تجربه سفر

تفریحات رامسر همراه با معرفی بهترین مراکز تفریحی رامسر | آدرس و ساعات کاری

چه خوش گفته‌اند که رامسر، عروس شهرهای ایران است. به قطع این صفتی بسیار درخور و شایسته برای این شهر زیبای شمالی است. این خطه سرسبز گنجینه‌‌ای عظیم از طبیعت زیبا و مملو از گل و گیاه، سواحل نیلگون و تفریحات هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده دارد.

این شهر زیبا به‌واسطه نزدیک بودن به پایتخت، جاده‌های سرسبز و پر پیچ‌وخم، هم‌جواری با دریای خزر و جنگل‌های دامنه رشته‌کوه البرز، سالانه پذیرای جمع زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی است. همین موضوع باعث شده در رامسر مراکز تفریحی مختلفی مثل زمین‌های بازی، تفریحات آبی هیجان‌انگیز، سینما و … هم وجود داشته باشد تا افراد در کنار لذت بردن از تماشای آبی بیکران دریا، نظاره طبیعت سراسر زیبای رامسر، تفریح و سرگرمی هم داشته باشند و سفری تمام‌عیار و لذت‌بخش را تجربه کنند.

برای آشنایی بیشتر با این شهر می‌توانید مقاله رامسر کجاست را مطالعه کنید.

در این مقاله از بلاگ اتاقک می‌خواهیم شما را با مجموعه‌ای از تفریحات و سرگرمی‌های رامسر آشنا کنیم تا بتوانید در کنار لذت بردن از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، از بازی‌های سرگرم‌کننده برای خود یا فرزندانتان هم لذت ببرید و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید.

آشنایی با پلاژها و سواحل تفریحی رامسر

رامسر از شهرهای ساحلی شمال کشور است و به همین خاطر سواحل و پلاژهای متعددی برای گردش و تفریح مسافران دارد. در این سواحل، امکانات رفاهی مختلف و سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی در نظر گرفته‌شده تا گردشگران بتوانند لحظات خوشی را در کنار دریا سپری کنند.

ساحل طلایی مازندران

مراکز تفریحی رامسر ساحل طلایی
عکاس: سروش کوهرودی

در کنار دریای خزر، مکانی دنج و دور از هیاهو معروف به ساحل طلایی مازندران وجود دارد. این منطقه ساحلی یکی از خلوت‌ترین سواحل شمال کشور به شمار می‌آید و بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند در آرامش کامل نظاره‌گر آبی بیکران دریا باشند و از شنیدن صدای موج‌های خروشان لذت ببرند. از امکانات رفاهی این ساحل می‌توان به آلاچیق برای استراحت مسافران و قایق‌های تفریحی اشاره کرد.

آدرس: رامسر، دریا پشته، بلوار هلال‌احمر

پلاژ ساحلی توسکاسرا، مجموعه‌ای تمام‌عیار

مراکز تفریحی رامسر ساحل توسکاسرا
عکاس: تانیا احمدی

ساحل توسکاسرا با وجود تفریحات مختلف آبی و سرگرمی‌های متنوع برای سفرهای دوستانه و خانوادگی، مجموعه‌ای تمام‌عیار محسوب می‌شود. این مجموعه تفریحی و گردشگری معروف به پلاژ ساحلی توسکاسرا برای همه سنین، امکانات تفریحی مناسبی دارد. علت نام‌گذاری این پلاژ رستوران و استخر توسکا سرا در منطقه است.

شما می‌توانید در این پلاژ، هر زمان که احساس گرسنگی کردید، غذای موردعلاقه خود را در رستوران توسکا نوش جان کنید یا از فروشگاه صنایع‌دستی سوغاتی و یادگاری خریداری کنید.

 در این پلاژ زیبا، امکان قایق‌سواری هم وجود دارد، همچنین می‌توانید با خیال راحت در محل مخصوصی که برای شنا در نظر گرفته شده، تنی به آب بزنید. غریق نجات‌های حاضر در این بخش، آماده کمک‌رسانی و امداد به گردشگران هستند.

شهربازی پلاژ هم بازی‌های مهیجی دارد که نشاط و شادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از دیگر امکانات موجود در این مجموعه می‌توان به سوارکاری کنار ساحل، سالن تیراندازی، کتاب‌فروشی، سرویس بهداشتی و محل بازی کودکان اشاره کرد.

پرواز مرغان دریایی بر فراز آسمان آبی ساحل توسکاسرا هم زیبایی خاصی به آن بخشیده است. بلوار معلم در نزدیکی پلاژ، یکی دیگر از دیگر جاذبه‌های رامسر است و شما می‌توانید در کنار تفریح در این مجموعه گردشگری از این مکان تاریخی هم دیدن کنید.

آدرس: استان مازندران – شهرستان رامسر – بلوار معلم – پلاژ توسکا سرا

تردد در پلاژ ساحلی توسکاسرا در تمامی ساعات شبانه‌روز آزاد است، اما استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی آن از ساعت 9 صبح تا 10 شب امکان‌پذیر است.

پلاژ لیدو، مکانی تفریحی برای تمام سنین

مراکز تفریحی رامسر ساحل لیدو
پلاژ لیدو، از پلاژهای دنج و زیبای رامسر با امکانات رفاهی فراوان

پلاژ ليدو مکانی دنج و رؤیایی برای عاشقان دریاست. در این پلاژ مناطقی برای شنا در نظر گرفته شده و در کنار آن، امکانات رفاهی دیگری مانند سرویس بهداشتی و حمام هم وجود دارد. این پلاژ مکانی مناسب برای پیک‌نیک در کنار ساحل و صرف یک وعده غذا با چشم‌انداز دریا است؛ البته چایخانه و رستوران موجود در آن‌هم پذیرای گردشگرانی است که ترجیح می‌دهند با وسایل کمتری به گردش بروند.

در پلاژ لیدو یک پارک بازی برای کودکان و پلاژ اسب‌سواری هم وجود دارد که لذت گردش در این منطقه را چند برابر می‌کند. کافی‌شاپ، فروشگاه‌های صنایع‌دستی و مواد غذایی، سان تیراندازی و مکان چادر زدن از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی پلاژ لیدو هستند.

پلاژ لیدو در امتداد ساحل دریای خزر قرارگرفته و با پلاژهای توسکاسرا و شهرداری رامسر فاصله کمی دارد پس اگر فرصت داشتید می‌توانید به آن‌ها هم سری بزنید.

آدرس: استان مازندران، شهرستان رامسر، انتهای بلوار ساحلی باهنر، پارک ساحلی

اجاره ویلا رامسر با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

پلاژ ساحلی شهرداری، ساحل سنگی رامسر

مراکز تفریحی رامسر ساحل شهرداری
عکاس: عباس پوراکبریان

گردشگرانی که به ساحل‌های سنگی علاقه دارند، می‌توانند با پیاده‌روی در پلاژ ساحلی شهرداری به آرزوی خود برسند و خاطرات خوشی از سفر به شمال ایران در ذهنشان به ثبت کنند. با قدم زدن روی این ساحل سنگی می‌توانید نظاره‌گر امواج خروشان دریا و پرواز مرغان دریایی بر فراز آسمان آبی و صاف باشید.

در ساحل این پلاژ می‌توانید تفریحاتی مثل شنا کردن، قایق‌سواری و اسکی روی آب را هم تجربه کنید. برای رفع خستگی بعد از یک گشت‌وگذار جانانه هم آلاچیق‌های این مجموعه، قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌ها و چای‌خانه‌های جای خوبی برای استراحت هستند و نوش جان کردن یک میان وعده هستند.

بازارچه سنتی پلاژ شهرداری هم مکان مناسبی است تا با صنایع‌دستی رامسر آشنا شده و برای خود یا عزیزانتان یک یادگاری زیبا خریداری کنید. از جاذبه‌های تفریحی نزدیک به این پلاژ می‌توان به شهربازی و موزه مردم‌شناسی رامسر اشاره کرد.

آدرس: استان مازندران، رامسر، میدان شهرداری، انتهای بلوار طالقانی

پلاژ خلج، مکانی دنج در کنار ساحل دریا

مراکز تفریحی رامسر خلج
عکاس: مهدیه صولتی

پلاژ خلج از دیگر پلاژهای ساحلی دنج و زیبای رامسر است. این مجموعه زمین ‌بازی برای کودکان، فروشگاه‌های مختلف، آلاچیق و رستوران دارد. زیبایی این منطقه، نقش تأثیرگذاری در جذب توریست و گردشگر داشته و مسافران زیادی را برای قدم زدن در کنار ساحل دریا، شنا کردن، قایق‌سواری و استفاده از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه به سمت خود می‌کشاند. برای دسترسی به این پلاژ و سایر پلاژهای ساحلی زیبای شمال، می‌توانید نسبت به اجاره ویلا شمال از اتاقک اقدام کنید.

آدرس: رامسر، انتهای بلوار طالقانی

کتالم از بهترین ساحل‌های رامسر

ساحل کتالم

کتالم از بهترین ساحل‌های بخش غربی رامسر است و در خود طبیعت زیبای جنگل سبز البرز و آبی بیکران دریای خزر را جای داده است. ساحل کتالم مثل تابلویی بسیار زیبا، نقاشی شده است. این منطقه در فصل‌های مختلف سال و به‌ویژه ایام تعطیل بسیار شلوغ است. قلعه مارکوه با سیصد و اندی پله و آب گرم کتالم از جمله جاذبه‌های طبیعی این منطقه هستند.

اگر به کتالم سفر کردید به دوشنبه‌بازار این منطقه که در آن محصولات باغی، صنایع‌دستی و… به فروش می‌رسد سری بزنید تا در زیبایی، رنگارنگی و عطر خوش میوه‌های این بازار محلی غرق شوید.

آدرس: 5 کیلومتری جنوب شرقی رامسر، حدفاصل شهر تنکابن و رامسر

مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

شهر سبز زامسر

وقتی می‌خواهند از کسی که کمالات زیادی دارد تعریف کنند میگویند فلانی همه‌چیزتمام است، حالا این جمله برای مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر هم صدق می‌کند. در این مجموعه می‌توانید از زیبایی جنگل‌های سرسبز کوهستانی لذت ببرید و هر وقت که دل‌تنگ دریا شدید، در ساحل آن قدم بزنید. مجموعه تفریحی شهر سبز در 5 کیلومتری جاده رامسر قرارگرفته و از 2 بخش کوهپایه‌ای با جنگل‌های سرسبز و بخش ساحلی تشکیل شده است.

تفریحات هیجان‌انگیز این مجموعه شامل تله‌کابین سواری با نمایی بسیار زیبا، زیپ لاین، قایق‌های موتوری و تندرو، کشتی‌های تفریحی، جت اسکی، پیست کارتینگ، شهربازی و گشت‌وگذار در طبیعت زیبای این منطقه است.

اگر هم اهل خرید هستید می‌توانید به فروشگاه‌های لباس، صنایع‌دستی و مواد غذایی این مجموعه سر بزنید. کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها هم فرصت خوبی برای رفع گرسنگی و استراحت هستند. تفرجگاه‌های زیبا، آب نمای موزیکال، آب نمای آب‌وآتش، پارک جنگلی ایلمیلی و آلاچیق‌های ساحلی هم از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه به شمار می‌آیند.

آدرس: کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

در ادامه می‌خواهیم شما را با تفریحات این مجموعه گردشگری بیشتر آشنا کنیم.

تله‌کابین رامسر

مراکز تفریحی رامسر تله کابین
عکاس: مهناز شاکر

خط تله کابین رامسر، فرصتی 15 الی 20 دقیقه را برای شما فراهم می‌کند تا از ارتفاع 700 متری دریا، جنگل، ساحل و مراتع سرسبز شمالی را از بلندای آسمان آبی نگاه کنید. مسیر تله کابین از ساحل مجموعه شروع می‌شود و تا قله زیبا و همیشه‌سبز ایلمیلی ادامه دارد. طول این مسیر حدود ۲۰۰۰ متر طول و ظرفیت هر کابین ۴ نفر است. مجموع وزن مسافران تله کابین هم نباید بیش‌تر از ۳۲۰ کیلوگرم باشد.

ایستگاه بالایی که به ایستگاه بام معروف است جان می‌دهد برای قدم زدن در دل جنگل‌های زیبای شمال ایران و تماشای این شهر از بام رامسر که با اجاره ویلا و سوئیت در رامسر می‌توانید دسترسی بهتری به این چشم‌انداز داشته باشید. همچنین در این ایستگاه چند رستوران، کافه، مغازه و سرویس بهداشتی هم وجود دارد.

ساعت کار: 9 صبح تا 20 بعدازظهر

کلوپ دریایی در شهر سبز رامسر

کلوپ دریایی رامسر
لذتی وصف ناپذیر در کلوپ دریایی شهر سبز رامسر

این کلوپ دریایی به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فراساحلی دریای خزر شناخته شده است. از امکانات این کلوپ می‌توان به مواردی مثل جت اسکی، پارسیلینگ با چتر، شاتل دونفره و تک‌نفره، قایق تندرو، اسکی روی آب، فلای بورد، بنانا و شاتل، قایقرانی و همین‌طور پیست سوارکاری و پیاده‌روی اشاره کرد.

شاید برایتان جالب باشد، درباره هر یک از این بازی‌های آبی اطلاعات بیشتری داشته باشید.

  • اسکی روی آب یا کیبل اسکی نوعی ورزش آبی است که افراد با سرعت 30 کیلومتر در ساعت و با یک اسکی مخصوص روی آب حرکت می‌کنند.
  • پاراسل یک چتر بزرگ دارد و قایقی این چتر را تا ارتفاع 300 متری بالای دریا به دنبال خود می‌کشد و شما در فراز آسمان پرواز می‌کنید.
  • تفریحات آبی بنانا و شاتل هم تیوب‌های بادی هستند و کسانی که سوار آن می‌شوند را روی سطح آب می‌کشاند.
  • فلای بورد هم از دیگر تفریحات آبی است که به جت اسکی متصل می‌شود و به کمک فشار زیاد آب به سمت بالا حرکت می‌کند.

ساعات کار این مجموعه: 9 صبح الی 21 بعدازظهر

سفری آرامش‌بخش با کشتی مایا

کشتی مایا رامسر
سفری به یاد ماندنی با کشتی تفریحی مایا

سفر با کشتی بر روی دریا و همراه شدن با امواج، بسیار خاطره‌انگیز است. شما می‌توانید این لذت شیرین را با کشتی مایا در مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر تجربه کنید. این جاذبه رامسر، ز طراحی بسیار زیبایی دارد و با امکاناتی مثل کافی‌شاپ و اجرای موسیقی زنده، حرکت بر روی دریای خزر را به یک خاطره بی‌نظیر تبدیل می‌کند.

ساعت کار: 9 صبح تا 21 بعدازظهر

پیست کارتینگ و باگی در شهر سبز رامسر

مراکز تفریحی رامسر کارتینگ
عکاس: حجت صباحی

فرمان هیجان در دستان شماست، این ادعایی است که پیست کارتینگ و باگی مجموعه در وصف خود آورده است. این مجموعه در قسمت ساحلی شهر سبز رامسر قرار گرفته و با امکانات مدرن و طراحی طبق استانداردهای جهانی، لذتی وصف‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. حتی اگر مهارت رانندگی هم ندارید، می‌توانید با اطمینان خاطر، سرعت و شتاب را یکجا تجربه کرده و لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه کنید.

ساعت کار: 10 صبح تا 10:30 شب

موتور چهارچرخ ATV

مراکز تفریحی رامسر موتورچهارچرخ
عکاس: همت موسوی

تفریحات تله کابین رامسر تمامی ندارد. در بخش پایانی شهربازی رامسر، پیست مخصوص موتورهای چهارچرخ برای معتادان آدرنالین و علاقه‌مندان به رانندگی سریع، خشن و پر‌هیجان قرار دارد. این پیست در میان درختان سر به فلک کشیده، با جاده‌ای خاکی و پر‌فراز‌و‌نشیب برای مسابقات آفرود با استفاده از ATV یا موتورهای چهار‌چرخ طراحی شده است تا لحظاتی ناب و پرهیجان را برای شما به وجود آورد.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ بامداد

زیپ لاین رامسر، رها شدنی هیجان‌انگیز

مراکز تفریحی رامسر زیپ لاین

با سفر به رامسر و سوارشدن بر زیپ لاین آن، تفریحاتی هیجان‌انگیز را در میان انبوهی از درختان تجربه خواهید کرد. این زیپ لاین با طول 450 متر، در قسمت بالای کوه و در بین درختان جنگل ایلمیلی واقع‌شده و از 3 خط زیپ و 2 پل معلق چوبی تشکیل شده است.

هیجانات این مجموعه فقط با سوارشدن روی زیپ لاین تمام نمی‌شود و گردشگران بعد از طی کردن هر زیپ لاین، برای سوارشدن بر خط بعدی، باید از روی پل معلق باریک چوبی که از روی دره عبور می‌کند بگذرند. شاید رد شدن از روی این پل چوبی معلق، به نظر ترسناک باشد؛ اما وقتی‌که همراه با تجهیزات ایمنی روی آن حرکت می‌کنید خیالتان راحت است و با کمی ضربان قلب بالا، از تماشای طبیعت زیبانی این خطه سرسبز شمالی لذت می‌برید.

مسافرانی که می‌خواهند آدرنالین خونشان را با این زیپ لاین بالا ببرند، باید آموزش ببینند و با پوشیدن لباس‌های مخصوص، لحظات هیجان‌انگیزی را سپری کنند. این زیپ لاین جذاب، چشم‌اندازهایی فوق‌العاده و کم‌نظیر دارد و برای دسترسی به آن‌هم باید از تله‌ کابین به ارتفاعات این شهر بروید.

ساعت کار: ساعت 9:30 الی 20:30

پل معلق، پلی برای افزایش هیجان

مراکز تفریحی رامسر پل معلق
عکاس: مهرداد فقیری

تا به حال شده دلتان بخواهد، در ارتفاعات و در میان درختان سرسبز و بلندقامت قدم بزنید؟ شاید این کار در تصور و خیال هم نشدنی باشد؛ اما با پل معلق رامسر این خیال شیرین و وسوسه‌انگیز به واقعیت تبدیل شده است.

این پل در بخش سافاری مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر قرار گرفته است و عبور از روی آن، هیجان بسیار لذت بخشی را نصیبتان می‌کند.

این پل بخش ساحلی را به‌ سمت دیگر مجموعه متصل کرده و طراحی آن به گونه‌ای است که موقع حرکت روی آن، تاب می‌خورید. هر چه تعداد نفرات بیشتری روی پل حرکت کنند، تکان‌های آن بیشتر می‌شود. البته عرض پل فقط برای عبور یک نفر طراحی‌شده و افراد با پوشش ایمنی کامل از روی آن عبور می‌کنند پس خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

ساعت کار: نیمه اول سال از ساعت 8 صبح تا 24 بامداد، نیمه دوم سال از ساعت 9 صبح تا 17 عصر

شهربازی سرزمین رؤیاها

مراکز تفریحی رامسر شهر بازی
عکاس: بهزاد فریدونی

سرزمین رؤیاها نامی است که برای این مجموعه تفریحی انتخاب‌شده و گردشگران را با هیجانی وصف‌ناشدنی در دل رؤیاهایشان فرومی‌برد. این مجموعه در قسمت ساحلی شهر سبز رامسر قرارگرفته و 4 هکتار وسعت دارد. سرزمین رؤیاها یکی از مدرن‌ترین، ایمن‌ترین و مهیج‌ترین شهربازی‌های شمال کشور محسوب می‌شود.

ماشین کوهستان، قطار کرم میوه، چرخ‌وفلک زمینی، سفینه فضایی، سفینه، ستاره دریایی، فنجان چای، ماشین ضربه‌ای، ترامپولین و … از جمله بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز سرزمین رؤیاها هستند.

ساعت کار: ۱۰ صبح الی ۲۴ بعدازظهر

آدرنالین ۱۸+، تجربه‌ای پرهیجان

مراکز تفریحی رامسر آدرنالین
در این‌جا آدرنالین خونتان چند برابر می‌شود

در مجموعه سبز رامسر می‌توانید هیجانی وصف‌ناپذیر را در میان ساحل دریا و جنگل‌های کوهستانی تجربه ‌کنید. با بازی‌ها این مجموعه آدرنالین خون شما به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند.

 این سرزمین جایی پر از هیجان است که از هر گوشه آن صدای جیغ و هیاهوی جوانان به گوش می‌رسد. صدایی که شنیدن آن شور و سرزندگی را به گردشگران یادآوری می‌کند.

 سوارشدن بر روی دستگاه‌های بزرگی مانند دستگاه سقوط آزاد، پاندول فضایی، سرسره چرخان و تاب زنجیری در کنار چشم‌اندازهایی از کوهپایه‌ها و ساحل اطراف، لذت بازی‌های این بخش را دوچندان کرده است.

 قلعه وحشت شهربازی رامسر با دکور متفاوتش هم از دیگر بازی‌هایی است که ارزش یک‌بار تجربه را دارد. در سرزمین آدرنالین ۱۸+، غالباً گروه سنی 15 تا 40 سال، مجاز به استفاده از وسایل بازی هستند.

ساعت کار: ۱۰ صبح الی ۲۴ بعدازظهر

سینما 6 بعدی شهربازی رامسر

مراکز تفریحی رامسر سینما 6 بعدی
هیجان، تحرک و سرگرمی در سینما 6 بعدی رامسر

در سینما 6 بعدی، خودتان نقش اول فیلم خواهید بود. هنگام رفتن به این سینما بزرگ‌ترین و عریض‌ترین پرده سینمای ایران پیش روی شما است. جایی که در کنار دیدن صحنه‌ها و شنیدن صداها، با هر حرکت فیلم تکان می‌خورید، سرمای زمستان و آفتاب سوزان کویر را حس می‌کنید و باران را با پوست خود لمس کرده و حس سقوط در ته دره‌ها را تجربه خواهید کرد.

ساعت کار: ۱۰ صبح الی ۲۴ بعدازظهر

پینت بال

مراکز تفریحی رامسر پینت بال
پینت بال از بازی‌های بسیار مهیج و سرگرم کننده در شهر سبز رامسر است.

بخشی از مجموعه گردشگری شهر سبز رامسر، به ورزش هیجان‌انگیز و جذاب پینت بال اختصاص دارد. زمانی که وارد این بخش می‌شوید، سربازانی مسلح و آغشته به رنگی را می‌بینید که برای مبارزه کردن آماده‌اند.

این باشگاه پینت بال فضایی بزرگ و محیطی باز دارد که در آن افراد رقابتی شاد و هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنند. این باشگاه در ضلع غربی بخش کوهپایه‌ای تله‌کابین رامسر واقع شده است. پس از آن‌که به باشگاه رسیدید، باید وسایل رزم را به دست بگیرید و برای نبرد، وارد زمین بازی بشوید. در این بازی فقط نیم ساعت فرصت دارید تا حریف را مغلوب کنید.

ساعت کار: ۱۰ صبح الی ۲۴ بعدازظهر

مرکز تجاری آرامش رامسر

مراکز تفریحی رامسر مرکز خرید
عکاس: مهشید فر

جاذبه‌های تفریحی رامسر تمامی ندارد و گردشگران می‌توانند، علاوه بر شنا کردن در دریا، قدم زدن در کنار ساحل و نفس کشیدن در جنگل‌های سرسبز، برای گردش و تفریح از مراکز خرید پرجاذبه این شهر هم دیدن کنند و از امکانات تفریحی آن بهره‌مند شوند. مرکز تجاری آرامش یکی از مراکز خرید مجلل و لوکسی که در قلب رامسر است که تجربه‌ای متفاوت از خرید و گردش را برای شما فراهم می‌کند.

در این مرکز خرید می‌توانید اقلام مورد نیازتان را از 150 واحد تجاری تهیه کنید. در مرکز خرید آرامش، امکانات تفریحی متعددی مثل محوطه بازی کودکان، شهربازی با 40 دستگاه، سینما با 2 سالن مجزا و کافه هم وجود دارد.

آدرس: رامسر، خیابان رزاقی، روبروی هتل قدیمی رامسر

ساعت کار: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

پرواز تفریحی در رامسر

مراکز تفریحی رامسر پرواز
عکاس: مجید هادی پور

یکی دیگر از تفریحات به‌یادماندنی اما گران‌قیمت در رامسر، پرواز دو نفر با جایروکوپتر (Gyrocopter) است که البته با نام‌های دیگری چون هواچرخ، هلی‌کوپتر تفریحی، اتوجایرو، هواپیمای فوق سبک و جایروپلن هم شناخته می‌شود.

یکی از امتیازات این تفریح هیجان‌انگیز این است که برای پرواز با جایروکوپتر نیازی نیست که حتماً خلبان باشید و یا دوره خاصی را گذرانده باشید.

از دیگر امکانات جالب این پرواز تفریحی این است که شما می‌توانید با اجازه خلبان، در برخی فرایندهای کنترلی هواپیما شرکت کنید و یا حتی در حین پرواز آموزش‌های لازم را ببینید. شما با این بالگرد کوچک می‌توانید به مدت 15 الی 60 دقیقه، لذت پرواز بر فراز آسمان آبی دریای خزر و جنگل‌های شهر رامسر را تجربه کنید.

پرواز با این هواپیمای فوق سبک از امنیت بالایی برخوردار است و همین امر باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. طراحی جایروکوپتر به‌ گونه‌ای است که در صورت نیاز می‌تواند بدون موتور و فقط با چرخش بالگرد توسط باد فرود اضطراری داشته باشد و خطری سرنشین‌ها را تهدید نکند.

اتاق فرار در رامسر

مراکز تفریحی رامسر اتاق فرار
خانه فرار از بازی‌های جدید و مفرح برای گروه سنی مختلف است.

برای افرادی که دنبال هیجان و ماجراجویی هستند، در رامسر 2 اتاق فرار گاد گیم و خانه او وجود دارد که هر یک از آن‌ها فضا و ژانری متفاوت دارند.

اتاق فرار گاد گیم اولین بازی از این مجموعه است که در منطقه هتل بزرگ پارسیان رامسر قرار گرفته و داستان آن‌هم درباره پیرزنی افسونگر است. اتاق فرار خانه او هم درباره دختر کوچکی به نام امیلی است و بازیکنان را به سال 1983 در لندن می‌برد.

ظرفیت هر دو اتاق فرار 4 تا 8 نفر بوده و برای سنین بالای 16 سال مناسب است.

آدرس اتاق فرار خانه او: رامسر، روبروی شهرداری

ساعت کار: از 14 الی 22 بعدازظهر

آدرس اتاق فرار گاد گیم:  رامسر، خیابان شهید رجایی، منطقه هتل بزرگ پارسیان رامسر

ساعت کار: 13 الی 24 بعدازظهر

سؤالات متداول درباره مراکز تفریحی رامسر

پلاژهای ساحلی رامسر کدام است؟

پلاژ خلج، پلاژ لیدو، پلاژ شهرداری، ساحل طلایی مازندران

مرکز خرید آرامش چه امکانات تفریحی دارد؟

محوطه بازی کودکان، شهربازی با 40 دستگاه، سینما با دو سالن مجزا و کافه

سرزمین رویاهای رامسر در کجا واقع شده است؟

در مجموعه تفریحی شهر سبز، 5 کیلومتری رامسر

مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر چه امکاناتی دارد؟

در این مجموعه، تفریحات متعددی وجود دارد. تله‌کابین، زیپ لاین، پل معلق، پارک آبی، پینت بال، سینما 6 بعدی، شهربازی و ...

ساعات کار مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر چگونه است؟

ساعات کار این مجموعه با توجه به نوع تفریحات آن متفاوت است، اما به‌طورکلی مجموعه از ساعت 9 صبح تا 24 بعدازظهر آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

اتاق فرارهای رامسر کدام است؟

اتاق فرار خانه او، اتاق فرار گاد گیم

4.7/5 - (3 امتیاز)

اتاقک

مائده سمیع‌زاده

مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *