تجربه سفررستوران‌گردی

بهترین رستوران‌های نمک‌آبرود | لذت غذا خوردن در دل طبیعت

ترکیب دریا، جنگل، تفریحات جذاب، ویلاهای لوکس و دوست‌داشتنی و یک خط تله کابین که از بالای همه این‌ها رد می‌شود، شهرکی رویایی و متفاوت به اسم نمک‌آبرود را ساخته است. منطقه‌ای که در کنار تمام تفریحاتش، رستوران‌هایی عالی نیز دارد. در نمک آبرود، از غذاهای اصیل ایرانی و گیلانی گرفته تا فست‌فودهای خوشمزه و متفاوت را پیدا خواهید کرد. می‌توانید به باغ رستوران‌ها بروید، در آلاچیق‌ها و تراس میز رزور کنید یا از امکانات رستوران‌هایی که لب دریا هستند، لذت ببرید.
اگر می‌خواهید تجربه اجاره ویلا در نمک‌آبرود را داشته باشد، این مطلب که شامل لیست بهترین رستوران‌های نمک آبرود با آدرس و شماره تماس است، برایتان کاربردی خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با این شهر دیدنی می‌توانید مقاله نمک آبرود کجاست را مطالعه کنید.

اجاره ویلا در نمک آبرود با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران آبادگران نمک ‌آبرود

رستوران آبادگران نمک ‌آبرود
عکس: مهدی تالمی

یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های نمک ‌آبرود، رستوران آبادگران است. یک رستوران ساحلی که منوی غذایی متنوع و کاملی دارد. در اینجا می‌توانید انواع کباب از جمله سلطانی، کباب ترش، شیشلیک و کباب لقمه را سفارش دهید. همچنین، جوجه کباب، کباب لاری مرغ، چلو گردن، کباب فیله مخصوص و کباب خشخاشی از دیگر غذاهای منوی اینجاست. انواع ماهی از جمله ماهی سفید، ماهی شکم‌ پر، ماهی اوزون برون و قزل‌آلا نیز در این رستوران نمک‌ آبرود سرو می‌شود. در کنار این‌ها از پیش‌غذاهای شمالی یعنی، باقلا قاتق، میرزاقاسمی، بورانی و انواع ماست‌های طعم‌دارشده هم نمی‌شود گذشت. ضمنا، کنار غذایتان می‌توانید انواع ترشی، سیرترشی، نوشیدنی‌های متنوع و… را نیز سفارش دهید. لازم به ذکر است قیمت غذاها در این رستوران تقریبا گران و بالاتر از میانگین کلی منطقه برآورد می‌شود.
در کنار غذاهای خوش‌طعم، فضای رستوران آبادگران هم مورد توجه‌تان قرار خواهد گرفت. ساحل این رستوران بسیار تمیز با آلاچیق و ویویی عالی است قلیان هم در آن سرو می‌شود. پارکینگ بزرگ، نمازخانه، فضای بازی برای کودکان، وجود درختان زیبا و سرسبز و سرویس بهداشتی‌های تمیز هم از دیگر امکاناتی است که در این رستوران ایجاد شده است.
اگر می‌خواهید برای یک شب نشینی متفاوت برنامه‌ریزی کنید، رستوران آبادگران از بهترین پیشنهادهاست، چرا که این رستوران شب‌ها با موسیقی زنده و نورپردازی زیبا، اوقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. ساعت کاری این رستوران هر روز از 12 ظهر تا 11 شب است.

آدرس رستوران آبادگران نمک ‌آبرود: نمک آبرود، جنب فروشگاه لایکو

شماره تماس رستوران آبادگران نمک آبرود: 01154602203

رستوران ماتینا نمک آبرود

رستوران ماتینا نمک آبرود

اگر برای ماه عسل به نمک آبرود رفته‌اید یا می‌خواهید یک شام رمانتیک و جذاب را تجربه کنید، ماتینا انتخابی مناسب است. چرا که این رستوران میزهای دو نفره، غذاهای خوشمزه و البته منویی با قیمت تقریبا مناسب دارد.
ماتینا از رستوران‌های پرطرفدار نمک آبرود است که فضایی گرم و دوست‌داشتنی را با دیوارها و صندلی‌های چوبی ساخته است. این رستوران به هتل سما و هتل ساحلی نارین تقریبا نزدیک است و در مسیر دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری نمک آبرود نیز قرار دارد. در رستوران ماتینا، انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب، جوجه، خورشت و غذاهای شمالی مثل میرزاقاسمی سرو می‌شود. ماتینا از جمله رستوران‌هایی است که در اطرافش به آسانی جای پارک پیدا می‌کنید و لازم نیست دغدغه‌ای از این بابت داشته باشید.
این رستوران برای جشن و مهمانی‌های کوچک نیز مناسب است و تقریبا تا 40 نفر گنجایش دارد.

 آدرس رستوران ماتینا نمک آبرود: مازندران، شرق نمک آبرود، نزدیک جاده چالوس، هچیرود، ابتدای دوجمان، نزدیک فروشگاه راگا

شماره تماس رستوران ماتینا نمک آبرود: 01152163647

رستوران تیشین نمک آبرود

رستوران تیشین نمک آبرود
عکس: رهگذر

در کنار اجاره ویلا لوکس در نمک آبرود، دوست دارید در یک رستوران شیک و جذاب غذایتان را میل کنید؟ رستوران تیشین منتظر شماست. این رستوران از جمله گران‌ترین پیشنهادهاست که با فضایی دلنشین و منویی متنوع، در تلاش است اوقات خوشی را برایتان رقم بزند. رستوران تیشین نمک آبرود در دو طبقه بنا شده و در آن فست فود و غذاهای ایرانی سرو می‌شود. از بخش فست فودها می‌توانید انواع برگر، پیتزا، سیب زمینی با سس‌های هیجان انگیز، سالادها و… را سفارش دهید. اگر هم دل‌تان غذای ایرانی مثل کباب کوبیده، کباب چنجه، مرغ شکم‌پر، انواع ماهی سرخ شده و شکم‌پر، انواع پلو، جوجه کباب، مرغ ترش، کباب ترش و غذاهای ایرانی دیگر خواست، می‌توانید با منوی متنوع تشین، از خود پذیرایی کنید. اگر غذای سبک‌تری مورد نظرتان باشد نیز منوی تیشین برایتان عالی است؛ چرا که اینجا غذاهایی مثل میرزاقاسمی و باقلا قاتق هم پیدا می‌کنید. قیمت منوی رستوران تیشین معمولا بالاست و از رستوران‌های گران نمک آبرود تلقی می‌شود.
در کنار غذاها، محوطه و دکوراسیون رستوران تیشین مورد توجه‌تان قرار خواهد گرفت از نظر جذابیت و لوکس بودن، عده‌ای معتقدند که اینجا لوکیشینی زیبا برای خلق بهترین خاطرات از جمله سورپرایز تولد است. در نهایت، اگر رفتار پرسنل رستوران برایتان مهم است، بیشتر گردشگران از این جهت رستوران تیشین را تایید می‌کنند.

با اجاره ویلا و سوئیت نمک آبرود، لذت سفرتان را چندبرابر کنید.

آدرس رستوران تیشین نمک آبرود: جاده ساحلی، بلوار صنوبر
شماره تماس رستوران تیشین نمک آبرود: 01152164723

رستوران البیک شعبه نمک آبرود

رستوران البیک شعبه نمک آبرود
عکس: مجید مددی

پس از اجاره ویلا در نمک آبرود و تست کردن چند غذای ایرانی، ممکن است بخواهید یک فست فود خوشمزه را هم امتحان کنید. یکی از رستوران‌های فست فود نمک آبرود، شعبه البیک است. این رستوران انوع برگرها، چند نوع سالاد از جمله سالاد فصل، سالاد سزار، سالاد کلم، انواع پیتزا از جمله مخصوص، استیک، پپرونی، گوشت و مرغ و… را سرو می‌کند. اگر اهل مرغ سوخاری هستید، این رستوران باز هم پیشنهاد خوبی است. می‌توانید در حجم‌های گوناگون تکه‌های نرمال و اسپایسی مرغ سوخاری را سفارش دهید و ضمنا در کنار آن سیب‌زمینی و سالاد هم دریافت کنید. در این رستوران نمک آبرود چند نوع غذای خاص که به صورت دو نفره سرو می‌شود هم پیدا می‌کنید؛ مثلا پیتزای ایتالیایی خوشمزه و حرفه‌ای که با پنیر و مواد اولیه متفاوت سرو می‌شود.
پس از غذاها و سالادها، از نوشیدنی‌ها هم نمی‌توان گذشت. می‌توانید انواع نوشابه و دلستر که در طعم‌های گوناگون ارائه شده‌اند را سفارش دهید و از آنها در کنار غذایتان لذت ببرید. این نکته را در هم نظر داشته باشید که، رستوران البیک نمک آبرود به دلیل استقبال بالای مسافران، معمولا شلوغ است؛ به همین دلیل ممکن است در زمان سفارش غذا و در بخش صندوق کمی معطل شوید. اما احتمال کمی وجود دارد که نتوانید جایی برای نشستن و صرف غذا پیدا کنید.
نکته آخر اینکه قیمت غذاهای البیک نمک آبرود مانند دیگر شعبه‌های این رستوران در شهرهای مختلف است. عموم مردم معتقدند که با توجه به حجم غذاها، قیمت آنها تقریبا مناسب است و آن‌را خیلی گران نمی‌دانند. این رستوران هر روز از 11 صبح تا 1 بامداد باز و آماده خدمت‌رسانی است.

آدرس رستوران فست فود البیک نمک آبرود: نمک آبرود، خیابان صفاری
شماره تماس رستوران فست فود البیک: 01152161550

رستوران کلبه گیلانه نمک آبرود

رستوران کلبه گیلانه
عکس: محسن آذری

تقریبا در فاصله سه کیلومتری با تله کابین نمک آبرود، رستوران یا کته کبابی کلبه گیلانه را مشاهده خواهید کرد. این رستوران نمک آبرود دکوراسیونی شبیه به یک کلبه دارد و در آن می‌توانید غذاهای متنوعی را نوش جان کنید. از جمله این غذاها می‌توان به کباب بره با کته مخصوص، کباب ترش با کته مخصوص، کباب کوبیده، ماهی سفید شکم‌پر، قزل‌آلای دریایی شکم‌پر، انواع جوجه کباب از جمله ساده، زعفرانی، ترش و فسنجانی، خورشت قرمه سبزی، خورشت ترشی تره، خوراک کال کباب و زرشک پلو اشاره کرد. در این رستوران میزها در کنار هم چیده شده‌اند و تلاش شده از فضا تا حد امکان استفاده شود. با توجه به این نکته نباید انتظار یک رستوران خیلی لوکس را داشته باشید.

با این حال کیفیت، قیمت و طعم غذا، مسافران زیادی را به سمت این رستوران گیلانی در نمک آبرود جذب می‌کند. اگر پس از رزرو ویلا در نمک آبرود خواستید برای ناهار یا شام به این رستوران مراجعه کنید، یادتان باشد که ساعت کاری کلبه گیلانه از 10 صبح تا 11 شب است.

آدرس رستوران کلبه گیلانه نمک آبرود: محله هتل هایت، بلوار صنوبر

شماره تماس رستوران کلبه گیلانه نمک آبرود: 01152164350

باغ رستوران آیلار نمک آبرود

باغ رستوران آیلار
عکس: مهشید اخلاقی

آیلار از مطرح‌ترین رستوران‌های نمک آبرود است. فضایی دوست‌داشتنی که در کنار منوی غذایی متنوع، کافی شاپ و امکان سرو قلیان هم دارد. فضای این رستوران به دو بخش سرپوشیده و باغ آلاچیق، تقسیم شده است. هر کدام از این بخش‌ها، دکوراسیون زیبایی دارند و بنابر فصل، تعداد متقاضیان آن تغییر می‌کند. لازم به‌ذکر است در ماه‌های سرد سال، سیستم گرمایش باغ هم فعال می‌شود تا بتوانید از هوای آزاد لذت ببرید.

اگر دوست دارید برای صرف غذا معطل نشوید، بهتر است پیش از مراجعه میز خود را رزرو کنید. چرا که باغ رستوران آیلار علاوه بر گردشگران، مورد توجه سلبریتی‌ها و افراد مشهور نیز قرار می‌گیرد؛ در نتیجه میزهای آن خیلی زود پر می‌شود و گاهی باید مدت طولانی، منتظر خالی شدن میز دلخواه‌تان باشید.

در منوی رستوران آیلار غذاهایی چون ماهی اوزون برون کبابی، ماهی سفید، جوجه ترش، جوجه کباب، کباب ساطوری، کباب ترش و حتی دیزی، قرار داده شده است. انواع سالاد، سوپ، ماست، ترشی و زیتون نیز از مواردی است که می‌توانید همراه با غذا سفارش دهید.

برنج برای برخی از سفارش‌ها به‌صورت قالبی و برخی دیگر در دیس سرو می‌شود. ضمنا برخی کباب‌ها در ظروف روحی سرو می‌شوند که حس خوبی را ایجاد می‌کنند.

با اینکه قیمت غذا در رستوران آیلار بالاست اما بسیاری از گردشگران دوست دارند حداقل یک بار محیط و منوی غذاهای آن‌را تجربه کنند. اگر شما هم  می‌خواهید سری به اینجا بزنید در نظر داشته باشید که ساعت کاری رستوران هر روز از 10:30 صبح تا 11 شب است.

آدرس باغ رستوران آیلار: جاده ساحلی؛ جاده آهنگرکلا، جنب فروشگاه ایران کتان

شماره تماس باغ رستوران آیلار: 01154607797

باغ رستوران ملورین نمک آبرود

باغ رستوران ملورین نمک آبرود

یکی دیگر از باغ رستوران‌های دوست‌داشتنی در نمک آبرود، ملورین است. این باغ با فضایی سبز و دلنشین، آلاچیق‌ها و امکانات کافی برای پذیرایی از مهمانان در صدر رستوران‌های این شهرک قرار دارد. در ملورین انواع غذاهای ایرانی، فست فودی و حتی کافه‌ای به‌صورت همزمان سرو می‌شود. یعنی اگر مثلا شما یک خانواده 4 نفره هستید و می‌خواهید یک پرس کباب، به‌همراه دو پیتزا و یک بستنی سفارش دهید، می‌توانید تمام سفارش‌ها را به‌صورت همزمان ثبت و آنها را با هم دریافت کنید.

در منوی غذاهای ایرانی ملورین، انواع کباب، جوجه کباب، خورشت، ماهی سفید، ماهی شکم‌پر و… تدارک دیده شده است. در منوی فست فود نیز می‌توانید پیتزاهای مخصوص، پپرونی، سبزیجات و طعم‌های دیگر را انتخاب کنید. اگر دوست دارید برگر، سیب‌زمینی و ساندویچ میل کنید نیز ملورین با غذاهای متنوع منتظرتان است. در منوی کافی شاپ صبحانه، انواع قهوه، کیک و… را می‌توانید سفارش دهید.

باغ رستوران ملورین معمولا شلوغ است؛ در نتیجه برای پیدا کردن جای پارک مناسب و البته لذت بردن از محیط و غذاها، بهتر است میزتان را رزرو کنید و با خیال آسوده به این رستوران نمک آبرود بروید.

برای اجاره ویلا شمال، اتاقک در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود.

آدرس باغ رستوران ملورین: کلارآباد، بلوار بهشتی، بعد از کوچه اول

شماره تمای باغ رستوران ملورین: 0115465413

رستوران نازخاتون نمک آبرود

رستوران نازخاتون

تا شمال بیایید، در نمک آبرود ویلا رزرو کنید و تجربه غذای اصیل منطقه را از دست بدهید؟ هرگز نباید بگذارید چنین اتفاقی بیفتد. به خصوص آنکه رستوران نازخاتون با انواع غذاهای اصیل و خوشمزه گیلانی و مازندرانی، در فضایی گرم و صمیمی، می‌تواند خاطراتی متفاوت را برایتان رقم بزند. این رستوران از 8 صبح تا 11 شب باز است و وعده صبحانه را نیز سرو می‌کند.

رستوران نازخاتون کته کباب، کباب و جوجه ترش، مرغ ترش، آلو مسما، جوجه ناردون و ماهی سفید دارد. تمام غذاها در ظروفی زیبا سرو می‌شود که در کنار میز و صندلی‌های چوبی، خاطراتی متفاوت را برایتان خواهد ساخت.

این رستوران با شیشه‌های رنگی، صندلی‌های سنتی زیبا و راحت و البته دکوراسیون خوش رنگش، پر از آرامش است. آرامشی که در کنار طعم خوب غذاها، دلچسب‌تر هم خواهد شد.

از آنجا که رستوران نازخاتون از بهترین رستوران‌های سنتی نمک آبرود است، قیمت غذاها در آن پایین نیست. ضمنا اگر بخواهید در برنامه موسیقی زنده این رستوران که در برخی روزها از 8 تا 11 شب برگزار می‌شود شرکت کنید، باید هزینه ورودیه جداگانه‌ای نیز بپردازید.

آدرس رستوران نازخاتون: هتل پارسیان خزر، ورودی رستوران سنتی

رستوران ساحلی پنو لانژ نمک آبرود

رستوران ساحلی پنو
عکس از سایت داتیس

در نمک آبرود می‌توانید یکی از ناب‌ترین تجربه‌های رستوران گردی‌تان را داشته باشید. البته اگر به رستوران ساحلی پنو لانژ بروید و منوی خاص و متفاوت این رستوران را ببنید. چرا که پنو لانژ غذاهایی اختصاصی و متفاوت دارد که رسپی آنها توسط خود رستوران ابداع شده است.

انواع سیب‌زمینی تنوری با سس‌های خوشمزه، پیتزاهای جذاب، برگرهای خوشمزه، سالاد، انواع پاستا، لازانیا، انواع میگو و ماهی، گوشت‌های طعم‌دار شده، تخم‌مرغ‌های شکم‌پر و املت‌های متنوع ایرانی و خارجی را در منوی این رستوران نمک آبرود می‌توانید امتحان کنید.

پنو لانژ از رستوران‌هایی است که دو روز در هفته، منوی صبحانه دارد. در نتیجه اگر سحرخیز هستید و می‌خواهید قبل از دیدن دیگر جاذبه‌های نمک آبرود یک وعده غذایی عالی میل کنید، این رستوران انتخابی مناسب است.

علاوه بر غذا، دسرها و نوشیدنی‌های کافه‌ای این رستوران را نیز باید امتحان کنید. انواع موکتل، کوکتل، اسموتی، نوشیدنی‌های گرم، قهوه‌های خوش‌طعم، دمنوش، چای و… از آیتم‌های کافه‌ای اینجاست.

پس از همه این‌ها، نوبت به لوکیشن خود رستوران می‌رسد. پنو لانژ از رستوران‌های ساحلی نمک آبرود است. این رستوران دو فضای روباز و سرپوشیده دارد. بخش روباز رستوران لب دریاست و با آب‌وهوای آن در بیشتر ماه‌های سال، گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند.

اگر بخش روباز رستوران پر شد، نگران نباشید. فضای داخلی رستوران پنو لانژ نیز بسیار زیباست. دکوراسیونی شیک، نورپردازی عالی و تهویه مطبوع، کمک می‌کند از فضای رستوران بسیار لذت ببرید.

آدرس رستوران ساحلی پنو لانژ نمک آبرود: بعد از پل هیچرود، ساختمان پنو

شماره تماس رستوران پنو لانژ: 01152160492

فست فود عطاویچ نمک آبرود

فست فود عطاویچ نمک آبرود
عکس از سایت داتیس

اگر در شهرهای دیگر تجربه رستوران‌های عطاویچ را داشته‌اید و از غذاها و قیمت آن راضی بودید، می‌توانید در نمک آبرود نیز این رستوران را امتحان کنید. فست فود عطاویچ که به یک غول خوشمزه شهرت دارد، از جمله رستوران‌های برندی است که غذاها و نوشیدنی‌های خاص خودش را سرو می‌کند. از انواع پیتزا گرفته تا ساندویچ و برگر، در عطاویچ ارائه می‌شود. سیب زمینی با سس‌های متفاوت و خوشمزه، سالاد و نوشیدنی‌های جذاب، از دیگر مواردی هستند که در عطاویچ نمک آبرود پیدا خواهید کرد.
در کنار طعم غذا، رستوران عطاویچ ظرفیت بالایی برای پذیرش مهمانان دارد. در نتیجه، اگر قصد اجاره ویلا در نمک آبرود برای نوروز را دارید، نگران نباشید؛ چرا که حتی در ایام شلوغ تعطیلات عید نیز می‌توانید غذاهای باکیفیتی را در عطاویچ نمک آبرود بیابید.

پیکولو برگر نمک آبرود

پیکولو برگر نمک آبرود
عکس از سایت داتیس

یک برگر خوشمزه یا سالادهای جذاب و خوش‌طعم می‌خواهید؟ در نمک آبرود می‌توانید به رستوران پیکولو برگر بروید و با منوی متفاوت این رستوران، طعم‌های جدیدی را امتحان کنید. خوشمزه‌ترین غذای این رستوران همان برگرهایش است و بسیاری از مسافران نمک آبرود پیشنهاد می‌کنند حداقل یک بار برگرهای اینجا را امتحان کنید. این برگرها معمولا کوچک هستند و با نان‌هایی تازه، خوشمزه و البته غنی شده، سرو می‌شوند. رستوران پیکولو تراس زیبایی نیز دارد. فضایی دنج و متفاوت که پر از آرامش و حال خوب است. قیمت غذا در رستوران پیکولو نمک آبرود خیلی بالا نیست و تقریبا با کیفیت غذا هم‌تراز است.

آدرس رستوران پیکولو نمک آبرود: خیابان شهرک سهند، سمت ساحل

تلفن تماس رستوران پیکولو نمک آبرود: 09302644198

 




     

    سخن پایانی

    در این مقاله از 11 رستوران عالی در نمک آبرود برایتان گفتیم. رستوران‌های سنتی، فست فودی، ایرانی و البته مجموعه‌هایی که ترکیب چند منو را در فضاهایی شیک و دوست‌داشتنی ارائه می‌کنند. حال اگر دوست دارید تعطیلات بعدی را با رزرو ویلا در نمک آبرود، خاص و به‌یادماندنی کنید، کافی است ویلاهای سایت اتاقک را ببینید. در اینجا برای هر بودجه و سلیقه‌های گوناگون، انتخاب‌های بسیاری را قرار داده‌ایم. از آنجا که نمک آبرود از مقاصد پرطرفدار شمال ایران است، پیشنهاد می‌کنیم اجاره ویلا را به روزهای نزدیک به تعطیلات موکول نکنید؛ چرا که ویلاهای عالی، خیلی زود پر می‌شوند و ممکن است از اتاقک جا بمانید.

    3.5/5 - (2 امتیاز)

    اتاقک

    نیوشا امینیان

    قلم و سفر جهانم رو شکل دادن و من رو به دنیای نویسندگی آوردن. گاهی نجوم درس می‌دم و اوقاتی رو صرف نقاشی می‌کنم. در ذهن من، با نوشتن هر کلمه، روحی در وجودش دمیده می‌شه و تا همیشه زنده نگهش می‌داره. با کلماتی لبریز از روح زندگی، از زیباترین مقاصد سفر، بیشتر بدونید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *