اتاقکی

معرفی 15 تا از زیباترین کلبه چوبی جنگلی عاشقانه 💖 | زوج‌های عاشق بخوانند 🥰

وقتی از عشق حرف می‌زنیم، از چه حرف می‌زنیم؟ عشق در روزگار امروز مثل جوانه ظریف یک گل است که به توجه و مراقبت زیاد نیاز دارد و گفتن جملات عاشقانه به‌تنهایی آن را حفظ نمی‌کند. سفرهای 2 نفره بدون برنامه و تکرار هر چند وقت یک‌بار قرارهای عاشقانه، از جمله کارهایی هستند که به بارورشدن عشق و علاقه مشترک کمک می‌کنند؛ مخصوصاً اگر محل قرار یک کلبه چوبی جنگلی عاشقانه باشد که خاطره اقامت در آن هیچ وقت از ذهنتان پاک نمی‌شود.

با توجه به این که در دوران خاصی از سال قرار داریم (روز ولنتاین)، در این مقاله قرار است 15 کلبه چوبی جنگلی عاشقانه در نقاط مختلف شمال کشور را معرفی کنیم که بیشتر آن‌ها در دل جنگل‌های هیرکانی و ییلاقات سرسبز شمال قرار دارند. چشم‌انداز زیبا، هوای دل‌انگیز اطراف و گرمای داخل این کلبه‌ها همه چیز را برای ساختن یک خاطره عاشقانه فراهم می‌کند.

این کلبه‌های جنگلی زیبا را می‌توانید با مراجعه به صفحه اجاره کلبه جنگلی در سایت اتاقک پیدا کنید. برای پیدا کردن کلبه‌های مناسب زوجین، به فیلترهای بالای صفحه مراجعه کنید و تعداد نفرات روی 2 و نوع اقامتگاه را روی «پرایم» قرار دهید. البته کلبه‌های با ظرفیت بالا هم در سایت اتاقک وجود دارد.

کلبه چوبی سوئیسی امید؛ ماسال

کلبه چوبی سوئیسی امید ماسال
کلبه سوئیسی امید یکی از خاص ترین اقامتگاه های اتاقک در ماسال است

اگر تجربه سفر به ماسال را داشته باشید، بعید است نام این ییلاق زیبای استان گیلان را بشنوید و فکرتان به سمت قرارهای 2 نفره در کلبه چوبی جنگلی عاشقانه نرود. کلبه سوئیسی امید یکی از خاص ترین اقامتگاه های اتاقک در ماسال است که 100 متر وسعت دارد و به جز 4 نفر ظرفیت اصلی، 2 نفر دیگر اضافی هم می توانند در آن اقامت کنند.

مثل بیشتر کلبه‌های سوئیسی، کلبه امید هم در 2 طبقه ساخته شده و 2 تخت 2 نفره در طبقه بالا دارد و صبح‌ها هنگام بیدار شدن چشم‌انداز خوبی به ییلاقات ماسال خواهید داشت. می‌توانید وعده‌های غذایی را روی میز تراس بالا یا پایین میل کنید و از هوای پاک و تماشای چشم‌انداز ابری و مه‌آلود ماسال در این فصل لذت ببرید.

اجاره ویلا ماسال با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

کلبه خانه‌باغ لترنسا با جکوزی؛ رامسر

کلبه خانه باغ لترنسا با جکوزی رامسر
کلبه خانه‌باغ لترنسا با وجود ظاهری سنتی، امکانات مدرنی مثل جکوزی روباز هم دارد.

عروس شهرهای شمالی قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره کلبه چوبی جنگلی عاشقانه است؛ چون علاوه بر بهره بردن از زیبایی بی حد و حصر رامسر، می توانید به راحتی به دریا و کوه هم دسترسی داشته باشید و یک سفر عاشقانه همه چیز تمام را تجربه کنید. کلبه خانه‌باغ لترنسا یکی از زیباترین کلبه های جنگلی اتاقک در شمال است که با وجود ظاهری سنتی، امکانات مدرنی مثل جکوزی روباز هم دارد.

این کلبه سنتی به زیبایی هرچه‌تمام‌تر بازسازی شده و در و پنجره‌ها و نرده‌های آبی‌رنگ تراس آن در نگاه اول دل شما را خواهد برد. تراس این کلبه جنگلی چشم‌انداز زیبایی به ییلاقات اطراف رامسر دارد و اگر هوا یاری کرد، می‌توانید با تماشای این چشم‌انداز از آب گرم جکوزی روی تراس لذت بیشتری ببرید. کلبه باغ لترنسا 2 طبقه و 100 متر بنا دارد و علاوه بر 2 نفر ظرفیت اصلی، تا 4 نفر دیگر هم می‌توانند در آن اقامت داشته باشند.

این اقامتگاه همه امکانات موردنیاز شما را دارد و حتی اگر بخواهید تمام مدت سفر را در کلبه بمانید، چیزی کم و کسر نخواهید داشت.

اجاره ویلا رامسر با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

کلبه سوئیسی گلچین؛ قائم‌شهر

کلبه چوبی جنگلی عاشقانه و سوئیسی گلچین قائمشهر
این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه بر خلاف بیشتر کلبه‌های سوئیسی در 3 طبقه احداث شده است.

کلبه سوئیسی گلچین یکی از خاص‌ترین و لاکچری‌ترین کلبه‌های اتاقک در شمال است که در قائم‌شهر مازندران قرار دارد. این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه بر خلاف بیشتر کلبه‌های سوئیسی در 3 طبقه احداث شده است و به همین دلیل تا 8 نفر (4 نفر اصلی به اضافه 4 نفر اضافی) می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. چشم‌انداز ابدی به جنگل، تاب 2 نفره، آلاچیق و باربیکیوی اختصاصی و امکانات کامل این کلبه جنگلی همه چیز را برای داشتن یک قرار عاشقانه لذت بخش فراهم می‌کند.

این کلبه زیبا فاصله چندانی با دریا و شهر قائم‌شهر ندارد و اگر می‌خواهید از دیدن زیبایی‌های این شهر و اطراف آن در فصل زمستان لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم که هر چه زودتر کلبه سوئیسی گلچین را رزرو کنید.

کلبه جنگلی اسب ریسه؛ اولسبلنگاه

کلبه جنگلی اسب ریسه اولسبلنگاه
کلبه جنگلی اسب ریسه هر چیزی که از یک کلبه چوبی ییلاقی انتظار می‌رود را دارد.

اولسبلانگاه و اسب ریسه از جمله ییلاقات زیبای گیلان هستند که کمی بالاتر از ماسال و نزدیک به مرز استان گیلان و اردبیل قرار دارند و زیبایی آن ها باورنکردنی است. توصیه می کنیم که اگر هوا اجازه داد و جاده ها باز بود، حتما کلبه جنگلی چوبی عاشقانه ای مثل کلبه جنگلی اسب ریسه را در این ییلاقات رزرو کنید و به دل جاده بزنید تا لذت سفر از همان مسیر برایتان آغاز شود.

برای این که از تماشای مناظر مه‌آلود و بی‌نظیر اسب ریسه لذت ببرید، این کلبه چوبی با ارتفاع از سطح زمین ساخته شده است و خودمانی بودن فضای آن لذت یک قرار 2 نفره لذت بخش و به دور از دغدغه‌های زندگی روزمره را به شما هدیه می‌دهد. این کلبه 4 نفر ظرفیت دارد که با پرداخت هزینه اضافه می‌تواند این ظرفیت را تا 6 نفر هم افزایش داد.

کلبه جنگلی اسب ریسه هر چیزی که از یک کلبه چوبی ییلاقی انتظار می‌رود را دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای ماه‌عسل‌های خودمانی و سفرهای ویژه سالگرد آشنایی، ازدواج و … محسوب شود.

کلبه جنگلی آدخ؛ متل قو

کلبه جنگلی آدخ متل قو
کلبه جنگلی آدخ یکی از خودمانی‌ترین و نقلی‌ترین کلبه‌های جنگلی اتاقک است.

کلبه جنگلی آدخ یکی از خودمانی‌ترین و نقلی‌ترین کلبه‌های جنگلی اتاقک است که به یکی از قدیمی‌ترین میزبانان اتاقک تعلق دارد. این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه در ییلاق اسب چین متل قو قرار دارد و فاصله آن تا خود متل قو و عباس‌آباد کم است. همچنین دسترسی خوبی به جاده ساحلی و دریا دارد و با یک اقامت چندروزه در آن می‌توانید چند شهر زیبای شمال را بگردید.

البته اگر به یک قرار عاشقانه کوتاه‌مدت و خلوت 2 نفره نیاز دارید، می‌توانید از امکانات موجود در این کلبه نهایت استفاده را ببرید و چند روزی به دور از هیاهو و دلمشغولی های روزمره زندگی کنید.

اجاره ویلا متل قو با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

کلبه آغوز دار؛ رشت

کلبه آغوزدار رشت
کلبه‌ آغوز دار از جمله کلبه سوئیسی‌های نوساز و مدرن اتاقک محسوب می‌شود.

همه آن‌هایی که کلبه آغوز دار رشت را از اتاقک اجاره کرده‌اند به مهربانی، برخورد خوب و پاسخگویی به‌موقع آقای پدرامی میزبان این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه اذعان دارند. این کلبه زیبا حدود 20 دقیقه تا شهر رشت و زیبایی‌های آن فاصله دارد.

اگر قصد گشت‌وگذار ندارید، جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ چون همه چیز برای لذت بردن از یک سفر عاشقانه و آرامش‌بخش در این کلبه موجود است و می‌توانید از صبحانه‌ها و نهارهای دست‌پخت میزبان هم لذت ببرید و این لذت را با خوردن غذا در تراس کلبه دوچندان کنید. کلبه‌های آغوز دار و لیلکی‌دار آقای پدرامی از جمله کلبه سوئیسی‌های نوساز و مدرن اتاقک محسوب می‌شوند و نظافت و امنیت آن‌ها در بالاترین حد ممکن است.

اجاره ویلا رشت با کیفیت تضمینی
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

کلبه چوبی ژاله (واحد 4)، در ماسال

کلبه چوبی ژاله (واحد-4) ماسال
کلبه چوبی ژاله (واحد 4) ماسال یکی از کلبه‌های نوستالژیک اتاقک است.

اصولاً هوای ماسال در بیشتر روزهای سال 2 نفره است و به همین دلیل تعداد زیادی از کلبه‌های جنگلی معرفی شده در این مقاله در ماسال قرار دارند. کلبه چوبی ژاله (واحد 4) ماسال یکی از کلبه‌های چوبی و نوستالژیک اتاقک است که شباهت زیادی به کلبه‌هایی که در فیلم‌ها و سریال‌ها می‌بینیم دارد.

به جز سفرهای 2 نفره، می‌توانید از این کلبه برای سفرهای گروهی با جمع‌های خودمانی هم استفاده کنید؛ چون تا 18 نفر ظرفیت دارد و قطعاً اجاره آن با این تعداد نفرات به صرفه خواهد بود. امنیت این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه و سایر کلبه‌های اطراف آن با دوربین مدار بسته تضمین می‌شود. با اجاره این کلبه فاصله چندانی تا خود شهر ماسال نخواهید داشت و می‌توانید سفر عاشقانه خود را با سر زدن به ساحل رضوانشهر و بازدید از قلعه رودخان و ییلاقات اولسبلانگاه تکمیل کنید.

کلبه چوبی سعدی؛ ماسال

کلبه چوبی سعدی ماسال
برای لذت بردن از مناظر زمستانی ماسال، کلبه چوبی سعدی با ارتفاع از زمین ساخته شده است.

این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه یکی دیگر از کلبه‌های سنتی اتاقک در ماسال است که به شما تجربه یک سفر بی‌آلایش و به دور از هیاهوی زندگی مدرن را هدیه می‌دهد. برای لذت بردن از مناظر زمستانی ماسال، کلبه چوبی سعدی هم با ارتفاع از زمین ساخته شده است و از تراس آن می‌توانید چشم‌اندازی بی‌نظیر به ییلاقات ماسال داشته باشید. تقریباً تمامی مهمانان این کلبه از برخورد و پاسخگویی میزبان و امکانات این کلبه چوبی تعریف کرده‌اند.

این کلبه 58 متر مربع وسعت دارد و می‌توان 2 نفر اضافی را به ظرفیت 3 نفره آن اضافه کرد. تراس این کلبه جان می‌دهد برای این که بنشینید و خاطرات شیرین عاشقانه خود را مرور کنید و وقتی روی پاهایتان پتو کشیده اید، چای بنوشید و یک خاطره فراموش نشدنی جدید بسازید.

کلبه چوبی دوبلکس جنگلی؛ ماسال

کلبه چوبی دوبلکس جنگلی در ماسال
این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه در نزدیکی ییلاقات اولسبلانگاه قرار دارد.

این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه هم در نزدیکی ییلاقات اسب ریسه و اولسبلانگاه قرار دارد، با این تفاوت که نسبت به سایر کلبه‌های چوبی ماسال که معرفی کردیم مدرن‌تر و نوسازتر است و امکانات به‌روزتری دارد. همان‌طور که از نام کلبه چوبی دوبلکس جنگلی می‌توان تصور کرد، این کلبه در 2 طبقه ساخته شده است و تخت‌های طبقه بالای آن چشم‌اندازی زیبا به جنگل‌های هیرکانی دارند.

توصیه ما این است که در این کلبه جنگلی یک چای آتشی دبش دم کنید و بعد در تراس آن را میل کنید و هم‌زمان از تماشای مناظر زیبای اطراف لذت ببرید و خاطراتی بی‌نظیر بسازید. این کلبه 4 نفره به نسبت امکانات و زیبایی خود قیمت مناسبی دارد و همین موضوع می‌تواند مشوق شما برای تمدید سفر عاشقانه و ماه عسلتان باشد.

کلبه طبیعت با جکوزی روباز؛ کتالم

کلبه طبیعت با جکوزی روباز کتالم
با اجاره کلبه طبیعت می‌توانید دسترسی خوبی به ساحل، رامسر، جواهرده و شهر زیبای تنکابن داشته باشید

کتالم منطقه‌ای در غرب استان مازندران است کخ فاصله کمی تا رامسر و سادات شهر دارد؛ یعنی با اجاره کلبه طبیعت کتالم می‌توانید دسترسی خوبی به ساحل، رامسر، آبگرم‌های سادات شهر، جواهرده و شهر زیبای تنکابن داشته باشید و سفر عاشقانه خود را با ماجراجویی همراه کنید.

البته اگر تصمیم بگیرید در کلبه بمانید هم هیچ مشکلی وجود ندارد؛ چون در این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه همه چیز برای یک سفر آرام وجود دارد. فضای داخلی و مبلمان داخل این کلبه حسی نوستالژیک را به شما القا می‌کند؛ درحالی‌که در طبقه بالای آن می‌توانید امکاناتی مثل فوتبال‌دستی پیدا کنید و با رفتن روی تراس از جکوزی فضای باز آن هم لذت ببرید. چشم‌انداز پنجره‌ها و تراس این کلبه به جنگل و ساحل بی‌نظیر است.

برای اجاره اقامتگاه در سایر نقاط ییلاقی و جنگلی شمال، می‌توانید به صفحه اجاره ویلا شمال سایت اتاقک مراجعه کنید.

کلبه سوییسی اطلس (2)؛ در شیرگاه

کلبه چوبی جنگلی عاشقانه سوییسی اطلس (2)
اجاره کلبه سوئیسی اطلس (2) در شیرگاه می‌توانید از طبیعت زیبا و هوای شیرگاه نهایت استفاده را ببرید.

وقت آن رسیده که کمی از گیلان و غرب مازندران فاصله بگیریم و سری هم به یکی از زیباترین ییلاقات جنوب مازندران بزنیم. شیرگاه یکی از شهرهای زیبای منطقه سوادکوه مازندران است که در مسیر جاده زیبای فیروزکوه به ساری واقع شده و در بیشتر روزهای سال آب‌وهوای مطبوعی دارد.

با اجاره کلبه سوئیسی اطلس (2) در شیرگاه می‌توانید از طبیعت زیبا و هوای شیرگاه نهایت استفاده را ببرید؛ مخصوصاً که این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه، جکوزی روباز با نمای کوه و جنگل هم دارد. همچنین نمای این کلبه سوئیسی تماماً شیشه است و در داخل آن هم می‌توانید از چشم‌انداز اطراف لذت ببرید. این کلبه زیبا 2 تخت 2 نفره دارد؛ اما توصیه می‌کنیم که تخت بالا را برای استراحت انتخاب کنید تا صبح‌ها چشم‌انداز زیبای اطراف را از زاویه بهتری ببینید.

اجاره ویلا و کلبه در شیرگاه بسیار تمیز
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

کلبه یاشیک کومه؛ چمستان

کلبه یاشیک کومه چمستان
کلبه یاشیک کومه به شما این امکان را می‌دهد که چند روزی از زیبایی‌های پارک جنگلی کشپل که در نزدیکی آن قرار دارد لذت ببرید.

آن‌هایی که بیشتر از جاده هراز برای رفتن به شمال استفاده می‌کنند به‌خوبی با زیبایی‌های چمستان آشنایی دارند. کلبه یاشیک کومه به شما این امکان را می‌دهد که چند روزی از زیبایی‌های این منطقه و پارک جنگلی کشپل که در نزدیکی آن قرار دارد لذت ببرید. این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه هم نمای شیشه‌ای دارد و از هر 2 طبقه آن می‌توانید چشم‌انداز خوبی به جنگل‌های اطراف داشته باشید.

فضای داخلی این کلبه سوئیسی هم کاملاً مدرن و به‌روز است و به شما این حس را می‌دهد که چند روزی را در سوئیس اقامت دارید. این کلبه نقلی همه امکانات لازم را برای یک سفر 2 نفره عاشقانه و بی نقص دارد.

کلبه جنگلی تیامو سورپرایز؛ شیرگاه

کلبه جنگلی تیامو سورپرایز شیرگاه
اصولاً این کلبه را برای قرارهای 2 نفره ساخته‌اند.

کلبه جنگلی تیامو سورپرایز یکی دیگر از کلبه‌های زیبای سوئیسی اتاقک است و با دیدن تصاویر آن به این نتیجه می‌رسید که اصولاً آن را برای قرارهای 2 نفره ساخته‌اند. مبلمان و دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا و چشم‌انداز بی‌نظیر تخت 2 نفره این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه، آن را به گزینه‌ای فوق‌العاده برای یک سفر رمانتیک و جدا کردن خود از دنیا و دغدغه‌های آن تبدیل می‌کند.

میزبان این اقامتگاه چند کلبه زیبای دیگر هم دارد که همگی کم‌وبیش شبیه به کلبه جنگلی تیامو هستند.

کلبه چوبی تاینی کابین؛ لاهیجان

کلبه چوبی تاینی کابین لاهیجان
چشم‌انداز این کلبه به جنگل و اطراف فوق‌العاده است

اگر خیلی اهل دکوراسیون مدرن و لاکچری نیستید و دلتان می‌خواهد از اقامت در یک فضای روستایی و بی‌آلایش لذت ببرید، کلبه چوبی تاینی لاهیجان را برای اقامت انتخاب کنید. دکوراسیون اطراف تختخواب و ریسه‌های این فضا، این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه را شبیه به کلبه‌های پینترست کرده است و باعث می‌شود که در فضایی شاعرانه و رمانتیک از سفر 2 نفره خود لذت ببرید.

با وجود این که کلبه تاینی لاهیجان یک‌طبقه است و وسعت چندانی ندارد؛ اما چشم‌انداز آن به جنگل و اطراف فوق‌العاده است و اگر از ماندن در کلبه خسته شدید، می‌توانید در یک چشم به هم زدن خودتان را به جنگل‌های سیاهکل و دیلمان برسانید.

اجاره ویلا لاهیجان با پشتیبانی کامل
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

کلبه استخردار آبگرم سوئیسی، در لفور

کلبه استخردار آبگرم سوئیسی لفور
در کلبه استخردار آبگرم سوئیسی لفور همه چیز برای یک سفر عاشقانه مهیا است.

لفور یکی دیگر از مناطق زیبای سوادکوه است که بین 2 شهر زیبای بابل و آمل واقع شده و یکی از ورودی‌های جنگل‌های زیبای هیرکانی محسوب می‌شود. در کلبه استخردار آبگرم سوئیسی لفور همه چیز برای یک سفر عاشقانه مهیا است. چشم‌انداز زیبا به جنگل و دریاچه، تراس بزرگ و استخر آبگرم کوچک آن باعث می‌شود که زیاد تمایلی به بیرون رفتن از کلبه نداشته باشید و سفر 2 نفره خود را در همان کلبه چوبی جنگلی عاشقانه به پایان ببرید.

اگر از این کلبه خوشتان آمد، می‌توانید در سفر بعدی با دوستانتان هم به آنجا بروید؛ چون تا 6 نفر ظرفیت دارد.

سخن آخر

در این مقاله 15 کلبه چوبی جنگلی عاشقانه و زیبا را معرفی کردیم که با اجاره آن‌ها می‌توانید یک سفر رمانتیک و عاشقانه فوق‌العاده داشته باشید. البته تعداد اقامتگاه‌های رمانتیک اتاقک به همین 15 مورد محدود نمی‌شود و با مراجعه به صفحه اصلی سایت می‌توانید نسبت به اجاره ویلا و سوئیت در تمامی نقاط ایران اقدام کنید و فهرستی بلندبالا در انتظارتان خواهد بود.

سؤالات متداول در مورد کلبه چوبی جنگلی عاشقانه

بهترین کلبه‌های چوبی و عاشقانه ماسال کدامند؟

کلبه چوبی سوئیسی امید، کلبه جنگلی اسب ریسه، کلبه چوبی سعدی، کلبه چوبی ژاله

برای اجاره کلبه جنگلی سوادکوه کدام اقامتگاه‌ها را انتخاب کنیم؟

کلبه استخردار آبگرم سوئیسی، کلبه سوئیسی اطلس 2، کلبه جنگلی تیامو سورپرایز

شیک‌ترین کلبه‌های چوبی عاشقانه کدامند؟

تیامو سورپرایز شیرگاه، کلبه سوییسی اطلس (2)، کلبه چوبی سوئیسی امید

5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

مسعود تاجیک

مسعود هستم، شیفته نوشتن، ادبیات و سینما. تولید محتوا برای من یک لذت دوجانبه دارد، هم روح خودم را جلا می‌دهد و هم باعث می‌شود حس مفید بودن داشتi باشم. این‌که نوشته من بتواند جواب سؤالات کسی را بدهد یا او را از سردرگمی نجات دهد، لذت وصف‌ناپذیری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *