بازار‌ها و مراکز خریدتجربه سفر

معرفی ۱۴ مورد از بازارها و مراکز خرید بندرانزلی همراه با آدرس و ساعت فعالیت| بازارگردی در انزلی

بندر انزلی یا پهلوی قدیم، بزرگ‌ترین بندر شمال ایران است که به سرزمین نیلوفرهای آبی نیز شهرت دارد. طبیعت زیبا و بکر، مردم خونگرم، وجود سواحل زیبا و جاهای دیدنی فراوان را می‌توان از دلایل سفر به بندر انزلی به‌حساب آورد؛ اما یکی از مهم‌ترین دلایلی که مسافران و گردشگران به این منطقه جذب می‌شوند، وجود مراکز خرید فراوان و فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی است. بندر انزلی را می‌توان بهشتی برای عاشقان بازارگردی برشمرد، زیرا بازارهای منطقه آزاد انزلی آنقدر جذاب و رنگارنگ هستند که هرفردی را مجذوب و غرق لذت می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با این شهر ساحلی زیبا می‌توانید مقاله بندر انزلی کجاست را مطالعه کنید.

اجاره ویلا در انزلی با کیفیت تضمینی
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی

بازار منطقه آزاد انزلی

فرقی نمی‌کند قصد خرید چه محصولی را داشته باشید، درهرصورت با سفر به بندر انزلی و بازارگردی در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد آن می‌توانید از شیرمرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید. لباس‌های رنگارنگ زنانه، مردانه، فروشگاه‌های بزرگ اسباب‌بازی، لوازم خانگی شیک و لوکس از برندهای مختلف، مواد غذایی و خوراکی‌های رنگارنگ فقط بخشی از محصولاتی هستند که در بازارها و مراکز خرید انزلی به‌فروش می‌رسند. رستوران‌ها، فودکورت‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلفی نیز در این منطقه وجود دارند تا خستگی یک خرید لذت‌بخش را از تن خود بیرون کنید؛ همچنین می‌توانید فقط با چندقدم خود را به ساحل منطقه گردشگری انزلی برسانید و از تفریحات آبی و امکانات گردشگری آن بهره‌مند شوید.

بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذاریم، بیایید تا مراکز خرید، بازارها و پاساژهای این منطقه را به شما معرفی کنیم تا شما هم لذت خرید در کنار سواحل بکر دریای خزر را تجربه کنید.

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس بندر انزلی

مرکز خرید ونوس یکی از مراکز خرید در فاز تجارت منطقه آزاد انزلی است وکالاهایی بسیار شیک به مسافران عرضه می‌کند. در این مرکز خرید بزرگ، بیش از 800 فروشگاه وجود دارد که هرکدام کالاهایی منحصربه‌فرد را به فروش می‌رسانند. هنگامی که با خانواده خود وارد این مرکز خرید می‌شوید، احتمالا زیادی راه خواهید رفت، به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم کفش مناسب بپوشید تا هنگام بازارگردی اذیت نشوید. وجود کافی‌شاپ، رستوران و نمازخانه نیز باعث می‌شوند راهی برای بیرون کردن خستگی از تن خود داشته باشید تا دوباره با انرژی بیشتری به‌سوی خرید کردن برگردید. ازجمله کالاها و محصولاتی که در این مرکز خرید به‌فروش می‌رسند می‌توان به لوازم آرایشی، وسایل تزئینی، کیف، کفش، لباس، خوراکی و نوشیدنی اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید ونوس: استان گیلان، بندر انزلی، کیلومتر پنج جاده زیباکنار، منطقه آزاد انزلی.

ساعت فعالیت مرکز خرید ونوس: از 8:30 صبح تا 11 شب.

 مرکز تجاری هپی مارت

مرکز تجاری هپی مارت بندر انزلی

یکی دیگر از مراکز خرید منطقه آزاد انزلی، مرکز تجاری هپی مارت است که با ساختمان و فضایی مدرن، محصولات خود را به مسافران عرضه می‌کند. مرکز تجاری هپی مارت تقریبا یکی از مراکز خرید تازه تاسیس در فاز تجارت منطقه آزاد انزلی به‌شمار می‌رود و فضای فروشگاهی آن حدود 4200 متر است. فروشگاه‌های بزرگ و کوچک، امکانات تفریحی و رفاهی، رستوران شیک و پارکینگ از دلایل محبوبیت این مرکز خرید در انزلی هستند. لازم است بدانید که مرکز تجاری هپی مارت 6 طبقه دارد که فقط طبقات همکف تا سوم تجاری هستند و طبقه چهارم به فودکورت و طبقه پنجم به بام رستوران اختصاص داده شده است. اگر می‌خواهید انواع کالاهای ایرانی و خارجی را از برندهای متفاوت خریداری کنید، حتما سری به مرکز تجاری هپی مارت بندر انزلی بزنید.

آدرس مرکز تجاری هپی مارت:  استان گیلان، بندر انزلی، منطقه آزاد انزلی، مجتمع هپی مارت

ساعت فعالیت مرکز تجاری هپی مارت: از ۸:۳۰ تا ۲۱

شماره تماس مرکز خرید هپی مارت: ۴۴۹۹۱۱۱۸ ۰۱۳

بازار کاسپین

بازار بزرگ کاسپین بندر انزلی

یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فاز تجارت منطقه آزاد انزلی کاسپین نام دارد که در نزدیکی سواحل دریای خزر قرار گرفته است. بازار کاسپین درواقع یکی از پرطرفدارترین، محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین بازارها است که امکاناتی مانند کافی‌شاپ، رستوران، سرویس ‌بهداشتی و پارکینگ بر محبوبیت آن افزوده‌اند. در این بازار می‌توانید هرنوع کالایی اعم از لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، لوازم خانگی، تزئیتی، خوراکی و … را خریداری کنید و پس از آن با مراجعه به کافی‌شاپ، رستوران یا ساحل خستگی را از تن خود و همراهانتان دور کنید. یکی از نکات جالب درباره این بازار بزرگ وجود اجناس روسی است که به‌وفور در فروشگاه‌های این بازار به فروش می‌رسد؛ پس اگر می‌خواهید یک خرید متفاوت را تجربه کنید، حتما بازارگردی در بازار بزرگ کاسپین را تجربه کنید.

آدرس بازار کاسپین: استان گیلان، بندر انزلی، کیلومتر پنج جاده زیباکنار، منطقه آزاد انزلی، بعد از بازار پردیس

ساعت فعالیت بازار کاسپین: شنبه تا چهارشنبه از ۱۱ تا ۲۳:۳۰، پنجشنبه و جمعه از ۹:۳۰ تا ۲۴

شماره تلفن بازار کاسپین: ۴۴۵۲۸۱۸۲ ۰۱۳

بازار پردیس

بازار پردیس بندر انزلی

بازار پردیس یکی دیگر از بازارهای محبوب بندرانزلی است که در نزدیکی بازار کاسپین قرار دارد. در این بازار نیز می‌توان محصولاتی که از کشورهای همسایه شمال ایران وارد می‌شوند را پیدا کرد. به این بازار، بازار روس‌ها نیز می‌گویند. راهروهای پیچ‌درپیچ با اجناس جذاب و رنگارنگ خود چشم مسافران زیادی را به خود جلب می‌کنند. بازار پردیس یکی دیگر از قدیمی‌ترین بازارهای بندر انزلی است.

آدرس بازار پردیس: استان گیلان، بندر انزلی، منطقه آزاد انزلی، خیابان مطهری، ابتدای خیابان ورزش

ساعت فعالیت بازار پردیس: همه روزه از ساعت 8 تا 21

شماره تلفن بازار پردیس: ۴۴۵۲۷۰۵۰ ۰۱۳

مجتمع تجاری پارادایس

اگر به‌دنبال خرید لوازم جانبی موبایل، طلا یا پوشاک هستید، یک‌راست به‌سراغ مجتمع تجاری پارادایس واقع در بندر انزلی بروید. در طبقه زیر همکف این مجتمع بخش خدمات موبایل و کامپیوتر واقع شده است و برای خرید طلا نیز باید به طبقه همکف مراجعه کنید. در طبقه اول و دوم فروشگاه‌های پوشاک وجود دارند. در طبقه آخر نیز کافی‌شاپ و کلوپ‌های بازی و تفریحی قرار گرفته‌اند که می‌توانید اوقاتی را به تفریح و بازی در کنار خانواده یا دوستان خود بپزدارید.

آدرس مجتمع تجاری پارادایس: استان گیلان، بندر انزلی، خیابان سپه، بین عاشورنژاد و پارسا.

شماره تلفن مجتمع تجاری پارادایس: ۴۴۵۴۹۶۸۴ ۰۱۳

ساعت فعالیت مجتمع تجاری پارادایس: همه‌روزه به‌غیر از جمعه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵:۳۰ تا ۲۱

مرکز خرید ستاره شمال

مرکز خرید ستاره شمال انزلی

یکی از مراکز تازه تاسیس و مدرن در بندر انزلی، ستاره شمال نام دارد و در 6 طبقه‌ی خود فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوعی را در خود جای داده است. در طبقه همکف این مرکز خرید 480 فروشگاه وجود دارد و با اجناس متنوع چشم خریداران را به‌خود جلب می‌کند. در طبقات دیگر این مرکز خرید سوئیت‌های اداری و اقامتی وجود دارند. در طبقه آخر آن نیز رستورانی وجود دارد که می‌توانید با نوش جان کردن یک غذای خوشمزه، خستگی سفر را از تن خود دور کنید. یکی از دلایلی که مسافران این رستوران را انتخاب می‌کنند، نمای شیشه‎‌ای آن است که امکان تماشای مناظر چشم‌نواز اطراف را به‌وجود آورده است. از اسباب‌بازی گرفته تا گل‌وگیاه، لوازم برقی، غرفه‌های شکلات و خوراکی و لباس را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید ستاره شمال: استان گیلان، بندر انزلی، منطقه آزاد انزلی.

شماره تلفن مرکز خرید ستاره شمال: ۴۴۴۵۲۰۰۰ ۰۱۳

ساعت فعالیت مرکز خرید ستاره شمال: از ۱۰ تا ۲۳

بازار بزرگ ماهی فروشان بندر انزلی

بازار ماهی فروشان بندر انزلی

بهتر است بدانید که سوغات بندر انزلی ماهی است، بنابراین خالی از لطف نیست که سری به بازار بزرگ ماهی بندر انزلی بزنید و ماهی‌های خوشمزه و مرغوب آن را تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم پس از خرید ماهی از این بازار، خودتان را به یک وعده ماهی کبابی یا ماهی سرخ‌کرده تازه دعوت کنید. این بازار در زیر پل بندر انزلی قرار دارد و می‌توان انواع غرفه‌ها و دست‌فروش‌ها را در آن مشاهده کرد. در این بازار طیف وسیعی از ماهی‌های متنوع وجود دارد، به‌همین دلیل بهترین مکان برای خرید ماهی به‌شمار می‌رود.

آدرس بازار بزرگ ماهی فروشان بندر انزلی: استان گیلان، بندر انزلی، خیابان نواب صفوی، محله کوی واحدی

ساعت فعالیت بازار بزرگ ماهی فروشان بندر انزلی : از 7 صبح تا 8 شب.

بازار بزرگ سپه

بازار بزرگ سپه بندر انزلی

یکی از مهم‌ترین قطب‌های تجاری بندر انزلی، بازار بزرگ سپه است. اگر به بناهای تاریخی و قدیمی شهری علاقه دارید و می‌خواهید از بازاری با بافت قدیمی خرید کنید، پیشنهاد ما به شما بازار بزرگ سپه است. این بازار به‌تازگی سنگ‌فرش شده و همین باعث ممنوع شدن عبور و مرور خودروها شده است؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی در این بازار قدم بزنید و با خیال راحت خرید کنید. اهالی شهر انزلی قدم زدن در این بازار و خرید از فروشگاه‌های آن را یک نوع تفریح به‌حساب می‌آورند.

در بازار بزرگ سپه می‌توانید انوع پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌گانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه، عینک، لوازم خانگی، صنایع دستی، شال و روسری و حتی زیورآلات طلا را خریداری کنید. وجود انواع خوراکی، خواربار و سبزیجات نیز باعث جذب بسیاری از شکموها به این منطقه شده است.

آدرس بازار بزرگ سپه: استان گیلان، بندر انزلی، میدان امام خمینی، خیابان سپه.

شنبه بازار بندرانزلی

در هرکجای ایران که زندگی می‌کنید، احتمالا بازارهای هفتگی در شهر شما هم دایر می‌شود. این بازارها معمولا در روز خاصی در هفته برگزار می‌شوند. در بندر انزلی، این بازار در روز اول هفته یعنی شنبه برگزار می‌شود و افراد زیادی را به‌سوی خود جذب می‌کند. در این بازار اهالی بومی بندر انزلی محصولات خود را به فروش می‌رسانند. قدمت این رسم در بندر انزلی به 70 سال می‌رسد!

انواع ماهی، میوه، سبزیجات، صیفی‌جات، ترشی‌جات، صنایع دستی، تخم مرغ محلی، حصیر، زنبیل و … را می‌توانید در شنبه بازار بندر انزلی تهیه کنید. اگر بازارهای محلی و تماشای تکاپوی مردم بومی درحال فروش محصولات محلی تازه برایتان جذاب است، حتما از گشت‌وگزار در این بازار لذت خواهید برد.

آدرس شنبه بازار: استان گیلان، بندر انزلی، خیابان نواب صفوی.

بازار بزرگ گیلاربازار بزرگ گیلار بندر انزلی

بازار گیلار یکی دیگر از بازارهای قدیمی بندر انزلی به‌شمار می‌رود که بااستفاده از غرفه‌های به‌هم چسبیده ساخته شده است. بازار گیلار سرپوشیده است و 3 طبقه دارد. شما می‌توانید برای خرید انواع لباس، لوازم دکوری، لوازم خانگی، صنایع دستی و … به این بازار مراجعه کنید. وجود امکاناتی مانند پارکینگ، رستوران و پارک کودک، گشت‌وگذار در این بازار را برایتان ساده‌تر و لذت‌بخش تر خواهد کرد.

آدرس بازار گیلار: استان گیلان، بندر انزلی، بعد از روستای طالب آباد، جنب دانشگاه آزاد اسلامی.

مرکز خرید خاطره

مرکز خرید خاطره در بندر انزلی

مراکز خرید خاطره به‌صورت زنجیره‌ای در بسیاری از شهرهای ایران ازجمله بندر انزلی شعبه دارند. برای خرید انواه پوشاک زنانه، مردانه و کفش را می‌تواند در مراکز خرید خاطره تهیه کرد و اجناس آن تقریبا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. دو شعبه از مرکز خرید خاطره در بندر انزلی وجود دارد که می‌توانید برای بازارگردی به یکی از آن‌ها مراجعه کنید.

آدرس شعبه یک مرکز خرید خاطره: استان گیلان، کیلومتر ۳۰ جاده رشت – بندر انزلی، طالب آباد

آدرس شعبه دو مرکز خرید خاطره: استان گیلان، بندر انزلی، خیابان مطهری، چهارراه برق

بازار کپورچال یا دوشنبه بازار بندر انزلی

کپورچال یکی از روستاهای بندرانزلی به‌شمار می‌رود که استخرهای پرورش ماهی فراوانی را در دل خود جای داده است، به‌طوری که به آن شهر ماهی نیز می‌گویند. اگر می‌خواهید مقادیر زیادی ماهی مرغوب تهیه کنید و در طولانی‌مدت استفاده یا به‌عنوان سوغاتی به فامیل یا دوستان خود پیشکش کنید، بازار کپورچال بهترین گزینه است. این بازار محلی فقط در روزهای دوشنبه در بندرانزلی برپا می‌شود و گردشگران آن را به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی بندر انزلی می‌شناسند. علاوه‌بر ماهی، می‌توانید در این بازار اهالی بومی را درحال فروش سبزیجات و میوه‌جات تازه و محلی، تخم‌مرغ محلی، محصولات لبنی تازه و صنایع دستی نیز تماشا کنید و درصورت نیاز بخرید.

آدرس بازار کپورچال یا دوشنبه بازار: استان گیلان، کیلومتر ۲۱ جاده انزلی به آستارا، کپورچال.

ساعت فعالیت بازار کپورچال یا دوشنبه بازار: هشت تا ۱۸

بازار ساحلی آسیای میانه

اگر می‌خواهید لذت خرید کردن را در کنار ساحل زیبای خزر تجربه کنید، بازار ساحلی آسیای میانه را از دست ندهید. این بازار درست در کنار ساحل قرار دارد و قیمت اجناس آن نسبت به دیگر مراکز خرید بندر انزلی مقرون‌به‌صرفه‌تر است. در این بازار می‌توانید انواع پوشاک، صنایع دستی، وسایل دکوری و لوازم آرایشی را خریداری کنید. همانطور که نام این بازار نشان می‌دهد، در آن می‌توان برخی اجناس تولیدی کشورهای آسیای میانه را پیدا کرد، از جمله اجناس چینی، تایلندی، کره‌ای، مالزیایی و غیره در این بازار به‌فروش می‌رسند. اگر به‌دنبال لوازم تزئینی هستید، حتما سری به فروشگاه لوازم تزئینی این فروشگاه بزنید، زیرا دست خالی برنخواهید گشت.

آدرس بازار ساحلی آسیای میانه: استان گیلان، بندر انزلی، جاده انزلی به سمت رضوانشهر، قبل از هتل سپیدکنار، ضلع شمالی جاده.

ساعت فعالیت بازار ساحلی آسیای میانه: از ۹ صبح تا 8 شب.

 سخن پایانی

بازارگردی و گشت‌وگذار در مراکز خرید برای بعضی افراد به‌خصوص خانم‌ها یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی به‌حساب می‌آید. حتی اگر عاشق خرید کردن نباشید، گشت‌وگذار در مراکز خرید بندر انزلی می‌تواند اوقاتی لذت‌بخش برایتان رقم بزند؛ چراکه فضایی سرزنده و بانشاط دارد. فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی جایی است که هر سلیقه‌ای داشته باشید می‌توانید محصولاتی مطابق با سلیقه‌تان را بیابید. از لوازم خانگی گرفته تا فروشگاه‌های شکلات و پاستیل‌ ‌فروشی، عینک، کیف و کفش، انواع پوشاک و هرچیزی که در تصورتان نمی‌گنجد در این مراکز یافت می‌شوند. لازم به ذکر است که در این مراکز خطر وسوسه برای خرید بیش‌ازحد وجود دارد! در نهایت اگر قصد سفر به انزلی را دارید پیشنهاد می‌کنم سری به قسمت اجاره ویلا و سوئیت اتاقک بزنید و مناسب‌ترین اقامتگاه برای خود را انتخاب کنید.

3.1/5 - (15 امتیاز)

اتاقک

گلناز قمیان

گلناز هستم، ماجراجو، عاشق سفر و طراحی لباس. سعی می‌کنم با نوشته‌هام بهتون کمک کنم بهتر سفر کنین و بهتر لباس بپوشین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *