌توانید برای پیش‌غذا یکی از بشقاب‌های متنوع عربی، ترکی، فرانسوی، ایتالیایی یا اورینتال را سفارش داده و نوش‌جان کنید. بدون شک لذت خوشمزه بودن غذا همیشه در زیر زبانتان خواهد ماند. این‌ها به کنار! از سوپ و سالادهای‌شان هم هر چقدر بگوییم کم گفته‌ایم. اگر عاشق و شیفته سالاد هستید در رستوران پیور حتما سالادهای مدیترانه‌ای، کینوا و اسفناج را سفارش دهید. همچنین از دیگر غذاهای محبوب می‌توان به لازانیا، ساندویچ، پیتزا، گراتن، پاستا و غیره اشاره کرد. ته چین بادمجان و ته چین اسفناج نیز از غذاهای اصلی در منوی این رستوران به شمار می‌روند.

آدرس رستوران پیور: تهران، خیابان شهید بهایی جنوبی، خیابان 64 یوسف آباد، برج آ اس پ، واحد 35 تجاری، رستوران پیور

محدوده قیمتی: گران

ساعات کار: 11:30 صبح تا 23 شب

شماره تماس: 02188603990

25. کافه رستوران شب‌های سرو

کافه رستوران شب‌های سرو
اگر قصد برگزاری جشن تولد، مهمانی یا دیگر مراسمات خاص را دارید می‌توانید روی رستوران شب‌های سرو حساب باز کنید. – عکاس: sadegh sanaei

از معروف‌ترین رستوران‌ های خوب تهران با قیمت مناسب که بساط موسیقی زنده نیز در آن پابرجاست، رستوران شب‌های سرو است که در منطقه محبوب سعادت آباد واقع شده است. اگر اهل موسیقی و ساز هستید باید بدانید که همه روزه از ساعت 8 شب تا 12 شب موسیقی زنده به صورت محلی، سنتی و پاپ برگزار می‌شود. همچنین اگر قصد برگزاری جشن تولد، مهمانی یا دیگر مراسمات خاص را دارید می‌توانید روی رستوران شب‌های سرو حساب باز کنید.

در این رستوران منویی متنوع از کباب‌های خوشمزه نظیر برگ، شیشلیک، کوبیده زعفرانی و برگ وجود دارد. همچنین سالمون، پاستا، استیک، انواع نوشیدنی‌های مختلف از قبیل شیک، بستنی، موهیتو، شیرموز و غیره حرف اول را در این رستوران می‌زنند. می‌توانید در این رستوران اوقات خوشی را برای خودتان رقم زنید.

آدرس رستوران شب‌های سرو: تهران، سعادت آباد، تقاطع خیابان سرو غربی و بلوار پاک‌نژاد، پلاک 79، کافه رستوران شب‌های سرو

محدوده قیمتی: متوسط رو به بالا

ساعات کار: 11 صبح تا 24 شب

شماره تماس: 02122353985

 




     

    سخن آخر

    تهران پایتخت ایران و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور است که در دامنه رشته‌کوه البرز جا خوش کرده است. این شهر با مساحت ۷۳۰ مترمربع سرشار از جاذبه‌های دیدنی است و همه‌ساله مسافران بسیاری از اقصی نقاط ایران و جهان برای کار، تفریح و غیره راهی تهران می‌شوند. اگر ساکن شهر تهران هستید یا برای تفریح راهی این شهر شده‌اید و به دنبال یک رستوران خوب جهت صرف وعده غذایی با دوستان و همکاران می‌گردید، خوشبختانه در جای‌جای این شهر رستوران‌های متعددی از سنتی گرفته تا رستوران‌های مدرن و متناسب با هر سلیقه‌ای وجود دارد.

    در این مقاله شما را با فهرستی 25 تایی از اسامی رستوران های تهران آشنا کردیم که از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌ های تهران هستند و اسم رستوران های معروف ایران هم در آن‌ها به چشم می‌خورد. علاوه بر این اگر مسافر شهر تهران هستید و می‌خواهید نهایت لذت را در سفرتان به این شهر ببرید می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران از سایت اتاقک لحظات به‌یادماندنی را برای خود و هم‌سفرانتان به ثبت برسانید.

    اجاره ویلا با اتاقک

    3.1/5 - (144 امتیاز)

    اتاقک

    سلوا طاحونی

    سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

    نوشته های مشابه

    یک دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *