بازار‌ها و مراکز خریدتجربه سفر

معرفی بهترین مراکز خرید کردان | آدرس، شماره تماس و ساعات کاری

کردان یکی از زیباترین و خوش‌آب‌وهواترین مناطق در کرج و نزدیک پایتخت است که جان می‌دهد برای تفریح، گردش، دورهمی و البته خرید!
بسیاری از گردشگران، خصوصا اهالی کرج و پایتخت که به‌دنبال یک مکان نزدیک برای تفریح می‌گردند، کردان را انتخاب می‌کنند‌. جایی که می‌توانید هوای خنک و تمیز را وارد ریه‌هایتان کنید و از محیط سرسبز و زیبای آن لذت ببرید. اما جذابیت‌های کردان فقط به طبیعت، آب‌وهوا و ویلاهایش محدود نمی‌شود. اگر اهل خرید کردن و پاساژگردی هستید، باید بگوییم گردش در میان مراکز خرید کردان و تنوع بی‌نظیر آن‌ها حسابی حالتان را خوب می‌کند.
در این مقاله از مجله‌ی گردشگری اتاقک قصد داریم بهترین مراکز خرید کردان را به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید آن‌ها را بشناسید و در سفر به این منطقه‌ی گردشگری محبوب، چرخی در میان آن‌ها بزنید، در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

درباره کردان

کردان کجاست
عکاس: مهناز شاکر

قبل از آنکه درباره‌ی مراکز خرید کردان صحبت کنیم و بهترین آن‌ها را بشناسیم، بهتر است کمی از کردان بگوییم.
کمتر کسی را پیدا می‌کنید که منطقه‌ی کردان را نشناسد و یا اسم آنجا به گوشش نخورده باشد. کردان یک منطقه گردشگری جذاب، محبوب و بسیار خوش آب‌وهوا در استان البرز و یکی از روستاهای زیبا و دیدنی شهرستان ساوجبلاغ است. این روستا در فاصله‌ی ۱۵ کیلومتری کرج قرار گرفته و در حدود یک ساعت از تهران بزرگ فاصله دارد.
این منطقه به دلیل داشتن طبیعت سبز، بکر و زیبا، آب‌وهوای خنک و ویلاها و اقامتگاه‌های بی‌نظیر و لاکچری بسیار معروف شده است و امروزه به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم در اطراف تهران به‌شمار می‌رود. کردان بهخرین انتخاب برای گذراندن اوقات فراغت در یک آخر هفته‌ی کوتاه است که خستگی را از تنتان به در می‌کند.

بهترین مراکز خرید کردان کدامند؟

استراحت، تفریح و گردش، طبیعت‌گردی و تنفس هوای پاک یک طرف و گردش در میان جذاب‌ترین و بهترین مراکز خرید کردان و کرج یک طرف!
امکان ندارد به کردان سفر کنید و دلتان نخواهد در میان مراکز خرید لوکس و زیبای آن قدم بزنید. پس بهتر است پیش از آغاز سفر به کردان، بهترین مراکز خرید آنجا را بشناسید و لیستی از اسامی آن را داشته باشید.

اجاره ویلا کردان با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

پاساژ آزادی

پاساژ آزادی
عکاس: نوید باصری

یکی از بهترین مراکز خرید کردان که در کرج قرار دارد، پاساژ آزادی است. یک پاساژ بزرگ و محبوب که تنوعی از اجناس باکیفیت را در خودش جای داده و در منطقه‌ای معروف به محله‌ی اصفهانی‌های کرج قرار دارد.
در این مرکز خرید می‌توانید انواع زیادی را از لباس و پوشاک زنانه و مردانه، اکسسوری و جواهرات و همچنین لوازم دکوری منزل ببینید و خریداری کنید. این پاساژ چهار طبقه در حدود ۲۶۰ واحد تجاری را در خودش جای داده و مطمئن باشید دست‌خالی از آتجا باز نخواهید گشت.

آدرس پاساژ آزادی: کرج، خیابان شهید بهشتی، خیابان آبان

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۲۱ شب

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

محدوده‌ی قیمتی: متوسط

مرکز خرید میلاد

مرکز خرید میلاد
عکاس: محمد اکبری راد

یکی دیگر از مراکز خرید کردان که در نزدیکی این منطقه قرار گرفته، پاساژ یا برج میلاد کرج است. اگر از کردان کمی حرکت کنید، به منطقه‌ی عظیمیه و برجی ۱۴ طبقه خواهید رسید که ازجمله مراکز خرید محبوب و شیک در کرج به‌شمار می‌رود.
مرکز خرید میلاد شامل ۳ طبقه تجاری، ۷ طبقه اداری، ۲ طبقه پارکینگ و ۲ طبقه فودکورت و رستوران است. در این پاساژ می‌توانید هر آنچه را از لباس و پوشاک، طلا و جواهر، وسایل الکترونیک مانند موبایل و لپ‌تاپ و … که نیاز دارید، به‌راحتی و در بالاترین کیفیت تهیه کنید.
یادتان باشد اگر به منطقه‌ی کردان و کرج سفر کردید، حتما در میان مراکز خرید کردان، این برج ۱۴ طبقه را انتخاب کنید.

آدرس مرکز خرید میلاد: کرج، عظیمیه، ضلع شمال شرقی پل آزادگان، ابتدای بلوار طالقانی، جنب خیابان حسینی.

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

محدوده‌ی قیمتی: متوسط رو به بالا

مرکز خرید ایران زمین

مرکز خرید ایران زمین
عکاس: علی مهری

از دیگر مراکز خرید کردان و کرج می‌توان به مرکز خرید لیران زمین اشاره کرد. این پاساژ در گذشته با نام بازار شام مشهور بود و شناخته می‌شد و امروزه اهالی کرج و ساکنان و گردشگران کردان، آنجا را با نام مرکز خرید ایران زمین می‌شناسند.
در این پاساژ سه‌طبقه‌ی محبوب، می‌توانید تنوع بی‌نظیری را از انواع پوشاک مردانه و زنانه، لباس بچگانه، اسباب‌بازی و لوازم تحریر و … را ببینید و تهیه کنید. مهم‌ترین ویژگی مرکز خرید ایران زمین که آن را در لیست محبوب‌ترین مراکز خرید کردان جای می‌دهد، قیمت مناسب اجناس در آنجاست.

آدرس مرکز خرید ایران زمین: کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱۴ عصر و ۱۷ عصر تا ۲۲ شب. در روزهای تعطیل تا ۲۳:۳۰ شب

مرکز خرید چچلاس

مرکز خرید چچلاس
عکاس: tarrahnet group

یکی دیگر از محبوب‌ترین مراکز خرید کردان که در کرج قرار دارد، مرکز خرید چچلاس، به معنای سنجاقک است که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این پاساژ پنج طبقه، ۹۰ واحد تجاری دارد و تنوعی از محصولات را برای رفع نیازهای مشتریان و گردشگران در خودش جای داده. در پاساژ چچلاس می‌توانید انواع پوشاک و لباس، روسری و شال، کیف و کفش، اکسسوری و زینت‌آلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، اسباب‌بازی و محصولات بچگانه، مغازه‌های قهوه‌فروشی، میوه‌فروشی  و … را ببینید و اجناس آن را خریداری کنید.
یادتات زاشد در سفر به کردان حتما مرکز خرید چچلاس را به خاطر داشته باشید تا خاطره‌ی سفر شما به این منطقه با یک خرید دلپذیر و جذاب کامل شود.

آدرس مرکز خرید چچلاس: کرج، گوهردشت، فلکه اول گوهردشت، نبش خیابان اول شرقی

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

برج یادمان

برج یادمان
عکاس: Amir N

اگر در میان مراکز خرید کردان به دنبال یک مرکز خرید لوکس و لاکچری با برندهای معروف در پوشاک می‌گردید،برج یادمان بهترین انتخاب برای شماست. این مرکز خرید در هشت طبقه ساخته شده که سه طبقه‌ی آن تجاری و باقی آن‌ها اداری هستند.
تنوعی جذاب از پوشاک برند زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عینک آفتابی، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و … در برج یادمان وجود دارد. وجود کافه و رستوران در این پاساژ نیز، لذت خرید و تفریح را برای شما کامل می‌کند.

آدرس مرکز خرید یادمان: کرج، پل آزادگان، بلوار طالقانی

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب‌

مرکز خرید گلستان

مرکز خرید گلستان
عکس از سایت: بلد و نشان

گلستان یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کردان، در شهر کرج به‌شمار می‌رود که همواره مورد استقبال گردشگران قرار دارد. لباس زنانه، مردانه و بچگانه،انواع زیورآلات، محصولات آرایشی، کیف‌وکفش و عینک در این پاساژ عرضه می‌شود که می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین آن‌ها را تهیه کنید.
پاساژ گلستان را در لیست مراکز خرید کردان و همچنین شهر کرج یادداشت و لذت خرید در سفر را تجربه کنید.

آدرس مرکز خرید گلستان: کرج، گوهردشت، خیابان آزادی، خیابان سوم شرقی

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما
عکاس: علی اسکندری

از دیگر مراکز خرید کردان که در شهر کرج و نزدیکی مهرشهر قرار دارد، باید به مرکز خرید پروما اشاره کرد.این پاساژ که در سال ۱۳۸۹ ساخته شد، دارای سه طبقه‌ی تجاری است و تا به امروز در میان مراکز خرید محبوب مردم این منطقه جای دارد.
در این مجتمع، علاوه‌بر واحدهای تجاری پوشاک، انواع کیف و کفش، شال و روسری، لوازم تحریر، محصولات آرایشی و بهداشتی، یک شهربازی سرپوشیده نیز برای کودکان وجود دارد که لحظات تفریحی شادی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.
وجود پارکینگ در این مجتمع نگرانی شما را از بابت جای پارک برطرف می‌کند و می‌توانید با خیال آسوده خرید کنید.

آدرس مرکز خرید پروما: کرج، رجایی‌شهر، فاز ۳، جنب شهرداری منطقه ۷، برج شهاب

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

مرکز خرید رویال

مرکز خرید رویال
عکاس: مهدی حسینی

یکی دیگر از مراکز خرید کردان که در کرج واقع شده و طرفداران زیادی دارد، مرکز خرید رویال است. این مرکز خرید ۴ طبقه و ۷۵ واحد تجاری ساخته شده. در پاساژ رویال می‌توانید انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، زیورآلات، عینک، کیف و کفش، شال و روسری و … را تهیه کنید.
رستوران و کافی‌شاپ و وجود پارکینگ نیز از دیگر امکانات این مجتمع تجاری به‌شمار می‌رود.
اگر برای سفر به کردان زیبا آماده شده‌اید، حتما سری هم به مرکز خرید رویال بزنید.

آدرس مرکز خرید رویال: کرج، مهرشهر، بلوار بهشتی، ابتدای خیابان فروغی

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

محدوده‌ی قیمتی: متوسط رو به بالا

میدان شهرداری کردان

میدان شهرداری کردان
عکس از سایت: خبرگزاری دانشجو

اگر به این منطقه سفر کردید، میدان شهرداری را از خاطر نبرید. این میدان که جزو میادین مشهور در کردان است، مجموعه‌ای از مغازه‌ها و مراکز خرید را در خودش جای داده و برای هر فردی در هر سن‌وسالی مناسب است. انواع پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را می‌توانید در میان مغازه‌ها و فروشگاه‌های این منطقه پیدا کنید.

آدرس:کرج، کردان، میدان شهرداری

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۲۳ شب

سخن آخر

کردان از آن مقاصد گردشگری محبوبی است که اگر یک بار به آنجا بروید، به مقصد محبوب شما تبدیل خواهد شد. در این منطقه‌ی خوش آب‌وهوا و جذاب، علاوه‌بر اینکه می‌توانید اوقات خوشی را کنار طبیعت بکر یا در ویلاهای لوکس بگذرانید، امکان خرید و گشت زدن در مراکز تجاری را هم دارید. در این مقاله تلاش کردیم بهترین مراکز خرید کردان در نزدبکی کرج را به شما معرفی کنیم. این لیست را به خاطر داشته باشید و در سفر به کردان حتما لذت خرید کردن را هم تجربه کنید.

سوالات متداول

محدوده‌ی قیمتی مراکز خرید کردان تا چقدر است؟

در میان مراکز خرید کردان می‌توانید تنوعی از پاساژ‌ها و قیمت‌ها را پیدا کنید. اغلب مراکز خرید کردان قیمت‌های متوسطی دارند و خرید از آن‌ها به‌صرفه است.

مراکز خرید کردان چه امکانات دیگری دارند؟

بعضی از مراکز خرید کردان همانند رویال، پروما و یادمان دارای رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ نیز هستند.

تنوع اجناس بازارهای کردان چگونه است؟

تنوع اجناس در مراکز خرید کردان زیاد است از لباس مردانه و زنانه گرفته تا اکسسوری، کیف و کفش.

4.7/5 - (32 امتیاز)

اتاقک

نسترن زینل‌لی

بوی روزنامه‌ی نو و جوهری که روی اون نقش بسته، خاطره‌ی کودکی منه! خاطره‌ی بچگی‌هایی که کنار بابا و توی روزنامه‌ای که کار می‌کرد گذشت و من رو عاشق کلمات و نوشتن کرد... حالا دو دهه از اون روزا گذشته؛ من روزنامه‌نگار شدم و لای کلمه‌ها وول خوردم، با واژه‌ها زندگی کردم و بین اون‌ها نفس کشیدم... و امروز که بیست‌وهشت‌ساله‌ام، هفت ساله که در حوزه‌ی محتوا قلم می‌زنم و هر روز جوششِ پایان‌ناپذیر قلبم رو به کلمه و کلمه رو به روایت تبدیل می‌کنم... "اتاقک" برای من همون حیاطِ خلوت امن و دوست‌داشتنیه که می‌تونم کنارتون روایت خلق کنم، دستتون رو بگیرم و با هم به دورترین و زیباترین گوشه‌های این جهان لایتناهی سفر کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *