شهرها

جاذبه های توریستی و گردشگری خمینی شهر

معرفی شهر خمینی شهر

خمینی‌شهر در استان اصفهان قرار دارد و یکی از شهرهای قدیمی این استان است. سفر به شهر خمینی‌شهر و بازدید از بناهای تاریخی‌اش مانند سفر در زمان و آشنایی با تمدن کهن این سرزمین است. این شهر پایتخت ساسانیان بوده و همین موضوع نشان دهنده اهمیت خمینی‌شهر در طول تاریخ است.

معرفی شهر خمینی شهر
عکس از گوگل

جاذبه گردشگری چشمه و آبشار لادر

آبشار لادر مکانی بسیار زیبا برای پیاده‌روی در کنار آبشار و بین صخره‌ها است. آبشار لادر از میان صخره‌های سنگی فرو می‌ریزد و نمایی چشم‌نواز را پدید می‌آورد. در زمستان آب آبشار تبدیل به قندیل می‌شود و شاهکاری منحصربه‌فرد از هنر دست طبیعت می‌سازد.

شما می‌توانید برای اجاره سوئیت در اصفهان و و یا رزرو اقامتگاه در  خمینی شهر در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

جاذبه گردشگری چشمه و آبشار لادر
عکس از گوگل

جاذبه توریستی مسجد جامع خوزان

مسجد جامع خوزان که در خمینی‌شهر قرار دارد دارای قدمتی ۷۰۰ ساله است که در زمان ایلخانیان ساخته شده . بنای این  مسجد روی آتشکده باستانی دوره ساسانی بنا شده است. این مسجد علاوه‌بر سبک معماری قدیمی‌، از نظر تزیینات و ظریف‌کاری‌های داخلی اهمیت زیادی دارد. مسجد جامع خوزان یکی از جاذبه‌های تاریخی است که توجه توریست‌ها و گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می‌کند.

جاذبه توریستی مسجد جامع خوزان
عکس از گوگل

جاذبه توریستی و تفریحی غار دستکند قهرمان

غار دستکند قهرمان یکی از شگفتی‌های طبیعت است و مورد توجه غارنوردان و گردشگران زیادی است.

این غار در میانه کوهی سنگی قرار دارد. یک قسمت غار آب‌انبار است که هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. قسمت دیگر غار، که دسترسی به آن آسان نیست، مربوط به دوران غارنشینی است. دیواره‌ها و سقف غار در آن قسمت به دلیل قندیل‌های مخروطی‌شکل بسیار دیدنی است.

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر خمینی شهر

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

برای اجاره ویلا در خمینی شهرو یا اجاره سوئیت، اقامتگاه و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

4.7/5 - (3 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    شاید براتون جالب باشه
    در 14 فروردین امسال خبرگزاری مهر این مطلب را کپی کرده! (البته یه مطالبی هم بهش اضافه کرده)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *