شهرهاتجربه سفررستوران‌گردی

معرفی بهترین رستوران های رویان در استان زیبای مازندران به همراه آدرس و شماره تماس

رستوران‌گردی و امتحان‌کردن بهترین غذاهای شهر مقصد از مهم‌ترین جنبه‌های هر سفر به شمار می‌رود. تصور کنید به گیلان بروید و طعم باقالی‌قاتوق و ترش‌تره آن را نچشید یا در سفر به شهرهای استان مازندران به فکر خوردن باقلا وابیج نباشید. سفر به رویان هم که یکی از شهرهای زیبا و ساحلی مازندران است تنها در بازدید از جاذبه‌های دیدنی آن خلاصه نمی‌شود و باید سری هم به بهترین رستوران های رویان بزنید و غذای محلی این شهر را امتحان کنید.

رویان شهری شلوغ و پرجنب‌وجوش است و به خاطر توریستی بودن در گوشه‌وکنارش به خصوص در نوار ساحلی و مرکز شهر رستوران‌های زیادی با چشم‌اندازی زیبا از شهر، جنگل و دریا دیده می­‌شود. اما مهم‌ترین چالش و دغدغه‌ای که در سفر به این شهر با آن مواجه هستیم انتخاب بهترین رستوران برای صرف ناهار و شام است که علاوه‌بر داشتن محیطی زیبا و دلنشین، غذاهای باکیفیت و با قیمت مناسب هم عرضه کند. به خصوص مواقعی که زمان سفر کوتاه مدت است و امکان سرزدن به تمام رستوران های رویان و بررسی غذاها و امکانات آن‌ها تقریبا کاری غیرممکن به نظر می‌رسد.

 برای اینکه کارتان را راحت کنیم، در این مقاله از اتاقک قصد داریم بهترین رستوران های رویان را برای شما معرفی کنیم تا ببینید برای صرف هر وعده غذایی متناسب با ذائقه و سلیقه‌تان کجا باید بروید. با ما همراه باشید.

رستوران چوچاق

رستوران چوچاق
کباب چنچه و ماهی‌های این رستوران طرفداران زیادی دارد – عکاس: Mehdeejay Ebrahimi

رستوران چوچاق می‌تواند شروعی برای یک ماجراجویی جذاب در بهترین رستوران های رویان باشد. معماری مدرن و در عین حال ساده و همچنین غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای که رستوران چوچاق دارد در شهرتش به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های رویان بی‌تأثیر نبوده است. رستوران چوچاق دارای محیطی ترکیبی است و در طراحی داخلی آن هم از وسایل کلاسیک و هم از وسایل مدرن استفاده شده است.

میز و صندلی‌های کافه‌ای، لوسترهای کلاسیک و ترکیب رنگ زیبای دیوارها از ویژگی‌های محیط داخلی رستوران چوچاق به شمار می‌رود. نمای بیرونی این رستوران هم درست به اندازه فضای داخلی زیبا و چشم‌نواز است و در نگاه اول دیوارهای آبی و معماری مدرن و ساده نگاه‌ها را به خودش جلب می‌کند.

غذاهای این رستوران هم بسیار متنوع است و در منوی رستوران غذاهای متنوعی شامل انواع کباب و جوجه، انواع خورشت‌ها، میرزا قاسمی، ماهی و غیره همراه با برنج شمالی که به صورت کته زعفرانی سرو می‌شود، به چشم می‌خورد. کباب ترش، کباب‌های چنچه، شیشلیک و ماهی هم از دیگر غذاهای محبوب رستوران چوچاق است. قیمت غذاها نیز نسبتا گران است اما خوب به همان اندازه کیفیت و حجم غذاها هم بالا است.

آدرس رستوران چوچاق: استان مازندران، كيلومتر بعد از رويان، به سمت نوشهر، بعد از پل وازيوار، سمت جنگل، رستوران چوچاق

شماره تماس رستوران چوچاق: 01144650199

ساعت کاری رستوران چوچاق: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 18 عصر

برای اجاره ویلا و سوئیت در رویان می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

اجاره ویلا در رویان کیفیت تضمینی
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران لوتکا لوتوس

رستوران لوتکا لوتوس
رستوران لوتکا لوتوس چند فضای مختلف دارد که می‌توانید برای صرف غذا یکی از آن‌ها را امتحان کنید – عکاس: Z M

غذاخوردن در فضای باز جور دیگری می‌چسبد. به همین دلیل رستوران‌دارهای رویان به این موضوع توجه ویژه‌ای نشان داده‌اند. رستوران لوتکا لوتوس هم یکی از رستوران‌‌های تمام عیار رویان است که در سه محیط بیرون از رستوران، فضای باز و محیط سرپوشیده آماده میزبانی از مهمانان و مسافران است.

محیط روباز بیرونی در مقابل ورودی رستوران قرار دارد و دارای میز و صندلی‌های مختلف به همراه چتر است. دومین فضای باز رستوران لوتکا نیز به صورت محوطه سقف باز در رستوران قرار دارد و با داشتن میز و صندلی‌های رنگارنگ، باغی کوچک و سرسبز و همچنین سرو چای و قلیان به شما امکان لذت بردن از هوای تازه و پاک شمال را فراهم می‌کند. محیط سرپوشیده رستوران لوتکا نیز درست به اندازه دو فضای باز آن زیبا و دیدنی است و از دکوراسیونی ساده و در عین حال منحصربه‌فردی برخوردار است.

این همه صحبت از معماری و دکوراسیون رستوران لوتکا کردیم، شاید بد نباشد کمی هم با منوی غذایی این رستوران آشنا شوید. در منوی غذایی رستوران لوتکا انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی و همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد به همراه دسرهای لذیذ سرو می‌شود که در کنار کیفیت و حجم بالا قیمت‌های بسیار خوبی هم دارند.

اگر می‌خواهید ساعت‌های بیشتری در این رستوران سپری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مرغ ترش، کباب ترش و كته كبابي را سفارش دهید. دسرهای این رستوران هم متنوع است و هرکدام طعمی متفاوت و بی‌نظیری دارند. می‌توانید دسر خوشمزه خودتان را همراه با چای در فضای باز این رستوران میل کنید.

آدرس رستوران لوتکا لوتوس: استان مازندران، رويان، كيلومتر٤ به طرف نوشهر، وازيوار، جنب فروشگاه تاتي، ستوران لوتکا لوتوس

شماره تماس رستوران لوتوس: 44655786-011 و 44655787-011

ساعت کاری رستوران لوتوس: همه روزه از ساعت 10:30 صبح الی 23:30 شب

رستوران کته کبابی آذربایجان

رستوران کته کبابی آذربایجان
نمایی زیبا از فضای روباز رستوران کته کبابی آذربایجان – عکاس: Hamidreza Chaichi

جنب‌وجوش و شلوغی کنار ساحل خوش‌آب‌وهوای رویان گردشگران زیادی را به‌طرف این منطقه زیبا جذب می‌کند. اگر مسیرتان به ساحل شهر رویان خورد، پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران کته کبابی آذربایجان بزنید. این رستوران دارای دو محیط سرپوشیده و روباز است. محیط سرپوشیده یا داخلی رستوران در عین ساده بودن دارای دکوراسیون شیکی است و ظرفیت محدودی هم دارد.

محیط روباز هم در مقابل رستوران قرار گرفته و دارای تخت های سنتی مختلفی است؛ علاوه بر آن حوضی زیبا نیز در مرکز آن قرار دارد که فواره کوچک در وسط حوض، صدای دلنشین جریان آب را همانند نوای زیبای موسیقی در فضا پخش می‌کند. می‌توانید روی تخت‌های سنتی فضای باز رستوران بنشینید و در کنار لذت بردن از خنکای فواره‌ها، غذاهای بی‌نظیر و خوشمزه نیز نوش‌جان کنید.

غذاهای این رستوران هم بسیار متنوع است و در آن انواع غذاهای سنتی و ایرانی مثل میرزا قاسمی، جوجه ترش، انواع کباب و غیره همراه با کته‌های ناب و لذیذ سرو می‌شود. نگران قیمت و کیفیت هم نباشید چراکه غذاهای رستوران کته کبابی آذربایجان از همه لحاظ نسبت به دیگر رستوران‌های اطراف بسیار مناسب است. راستی اگر عاشق دیزی هستید رستوران کته کبابی آذربایجان از معدود رستوران‌های شهر رویان است که هم برای نهار و هم برای شام دیزی‌های خوشمزه سرو می کند. فضای دنج رستوران کته کبابی آذربایجان و طعم خوشمزه و بی‌نظیر غذاهایش، سفر به رویان را برایتان خاطره‌انگیزخواهد کرد.

آدرس رستوران کته کبابی آذربایجان: استان مازندران، کیلومتر ۳ رویان به نوشهر، وازیوار، جنب شهرک ساحل آبی، رستوران کته کبابی آذربایجان

شماره تماس رستوران کته کبابی آذربایجان:  0935 125 0515

ساعت کاری رستوران کته کبابی آذربایجان: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 23:45 شب

رستوران گیل سو

رستوران گیل سو
رستوران گیل سو دارای دو محیط سرپوشیده و روباز است – عکاس: Mehdi Akbari

در رویان و تقریبا صد متر بعد از پل وازیوار یک رستوران سنتی کوچک و خاص به نام رستوران گیل سو دیده می‌شود. این رستوران فضای کوچک و دل‌نشینی دارد اما جزء شلوغ‌ترین رستوران های رویان به شمار می‌رود؛ طوریکه در بیشتر مواقع به خصوص آخر هفته‌ها برای آمدن به این رستوران باید از قبل جا رزرو کنید.

رستوران گیل سو شبیه خانه‌های سنتی شمال است و فضای سرپوشیده و روباز بسیار چشم‌نواز و زیبایی دارد. محیط سرپوشیده رستوران دارای فضایی دنج است و در گوشه و اطراف آن میز و صندلی‌های چوبی قرار داده شده است. محیط روباز رستوران نیز دارای فضایی سرسبز و دلباز است و میز و صندلی‌ها و تخت‌هایی دور حوض و آب‌نما قرار گرفته که حال و هوایی سنتی به رستوران گیل سو داده‌ است.

غذاهای این رستوان هم همگی ایرانی و محلی هستند و از مواد اولیه باکیفیت و مرغوبی تهیه شده‌اند. حتی سرو غذا هم در رستوران گیل سو آداب خاصی دارد. به این صورت که پس از ثبت غذا ابتدا یک پیش‌غذا از ترشیجات محلی، زیتون پرورده و غیره برای مهمانان سرو می‌شود و در انتها غذای اصلی که شامل غذاهای محلی و انواع کباب‌ها هست، ارائه می‌شود. اگر به غذاهای محلی شمال علاقه‌مندید، این رستوران می‌تواند یک انتخاب مناسب برایتان باشد.

آدرس رستوران گیل سو: استان مازندران، نوشهر، کیلومتر ۴ رویان به نوشهر ،صد متر بعد از پل وازیوار، رستوران گیل سو

شماره تماس رستوران گیل سو: 44652606-011

ساعت کاری رستوران گیل سو: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 24 شب

رستوران ادونچر رویان

رستوران ادونچر رویان
رستوران ادونچر؛ رستورانی خاص با دکوراسیونی بی‌نظیر – عکاس: Hamid Reza Eslami

وقتش رسیده از غذاهای محلی و ایرانی دل بکنیم و در میان رستوران های رویان، سری هم به فست‌فودی‌های این شهر بزنیم. رستوران ادونچر یکی از این رستوران‌ها و فست‌فودهایی است که غذاهای خوشمزه و طراحی داخلی‌‌اش برای هر گردشگری می‌تواند جذاب و دیدنی باشد. به جرات می‌توان گفت این رستوران یکی از رستوران‌های خاص و دیدنی در رویان است که دکوراسیون خود را متناسب با موضوع طبیعت‌گردی و آفرودسواری تزئین کرده است.

پس اگر علاقمند آفرودسواری هستید در میان رستوران های رویان مستقیم به سراغ رستوران ادونچر بروید. وقتی که وارد رستوران می‌شوید، می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید در داخل رستوران بنشینید یا محیط روباز! البته محیط روباز درواقع میز و صندلی‌هایی هستند که در بیرون رستوران و در کنار درب ورودی قرار گرفته‌اند. داخل رستوران هم به صورت دو طبقه است و فضایی بسیار لوکس و زیبا و دکوراسیونی عجیب و غریب اما در عین حال جذاب و خاصی دارد که قطعا شما را به وجد خواهد آورد.

در داخل رستوران اولین چیزی که نگاه‌ها را به خودش جلب می‌کند موتورهای کراس و دوچرخه‌های کوهستانی است که از سقف رستوران، آویزان شده‌اند. بر روی دیوارها هم تصاویر و فرمان خودروهای آفرودی کلاسیک به چشم می‌خورد. در گوشه و اطراف آن هم خودروهای جیپ کروک بسیار قدیمی قرار داده شده‌اند.

خلاصه که اینجا همه چیز حال‎وهوای طبیعت‌گردی و آفرودسواری دارد حتی در قسمتی که می‌خواهید دست‌های خود را بشویید، لاستیک و رینگ یک خودروی آفرودی قرار داده شده است و به جای شیر آب هم نازل بنزین گذاشته‌اند. غذاهای رستوران ادونچر هم بسیار متنوع است. با مشاهده منوی این رستوران، با انواع غذاهای فست‌فودی مثل انواع پیتزاها، همبرگرها، غذاهای سوخاری و غیره روبرو هستیم که در میان سایر رستوران‌ها و فست‌فودهای رویان هم از نظر حجم، کیفیت، قیمت و هم از نظر محیط جزء بهترین ها به شمار می‌رود.

آدرس رستوران ادونچر: استان مازندران، کیلومتر ۲ رویان به نوشهر، روبروی دوربرگردان بنجکول، رستوران ادونچر

شماره تماس رستوران ادونچر: 44655550- 011

ساعت کاری رستوران ادونچر: همه روزه از ساعت 18:30 عصر الی 24 شب

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران ایتالیایی ایدن

رستوران ایتالیایی ایدن
فضای داخلی و طراحی رستوران ایدن به سبک رستوران‌های ایتالیایی ساخته شده است – عکس از سایت: فودیسم

اگر در سفرتان به رویان دلتان خواست در محیطی معمولی اما مدرن غذاهای خوشمزه ایتالیایی بخورید، پیشنهاد ما به شما رستوران ایتالیایی ایدن است. البته این رستوران آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل خیلی شلوغ می‌شود به طوریکه در برخی مواقع باید منتظر خالی شدن صندلی‌ها باشید. رستوران ایتالیایی ایدن دارای فضای داخلی بسیار زیبا، مدرن و کم نوری است و دکوراسیون آن با ایده گرفتن از رستوران‌های ایتالیایی طراحی شده است.

هرچند که رستوران ایدن تنها رستوران ایتالیایی در رویان نیست اما خیلی از اهالی این شهر غذاهای ایتالیایی این رستوران را به جاهای دیگر ترجیح می‌دهند. از غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به انواع پیتزا، پاستا، استیک، غذاهای سوخاری، انواع  ساندویچ‌ها، فست‌فودها و غیره اشاره کرد. اما در میان منوی غذایی رستوران ایدن بیشترین تنوع را پیتزاها تشکیل می‌دهند که مناسب هر ذائقه و سلیقه‌ای هستند. از غذاها و دکوراسیون جذاب این رستوران که بگذریم رستوران ایدن از آن معدود رستوران‌هایی است که برای وعده صبحانه هم منوی غذایی انگلیسی و ایرانی دارد و از ساعت 7 صبح آماده خدمت رسانی به مهمانان است.

آدرس رستوران ایتالیایی ایدن: استان مازندران، کیلومتر ۴ رویان به نوشهر، روستای وازی وار، رستوران ایتالیایی ایدن

شماره تماس رستوران ایتالیایی ایدن: 44650606-011

ساعت کاری رستوران ایتالیایی ایدن: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 23 شب

رستوران باغ ساحلی سلطان خزر

رستوران باغ ساحلی سلطان خزر
نمایی زیبا از فضای باز و سرپوشیده رستوران باغ ساحلی سلطان خزر – عکاس: tufan kamrani

گشت‌زنی در ساحل رویان یکی از تفریحات باب‌طبع گردشگران و مسافران است. پس از گشت‌زنی با خوردن یک غذای خوشمزه محلی و ایرانی چطورید؟ رستوران باغ ساحلی سلطان خزر در نوار ساحلی واقع شده و فاصله‌ی چند قدمی تا دریا دارد. این رستوران دارای دو محیط سرپوشیده و باز است.

اگر محیط روباز را برای نشستن انتخاب کنید می‌توانید موقع غروب آفتاب شاخه‌های طلایی خورشید را که در امتداد دریای خزر به‌وجود آمده‌اند را از رستوران باغ ساحلی سلطان خزر تماشا کنید. محیط داخلی این رستوران هم بسیار زیبا است و در کنار دیوارهای رستوران تخت‌های سنتی و در وسط آن نیز میز و صندلی‌های متعدد قرار گرفته است. در آن طرف رستوران هم فضای سرسبز با کلبه‌های چوبی به چشم می‌خورد.

رستوران باغ سلطان خزر به‌عنوان یکی از رستوران محبوب رویان، غذاهای متنوعی را ارائه می‌کند. هوس غذاهای محلی شمال را کرده‌اید یا غذاهای اصیل ایرانی را؟ هر دو این غذاها را می‌توانید در رستوران سلطان خزر سفارش دهید. بعد از غذا هم اگر خواستید سرویس چای و قلیان برایتان ارائه خواهد شد.

آدرس رستوران باغ ساحلی سلطان خزر: استان مازندران، 4 کیلومتری جاده رویان به نوشهر، رستوران باغ ساحلی سلطان خزر

ساعت کاری رستوران باغ ساحلی سلطان خزر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 24 شب

کافه بيسترو دریا؛ رستورانی رو به دریا

کافه بيسترو دریا
دیدن دریا از پشت پنجره کافه دریا یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران است – عکاس: Behnaz Blue

اگر در جلوی یک رستوران صف طولانی دیدید، شک نکنید که به‌‌احتمال‌زیاد آن رستوران، رستوران کافه دریا است. این رستوران طی چند سال اخیر فعالیت خود را آغاز کرده اما در این مدت کم به یکی از معروف‌ترین رستوران های رویان تبدیل شده است. در واقع از هرکدام از اهالی این شهر که بپرسید بهترین رستوران رویان هم از نظر کیفیت غذاها و هم از نظر دکوراسیون کدام است قطعا رستوران کافه دریا را به شما معرفی می‌کنند.

کافه دریا در مرز شهر رويان و نوشهر و در نزدیکی دریا قرار گرفته است و دارای فضایی دو طبقه است. طراحی طبقه اول بسیار لوکس و آرامش‌بخش است و طبقه بالا که در واقع بالکن است نمایی زیبا رو به دریا دارد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت کافه دریا غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه آن است.

انواع پيتزا، انواع سرويس صبحانه، انواع نوشيدني، بورك، سالاد سزار، قهوه و انواع کیک ازجمله مواردی است که در منوی غذایی این رستوران دیده می‌شود. البته از نظر هزينه، قيمت‌های رستوران کافه دریا در طيف بالا قرار دارد، اما خٌب در قبال هزينه بالا از فضاي بسيار عالي و و ویوی رو به دریای این کافه لذت مي‌بريد.

آدرس رستوران و کافه بیسترو دریا: استان مازندران، ۳ کیلومتر بعد از رویان به سمت نوشهر جنبه فروشگاه ایده، رستوران کافه دریا

شماره تماس رستوران و کافه بیسترو دریا: 01144655141

کافه رستوران پولین

کافه رستوران پولین
منوی غذایی کافه رستوران پولین طیف وسیعی از انواع غذاها را در سه وعده پوشش می‌دهد – عکاس: Arash

کافه و رستوران پولین به‌عنوان یکی از رستوران ‌های خوب در رویان شناخته می‌شود. این رستوران با غذاهای فست‌فودی خوشمزه و منوی غذایی متنوعش به شهرت رسیده است. رستوران پولین غذاهایی با دو منوی اختصاصی یکی برای صبحانه و دیگری هم برای نهار و شام ارائه می‌کند. در منوی صبحانه انواع صبحانه‌های انگلیسی، آمریکایی و ایرانی به چشم می‌خورد.

در منوی اصلی هم که منوی نهار و شام است انواع غذاهای فست‌فودی ازقبیل پیتزاها، همبرگرها، پاستا، استیک، غذاهای ایتالیایی، غذاهای سوخاری و غیره قرار دارد. محیط داخلی رستوران پولین بسیار زیبا است و از دکوراسیونی مدرن و نورپردازی‌های متنوعی بهره می‌برد. البته ناگفته نماند قیمت غذاها در رستوران پولین بالا است اما خدمات سرویس‌دهی عالی و بالا بودن حجم و کیفیت غذاها ارزش این هزینه را دارد.

آدرس کافه رستوران پولین: استان مازندران، جاده رویان به نوشهر، 2.6 کیلومتری مرکز شهر رویان، رستوران پولین

شماره تماس رستوران پولین: 44654980-011 و 44654981-011

ساعت کاری رستوران پولین: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 24 شب

رستوران ماهی کده بانو

رستوران ماهی کده بانو
لذت خوردن ماهی‌های خوشمزه در یک مکان باصفا – عکاس: Alireza Hajian

نهایتا می‌رسیم به ماهی دوستان! اگر عاشق ماهی هستید، رستوران ماهی کده بانو بهترین انتخاب برای شما است؛ چراکه این رستوران تخصصش فقط طبخ ماهی است و می‌توان به جرات گفته که بهترین ماهی‌های شمال را فقط در این رستوران پیدا خواهید کرد. هرچند که رستوران ماهی کده بانو آنچنان تجملی و مدرن نیست اما سادگی این رستوران بخشی از جذابیت آن است.

به همان اندازه که دیگر رستوران های رویان مکانی زیبا و لوکس هستند، در اینجا اما خبری از دکوراسیون خاص و غیره نیست و این رستوران در دو طبقه با دکوراسیون و تزئینات ساده اما در عین حال شیک، بیشتر شبیه یک مکان دنج برای استراحت است و در آن می‌توانید با عشق ماهی‌های خوشمزه‌ای را نوش‌جان کنید. ماهی سفید، قزل‌آلا و غیره از جمله ماهی‌های است که در این رستوران سرو می‌شوند و در کنارشان هم سبزی پلو یا برنج خوش عطر و طعم ایرانی قرار داده می‌شود.

این رستوران توسط یک خانواده اداره می‌شود و مسئولیت اداره هر بخش هم توسط یک شخص است به همین دلیل تمامی غذاها با دقت و نظارت‌های سختگیرانه‌ای سرو می‌شوند. البته قیمت غذاها و ماهی‌های این رستوران بالا است، اما اگر از آن دسته افرادی هستید که کیفیت بیشتر از قیمت برای شما اهمیت دارد، رستوران ماهی کده بانو از همه لحاظ گزینه ایده‎آلی برای شما محسوب می‌شود.

آدرس رستوران ماهی کده بانو: استان مازندران، رویان، بلوار شهید سید محمد علوی، بین شهید احمدی و شهید باهنر، رستوران ماهی کده بانو

شماره تماس رستوران ماهی کده بانو: 44526444-011

ساعت کاری رستوران ماهی کده بانو: همه روزه از ساعت 11 الی 19 عصر

کافه رستوران لمو رویان

کافه رستوران لمو رویان
کافه رستوران لمو از آن رستوران های معروف رویان است که موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود – عکس از سایت: farsnews

افرادی که سفر به رویان را برای چندمین بار تجربه می‌کنند، به‌احتمال زیاد نام رستوران لمو برایشان آشنا است. چه چیزی باعث شده که این رستوران به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های رویان شناخته شود؟

منوی غذایی متنوع، انتخاب مواداولیه تازه و باکیفیت و فضای داخلی بی‌نظیر ازجمله مواردی است که باعث شده نام رستوران لمو بر سر زبان‌ها بیفتد. دلیل دیگر شهرت این رستوران، اجرای موسیقی زنده و چشم‌انداز زیبایی است که دارد. موقع صرف نهار یا شام در رستوران لمو می‌توانید منظره زیبایی از طبیعت و دریا را تماشا کنید و از موسیقی زنده نیز لذت ببرید. رستوران لمو در ۳ طبقه با سه بخش مجزا و یک طبقه منفی در پنج کیلومتری رویان راه‌اندازی شده است.

در طبقه منفی نمازخانه، انبار، سرویس‌های بهداشتی و محل استراحت پرسنل قرار دارد. در طبقه همکف، استیک بار قرار دارد که در فضایی بسیار بزرگ و دلنشین انواع برگر، فست‌فود و پاستا را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. در طبقه دوم این رستوران هم یک سالن بزرگ و زیبا قرار دارد که مملو از گل‌های فیکوس و برگ عبایی هست. یک آشپزخانه مجزا و همچنین صندوق ثبت سفارش هم در گوشه‌ی این طبقه به چشم می‌خورد. مهم‌ترین ویژگی طبقه دوم این است که انواع غذاهای خوش‌مزه ایرانی و سنتی در فضای آرام و دل‌انگیز این رستوران همراه با موسیقی زنده سرو می‌شوند.

در نهایت طبقه آخر که روف گاردن هم در آن‌جا واقع شده به کافی‌شاپ رستوران اختصاص یافته است. شما می‌توانید همزمان که از هوای آزاد و مطبوع شمال نهایت لذت را می‌برید، از دسرهای خوشمزه و متنوع و کلی نوشیدنی گرم و سرد رنگارنگ و لذیذ این رستوران در این طبقه نوش‌جان کنید.

آدرس رستوران لمو: استان مازندران، رویان، جنب پمپ بنزین رویان، رستوران لمو

شماره تماس رستوران لمو: 44651784-011

ساعت کاری رستوران لمو: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 24 شب

 




     

    سخن آخر

    اگر مسافر شهر رویان هستید و به دنبال یک رستوران دنج و راحت در این شهر برای صرف وعده غذایی با دوستان و خانواده‌تان می‌گردید، خوشبختانه در جای‌جای این شهر ساحلی زیبا رستوران‌های متنوعی از سنتی گرفته تا مدرن و لوکس، متناسب با هر سلیقه‌ای وجود دارد که در این مقاله تنها به معرفی چند مورد از بهترین و معروف‌ترین رستوران های رویان پرداختیم. می‌توانید در سفرتان به این شهر در یکی از این رستوران‌ها بنشینید و همراه با لذت بردن از آب‌وهوای شمال غذاهای خوشمزه‌ای را هم نوش‌جان کنید.

    پس از صرف غذا اگر به دنبال مکانی برای استراحت هستید می‌توانید جهت اجاره ویلا و سوئیت در رویان از سایت اتاقک اقدام کنید. سفر خوشی داشته باشید.

    4/5 - (3 امتیاز)

    اتاقک

    سلوا طاحونی

    سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *