رستوران‌گردیتجربه سفر

بهترین رستوران های ایلام، لذت رستوران‌گری در عروس شهرهای زاگرس

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر، خوردن غذاهای خوشمزه است. به‌خصوص اگر هدفمان چشیدن غذاهای محلی آن دیار باشد. چراکه با خوردن غذاهای محلی هر شهر به فرهنگ آن بیشتر نزدیک می‌شویم و سفری پربارتر خواهیم داشت. سفر به شهر ایلام، عروس رشته‌کوه های زاگرس هم از این قائده مستثنی نیست و با غذاهایی خوش رنگ‌و‌آب از مهمانانش پذیرایی می‌کند. غذاهای محلی این شهر به‌قدری خوشمزه‌اند که گردشگران به‌راحتی نمی‌توانند از آن‌ها دل بکنند و سعی دارند تا با رفتن به بهترین رستوران‌های ایلام و خوردن غذاهای جورواجور در این شهر سفرشان را ماندگارتر کنند.

طعم بی‌نظیر غذاهای محلی ایلام و آب‌وهوای مطبوعش اشتهای‌مان را چند برابر می‌کند. به‌همین دلیل ما در این‌جا لیستی از بهترین رستوران های ایلام تهیه کرده‌ایم تا در زمان سفر برای پیدا کردن یک رستوران خوب وقت را غنیمت شمرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. تا انتهای این مقاله از مجله گردشگری اتاقک با ما همراه باشید.

 رستوران پدیده در ایلام

 رستوران پدیده در ایلام
رستوران پدیده در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری ایلام قرار گرفته است – عکاس: علی پورعلی

پدیده، یکی از بهترین رستوران های ایلام است که در مرکز شهر واقع شده و از دسترسی آسانی برخوردار است؛ بنابراین گردشگران می‌توانند بعد از گشت‌وگذار در سطح شهر و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آن به رستوران پدیده بیایند و از میان منوی متنوعش غذایی خوشمزه را نوش‌جان کنند.

منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی از قبیل انواع کباب‌ها و خورشت‌هاست. البته اگر اهل کباب خوردن هستید و دندان کباب‌خوری دارید از خیر کباب‌های رستوران پدیده ساده نگذرید. شاید رستوران شاندیز محیطی لوکس و تجملاتی نداشته باشد، اما طعم خوش غذاهای آن و نزدیک بودنش به ترمینال مسافربری منجر به جذب مسافرانی شده است که به ایلام سفر کرده‌اند.

آدرس رستوران پدیده: ایلام، میدان مخابرات، جنب درمانگاه خورشید، رستوران پدیده

شماره تماس: ۰۸۴۳۲۲۳۰۰۱۰

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از 10 صبح  تا 12 شب

محدوده قیمت: متوسط

برای اجاره اقامتگاه‌های استان ایلام می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

رستوران قبایل، با محیطی دنج و آرام

رستوران قبایل
منوی متنوع رستوران قبایل نظر هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

رستوران قبایل از دیگر رستوران‌های محبوب و دوست‌داشتنی استان ایلام است. نزدیک بودن آن به بیشتر جاهای دیدنی ایلام باعث شده تا همواره مورد توجه گردشگران قرار گیرد؛ بنابراین بعد از یک گشت‌وگذار عالی می‌توانید خود را مهمان غذایی خوشمزه در رستوران قبایل کنید. این رستوران از نظر تازه بودن موادغذایی، کیفیت غذا و رفتار خوب پرسنل چیزی کم ندارد و کم‌تر کسی ممکن است از آن ناراضی بیرون بیاید.

در رستوران قبایل که جزء یکی از بهترین رستوران های ایلام است، هر آن‌چه هوس کردید از انواع سالادها، کباب‌ها و چلو خورشت‌ها، پیش‌روی شماست. اگر گذرتان به این رستوران خورد، کباب برگ و جوجه کباب آن، ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. طعم مرغ‌های آن هم تا مدت‌ها از خاطرتان نخواهد رفت. رستوران قبایل با فضایی ساده و دلنشین، همراه با رفتار مودبانه پرسنل، آماده پذیرایی از مسافران و اهالی ایلام است. غذاهای این رستوران منصفانه و مقرون‌به صرفه هستند و هر آن‌چه پرداخت می‌کنید، بابت کیفیت بالای غذاهای مجموعه است.

آدرس رستوران قبایل: ایلام، بلوار دانشجو، روبه‌روی پمپ بنزین، رستوران قبایل

شماره تماس: 08433342350

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 12 تا 15 بعدازظهر و 18:30 عصر  تا 22 شب

محدوده قیمت: نسبتا ارزان

رستوران تخت جمشید ایلام

رستوران تخت جمشید ایلام
رستوران تخت جمشید در پخت غذاهای محلی تبهر زیادی دارد – عکاس: آرش مناوی

اگر به ایلام سفر کردید و خواستید با خوردن غذاهای سنتی این شهر و دیار دلی از عزا در بیاورید، بهترین مکان رستوران تخت جمشید است. سرآشپز این رستوران در پخت غذاهای سنتی ید طولانی داشته و با استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی شما را با طعم لذیذ غذاهای سنتی ایلام نظیر خورش تره‌ کوهی، کشکینه، ترخینه، قله ماسوا، کپه، کوفته سیرابی، آبگوشت بامیه و شله امیری آشنا می کند. شما با مراجعه به رستوران تخت جمشید که جزء بهترین رستوران های ایلام است، از فرهنگ غذایی ایلام غافل نخواهید شد و در محیط خودمانی و زیبای آن احساسی سرشار از آرامش نصیب‌تان می‌شود. در این مجموعه، علاوه بر غذا می‌توانید قهوه و انواع نوشیدنی هم سفارش دهید.

رستوران‌ تخت جمشید، در کنار بهترین مراکز خرید ایلام قرار گرفته است؛ بنابراین می‌توانید بعد از یک پاساژگردی جانانه برای سرو غذا به این ستوران مراجعه کنید و خستگی را از تنتان در کنید.

آدرس رستوران تخت جمشید: ایلام، بلوار آزادی، روبه‌روی ساختمان علوم پزشکی، رستوران تخت جمشید

محدوده  قیمت: متوسط روبه بالا

رستوران اسپایسی، با منویی متنوع

رستوران اسپایسی
در رستوران اسپایسی غذاهای دریایی نوش‌جان کنید.

احتمالا وقتی برای اولین بار نام رستوران اسپایسی به گوشتان بخورد، ممکن است چنین تصور کنید که در این مجموعه انواع غذاهای فرنگی سرو می‌شود. اما برخلاف تفکرات، رستوران اسپایسی مکانی برای خوردن غذاهای محلی ایلام است. البته در کنار غذاهای محلی می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و دریایی نظیر ماهی و میگو را هم سفارش دهید و از طعم خوش غذاهایی چون کباب‌ برگ، سلطانی و چلو ماهیچه آن لذت ببرید. برای علاقه‌مندان به غذاهای خورشتی، غذاهایی مانند قرمه‌سبزی، قیمه‌بادمجان و فسنجان سرو می‌شود.

به‌دلیل تنوع بالای منوی غذایی رستوران اسپایسی افراد با سلایق مختلف غذایی با خیالی آسوده می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند. ناگفته نماند در این مجموعه علاوه بر منوی متنوع، غذاها از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و پرسنل با رفتاری محترمانه از شما پذیرایی می‌کنند.

آدرس رستوران اسپایسی: ایلام، میدان مخابرات، چهارراه سیمار، ابتدای بلوار شهرداری، نرسیده‌ به آتش‌نشانی، رستوران اسپایسی

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

رستوران برکه، با محیطی خانوادگی

رستوران برکه
رستوران برکه، محیطی خانوادگی و دوستانه دارد – عکاس: محمد دباشی‌زاده

محیط رستوران برکه که جزء یکی از بهترین رستوران های ایلام است، کاملا خانوادگی و آرامش‌بخش است. تخت‌های سنتی که دورتادور آن چیده شده، دیوارهایی که با نقاشی طبیعت آراسته شده و حوضچه و فواره‌هایی که در وسط رستوران قرار گرفته‌اند، همه و همه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا هنگام خوردن غذا احساس خوشایند و دلنشینی داشته باشید.

در منوی متنوع رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی و سالادها، با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه سرو می‌شوند. کمتر کسی است که از کیفیت و قیمت غذاهای رستوران برکه شکایتی داشته باشد. اگر راهی این مجموعه شدید حتما ته چین مرغ آن، همراه با دوغ محلی‌اش را نوش‌جان کنید. دوغ محلی این رستوران طعمی بی‌نظیر و به‌یاد ماندنی دارد و شما را به طبیعت زیبای ایلام می‌برد.

از دیگر مزایای این رستوران، نزدیک بودن آن به بیشتر هتل‌های ایلام است و همین امر باعث می‌شود تا رستوران برکه پذیرای  جمع زیادی از مسافران باشد.

آدرس رستوران برکه: ایلام، حد فاصل میدان انقلاب و چهارراه تامین اجتماعی، رستوران برکه

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۷۲۹۳۷۷ , ۰۸۴۳۳۳۴۳۰۴۷

ساعت کار: همه روزه از ساعت 11 صبح  الی 15:30 بعدازظهر و  18 بعدازظهر  الی ۲۳ شب

محدوده قیمت: نسبتا ارزان

رستوران گیلانه ایلام، با منویی از غذاهای شمالی

رستوران گیلانه ایلام
در رستوران گیلانه ایلام، غذاهای محلی گیلان را نوش جان کنید.

خوردن غذاهای شمالی آن هم در غربی‌ترین بخش ایران، لذتی وصف‌ناپذیر دارد. شما می‌توانید این حس ناب را در رستوران گیلانه که یکی از رستوران های ایلام است، تجربه کنید. شاید رستوران گیلانه ایلام تازه تاسیس شده باشد، اما در این مدت زمان کوتاه موفق شده تا به خوبی در بین اهالی و گردشگران جا باز کند.

 منوی این رستوران پر است از انواع غذاهای محلی شمال! البته غذاهای ایرانی هم در این‌جا یافت می‌شود. دکوراسیون دلنشین و زیبای رستوران و رفتار خوب پرسنل باعث می‌شود تا حین غذا خوردن احساس خوشایندی به شما دست دهد. همچنین خوردن سالادهای خوشمزه در بوفه رستوران خالی از لطف نیست.

شاید باورش سخت باشد، اما باقلا قاتق‌های این رستوران خوشمزه‌تر از آن‌هایی است که در خطه شمال کشور نوش‌جان کرده‌اید. ماست‌‌ بورانی از دیگر خوراکی‌های خوشمزه رستوران گیلانه ایلام به‌شمار می‌آید. بعد از سرو غذا از شما با چای تازه‌دم اصیل شمال کشور آن هم به‌صورت رایگان پذیرایی می‌شود.  کیفیت بالا و قیمت مناسب غذاهای رستوران گیلانه منجر به جذب جمع زیادی از اهالی ایلام و گردشگران شده است. شما هم اگر روزی به ایلام سفر کردید، خوردن یک غذای خوشمزه در رستوران گیلانه ایلام را حتما در برنامه سفرتان قرار دهید.

آدرس رستوران گیلانه: ایلام، محله چالیمار، میدان دفاع مقدس، روبه‌روی کتابخانه مرکزی ایلام، رستوران گیلانه

شماره تماس: ۰۸۴۳۲۲۴۷۷۰۱

محدوده قیمت: متوسط

رستوران 110 در ایلام

رستوران 110 در ایلام
کباب‌های رستوران 110 طعمی به‌یاد ماندنی دارند.

رستوران 110 در یکی از اصلی‌ترین میادین شهر ایلام واقع شده است. در اطراف این میدان معروف به میدان انقلاب، چندین رستوران دیگر هم وجود دارد، اما رستوران 110 بهترین آن‌هاست. غذاهای این مجموعه به‌قدری خوشمزه‌اند که می‌تواند با دیگر رستوران‌های باکیفیت ایلام رقابت کند.

شما می‌توانید انواع خورشت‌ها، کباب‌ها و جوجه  را در محیط آرامش‌بخش و خودمانی رستوران نوش‌جان کنید. البته از بین این همه غذای خوشمزه کباب‌های رستوران 110 به‌دلیل استفاده از گوشت  تازه و تبهر بالای سرآشپز در پخت کباب شهرت ویژه‌ای به‌دست آورده‌اند. قیمت مناسب غذاها در برابر کیفیت بالای آن بسیار منطقی و مقرون‌به صرفه هستند و همین امر آن را به یکی از بهترین رستوران های ایلام تبدیل کرده است.

آدرس رستوران 110: ایلام، خیابان انقلاب، میدان انقلاب، رستوران ۱۱۰

محدوده قیمت: متوسط

رستوران پدر خوب در ایلام

رستوران پدر خوب در ایلام
رستوران پدر خوب غذایی باکیفت و مقرون‌به‌صرفه در اختیارتان قرار می‌دهد – عکاس: مقداد حسینی

اگر به ایلام سفر کردید و هوس خوردن فست‌فود به‌سرتان زد، ما به شما رستوران پدر خوب را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه نه تنها در ایلام، بلکه در دیگر نقاط کشور هم شعبه دارد. در این رستوران هر نوع خوراکی فست‌فودی پیدا می‌شود و شما می‌توانید آن را سفارش داده و نوش‌جان کنید.

این مجموعه از نظر کیفیت بالای غذا و طعم بی‌نظیرش چیزی از دیگر رستوران‌های ایلام کم ندارد، طوری‌که باید هنگام خوردن غذاهای خوشمزه آن مراقب انگشتانتان باشید. رستوران پدر خوب در دسته رستوران‌های اقتصادی ایلام قرار گرفته است و به‌جرات می‌توان گفت پولی که پرداخت می‌کنید صرفا بابت کیفیت غذاست.

ناگفته نماند رستوران پدر خوب فاصله کمی با رستوران قبایل و رستوران برکه دارد؛ بنابراین می‌توانید در کنار خوردن غذا در این مجموعه گشت‌وگذاری در جاهای دیدنی ایلام هم داشته باشید.

آدرس رستوران پدر خوب: ایلام، خیابان پاسداران، جنب پارک کودک، پایین چهارراه عبداللهی، رستوران پدر خوب

شماره تماس: 08433346262

ساعت کار: همه روزه از ساعت 11 صبح  الی 15 بعدازظهر و 17 بعدازظهر الی 11:30 شب

محدوده قیمت: متوسط

رستوران کاراکو، محیطی اعیانی و مجلل

رستوران کاراکو
‌ رستوران کاراکو دارای فضایی مجلل و غذاهایی خوشمزه است.

اگر به ایلام سفر کردید و دلتان یک غذای اعیانی خواست ما به شما رستوران کاراکو را معرفی می‌کنیم. منوی رستوران تنوع بسیار بالایی دارد و از کافه شیک مجلل آن هم می‌توانید نوشیدنی‌های مختلفی را سفارش دهید. دکوراسیون زیبا و کیفیت مطلوب غذاهای خوشمزه‌اش باعث می‌شوند تا رستوران کاراکو جایگاه ویژه‌ای در بین رستوران‌‌های این شهر پیدا کند.

فضای کافه رستوران کاراکو بسیار زیباست و نورپردازی‌ آن شب هنگام جلوه بسیار زیبایی به محیط می‌بخشد. نزدیک بودن آن به جاذبه‌های گردشگری ایلام هم مزید برعلت شده تا این رستوران در میان گردشگران، طرفداران زیادی به‌خود اختصاص دهد. در رستوران کاراکو موسیقی زنده اجرا می‌شود و در کنار خوردن غذایی خوشمزه می‌توانید از شنیدن موسیقی هم لذت ببرید.

فضای مجلل رستوران جان می‌دهد برای برگزاری مراسم جشن تولد و دورهمی‌های خانوادگی! با این اوصاف اگر به ایلام سفر کردید، حتما سری به این رستوران بزنید و از محیط لوکس و غذای خوشمزه‌اش حسابی لذت ببرید.

آدرس رستوران کاراکو: ایلام، خیابان پاسداران، بالاتر از مسجد جامع، نبش‌ خیابان مطهری، رستوران کاراکو

شماره تماس: ۰۸۴۳۳۳۸۰۳۴۸

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱2 ظهر تا ۳:۳۰ بامداد

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران سعید، از گران‌ترین رستوران‌های ایلام

رستوران سعید
منوی رستوران سعید شامل انواع غذاهای فست‌فودی، کباب‌ها و خورشت‌هاست.

رستوران سعید حتی برای مشکل‌پسندان هم مکانی دنج و ایده‌آل است. این افراد می‌توانند با خیالی راحت، در محیطی لوکس و تمیز بنشینند و هر آن‌چه دوست داشتند از غذاهای فست‌فودی گرفته تا انواع کباب‌ها و خورشت‌ها سفارش دهند.

در این مجموعه برای طبخ غدا از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده و سرآشپز رستوران با تبهری خاص از ترکیب این مواد، غذاهایی بسیار لذیذ و خوشمزه آماده می‌کند. شاید قیمت غذاهای رستوران سعید نسبت به دیگر رستوران های ایلام کمی گران‌تر باشد، اما مطمئن باشید بابت مبلغی که پرداخت می‌کنید خدمات خوب و باکیفیت دریافت خواهید کرد.

آدرس رستوران سعید: ایلام، میدان دفاع مقدس، جنب کتابخانه عمومی، رستوران سعید

ساعت کار: همه روزه ساعت 9 صبح تا 23:30 شب

شماره تماس: ۰۸۴۳۲۲۴۷۷۴۷

محدوده قیمت: گران

هتل و رستوران خلاش

هتل و رستوران خلاش
رستوران خلاش در هتل خلاش ایلام قرار گرفته است.

رستوران خلاش در هتلی به همین نام واقع شده است، البته کیفیت بالای غذاهای این مجموعه چیزی از دیگر رستوران های ایلام کم ندارد. رستوران خلاش در خارج از ساختمان و کنار هتل قرار دارد. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۱۳۰ مهمان را داراست و محیط داخلی آن هم از طراحی زیبایی برخوردار است.

مهمانان همواره از کیفیت غذا و رفتار خوب پرسنل رضایت دارند و مراجعین آن بیشتر مسافرانی هستند که وقت را غنیمت شمرده و می‌خواهند مسافت زیادی را برای رفتن به رستوران تلف نکنند و از تمام جاذبه‌های ایلام بهره‌ ببرند. منوی رستوران خلاش، شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی است. اگر روزی به ایلام سفر کردید و گذرتان به این رستوران خورد، حتما کباب‌های خوشمزه آن را نوش‌جان کنید.

آدرس هتل و رستوران خلاش: ایلام، خیابان آیت اله حیدری، میدان کشوری، رستوران خلاش

شماره تماس: ۰۸۴۳۳۳۶۱۰۴۱

ساعت کار: همه روزه ساعت از ساعت 12 تا 15:30 ظهر و 19 عصر تا 23 شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران میلاد، از قدیمی‌های ایلام

رستوران میلاد
رستوران میلاد یکی از قدیمی‌ترین رستوران های ایلام است.

یکی دیگر از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین رستوران های ایلام، رستوران میلاد است. این مجموعه با غذاهای متنوع ایرانی و محلی از مهمانانش در محیطی لوکس و مشتری‌پسند پذیرایی می‌کند. جالب است بدانید، رستوران میلاد قدمتی طولانی دارد؛ بنابراین زمانی که در سفر به ایلام از اهالی این دیار سراغ یک رستوران خوب گرفتید، حتما نام میلاد را به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های ایلام خواهید شنید.

آدرس رستوران میلاد: ایلام، خیابان شهید ربابه کمالی، رستوران میلاد

محدوده قیمت: متوسط

کافه رستوران سنتی مایان ایلام

کافه رستوران سنتی مایان ایلام
در کافه رستوران سنتی مایان می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را سفارش دهید.

این مجموعه تلفیقی از سنت و مدرنیته است و هر سبک و سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. شاید با دیدن منوی این رستوران از دیدن این همه غذای متنوع و نوشیدنی‌های خوشمزه انگشت به دهان بمانید. در کافه رستوران سنتی مایان می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را سفارش داده و از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید.

فضای داخلی رستوران بسیار شیک و مجلل است. سرآشپز رستوران برای مهمانانش چیزی کم نمی‌گذارد و از بهترین مواد اولیه، خوشمزه‌ترین غذاها را طبخ می‌کند و با تزئینات ویژه از آن‌ها پذیرایی خواهد کرد. چه خوب است، با سفر به ایلام خود را با خوردن یک غذای خوشمزه مهمان کافه رستوران سنتی مایان کنید.

آدرس کافه رستوران سنتی مایان: ایلام، بلوار امام علی(ع) روبه‌روی بیمارستان کوثر، ۵۰ متر پایین‌تر از تقاطع تعمیرکاری، کافه رستوران سنتی مایان

شماره تماس: 09181411111

ساعت کار: شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 15 تا 24 بعدازظهر

محدوده قیمت: نسبتا گران

طباخی کلپچ، محیطی برای عاشقان کله‌پاچه

طباخی کلپچ
در طباخی کلپچ از استانداردهای حرفه‌ای در پخت غذا استفاده می‌کنند – عکاس: علی کیایی

طباخی کلپچ یکی از بهترین کله پاچه‌ای‌ها و رستوران های ایلام است. این طباخی به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند و منوی آن شامل زبان، گوشت، چشم، پاچه، مغز، معجون (بیخ‌گوش، پاچه و مغز)، سیراب شیردون، آبگوشت ساده، آبگوشت با مغز، سیراب مغز، سیراب مغز پاچه، زبان و گوشت و زبان و بنا گوش، جگر و کباب کوبیده است.

به گفته رستوران: «تو دنیا، تنها چیزی که ارزش صبح زود بیدار شدن را داره، خوردن یک دست کله‌پاچه خوشمزه است!».

طباخی کلپچ، پرسنلی مودب و کارآزموده داشته و با استفاده از استانداردهای حرفه‌ای در طبخ غذا همواره خیال مشتریان را از صرف غذایی باکیفیت، پاکیزه و مقرون‌به‌صرفه راحت کرده است. از دیگر مزایای کله‌پزی‌ کلپچ می‌توان به فضای بزرگ، دسترسی آسان و جای پارک مناسب اشاره کرد.

آدرس طباخی کلپچ: ایلام، بلوار دانشجو، روبه‌روی دانشگاه پیام نور، طباخی کلپچ

شماره تماس: 09013899030 و 09183429395

ساعت کار: این مجموعه از 18 بعدازظهر تا 10 صبح آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

محدوده قیمت: متوسط

رستوران مدرن ریواس با فضایی زیبا

رستوران مدرن ریواس
رستوران مدرن ریواس استیک و گریل‌های معروفی دارد.

رستوران مدرن ریواس کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است و با پخت غذاهایی خوشمزه ایرانی و فرنگی به یکی از مشهورترین رستوران های ایلام تبدیل شده است.

مهمانان این مجموعه محال است بعد از خوردن غذا ناراضی از رستوران بیرون بروند. استیک و گریل از معروف‌ترین غذاهای این مجموعه به‌شمار می‌آیند و بهترین گزینه برای افرادی است که در رژیم غذایی به‌سر می‌برند. در مجموع رستوران مدرن ریواس سعی کرده تا در محیطی آرام و دلنشین با غذاهایی باکیفیت از شما پذیرایی کند.

آدرس رستوران مدرن ریواس: ایلام، بلوار آزادی، نرسیده به میدان کشوری، نبش ساختمان علوم پزشکی، رستوران مدرن ریواس

شماره تماس: ۰۸۴۳۳۳۷۱۱۱۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۴ شب و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ ظهر الی ۲۴ شب

محدوده قیمت: گران

کافه‌ رستوران ‌بیروت، منویی از غذاهایی عربی

کافه‌ رستوران ‌بیروت
در رستوران بیروت می‌توانید انواع غذاهای عربی را سفارش دهید.

جایی که غذا با روح ملاقات می کند! این معرفی کافه رستوران بیروت در صفحه اینستاگرامش است. سرو انواع غذاهای اصیل عربی، فرنگی‌ و ایرانی از مهم‌ترین ویژگی‌ کافه رستوران بیروت است، البته این مجموعه تنها رستوران ایلام است که غذاهای عربی سرو می‌کند.

در این رستوران غذاهای خوشمزه و با طعمی متفاوتی سرو می‌شوند و با رفتن به این کافه رستوران، می‌توانید هر آن‌چه را که هوس کردید همراه با شنیدن موسیقی عربی و محیطی مدرن نوش جان کنید. سرو نوشیدنی‌های مطبوع از دیگر مزایای کافه رستوران بیروت است، اما اگر روزی گذرتان به این رستوران خورد حتما قهوه عربی آن را امتحان کنید.

آدرس کافه رستوران بیروت: بلوار دانشجو روبه‌روی دانشگاه پیام نور، کافه رستوران بیروت

تلفن سفارش: 09103833545 و 08432230775

ساعت کار: همه روزه از ساعت 12 بعدازظهر تا 12 شب

محدوده قیمت: گران

 




     

    سخن آخر

    همان‌طور که می‌دانیم ایلام یکی از زیباترین شهرهای غربی کشورمان با جاذبه‌های گردشگری فراوان است. حال اگر قصد سفر به ایلام دارید و می‌خواهید از آثار باستانی‌اش دیدن  کنید، گشت‌وگذاری در طبیعت زیبای آن داشته باشید و غذاهای خوشمزه‌اش را در بهترین رستوران های ایلام نوش جان کنید، بهتر است، اقامتی چند روزه در این شهر داشته باشید.

    بنابراین بهتر است، قبل از حرکت و شروع سفر به سایت اتاقک مراجعه کرده و اقامتگاه مورد نظرتان را مطابقه با بودجه و مدت زمان اقامتتان انتخاب کرده و به‌صورت آنلاین رزرو کنید. تیم گردشگری اتاقک سفری خوش برای شما آرزومند است.

    سوالات متداول درباره رستوران های ایلام

    نزدیک‌ترین رستوران‌ها به جاذبه‌های گردشگری کدام‌اند؟

    رستوران‌های قبایل، کاراکو، پدیده

    کدام رستوران به مراکز خرید نزدیک است؟

    رستوران تخت جمشید ایلام

    در کدام رستوران غذاهای دریایی سرو می‌شود؟

    رستوران اسپایسی

    در کدام رستوران غذاهای عربی سرو می‌شود؟

    کافه رستوران بیروت

    کدام رستوران مخصوص غذاهای فست‌فودی است؟

    رستوران پدر خوب

    قدیمی‌ترین رستوران ایلام کدام است؟

    رستوران میلاد

    2/5 - (2 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *