رستوران‌گردی

معرفی بهترین رستوران های اسالم | برای لذت‌بردن از غذاهای محلی در کنار طبیعت زیبای این منطقه

اگر قصد دارید به اسالم سفر کنید، به شما تبریک می‌گویم چون که یکی از جذاب‌ترین و بهترین مقاصد گردشگری استان سرسبز گیلان را برای گردش و خوش‌گذرانی انتخاب کرده‌اید، اما یادتان باشد که در کنار تمام جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر از اماکن تاریخی گرفته تا دشت‌ها و جنگل‌های سرسبز و بی‌انتها، بدون شک جذاب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین بخش سفر به شهر اسالم جاذبه‌ای خو‌ش‌عطر و خوش‌طعم به نام غذاهای محلی خواهد بود.

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به اسالم هستید احتمالا در این برنامه لیستی از جاذبه‌های دیدنی این شهر و کارهای مهمی که باید انجام بدهید را نوشته‌اید. اما اگر در این برنامه رستوران‌های این شهر را از قلم انداخته‌اید ما در این مقاله از اتاقک به شما کمک می‌کنیم تا بهترین و پرطرفدارترین رستوران های اسالم را هم به لیست خود اضافه کنید. رستوران‌هایی که در جای‌جای این خطه سرسبز قرار گرفته‌اند و از هر کدام عطر و بوی هوس‌انگیزی به مشام می‌رسد. اگر بی‌صبرانه منتظرید تا با رستوران های اسالم آشنا شوید پس من هم بیشتر از این وقت را تلف نمی‌کنم. این شما و این هم معرفی بهترین رستوران های اسالم.

رستوران سنتی گیلار

رستوران سنتی گیلار
رستوران سنتی گیلار یکی از دلنشین‌ترین و معروف‌ترین رستوران های اسالم است.

معرفی رستوران های اسالم را با رستوران سنتی گیلار شروع می‌کنیم که یکی از معروف‌ترین رستوران های اسالم است. این رستوران به سبک خانه‌های قدیمی طراحی و ساخته شده و دارای محیط دلنشین و بسیار زیبایی است. از ویژگی‌های جذاب رستوران سنتی گیلار میشه به زیبایی محیط داخلی و فضای باز دلنشین آن اشاره کرد. فضای داخلی این رستوران به صورت سنتی طراحی شده و دارای میز و صندلی‌های سنتی و کلاسیک است. فضای باز رستوران گیلار هم به صورت بالکن ساخته شده که نمای زیبایی رو به دریاچه مصنوعی گیسوم دارد و جان می‌دهد برای صرف چای و یک وعده غذای محلی خوشمزه شمال.

منوی رستوران سنتی گیلار هم بسیار متنوع است و شامل انواع کباب‌ها، غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای محلی می‌شود. چند نمونه از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران می‌توان به کباب سلطانی، باقالی قاتق، کباب ترش، جوجه کباب ترش، شیشلیک گوسفندی، شیشلیک فیله، اردک محلی، انواع ماهی، باسترماپلو و غیره اشاره کرد.

اگر جزء کسانی هستید که غذا را به همراه مخلفات نوش‌جان می‌کنید، نگران باشید. در منوی غذای این سفره‌خانه انواع چاشنی مثل زیتون پرورده، ماست محلی، ماست چکیده، ماست بادمجان، ماست خیار، ماست موسیر و غیره هم وجود دارد.

آدرس رستوران سنتی گیلار: گیلان، اسالم، جاده ساحلی گیسوم.

ساعت کاری رستوران سنتی گیلار: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۳ شب.

شماره تماس رستوران سنتی گیلار: 09113835108

برای اجاره سوئیت، ویلا و کلبه جنگلی در جاده اسالم به خلخال می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

رستوران هیرکانی

رستوران هیرکانی
برای صرف غذای محلی در دل جنگل‌های هیرکانی به کافه رستوران هیرکانی سری بزنید – عکاس: Shima R

کافه رستوران هیرکانی طبق نظر گردشگران و اهالی این شهر، یکی دیگر از بهترین و پرطرفدارترین رستوران ‌های اسالم است. این رستوران همان‌طور که از نامش پیداست در دل جنگل‌های هیرکانی قرار گرفته و در فضایی دلباز و دلنشین از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. قرارگیری رستوران هیرکانی در اتوبان گیسوم باعث شده این رستوران به یکی از انتخاب‌های اصلی گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، تبدیل شود. رستوران هیرکانی دارای بیش از 11 آلاچیق چوبی است که در کنار درختان سربه‌فلک کشیده قرار گرفته‌اند. هر کدام از این آلاچیق‌ها علاوه‌بر سالنی زیبا و لوکس، دارای میز و صندلی‌هایی نیز در بیرون آلاچیق هستند.

در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، انواع غذاهای محلی، فست‌فود، انوع نوشیدنی‌ها و غیره وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر به اسالم سفر کردید، حتما به رستوران هیرکانی سری بزنید. مطمئنم در فضایی دلنشین و آرامش‌بخش این رستوران، لحظات خوبی را سپری خواهید کرد.

آدرس کافه رستوران هیرکانی: گیلان، تالش، اسالم، جاده ساحلی گیسوم.

ساعت کاری کافه رستوران هیرکانی: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب.

شماره تماس کافه رستوران هیرکانی: 09113828099

رستوران باغ تالشان

رستوران باغ تالشان
رستوران باغ تالشان یکی از رستوران های اسالم با منوی متنوعی از غذاهای سنتی و خوشمزه است – عکاس: Zahra Jalalniya

رستوران باغ تالشان برای کسانی که علاقه‌ای به صرف غذا در آلاچیق‌های سنتی دارند، انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. این رستوران هم فضای دلباز و سرسبزی دارد و هم شامل منوی متنوعی از انواع غذاهای سنتی ایرانی است.

منوی این رستوران مثل دیگر رستوران‌ های اسالم شامل انواع کباب‌ها، انواع ماهی‌ها و انواع خورشت‌های محلی در کنار چلو ماهیچه، چلو مرغ، باقالی پلو و چلو ماهی می‌شود. تمامی این غذاها به صورت خاص تزیین می‌شوند و به همراه خیار، لیمو، سبزی، ترشی و سالاد سرو می‌شوند.

آدرس رستوران باغ تالشان: تالش، اسالم، جنب داروخانه آرمان، شعبه مرکزی باغ رستوران تالش.

ساعت کاری رستوران باغ تالشان: تمامی روزهای هفته و به صورت 24 ساعته باز است.

شماره تماس رستوران باغ تالشان: ۰۱۳۴۴۲۹۲۰۳۷

باغ و رستوران سنتی عموشجاع

باغ و رستوران سنتی عموشجاع
باغ رستوران عمو شجاع، رستورانی با فضایی سرسبز و دلنشین – عکاس: پیمان فیضیان ناو

باغ رستوران عمو شجاع، یکی از معروف‌ترین رستوران‌ های اسالم است که در کمربندی اسالم قرار گرفته است. در این رستوران، در کنار فضای داخلی ساده، آلاچیق‌ها‌ و کلبه‌های چوبی نیز در فضایی روباز با منظره سرسبز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

شاید رستوران عمو شجاع، مثل دیگر رستوران های اسالم آنچنان فضای تجملاتی نداشته باشد، اما خوردن غذای محلی و خوشمزه آن هم در فضای سرسبز و سنتی با محیطی دنج و دلنشین، قطعا به خاطره‌ای ماندگار برای شما تبدیل خواهد شد. منوی غذای این رستوران نیز متنوع است و شامل انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی می‌شود. اگر روزی گذرتان به این رستوران خورد، حتما از چلو ماهی این رستوران امتحان کنید.

آدرس باغ و رستوران سنتی عمو شجاع: استان گیلان، شهرستان تالش، کمربندی اسالم ، 5 کیلومتر مانده به هشتبر

ساعت کاری باغ رستوران عمو شجاع: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر

شماره تماس باغ رستوران عمو شجاع: 01344283596

رستوران سنتی مانگه تاو

رستوران سنتی مانگه تاو
برای صرف غذای در خانه‌های شمالی، به رستوران سنتی مانگه تاو بروید – عکاس: Ala Thajil

رستوران سنتی مانگه تاو یکی از رستوران‌هایی است که به خاطر لوکیشن زیبایی که برای گردشگران و مسافران فراهم کرده، بسیار محبوب شده است. لوکیشن این رستوران به شکل یک خانه قدیمی دو طبقه شمالی ساخته شده است که لذت خوردن غذای محلی شمالی را چند برابر می‌کند. محیط داخلی رستوران سنتی مانگه تاو به صورت سنتی طراحی شده و در دکوراسیون آن از میز و صندلی‌های چوبی استفاده شده است. غذاهای این رستوران هم بسیار متنوع است و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. قیمت غذاها هم نسبت به کیفیت و خدمات، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

آدرس رستوران سنتی مانگه تاو: استان گیلان، جاده کمربندی اسالم گیسوم، نرسیده به سراه کارتینگ

شماره تماس رستوران سنتی مانگه تاو: 01344283317 – 09017185499

رستوران میجمع

رستوران میجمع
رستوران میجمع با منویی ویژه و خدمات متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کند – عکاس: Vahid Mafi

از بهترین رستوران های اسالم گیلان، همراه با موسیقی زنده، رستوران میجمع است. وقتی وارد اسالم ‌شوید و از افراد محلی سراغ بهترین رستوران‌های این شهر را بگیرید مسلما در میان گزینه‌های پیشنهادی، نام رستوران میجمع نیز به گوشتان خواهد خورد. رستوران میجمع هم در فضای داخلی و هم فضای باز از مهمانان پذیرایی می‌کند. در صورتی‌که هوا مساعد باشد پیشنهاد می‌کنیم از آلاچیق‌های فضای باز این رستوران استفاده کنید.

البته این آلاچیق‌ها به صورت مدرن طراحی شده‌اند و بر خلاف دیگر رستوران‌ها در این آلاچیق‌ها میز و صندلی قرار داده شده است. شما می‌توانید در این آلاچیق‌ها بنشینید و در حالی که غذایتان را میل می‌کنید، از دیدن فضای باز و حوضی که در وسط این رستوران قرار دارد، لذت ببرید. در کنار فضای عالی، منوی غذای رستوران هم تنوع بالایی دارد و در آن می‌توانید انواع غذاهای محلی، انواع چلوکباب‌ها، انواع نوشیدنی، سالاد، دسر و حتی قلیان نیز سفارش دهید.

آدرس رستوران میجمع: گیلان، تالش، کیلومتر 2 تالش به رشت، رستوران میجمع

ساعت کاری رستوران میجمع: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 2 بامداد

شماره تماس رستوران میجمع: 09111822107

رستوران غذای خانگی توبا

رستوران غذای خانگی توبا
رستوران غذای خانگی توبا در کنار فضای داخلی، دارای فضای باز بسیار دلنشینی است – عکاس: Danial Rizehkar

اگر در سفرتان به اسالم هوس خوردن غذای خانگی را کردید پیشنهاد ما به شما رستوران توبا است. منوی این رستوران بسیار متنوع است به طوری‌که انتخاب کردن غذا از آن بسیار دشوار خواهد بود. دسرهای خوش‌طعم و غذاهای محلی و ایرانی آن هم با کیفیت و قیمت عالی این رستوران شما را هرگز ناامید نخواهد کرد. البته در کنار غذاهای خوشمزه‌، محیط دلنشین این رستوران نیز در کنار دکوراسیون سنتی و مدرن آن در شهرت و محبوبیت رستوران توبا بی‌تاثیر نبوده است.

از دیگر جذابیت‌های رستوران توبا این است که تمامی پرسنل و کارکنان این رستوران توسط بانوان مدیریت می‌شوند.

آدرس رستوران غذای خانگی توبا: استان گیلان، اسالم، سه راه خلخال.

ساعت کاری رستوران غذای خانگی توبا: همه روزه از ساعت 12:30 الی 23 شب.

شماره تماس رستوران غذای خانگی توبا: 01343259081

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

باغ و رستوران هفت خوان تالش

باغ و رستوران هفت خوان تالش
باغ و رستوران هفت خوان تالش؛ رستورانی دنج با محیطی بسیار زیبا – عکاس: Kosha Zahmatkesh

حیف است تا اسالم بروید و سری به باغ و رستوران هفت خوان تالش نزنید. این رستوران با چشم‌اندازی بی‌نظیر و دکوراسیونی جذاب بدون شک یکی از بهترین رستوران های اسالم به شمار می‌رود. این رستوران غذاهای ایرانی، محلی و دریایی خوش‌طعمی را برای مهمان خود سرو می‌کند. طبق نظر کاربران غذاهای باغ و رستوران هفت خوان تالش از قیمت و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. پس اگر کیفیت و تنوع بالای غذایی در کنار فضای دلنشین برایتان اهمیت دارد، بدون‌شک باغ و رستوران هفت خوان تالش از همه نظر گزینه مناسبی خواهد بود.

آدرس باغ و رستوران هفت خوان تالش: استان گیلان، اسالم.

ساعت کاری باغ و رستوران هفت خوان تالش: به صورت 24 ساعته باز است.

رستوران صاحبرقان؛ کافه باغ خانوادگی ارغوان

رستوران صاحبرقان
خوشمزه‌ترین غذاها را در کافه باغ خانوادگی ارغوان نوش‌جان کنید – عکاس: Mobina Mirbabaei

کافه باغ خانوادگی ارغوان در کنارگذر اسالم قرار گرفته است. این رستوران شبیه یک باغ است و فضای کاملا سرسبزی دارد. در این رستوران غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای محلی و دریایی سرو می‌شود. طعم خوش انواع خوراک مرغ، ماهی و انواع سالادها درکنار ماست محلی این رستوران احتمالا تا مدت‌ها در خاطرتان باقی خواهد ماند.

این رستوران علاوه‌بر کلبه‌ها و فضایی سرپوشیده، آلاچیق‌ها و فضایی در محیط باز نیز دارد که مشتریان بسیار از آن استقبال می‌کنند. فراموش نکنید که رستوران و کافه باغ خانوادگی ارغوان از حدود ساعت 11 صبح تا 12:30 شب باز است و در وعده‌های نهار و شام میزبان شما است.

آدرس کافه باغ خانوادگی ارغوان: گیلان، کنارگذر اسالم

ساعت کاری کافه باغ خانوادگی ارغوان: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12:30 شب

شماره تماس کافه باغ خانوادگی ارغوان: 09198291901

رستوران شاطر عباسزاده

رستوران شاطر عباسزاده
رستوران شاطر عباسزاده؛ رستورانی با فضای ساده اما با غذاهای متنوع – عکاس: هاشم چوپانژاد

لیست بهترین رستوران های اسالم را با معرفی رستوران شاطر عباسزاده به پایان می‌رسانیم. این رستوران هم محیط دلنشینی دارد و هم در منوی آن انواع غذاهای محلی و ایرانی به چشم می‌خورد. منوی این رستوران مثل بیشتر رستوران‌های این شهر شامل طیف متنوعی از انواع کباب‌ها، انواع ماهی‌ها و انواع غذاهای محلی می‌شود.

دکوراسیون رستوران شاطر عباسزاده بسیار ساده ولی در عین حال شیک است و برای کسانی که علاقه‌ای به صرف غذا در باغ رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها ندارند، گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

آدرس رستوران شاطر عباسزاده: استان گیلان، اسالم، جاده کمربندی، روبه‌روی بیمارستان شهید نورانی

ساعت کاری رستوران شاطر عباسزاده: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

شماره تماس رستوران شاطر عباسزاده: 09114355313

 




     

    سخن آخر

    در این مقاله به‌قصد چشیدن غذاهای محلی و خوشمزه شمالی، راهی استان گیلان و شهر زیبای اسالم شدیم و شما را با 10 مورد از بهترین و معروف‌ترین رستوران های این شهر آشنا کردیم. ناگفته نماند که این رستوران‌ها طبق نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی انتخاب و در این مقاله در لیست بهترین رستوران های اسالم قرار گرفته‌اند. با این حال سلیقه‌ها متفاوت است و همیشه اختلاف نظر درباره انتخاب رستوران و غذا وجود دارد. به همین دلیل اگر شما سفری به اسالم داشته‌اید و اطلاعات کافی از رستوران‌های این شهر دارید خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آن را به ما معرفی کنید تا مقاله‌مان تکمیل‌تر شود.

    در نهایت به رسم همیشگی امضایمان را هم پای این مقاله می‌زنیم و به شما می‌گوییم که اگر قصد سفر به اسالم را دارید، برای رزرو اجاره سوئیت و ویلا در این شهر می‌توانید مثل همیشه روی اتاقک حساب کنید. کافی است وارد سایت اتاقک شوید و در منوی جستجو، نام شهر اسالم را وارد کنید تا لیستی از اقامتگاه‌های متنوع این شهر برای شما ارائه شود. از میان این لیست، اقامتگاه مدنظرتان را رزرو کنید و با خیال راحت راهی استان گیلان و شهر اسالم شوید تا خود را به صرف یک وعده غذایی خوشمزه در این شهر مهمان کنید.

    5/5 - (1 امتیاز)

    اتاقک

    سلوا طاحونی

    سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *