تجربه سفررستوران‌گردی

بهترین و معروف‌ترین رستوران های شهسوار | در تنکابن کجا غذا بخوریم؟

قبل از شروع مقاله باید اعتراف کنم که چون بیشتر از یک سال است که به شهر شهسوار مهاجرت کردم، وظیفه نوشتن درباره رستوران های شهسوار به من سپرده شده است. شاید این نکته برایتان جالب باشد که سرو غذای خوشمزه شمالی در یکی از اقامتگاه‌های بومگردی این‌جا یکی از دلایل مهاجرتم به شهسوار بود!

شهسوار که بیشتر تهرانی‌ها آن را با نام رسمی تنکابن می‌شناسند، یکی از شهرهای توریستی استان مازندران است و به دلیل وجود جنگل‌های دوهزار و سه هزار سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. مردم شهسوار به صرف غذاهای خوشمزه و با کیفیت اهمیت زیادی می‌دهند و یکی از تفریحات آن‌ها رستوران‌گردی با خانواده و دوستان است، به همین دلیل رستوران های شهسوار از تنوع غذایی و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

رستوران پلوخونه شهسوار

رستوران پلوخونه شهسوار
عکس از غذای رستوران پلوخونه – عکاس: سجاد محمدزاده

اگر شما هم شبیه بنده عاشق غذاهای محلی هستید، باید به رستوران پلوخونه شهسوار سر بروید. این رستوران در خانه‌ای قدیمی قرار دارد و در طراحی و چیدمان آن از تمام المان‌های محبوب شمالی استفاده است. این رستوران فضایی دنج و صمیمی برای مهمانان ایجاد کرده و با سرو انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، یادآور مهمانی‌های جذاب در خانه مادربزرگ است.

در رستوران پلوخونه انواع کباب‌های ایرانی، خورش‌ها و غذاهایی مانند واویشکا، باقلاقاتق، بادمجان کباب، بادمجان شکم پر، مرغ ترش و … به همراه انواع مدل‌های صبحانه و منوی کامل کافه سرو می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید به جز صرف غذا، نوشیدنی‌های گرم و سرد را از منو کافه این‌جا سفارش دهید.

همچنین رستوران پلوخونه از لحاظ کیفیت غذا و برخورد پرسنل، یکی از رستوران‌های معروف و خوب شهسوار محسوب می‌شود و امتیاز بالایی را در بین کابران دریافت کرده است. این تمام روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب سرویس دهی برای صبحانه، ناهار، شام و منوی کافه را دارد. همچنین به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ این رستوران در ایام نوروز نیز پذیرای مسافران است.

آدرس رستوران پلوخونه شهسوار: مازندران، شهسوار (تنکابن)، بلوار شیرودی، نرسیده به سه راه آرین، بعد از کوچه دریا

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۲۸۰۸۸۰

اجاره ویلا شهسوار پشتیبانی 24 ساعته
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران سولی شهسوار

رستوران سولی شهسوار
نمای بیرونی رستوران سولی – عکاس: حمید نیکپور

بدون اغراق یکی از معروف‌ترین رستوران های شهسوار در بین مردم بومی و توریست‌ها، پیتزا سولی است. این رستوران به دلیل چیدمان لوکس، فضای تفکیک شده و برخورد محترمانه پرسنل، یکی از رستوران‌های خوب و خانوادگی در شهسوار محسوب می‌شود.

رستوران سولی فضای بزرگی دارد و معماری ساختمان آن به شکلی مدرن و لوکس طراحی شده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دورهمی‌های دوستانه است.

در رستوران سولی انواع پیتزا، برگر، سالادهای مختلف، سوخاری و نوشیدنی‌های سرد با بهترین کیفیت سرو می‌شود؛ بنابراین اگر در شهسوار به دنبال غذاهای فست‌فودی هستید، باید به رستوران سولی بروید.

رستوران سولی در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب برای وعدهای ناهار و شام سرویس‌دهی می‌دهد. همچنین این یک سایت اختصاصی برای سفارش غذا به صورت آنلاین در محدوده شهری شهسوار دارد.

آدرس رستوران سولی شهسوار: مازندران، شهسوار (تنکابن)، بلوار شیرودی، نرسیده به میدان کریم آباد

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۳۱۶۲۲۰

رستوران راه سنگی شهسوار

رستوران راه سنگی شهسوار
نمای بیرونی رستوران راه سنگی شهسوار

یکی دیگر از رستوران های شهسوار که به دلیل فضای دنج، غذاهای متنوع فرنگی و پرسنل خوش برخورد در بین مردم بومی شهرت دارد، رستوران راه سنگی است. رستوران راه سنگی شهسوار چند فضای بزرگ و تفیکیک شده با چیدمان‌های متنوع دارد که شامل فضای باز، فضای داخلی و یک فضا با ویوی سرسبز می‌شود. به همین دلیل برای بیشتر سلیقه‌ها جذاب است و شما می‌توانید همراه خانواده یا گروه دوستی خود به این رستوران بروید.

دراین رستوران انواع پیتزاهای ایتالیایی، برگر، سالادها، ساندویج‌ و منوی کامل کافه شامل نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع دسرها و کیک‌ها با کیفیت بالا سرو می‌شود؛ بنابراین جز کافه رستوران‌های شهر شهسوار به شمار می‌رود که برای سرو قهوه در یک عصر بهاری بسیار محیط دلنشینی دارد. رستوران راه سنگی همه روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب با وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و منوی کافه به مشتریان سرویس می‌دهد.

آدرس رستوران راه سنگی شهسوار: مازندران، شهسوار (تنکابن)، بلوارشیرودی، بین کوچه‌های کیامرادی و شهیدبرقی

شماره تماس رستوران راه سنگی شهسوار: ۰۱۱۵۴۲۸۶۳۶۰

رستوران سوخاری فرقانی شهسوار

رستوران سوخاری فرقانی شهسوار
نمای داخلی رستوران سوخاری فرقانی شهسوار

خانواده فرقانی یکی از معروف‌ترین خانواده‌های شهر شهسوار هستند که مجموعه‌های مختلفی مانن؛ صنایع چوب، مجموعه نان فانتزی و شیرینی و … را در شهسوار مدیریت می‌کنند. این خانواده به شکل نسل در نسل از گذشته بین مردم دارای اعتبار و احترام زیادی هستند. رستوران سوخاری فرقانی نیز یکی دیگر از مجموعه‌های موفق این خانواده محسوب می‌شود، که انواع سوخاری شامل میگو، مرغ، قارچ، پیاز، پنیر و … را به شکل کیلویی سرو می‌کنند.

رستوران فرقانی فضای تقریبا بزرگ در نزدیکی ساحل شهسوار دارد که به دلیل کیفیت بالا، تازگی و خوشمزگی غذاها، پرسنل خوب و پیشینه خانوادگی در لیست بهترین رستوران های شهسوار قرار می‌گیرد. رستوران سوخاری فرقانی هر روز از ساعت ۱۲.۳۰ تا ۱۴.۳۰ و از ساعت ۱۷.۳۰ تا ۲۳.۳۰ آماده سرویس‌دهی به مشتریان است و شما می‌توانید هم در محیط رستوران غذا را میل کنید و هم به صورت کیلویی و بیرون بر در بسته‌بندی‌های مخصوص خریداری کنید.

آدرس رستوران سوخاری فرقانی شهسوار: مازندران، شهسوار (تنکابن)، ۵۰۰ متر بعد از افشره

شماره تماس رستوران سوخاری شهسوار: ۰۹۰۰۱۹۶۰۷۲۱

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران رناتو شهسوار

رستوران رناتو شهسوار
نمای بیرونی رستوران رناتو شهسوار

یکی دیگر از رستوران های شهسوار که در بین مردم بومی این شهر شهرت زیادی دارد، کافه رستوران رناتو است. این‌جا به دلیل چیدمان و معماری داخلی جزء رستوران‌های لوکس شهسوار محسوب می‌شود. رستوران رناتو یک فضای داخلی بزرگ و یک فضای باز با چیدمان مدرن دارد که علاوه بر صرف غذا برای برگزاری مراسم‌های تولد و دورهمی انتخاب ایده‌آلی است.

کافه رستوران رناتو بیشتر با غذاهای ایتالیایی شهرت دارد و انواع پیتزا، برگر، سالاد، پاستا، استیک، نوشیدنی‌های گرم و سرد و … در این‌جا سرو می‌شود. همچنین به دلیل کیفیت بالای مواد غذایی و برخورد خوب پرسنل جزء رستوران‌های پرطرفدار در بین مردم است. رستوران رناتو هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب آماده سرویس‌دهی به مردم بومی و توریست‌ها است؛ بنابراین برای صرف ناهار و شام یکی از بهترین‌ رستوران‌ها در شهر شهسوار به شمار می‌آید.

آدرس رستوران رناتو شهسوار: مازندران، شهسوار (تنکابن)، ۲۰۰ متر بعد از میدان کریم آباد به سمت شیرود

شماره تماس رستوران رناتو شهسوار: ۰۱۱۵۴۳۱۲۰۰۰- ۰۹۳۳۵۵۵۵۰۰۳

 




     

    سخن آخر

    شهسوار بدون شک یکی از بهترین شهرهای استان مازندران در شکم‌گردی است، چون تعداد زیادی کافه، رستوران و کبابی معروف و با کیفیت دارد؛ بنابراین در سفر به این شهر نگران وعده‌های غذایی خود نباشید. در شهر شهسوار به جز فست‌فودهای خوب و باکیفیت، انواع کبابی‌ها، آشپزخانه‌های محلی و کافه‌های متنوع برای صرف وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌های گرم و سرد وجود دارد.

    اگر قصد سفر به این شهر زیبای مازندران را دارید، به راحتی می‌توانید از طریق سایت و اپلیکیشن اتاقک اقامتگاه یا ویلای مورد پسند خود را رزرو کنید.

    سوالات متداول

    آیا رستوران های شهسوار در ماه رمضان باز هستند؟

    به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز و توریستی بودن شهسوار، این رستوران‌ها در ماه رمضان نیز برای مهمانان سرویس‌دهی دارند.

    3.3/5 - (3 امتیاز)

    اتاقک

    فاطمه امیری

    راستش از بچگی‌ عاشق غرق شدن توی دنیای قصه‌ها و خیال‌پردازی نویسنده‌ها بودم! با اینکه دانشگاه عکاسی خوندم، اما نوشتن و تصویرسازی با کلمه‌ها همیشه برام جذاب‌تر بوده...:) برای همین الان اینجام تا جذابیت‌های گردشگری رو با کلمه به تصویر بکشم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *