شهرهابازار‌ها و مراکز خرید

معرفی مرکز خرید پالادیوم | معبد خاص‌پسندان پایتخت

پاساژگردی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که سن‌وسال نمی‌شناسد! حالا هر چه‌قدر این مرکز خرید بزرگ‌تر و مدرن‌تر باشد، جذابیتش هم بیشتر می‌شود. زیرا چنین مجموعه‌هایی، علاوه بر فروشگاه‌های رنگارنگ، مراکز تفریحی، ورزشی، فرهنگی و رستوران‌های مختلف هم در خود جای داده‌اند و موجب نشاط و سرگرمی همه می‌شوند.

حال اگر دنبال پاساژهایی همه چیز تمام هستید، لازم است بدانید، پایتخت کشورمان ایران مهد مراکز خرید بزرگ و مدرن است و هر روز بر شمار آن‌ها افزوده می‌شود. اما یکی از بهترین‌های تهران، مرکز خرید پالادیوم در شمال شهر پایتخت است. در این مجموعه هر چه فکرش را بکنید یافت می‌شود و می‌توانید در کنار خرید بهترین برندهای دنیا از دیگر خدمات آن هم استفاده کنید و یک روز عالی را در یک مجموعه منحصربه‌فرد سپری کنید.

لازم به گفتن نیست که پاساژگردی، همراه پابه رکاب می‌طلبد. پس شما هم اگر همانند من اهل وجب کردن پاساژهای مدرن و شیک هستید، در این مقاله از مجله گردشگری همراهم شوید تا از تمام بخش‌های مرکز خرید پالادیوم دیدن کنیم و از جای‌جای آن لذت ببریم.

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

مرکز خرید پالادیوم کجاست
نام این مرکز، استعاره‌ای بر خاص و گران‌بها بودن فلز پالادیوم است – عکاس: سجاد اکبری

پالادیوم، از جاهای دیدنی تهران و مرکز خریدی لوکس و مدرن است که در شمال شهر پایتخت، منطقه‌ زعفرانیه و در خیابان مقدس اردبیلی واقع شده‌ است. این مرکز خرید، معروف است به عرضه کالاهای مختلف با برندهای لوکس و معتبر جهانی! ناگفته نماند، پالادیوم نه تنها یک مرکز تجاری است، بلکه خدمات متنوعی مانند کلینیک زیبایی، سالن ماساژ، فودکورت و غیره را هم در خود جای داده است و همین امر باعث شده تا هر روز گردشگران و شهروندان زیادی را به سمت خود بکشاند.

اجاره روزانه خانه تهران با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

تاریخچه مرکز خرید پالادیوم

تاریخچه مرکز خرید پالادیوم
در طراحی سازه مرکز خرید پالادیوم از ترکیب شکل‌های هندسی به خوبی استفاده شده است.

پالادیوم فلزی گران‌بها، کمیاب، بسیار مقاوم و متمایل به نقره و سفید است. نام مرکز خرید پلادیوم هم برگرفته از ارزش بالای این فلز است و نشان‌دهنده طراحی خاص مجموعه و وجود فروشگاه‌های برندی است که در آن مشغول به فعالیت‌اند.

اگر بخواهیم درباره پیدایش این پاساژ صحبت کنیم، باید بگوییم ساخت مرکز خرید پالادیوم در سال 1388 آغاز شد و بعد از 3 سال به بهره‌برداری رسید. پاساژ پالادیوم با مساحت ۱۰ هزار مترمربع، از سمت همکف دارای ۶ طبقه، از ضلع شمالی 11 طبقه و از ضلع جنوبی ۱۳ طبقه است. طبقات بالای این مجموعه مربوط به بخش اداری است و 6 طبقه زیرزمین هم به پارکینگ اختصاص دارد.

طراحی این مجموعه را معماری خوش‌ذوق به نام «پدرام امن‌زاده» برعهده داشت. آن‌چه طراحی پالادیوم را متمایز کرده است، استفاده از خطوط دایره‌ای شکل بر روی نما و شیشه‌های بلندی است که در ساختمان به‌کار رفته شده و باعث شده تا پالادیوم از بیرون بلندتر به‌نظر برسد و جلوه بیشتری به خیابان زعفرانیه بدهد.

البته شیشه‌های به‌کار رفته شده در نمای پالادیوم، علاوه بر زیباتر کردن مجموعه کاربردهای دیگری هم دارند. به‌عنوان مثال فروشگاه‌های دایر در مجموعه بر روی این شیشه‌ها بنر تبلیغاتی‌شان را می‌چسبانند و بدین وسیله نظر رهگذران را به خود جلب می‌‌کنند و یا از داخل پاساژ در صورت صاف بودن هوای زعفرانیه، می‌توان نظاره‌گر کوه‌های شمیرانات بود و در مجموع خریداران و فروشندگان از مناظر بیرون لذت ببرند.

بخش‌های مختلف مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم، پاساژی تمام عیار و بسیار زیباست. در این مجموعه تمامی برندهای معتبر دنیا در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و همین امر باعث شده تا مرکز خرید پالادیوم به یکی از گران‌ترین مراکز خرید ایران تبدیل شود و معبدی برای برندپسندان باشد. اما این مجموعه علاوه بر فروشگاه، امکانات دیگری هم در خود جای داده است. پس اگر قصد خرید هم ندارید، خوب است که سری به مرکز خرید پالادیوم بزنید و از طراحی منحصربه‌فردش لذت ببرید.

فروشگاه‌های مرکز خرید پالادیوم

فروشگاه‌های مرکز خرید پالادیوم
مرکز خرید پالادیوم برای علاقه‌مندان به محصولات برند، مقصدی ایده‌آل محسوب می‌شود.

این مجموعه بیش از 160 واحد تجاری دارد. بیشتر این فروشگاه‌ها، متعلق به برندهای معروف جهانی مانند آدیداس، نایک، پوما، ریبوک، جین وست و غیره هستند. شما می‌توانید در پالادیوم، لاکچری‌ترین کالاها مانند لباس‌های مردانه، زنانه، بچه‌گانه، کیف و کفش، عطر و لوازم آزایشی، اکسسوری، لوازم منزل و حتی طلا و جواهرات را خریداری کنید و همین امر آن را تبدیل به مکانی برای خاص‌پسندان کرده است.

جالب این‌جاست که اگر خواستار رهن یا اجاره یکی از فروشگاه‌های این مجموعه هستید، باید ابتدا یک تقاضانامه شامل حوزه فعالیت، برندهای ارائه شده، کیفیت محصول و سایر موارد را برای هیات مدیره پاساژ ارسال کنید. بعد از آن مدیریت مجموعه، پس از بررسی شرایط مجتمع، تعادل کالاهای موجود و پذیرفته شدن تقاضای شما از نظر کیفیت و برند محصول، شما را در نوبت قرار می‌دهد.

کافه و رستوران پالادیوم

کافه و رستوران پالادیوم
انواع خوراکی‌های خوشمزه تا غذاهای لذیذ، در طبقات اول و سوم این مرکز خرید عرضه می‌شود – عکاس: محمد صادقی

در مرکز خرید پالادیوم اگر هوس خوردن یک میان‌وعده دلچسب مانند کیک، شیرینی، بستنی یا دسر همراه با یک نوشیدنی گرم یا سرد کردید، به طبقه اول مجموعه مراجعه کنید. اما برای خوردن انواع غذاهای دریایی، فست‌فودها، غذاهای ترکی، ایتالیایی و سنتی باید به فوت‌کورت‌های طبقه سوم سر بزنید. وقتی وارد این بخش می‌شوید، چیزی که بیشتر از همه نظرتان را به خود جلب می‌کند، میزهای یک شکل و همرنگی است که در آن‌جا به طور منظم کنار هم قرار گرفته‌اند و صندلی‌هایی که هارمونی رنگی جذابی به محیط بخشیده‌اند.

جالب این‌جاست که بسیاری از پایتخت‌نشینان پاساژ پالادیوم را به دلیل منو غذایی متنوعش انتخاب می‌کنند و برای خوردن یک میان‌وعده لذیذ یا غذایی خوشمزه به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

هایپرمارکت پالادیوم

هایپرمارکت پالادیوم
اگر می‌خواهید تمام مایحتاج خانه را یک جا خریداری کنید، هایپر مارکت مرکز تجاری پالادیوم مناسب‌ترین گزینه است.

به رسم مراکز خرید بزرگ و مدرن تهران، پالادیوم هم در طبقه همکف خود هایپرمارکتی بزرگ و مجهز دارد. در این بخش فرآورده‌های دامی تازه و منجمد، میوه‌ها و سبزیجات تازه فصلی، انواع فرآورده‌های لبنی و انواع کالاهای خوراکی با بهترین کیفیت عرضه می‌شود.

باشگاه‌های ورزشی و استخر پالادیوم

باشگاه‌های ورزشی و استخر پالادیوم
باشگاه پالادیوم مجهز به بهترین تجهیزات ورزشی روز دنیاست.

مرکز خرید پالادیوم به کسانی که اهل ورزش و زندگی سالم هستند هم اهمیت داده است. در ضلع جنوبی این مجموعه، واقع در طبقه ششم، یک سالن بدنسازی و استخر به مساحت 2000 مترمربع، با مدرن‌ترین تجهیزات ورزشی قرار گرفته است. استخر سرپوشیده پالادیوم به دستگاه تصفیه ازن، سالن‌های سونای بخار، خشک، جکوزی ، حوضچه آب سرد و انواع ماساژهای ریلکسی، طبی و کافی‌شاپ مجهز شده است.

از دیگر فعالیت‌های مجموعه ورزشی پالادیوم، برگزاری کلاس‌های آموزشی یوگا، بدنسازی، کشتی آزاد، پیلاتس، تای چی، زومبا، اسپینینگ، بادی جیم، بادی اتک و تی آر ایکس است. خدمات تخصصی ماساژ این باشگاه هم از دیگر مواردی است که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد تا خستگی به در کنید.

کتابخانه پالادیوم

کتابخانه پالادیوم
کتابخانه پاساژ پالادیوم با محیطی جذاب و طراحی مدرن، یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری نشست‌های ادبی است.

در مرکز خرید پالادیوم علاوه بر خرید و ورزش، می‌توانید فعالیت فرهنگی هم داشته باشید. زیرا در این مجموعه، کتابخانه‌ای مدرن و مجهز با انواع کتاب‌های فرهنگی، هنری و تاریخی برای هر سن و سلیقه‌ای وجود دارد. شما از این مجموعه می‌توانید کتاب مورد علاقه خود را به امانت بگیرید و در آرامش کامل مطالعه کنید.

در کتابخانه پالادیوم، برخی رویدادهای مربوط به کتابخوانی، با حضور نویسندگان و هنرمندان مطرح برگزار می‌شود تا در فضایی گرم و دوستانه به تبادل افکار و تجربیات خود بپردازند.

خانه کودک پالادیوم

خانه کودک پالادیوم
هرسال به مناسبت روز جهانی کودک، جشنی به‌نام «پالادیوم به وقت کودکی» برای کودکان در مجتمع پالادیوم برگزار می‌شود.

وقتی می‌گوییم یک مجموعه همه چیز تمام است، یعنی به همه چیز و همه کس به‌خصوص کودکان فکر کرده است. در مرکز خرید پالادیوم کودکان و بزرگسالان در شهربازی فان‌تایم، لحظات شادی را سپری می‌کنند و پدر و مادرها هم می‌توانند فرزندان‌شان را به خانه کودک مجموعه تحت نظارت مربی‌های حرفه‌ای و کاربلد بسپارند و با خیالی راحت، خرید کنند. خانه کودک پالادیوم در ساختمان شماره دو و در طبقه هشتم واقع شده است.

فروشگاه پرینت‌های سه بعدی

فروشگاه پرینت‌های سه بعدی
با مجسمه‌های حاصل از پرینت‌های سه بعدی، زیبایی‌های زندگی خود و عزیزانتان را برای همیشه ماندگار می‌کنید.

در این مرکز خرید تعداد زیادی فروشگاه جورواجور وجود دارد، اما یکی از جالب‌ترین‌شان، فروشگاه پرینت‌های سه بعدی معروف به DOOB است. در این‌جا شما یک عکس از افراد، حیوان‌ها و اشیای مورد نظرتان تحویل می‌دهید و پرینت سه بعدی آن را تحویل می‌گیرید. به نظر من پرینت‌های سه بعدی این مجموعه، می‌تواند یک یادگاری جذاب از طرف شما به دوستان یا خانواده باشد.

پالاپت، بهترین مکان برای حیوانات خانگی

پالاپت
پالاپت با تیمی مجرب از دامپزشکان، آماده پذیرش و مراقبت از حیوانات خانگی محبوب شماست.

پالاپت در پالادیوم برای مراجعه‌کنندگان، این امکان را فراهم می‌کند تا حیوان خانگی خود را با اطمینان و خیال راحت به این مجموعه بسپارند و از مراقبت‌های حرفه‌ای و محبت‌آمیز این مرکز برای حیوان خانگی‌شان بهره‌مند شوند.

در مرکز خرید پالادیوم جهت رفاه حال مراجعه‌کنندگان، مراکز دیگری چون کارواش، داروخانه، خشکشویی، دفتر بیمه، آژانس هواپیمایی، کافه نان دنجا در طبقه سوم میانی، اسباب‌بازی فروشی ماتی لوس در طبقه آخر و گالری موسیقی پارس پلاس در طبقه سوم جنوبی تعبیه شده است.

آدرس و ساعت کاری مجتمع پالادیوم

آدرس و ساعت کاری مجتمع پالادیوم
این مجموعه در تمامی ایام هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است – عکاس: جاوید فخریان

آدرس مرکز خرید پالادیوم: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

ساعات کاری مجموعه:

واحدهای تجاری: ۱۰ تا ۲۲ (درب مرکز خرید، روزهای پنجشنبه ساعت ۲۳ و سایر روزها ساعت ۲۲:۳۰ بسته می‌شود).

رستوران‌ و کافه‌ها: ۱۱ صبح تا ۲۳ شب

سوپرمارکت: 9 صبح  تا 22:30 شب

شماره تلفن اطلاعات مرکز خرید: ۲۲۰۱۰۶۰۰-۰۲۱

شماره تلفن امور مشتریان: ۲۲۶۶۳۰۶۶-۰۲۱

مکان‌های نزدیک به مرکز خرید پالادیوم

مکان‌های نزدیک به مرکز خرید پالادیوم
فاصله مرکز خرید پالادیوم تا پیست توچال تهران با خودرو 20 دقیقه و یا 34 دقیقه پیاده‌روی دارد.

بعد از گشت‌وگذار در این مرکز خرید، می‌توانید از دیگر جاذبه‌های گردشگری تهران مانند پیست توچال، موزه زمان و کاخ سعدآباد هم دیدن کنید.

  • در پیست توچال می‌توانید از تفریحاتی نظیر کیوب کلاب، تله کابین، اسنوموبیل، پیست اسکی، شبیه ساز وی آر (سیمولاتور VR)، سورتمه، زیپ لاین، بگ جامپ، کوهنوردی و پیاده‌روی استفاده کنید. ناگفته نماند پیست در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تعطیل است. فاصله مرکز خرید پالادیوم تا پیست توچال تهران با خودرو 20 دقیقه و یا 34 دقیقه پیاده‌روی دارد.
  • کاخ سعدآباد تهران از مرکز خرید پالادیوم، با خودرو 10 دقیقه و با پای پیاده، 33 دقیقه فاصله دارد. این مجموعه از بخش‌های مختلفی مانند کاخ سبز، کاخ ملت یا کاخ سفید، موزه نگارستان، موزه برادران امیدوار، موزه خط و کتابت میرعماد، موزه چهره های ماندگار، موزه ظرف و موزه استاد بهزاد، موزه مردم شناسی، موزه هنرهای زیبا، موزه مینیاتور استاد آبکار، موزه نظامی، موزه آب و موزه خودرو تشکیل شده است.

برای اجاره روزانه خانه در تهران می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

نحوه دسترسی به مرکز خرید پالادیوم

نحوه دسترسی به مرکز خرید پالادیوم
از هر کجای تهران و با هر وسیله نقلیه‌ای برای دسترسی به مرکز خرید پالادیوم، باید خود را به خیابان زعفرانیه برسانید.

دسترسی به مجتمع تجاری پالادیوم آسان است و شما می‌توانید به‌راحتی خود را با وسایل نقلیه شخصی و عمومی به این مرکز برسانید.

ماشین شخصی

برای دسترسی با ماشین شخصی از هر کجای تهران که هستید، باید ابتدا خود را به خیابان ولیعصر برسانید. در خیابان ولیعصر، وقتی از پل پارک وی عبور کردید، باید به سمت زعفرانیه حرکت کنید تا به خیابان مقدس اردبیلی برسید. بعد از عبور از خیابان مقدس اردبیلی به کوچه عروضی که پارکینگ پالادیوم در آن واقع شده است، می‌رسید.

تاکسی

از هر کجای تهران که هستید، باید ابتدا خود را به میدان تجریش برسانید. از آن‌جا سوار بر تاکسی‌های میدان تجریش به سمت زعفرانیه شوید و خود را به مرکز خرید پالادیوم برسانید.

مترو

برای رسیدن به مرکز خرید پالادیوم با مترو، باید سوار بر خط یک شوید و در ایستگاه تجریش پیاده شوید. سپس از آن‌جا با تاکسی‌های ولنجک به سمت زعفرانیه به مرکز خرید پالادیوم برسید.

سخن آخر

تهران شهری رنگارنگ با تفریحات و مراکز خرید متنوع است. ما در این مقاله، مرکز خرید پالادیوم را به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین پاساژهای پایتخت به شما معرفی کردیم. البته دیدنی‌های تهران در همین مرکز خریدش خلاصه نمی‌شود. پس اگر ساکن تهران نیستید، چه خوب است، برای چند روز هم که شده بار سفر ببندید و برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری پایتخت به این دیار شلوغ بیایید.

برای اقامت چند روزه خود هم، حتما قبل از حرکت سری به سایت اتاقک بزنید و اقامتگاه مورد نظرتان را به‌صورت آنلاین رزرو کنید تا در زمان سفر وقت‌تان تلف پیدا کردن محل اقامت نشود و در نهایت مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف برای اجاره سوئیت یا ویلا نشوید.

سوالات متداول

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

پاساژ پالادیوم در شمال شهر تهران، منطقه‌ زعفرانیه و در خیابان مقدس اردبیلی واقع شده‌ است.

قیمت‌ها در مرکز خرید پالادیوم چگونه است؟

این مرکز خرید، مخصوص برندهای معتبر ایران و جهان است. به‌همین دلیل قیمت کالاها و هزینه خدمات موجود در این مرکز بالاست.

نحوه دسترسی به مرکز خرید پالادیوم چگونه است؟

برای دسترسی به مرکز خرید پالادیوم می‌توانید از وسیله نقلیه شخصی، تاکسی‌های میدان تجریش به زعفرانیه و خط یک مترو استفاده کنید. در تمامی این حالات باید خود را به خیابان زعفرانیه برسانید.

بخش‌های مرکز خرید پالادیوم کدام‌اند؟

کافه و رستوران، باشگاه ورزشی و استخر، کارواش، داروخانه، بخش اداری، فروشگاه، هایپرمارکت، خانه کودک، شهربازی، پالاپت و غیره

مرکز خرید پالادیوم چند طبقه است؟

این مرکز خرید از سمت همکف دارای ۶ طبقه، از ضلع شمالی 11 طبقه و از ضلع جنوبی ۱۳ طبقه است.

2/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

مائده سمیع‌زاده

مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *