بازار‌ها و مراکز خریدتجربه سفر

معرفی بازارها و مراکز خرید متل قو؛ به همراه ساعات کاری، آدرس و شماره تماس | بازارگردی در متل قو

متل قو که نامش را به سلمان شهر تغییر داده، شهری کوچک؛ اما پرآوازه است که با خانه‌ها و خیابان‌های زیبا و طبیعت سرسبزش در شهرستان عباس‌آباد استان مازندران جا خوش کرده است. این شهر ساحلی که حدود 50 سال از عمر آن گذشته است همچون قویی سفید و زیبا میان آبی دریای خزر می‌درخشد. چیزی که متل قو را فوق‌العاده کرده وجود سواحل دیدنی، اماکن تاریخی، جنگل‌های سرسبز، مردم مهمان‌نواز و بازارها و مراکز خرید سنتی و مدرن آن است.

برای آشنایی بیشتر و بهتر با این شهر؛ مقاله درباره متل قو را بخوانید.

از نظر من با همه این تفاسیر متل قو همه ظرفیت‌ها و امکانات لازم برای یک سفر لوکس و لاکچری را دارد. جذابیت‌های متل قو با آن منظره‌های طبیعی و سواحل زیبایش فقط با بازارگردی و خرید کردن کامل می‌شود. به همین دلیل در این مقاله از اتاقک می‌خواهیم سری به بازارها و مراکز خرید متل قو بزنیم تا در سفر به این شهر ساحلی زیبا دست خالی از آنجا برنگردید.

اگر شما هم مثل من از آن دسته آدم‌هایی هستید که حتماً باید در سفر به هر مقصدی خرید کنید وگرنه دلتان آرام نمی‌گیرد این شما و این هم بازارها و مراکز خرید متل قو.

 

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه
مرکز خرید قو الماس خاورمیانه ؛ مدرن‌ترین مرکز خرید متل قو – منبع عکس: ‫تولید محتوا دیجیتال آلفاپانو (‪Alphapano.ir‬‏‬‎‬‬)؛ (عکاس نامشخص)‬‬

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه با طراحی و معماری منحصربه‌فردی که دارد جزء مدرن‌ترین مراکز خرید متل قو به شمار می‌رود. به همین دلیل هم اهالی این شهر وهم گردشگران، این مرکز خرید را به دیگر جاهای شهر ترجیح می‌دهند. این مرکز خرید در مجتمع قو الماس خاورمیانه معروف به برج‌های عظیم‌زاده متل قو واقع شده است. مجتمعی که شامل دو برج 25 طبقه مسکونی و تجاری و یک برج 38 طبقه با کاربری هتل است.

در طبقه‌های زیرین برج‌های مسکونی این مجتمع، مرکز خرید قو الماس خاورمیانه قرار دارد و شما می‌توانید هر کالایی که نیاز داشتید از 486 واحد تجاری که در سه طبقه قرار گرفته‌اند، تهیه کنید. بقیه طبقات هم به واحدهای مسکونی اختصاص یافته‌اند. از فضای بین این برج‌ها نیز برای ساخت یک سالن ورزشی مجهز استفاده شده است.

 مرکز خرید قو الماس خاورمیانه برای کسانی که به دنبال یک مرکز خرید لوکس و مجللی هستند، انتخاب مناسبی است و می‌توانید انواع لوازم ازجمله کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و غیره از بهترین برندهای خارجی و ایرانی را از بوتیک‌های این مجتمع تجاری خریداری کنید. از آن‌جایی که کیفیت اجناس این مرکز خرید مناسب و در عین حال قیمت آن‌ها نیز بالا است؛ بنابراین اگر به فکر یک خرید اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستید روی این مرکز خرید حساب باز نکنید.

امکانات رفاهی مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

علاوه‌بر مرکز خرید در این مجتمع امکانات رفاهی متنوعی ازجمله رستوران، شهربازی، فودکورت، نمایشگاه کتاب، کافی‌شاپ، فست‌فود و غیره نیز وجود دارد که اگر خواستید خستگی خرید را از تنتان دور کنید می‌توانید سری به این مکان‌ها نیز بزنید. همچنین از آن‌جایی که مرکز خرید الماس قو در کنار دریا قرار گرفته دارای یک اسکله تفریحی اختصاصی در محوطه بیرونی و در خط ساحلی دریای خزر است. در این اسکله می‌توانید انواع تفریحات آبی ازجمله قایق‌سواری، شاتل، اسکی روی آب، چتر پاراسل، موتور چهارچرخ، جت اسکی و غیره نیز انجام دهید.

آدرس مرکز خرید قو الماس خاورمیانه: استان مازندران، متل قو (سلمان‌شهر)، جاده ساحلی، مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

شماره تماس: ۵۴۶۳۳۰۰۸ ۰۱۱

اجاره ویلا متل قو با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

مرکز خرید مهدی سنتر

مرکز خرید مهدی سنتر
مرکز خرید مهدی سنتر – عکاس: Samira Kh

مرکز خرید مهدی سنتر یکی از شیک‌ترین مراکز خرید متل قو و سلمان شهر است که همانند مرکز خرید الماس قو در کنار دریا و ساحل قرار گرفته است. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، می‌توانید به تراس این مرکز خرید بروید و از چشم‌انداز روبه‌روی آن لذت ببرید. لیزریگ، گیم‌سنتر و غیره در طبقه زیر همکف و رستوران این مجموعه‌ هم در طبقه چهارم می‌تواند مکان خوبی برای استراحت و گذراندن زمان با دوستان و خانواده باشد.

بوتیک‌های مرکز خرید مهدی سنتر هر چیزی که نیاز داشتید را با کیفیت مناسب ارائه می‌دهند. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره را با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید مهدی سنتر: مازندران، متل قو، میدان متل قو، مرکز خرید مهدی سنتر

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22 شب

شماره تماس: 54610237-011

ضمنا برای اجاره ویلا متل قو | اجاره ویلا جنگلی | اجاره ویلا ساحلی و اجاره ویلا استخردار لوکس می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید.

مرکز خرید مارینال مال

مرکز خرید مارینال مال
نمایی زیبا از مارینال مال؛ یکی از مراکز خرید متل قو – عکاس: Majid Madadi

مرکز خرید مارینال مال یکی از شیک‌ترین و در عین حال مقرون‌به‌صرفه ترین مراکز خرید متل قو است. این مرکز خرید در جاده سیاهکلرود- مازندران واقع شده است و تنها 10 کیلومتر با ساحل متل قو فاصله دارد. دسترسی آسان به این مرکز خرید باعث شده مسافران و گردشگران زیادی در سفر به متل قو سری نیز به این بازار بزنند. به علاوه این مکان برای تفریحات و گردش‌های خانوادگی و دوستانه هم عالی‌ است و می‌توانید از تفریحاتی مثل بولینگ، بیلیارد، اسکیپ‌روم، فوتبال‌دستی و غیره نیز بهره ببرید و اوقات خوشی را برای خودتان رقم بزنید.

کسانی که به این مرکز خرید رفته‌اند، معتقدند با وجود اجناس باکیفیت قیمت‌های این مرکز خرید مناسب است. حتی برخی از فروشگاه‌ها در بیشتر روزهای سال تخفیف هم دارند. پس اگر در سفرتان به متل قو به دنبال یک خرید اقتصادی هستید مرکز خرید مارینال مال را فراموش نکنید. ضمنا اگر دوست دارید درباره جاذبه‌های گردشگری این شهر بیشتر بدانید؛ حتما مقاله جاهای دیدنی متل قو را بخوانید.

آدرس مرکز خرید مارینال مال: استان مازندران، 10 کیلومتری متل قو، جاده سیاهکلرود- مازندران، جنب پلیس راه، مرکز خرید مارینال مال

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 23:30 شب

شماره تماس: 52161807-011

بازار بزرگ چین

بازار بزرگ چین
در بازار بزرگ چین انواع اجناس و کالاها را پیدا خواهید کرد – عکاس: S. Mehdi Vaez Allaei

بازار بزرگ چین یکی از مراکز خرید متل قو است که اگر عاشق کالاها و لباس‌های هندی، چینی، تایلندی، ترکی، ایرانی و غیره هستید حتماً باید از آن دیدن کنید. در واقع بازار چین مرکز اجناس خارجی است و شما می‌توانید کالاهایی را که کمتر در دیگر نقاط یافت می‌شود را در این بازار پیدا کنید.

محلی‌ها و بیشتر گردشگران عاشق این بازار هستند. مخصوصاً اگر به وقت سال نو میلادی به این بازار رفتید می‌توانید از تزئینات سال نو، درخت کریسمس و بابا نوئل این مرکز خرید نیز دیدن کنید.

آدرس بازار بزرگ چین: مازندران سلمان شهر (متل قو)، مجتمع بلریان قو، بازار بزرگ چین

ساعت کاری: همه روزه به غیر از جمعه‌ها از ساعت 9 صبح تا 22 شب

مرکز خرید پانوراما

مرکز خرید پانوراما
نمایی زیبا از ساختمان مرکز خرید پانوراما – عکاس: Ebrahim Shirmohammad

مرکز خرید پانوراما یکی دیگر از مراکز خرید متل قو است که در سفرتان می‌توانید سری به آن بزنید. هر چند این مرکز خرید در جاده چالوس- تنکابن واقع شده است و بیشتر جزء مرکز خرید چالوس به شمار می‌رود؛ اما به دلیل نزدیکی به ساحل متل قو در این لیست قرار گرفته است.

در طبقه همکف و اول مرکز خرید پانوراما می‌توانید انواع پوشاک، سوغاتی‌های ارزشمند و کالاهای متنوع از بهترین برندها را به قیمت مناسب پیدا کنید. این مرکز خرید یک رستوران هم دارد که یکی از رستوران‌های مورد علاقه‌ گردشگران و مسافران است. این رستوران غذاهای خوشمزه‌ای دارد و بعد از خرید می‌توانید در این مکان زیبا اوقات خوشی را به همراه خانواده و دوستان سپری کنید

آدرس مرکز خرید پانوراما: استان مازندران، 11 کیلومتری ساحل متل قو، جاده چالوس- تنکابن، مرکز خرید پانوراما

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23 شب

شماره تماس: 54607199-011

می‌توانید برای اجاره ویلا شمال از سایت اتاقک کمک بگیرید.

بازارچه سنتی ترکمن

در نهایت بعد از گشت‌وگذاری لوکس و مدرن در مراکز خرید متل قو می‌رسیم به یکی از بازارهای این شهر؛ یعنی بازارچه ترکمن که رنگ بوی سنتی دارد. به بیشتر شهرهای شمالی که سری بزنید می‌توانید بازارچه سنتی ترکمن‌ها را ببینید. یکی از شعبات این بازار هم در شهر متل قو قرار گرفته است. این بازار ازجمله جاهای دیدنی متل قو به شمار می‌رود.

حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید می‌توانید ساعت‌ها در این بازار قدم بزنید و از نگاه‌ کردن به فروشگاه‌ها و مغازه‌های میوه و تره‌بار، ماهی‌فروشان، صنایع‌دستی و غیره لذت ببرید. علاوه‌بر محصولات محلی در این بازار می‌توانید انواع پوشاک و لباس‌های سنتی، سوغاتی‌های متنوع و لوازم آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را نیز پیدا کنید.

آدرس بازارچه سنتی ترکمن: استان مازندران، سلمان شهر، نزدیک برج‌های دوقلو، بازارچه سنتی ترکمن

ساعت کاری: همه روزه به جز روز‌های یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 12 شب

شماره تماس: ۰۹۳۷۷۷۲۳۶۲

اجاره ویلا متل قو با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

سخن آخر

متل قو با سواحل زیبا، جاذبه‌های دیدنی، برج‌های دو قلو که حالا یک قل دیگر نیز به آن‌ها اضافه شده و آب‌وهوای مطبوع و دلپذیرش به یکی از بهترین شهرهای شمال برای سفر تبدیل شده است. شاید با خودتان فکر کنید که این شهر کوچک فاقد بازارها و مرکز خرید لوکس و مدرن است؛ اما سخت در اشتباهید.

مراکز خرید متل قو متنوع و زیاد هستند که در این مقاله هم سری به آن‌ها زدیم، از فروشگاه‌ها و اجناس متنوع آن‌ها دیدن کردیم، برای اینکه خستگی خرید را از تنمان دور کنیم به سراغ رستوران‌ها با غذاهای خوشمزه‌شان رفتیم. در آخر نیز به اقامتگاهمان که از اتاقک رزرو کرده بودیم برگشتیم تا باهم وسایل و سوغاتی‌هایی را که خریده بودیم را نگاه کنیم.

سوالات متداول درباره بازارها و مراکز خرید متل قو

تنوع اجناس در بازارها و مراکز خرید متل قو چگونه است؟

در بازارها و مراکز خرید متل قو می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره را به راحتی پیدا کنید.

کدام مراکز خرید متل قو دارای رستوران و کافی‌شاپ هستند؟

مرکز خرید پانوراما، مارینال مال، مهدی سنتر و مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

چه امکانات دیگری در مراکز خرید متل قو موجود است؟

در مراکز خرید متل قو امکانات رفاهی دیگری همچون بولینگ، فوتبال دستی و ... موجود هستند.

4.4/5 - (11 امتیاز)

اتاقک

سلوا طاحونی

سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *